Przeciwnicy

Także o Resident Evil: Director's Cut
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter »

Raczej te Huntery (?) wyższego stadium w laboratorium, były dla mnie najtrudniejszymi przeciwnikami w tej części, trochę się z nimi męczyłem :rad11:
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Są doś denerwujące i szybkie, ich odporność na strzały także robi wrażenie. Rzadko shcodziły na ziemię, przeważnie atakując od góry.
Awatar użytkownika
MiStrzU7777
Posty: 10
Rejestracja: czw 20 gru, 2007
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: MiStrzU7777 »

Tak, ale one się pokazują tylko w 2-3 pomieszczeniach. Zawsze można przed nimi uciec, lub stać w miejscu aż podejdzie wystarczająco blisko, szybko wycelować w górę i strzelić (tak o wiele łatwiej jest trafić, a przynajmniej u mnie tak jest).
fenrir
Posty: 53
Rejestracja: sob 27 paź, 2007
Lokalizacja: Dom

Post autor: fenrir »

MiStrzU7777 pisze:Tak, ale one się pokazują tylko w 2-3 pomieszczeniach. Zawsze można przed nimi uciec, lub stać w miejscu aż podejdzie wystarczająco blisko, szybko wycelować w górę i strzelić (tak o wiele łatwiej jest trafić, a przynajmniej u mnie tak jest).
Racja. Dla mnie raczej większym problemem były zwykłe huntery, bo albo nie miało się przy nich colta, albo szkoda ammo było.
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

FurryPiter pisze:Raczej te Huntery (?) wyższego stadium w laboratorium, były dla mnie najtrudniejszymi przeciwnikami w tej części, trochę się z nimi męczyłem :rad11:
To sa huntery? Nie atakuja z taka sila, inaczej sie poruszaja i wygladaja. Slyszalem kiedys okreslenie GOBLIN. Upierdliwe, bo w lokacji z nimi jest ciasno i ciezko w sufit mierzyc. Pompka najlepiej ich od sufitu odkleja.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Jeśli to to, co myślę, to nie Huntery tylko Chimery.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
AT
Posty: 744
Rejestracja: pt 31 sie, 2007
Lokalizacja: Blackbourn
Kontakt:

Post autor: AT »

Chimery - dokładnie :) więc Recoil masz rację.
"In his house at R'lyeh dead Cthulhu waits dreaming."
H.P. Lovecraft
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Zgadza sie - goblin to takie okreslenie, ktorego kiedys uzyl autor solucji w Secret Service bodajze. Pamieta ktos, czy Chimera byla na slajdach?
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Na slajdach był cerber, hunter, rekin-neptun, tyrant i grupa lekarzy z na dobre i na złe. Nieczego chyba nie pominełem, był jeszcze jeden pusty slajd i jakis z napisami, ale moge sie mylic, bo wkońcu młody nie jestem ;)
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
Mikhail
Posty: 56
Rejestracja: wt 06 lut, 2007
Lokalizacja: Krobia

Post autor: Mikhail »

Chimery nie ma na slajdach. Jak napisał Nemesis, z BOW były tam tylko cerberus, hunter, neptune i tyrant.
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Hmm.. To skad wiemy, ze to Chimera? Moze cos bylo w dokumentach. Teraz nie bede mogl przez to spac.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Kevin-R.P.D
Posty: 9
Rejestracja: sob 16 lut, 2008

Post autor: Kevin-R.P.D »

Zdecydowanie Huntery, szybkie , odporne i strasznie irytujące. Wąż w wielkim pokoju też napsół mi troche krwi. A jeżeli chodzi o amunicje, to swoją drogą że jej brakowało.
Awatar użytkownika
Jill_1995
Posty: 158
Rejestracja: czw 03 sty, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jill_1995 »

Huntery-beznadziejna,zielona papka.Tak ich nie cierpie,że wolałabym się z bić 10 razy tyrantem.Równie wkurzające są też wrony.
"From yesterday, it’s coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message here"
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

