Czy RE 1 jest mocno ciężki i czy jest cięższy od RE 2 skoro już 2 była dla mnie problem. Przeczytałem też że 1 jest bardzo toporna. To jest bardzo zauważalne w porównaniu z RE 2?
Wiem że to dużo pytań, ale widać już w innych tematach mam zamiar przejść starsze Residenty bo, aż troche mi wstyd że jescze tak całkiem to żadnej starszej części tak w całości nie przeszedłem.
Poziom trudności
- kamil12697
- Posty: 150
- Rejestracja: pt 16 gru, 2011
- Lokalizacja: Zamość
Poziom trudności
Ostatnio zmieniony pt 11 kwie, 2014 przez kamil12697, łącznie zmieniany 1 raz.
molte volte
- kamil12697
- Posty: 150
- Rejestracja: pt 16 gru, 2011
- Lokalizacja: Zamość
A co z samym poruszaniem się postaci?
Podobno to jest toporne i sztuczne.
I to intro
Podobno to jest toporne i sztuczne.
I to intro
Ostatnio zmieniony pt 11 kwie, 2014 przez kamil12697, łącznie zmieniany 1 raz.
molte volte
W poruszaniu jako takim nie ma różnicy. Podstawowa różnica jest tylko taka, że postać nie zmienia animacji w zależności od stanu zdrowia, także o ile nie spojrzysz do inwentarza na status, to możesz nawet nie wiedzieć, ze masz Danger.
Dodatkowo inaczej wygląda odpychanie zombiaków (gdy jesteś gryziony). W RE2 raz, że odpychałeś od razu wszystkie zombiaki dookoła Ciebie (przydatne, gdy jesteś osaczony), a dwa, zombiak przechodził wówczas w stan tymczasowego "ogłuszenia" (z braku lepszego określenia) - robiąc krok w tył odchylał się do tyłu i przez moment był kompletnie niegroźny. W RE1 tego nie ma. Odpychając zombiaka odpychasz tylko tego, który Cię akurat gryzie; w rezultacie, jeżeli jesteś otoczony przez dwa zombiaki, to ten drugi w chwili wykonywania animacji odpychania ma do Ciebie wolny dostęp i może rozpocząć wyżerkę. Dodatkowo odepchnięty zombiak nie chwieje się, tylko cofa się i od razu może przejść znowu do ataku.
Dodatkowo inaczej wygląda odpychanie zombiaków (gdy jesteś gryziony). W RE2 raz, że odpychałeś od razu wszystkie zombiaki dookoła Ciebie (przydatne, gdy jesteś osaczony), a dwa, zombiak przechodził wówczas w stan tymczasowego "ogłuszenia" (z braku lepszego określenia) - robiąc krok w tył odchylał się do tyłu i przez moment był kompletnie niegroźny. W RE1 tego nie ma. Odpychając zombiaka odpychasz tylko tego, który Cię akurat gryzie; w rezultacie, jeżeli jesteś otoczony przez dwa zombiaki, to ten drugi w chwili wykonywania animacji odpychania ma do Ciebie wolny dostęp i może rozpocząć wyżerkę. Dodatkowo odepchnięty zombiak nie chwieje się, tylko cofa się i od razu może przejść znowu do ataku.