[Pomoc] Problem z przejściem gry
[Pomoc] Problem z przejściem gry
WITAM!!! mam problem na samym poczatku gry. chodzi o tablice gdzie mam wcisnac te cztery symbole. wiatr ksierzyc i jeszcze dwa jakies. szukam i nie moge znalezc tablicy!!! juz z solucji skorzystałem bo wymieklem. jest napisane ze mam z parteru szukac na prawo.. szukam i niema. moze to wada gry byc??? CHLOPACY POMOCY!!!!
Ostatnio zmieniony ndz 28 wrz, 2008 przez czuczmen, łącznie zmieniany 2 razy.
"NIECENZURALNE SLOWO"
1 Symbol dostaniesz jak jest posążek tygrysa, musisz mu włożyć klejnot w miejsce oka.
2 Po walce z wężem ,będzie leżał koło dziury w ścianie z której przypełzł.
3 Musisz ustawić 2 figurki na kratkach inaczej po naciśnięciu przycisku ulotni się gaz.
4 Musisz w odpowiedniej kolejności nacisnąć guziki pod obrazami.
Zaczynając w holu idź w prawo, tam gdzie posążek w której była mapa. Korytarzem z cerberami dalej, kolejnym korytarzem do końca. Następnie będziesz w takim korytarzu przypominającym litere L tylko że odwróconą, wejdź w "zagęcie" i na końcu będą metalowe drzwi, idz do końca takiego "tarasu?" z filarami po bokach z łukiem (coś w stylu literki J) na końcu są drzwi a obok na ścianie tabliczka gdzie musisz umieścić te sybmole. Jak masz mape to kieruj się do takiego korytarza " odstającego" od reszty budynku.
Po 1. Od pomocy w przejściu gry są inne tematy, więc niewiem poco zakładałeś nowy.
Recoil: Spokojnie, przyda się w końcu ogólny temat do pomocy w RE1
po 2. Dokładny opis przejścia znajdziesz na stronie MWRC
2 Po walce z wężem ,będzie leżał koło dziury w ścianie z której przypełzł.
3 Musisz ustawić 2 figurki na kratkach inaczej po naciśnięciu przycisku ulotni się gaz.
4 Musisz w odpowiedniej kolejności nacisnąć guziki pod obrazami.
Zaczynając w holu idź w prawo, tam gdzie posążek w której była mapa. Korytarzem z cerberami dalej, kolejnym korytarzem do końca. Następnie będziesz w takim korytarzu przypominającym litere L tylko że odwróconą, wejdź w "zagęcie" i na końcu będą metalowe drzwi, idz do końca takiego "tarasu?" z filarami po bokach z łukiem (coś w stylu literki J) na końcu są drzwi a obok na ścianie tabliczka gdzie musisz umieścić te sybmole. Jak masz mape to kieruj się do takiego korytarza " odstającego" od reszty budynku.
Po 1. Od pomocy w przejściu gry są inne tematy, więc niewiem poco zakładałeś nowy.
Recoil: Spokojnie, przyda się w końcu ogólny temat do pomocy w RE1
po 2. Dokładny opis przejścia znajdziesz na stronie MWRC
Ostatnio zmieniony pt 04 kwie, 2008 przez Stoker, łącznie zmieniany 2 razy.
DZIĘKI ŻE O MNIE PAMIĘTACIE !!!
- Barry Norris
- Posty: 828
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
- Lokalizacja: Danzig
Piszę z pamięci:
-moon crest--- attic (strych)---tam gdzie pierwszy raz spotykamy węża
-sun crest---sala ze zbrojami, należy zastawić otwory posągami, następnie wcisnąć guzik znajdujący się na podłodze
-star crest---gakeria z obrazami, należy wciskać przyciski pod obrazami w następującej kolejności
1 newborn baby
2 infant
3 lively boy
4 young man
5 tired middle-aged man
6 bold looking old man
7 obraz znajdujący się na końcu korytarza
-wind crest--- w pokoiku z posągiem tygrysa, po włożeniu blue gem, który znajduje się w posągu nad Dining Room, a który trzeba zrzucić w celu rozbicia.
Jeśli to Ci nie pomogło to postaram się dzisiaj przejść RE 1 i napisać dokładną lokalizację owych pomieszczeń
-moon crest--- attic (strych)---tam gdzie pierwszy raz spotykamy węża
-sun crest---sala ze zbrojami, należy zastawić otwory posągami, następnie wcisnąć guzik znajdujący się na podłodze
-star crest---gakeria z obrazami, należy wciskać przyciski pod obrazami w następującej kolejności
1 newborn baby
2 infant
3 lively boy
4 young man
5 tired middle-aged man
6 bold looking old man
7 obraz znajdujący się na końcu korytarza
-wind crest--- w pokoiku z posągiem tygrysa, po włożeniu blue gem, który znajduje się w posągu nad Dining Room, a który trzeba zrzucić w celu rozbicia.
Jeśli to Ci nie pomogło to postaram się dzisiaj przejść RE 1 i napisać dokładną lokalizację owych pomieszczeń
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Jeżeli poszukujesz "tablicy", a nie czterech "kamieni" do niej, to znajduje się ona w pomieszczeniu numer 13 na 1 piętrze willi.
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1/RE1.php?n=Pomies#
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1/RE1.php?n=Pomies#
dzieki!!! wiecie jaki jelop jestem.... po prostu nie widzialem pomieszczenia nr13!!! tak... naprawde hehe... w solucji bylo nawet napisane pom nr13 tyle ze nawet nie zakumalem tego. ale numer hehe. tak to jest jak sie 3 tyg pije bo wolne hehe
Necraria: Shift i Alt poproszę...
Necraria: Shift i Alt poproszę...
Ostatnio zmieniony ndz 06 kwie, 2008 przez czuczmen, łącznie zmieniany 1 raz.
"NIECENZURALNE SLOWO"
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sob 27 wrz, 2008
- Lokalizacja: sssss
Walka z czasem
Barry: Post przyklejony z innego tematu.
Ludzie nie moge przejśc tej gry przez jedna głupia przeszkode...dlaczego gdy jestem przy koncowej walce z tyrantem czas ucieka mi nim zdaze go zalatwic? zanim dobiegam do lądowiska zostaje mi 1,5 min a gdy zrzucaja mi bazuke jest 10 sekund do wybuchu i gine nim zdaze cos zrobic...mam wlaczonego grabbera i czas leci tak jak powinien wiec o co chodzi? da sie jakos ominąc te przerywniki ktore zabieraj duzo czasu?
Ludzie nie moge przejśc tej gry przez jedna głupia przeszkode...dlaczego gdy jestem przy koncowej walce z tyrantem czas ucieka mi nim zdaze go zalatwic? zanim dobiegam do lądowiska zostaje mi 1,5 min a gdy zrzucaja mi bazuke jest 10 sekund do wybuchu i gine nim zdaze cos zrobic...mam wlaczonego grabbera i czas leci tak jak powinien wiec o co chodzi? da sie jakos ominąc te przerywniki ktore zabieraj duzo czasu?
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez merkury007, łącznie zmieniany 2 razy.
Co zrobić, gdy nas zombie "dziabnie"?
Witam. Jak w temcie: co trzeba wciskać, aby jak najszybciej odepchnąć zombiaka, gdy ten zacznie nas podgryzać? Wiem, że to jest banalne pytanie (dla was ;p) i w ogóle, ale jestem nowy w świecie RE, dopiero co skończyłem pierwszą część grając Jill, teraz przechodzę ją Chrisem. Gdy zombie się do mnie przyczepi to gryzie mnie średnio 4 razy, co jest trochę irytujące... Prosiłbym o klawisze z pada do PSX, bo używam emulatora. Z góry dzięki za pomoc.
Bzdursky: przeniesione. Nie musisz zakładać nowego tematu, mogłeś zapytać tutaj.
Bzdursky: przeniesione. Nie musisz zakładać nowego tematu, mogłeś zapytać tutaj.
Ostatnio zmieniony pn 06 lip, 2009 przez Insipiens, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: Co zrobić, gdy nas zombie "dziabnie"?
Zdecydowanie przycisk akcji, możesz wspomóc się również klawiszami odpowiedzialnymi za kierunekInsipiens pisze:Witam. Jak w temcie: co trzeba wciskać, aby jak najszybciej odepchnąć zombiaka, gdy ten zacznie nas podgryzać? Wiem, że to jest banalne pytanie (dla was ;p) i w ogóle, ale jestem nowy w świecie RE, dopiero co skończyłem pierwszą część grając Jill, teraz przechodzę ją Chrisem. Gdy zombie się do mnie przyczepi to gryzie mnie średnio 4 razy, co jest trochę irytujące... Prosiłbym o klawisze z pada do PSX, bo używam emulatora. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony wt 07 lip, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Mam grę po niemiecku na psx i teraz mam problem w galerii obrazów. Nie wiem, w jakiej kolejności nacisnąć, bo mam niemieckie napisy, próbowałam także patrzeć po obrazach i nic nie dostrzegłam. Czy mogę prosić o pomoc, jeśli ktoś zna niemiecki?
Ostatnio zmieniony pt 10 lip, 2009 przez Angela, łącznie zmieniany 1 raz.
O to chodzi? http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=780
Znalazłam już odpowiedź, wielkie dzięki Necraria.Necraria pisze:O to chodzi? http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=780
Poczytaj ten temat:
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=74
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=74
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
[pomoc] winda do fontanny=problem
Mam wersję directors cut zaznaczam. Wyjąłem już medaliki z doom book 1 i doom book 2 i jestem w kanałach. W solucjach jest mowa o windzie która prowadzi do fontanny do której wkładamy dwa medaliki. Jednak nie mogę jej znaleźć. Prosiłbym kogoś kto dokładnie zna tą grę aby wyjaśnił mi szczegółowo gdzie ta winda się znajduje. Bo chyba nie chodzi o te dwie (jedna z akumulatorem)? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1/Okno.ph ... Map_04.gif
Pomieszczenie 61. Ściślej mówiąc szukaj fontanny, a nie windy. Medaliony wkładasz do fontanny i w tejże fontannie pojawia się winda.
Pomieszczenie 61. Ściślej mówiąc szukaj fontanny, a nie windy. Medaliony wkładasz do fontanny i w tejże fontannie pojawia się winda.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Sword Key - gdzie jest?
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum.
Mam problem, otóż nie mogę znaleźć sword key'a. Przeczytałem, że miał być w pokoju oznaczonym na mapie ze strony głównej cyferką " 2 " czyli pokoju do zapisywania stanu gry. Przeszukałem całe to pomieszczenie i nie ma ;s. Mam wersję Director's Cut, gram na Originalu jako Jill ; > . Dzięki za pomoc.
Mam problem, otóż nie mogę znaleźć sword key'a. Przeczytałem, że miał być w pokoju oznaczonym na mapie ze strony głównej cyferką " 2 " czyli pokoju do zapisywania stanu gry. Przeszukałem całe to pomieszczenie i nie ma ;s. Mam wersję Director's Cut, gram na Originalu jako Jill ; > . Dzięki za pomoc.
Jill w swoim scenariuszu nie ma tego klucza. Drzwi oznaczone "Symbolem Miecza" otwiera za pomocą wytrycha (dostaje go automatycznie od Barry'ego podczas jednej cut-scenki).
Ostatnio zmieniony wt 12 lip, 2011 przez Chris93, łącznie zmieniany 1 raz.