W tej części najbardziej denerwowały mnie Huntery... Zdecydowanie najtrudniejszy przeciwnik , no dobra równie bardzo denerwowały mnie te stworki na końcu gry co biegały po suficie... Chimery.
Ostatnio zmieniony sob 29 mar, 2008 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Grając w wersję na zapomnianą już konsolę SEGA Saturn zauważyłem, że w Courtyard Path znajdują się potwory nie bedące ani Hunterami, ani Chimerami. Co dziwne w filmiku podczas którego lecą nazwiska twórców (na małym ekranie pokazane są różne urywki z gry), w tym samym miejscu są pokazane zwyczajne Huntery! Można to wytłumaczyć tym, że filmik jest zrobiony na wersji z PSX (lepsze modele postaci i tekstury... to widać). Tak więc tylko na Saturnie występują te "pośrednie" B.O.W.-y?? Czy ktoś spotkał je w innej wersji??

A oto ich krótki opis:
-skóra---- bardziej brązowa niż u Hunterów, jednocześnie dużo jaśniejsza niż u Chimer
-pazury... coś podobnego do łapy Tyranta... Nieprzyjemny widok...
-postura----identyczna jak u Łowcy, może bardziej garbata.
-ruchy----ruszają się podobnie jak Chimery (tzn. biegają po ziemii, ale z prędkością i "gracją" Chimer)
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Te potwory występowały tylko w wersji na SEGA Saturn i jest to odmiana hunterów. Nazywa się "TICK". Różnią się tylko kolorem skóry i wydają inne dźwięki, a zachowują się jak standardowe huntery.
Tutaj jest filmik, ale nie ma się czym podniecać, bo i tak niewiele widać :(
http://www.youtube.com/watch?v=0bk0euzIEsE

P.S. Czy mi się zdaje, czy w ekwipunku widać naboje dum-dum do Colt Python, których w wersji na PC nie ma?
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Włąśnie, że nie wyglądają identycznie do Hunterów, bo mają zupełnie inny kształt szponów. Grałem, więc widziałem. Mają też trochę inny ksztalt łba, plus jeszcze parę innych szczegółów. I jest się czym "podniecać" bo stworki te są zaprojektowane lepiej niż zwyczajni Łowcy...


PS Naboi Dum Dum w wersji na SEGĘ nie ma... tak wyglądają Magnum Rounds w tej wersji.
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie, 2008 przez Barry Norris, łącznie zmieniany 3 razy.
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Barry Norris pisze:I jest się czym "podniecać" bo stworki te są zaprojektowane lepiej niż zwyczajni Łowcy...
Diadem mial na mysli raczej jakosc filmikow, a nie same potworki.
Cos duzo tych roznic miedzy poszczegolnymi platformami. Na PC dum-dumy chyba dalo sie "uruchomic" edytujac sejwa.

A Hunterki sa naprawde najokropniejsze z calej gamy potworkow w RE1. Szybkie, skacza, a te ich piski i odglos chodzenia (ciap... ciap... ciap...) po nocach mi sie snily. Zatesknilem za zombiakami, gdy po powrocie do posesji pojawily sie huntery.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Saladyn pisze:Diadem mial na mysli raczej jakosc filmikow, a nie same potworki.
Zgadza się, ale te potworki, też nie są jakieś super powalające. W każdym razie na mnie wrażenie nie zrobiły... Jak rozjaśni się monitor na maksa i ogląda ten filmik to widać je dużo lepiej. Może i faktycznie mają trochę inne łapy i łeb, ale bez fajerwerków.

A tutaj na filmiku jest tryb Battle Mode, również z SEGI. Ciekawostką jest złoty tyrant z którym walczymy na końcu. Czemu złoty?? Widocznie twórcy mieli kaprys :)
http://www.youtube.com/watch?v=5vIu3EslGAQ
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Wiesz, moja walka z nim rozpoczęła się od Banana na twarzy... Żółty Tyrant w ruchu śmieszy (czemu nie różowy!?!). Ale i tak lepszy jest Zombie-Wesker, normalnie ściął mnie z nóg :) Widok odpadającego mu łba----bezcenny :D
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie, 2008 przez Barry Norris, łącznie zmieniany 1 raz.
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil”