Beta (PSX)

Także o Resident Evil: Director's Cut
kopecman
Posty: 2
Rejestracja: ndz 10 cze, 2007
Lokalizacja: Gliwice

Beta (PSX)

Post autor: kopecman »

Dee Jay pisze:
Gnapek pisze:Wersja trial do pobrania na: www.biohazard1.com

Pobrałem tą wersję i muszę powiedzieć że niemożna grać Jill, możemy grać tylko przez 15min i wyskoczy napis: To be continued.
Ale można zastosować Kody do AR i pozbyć się limitu czasowego :rad10:
W jaki sposób ???

[ Dodano: 12 Cze 2007 16:29 ]
Wersja beta jest naprawdę świetna. Niestety, przeszukałem cały internet łącznie z programami P2P i potrafiłem się doszukać jedynie wersji demo :zmiesz1: Gdyby ktoś miał tylko dostęp bądź namiar na full wersje w necie niech odrazu pisze !! Poniżej przedstawiam zdjęcia jakie udało mi się znaleść do tej wersji RE

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


by MiGoo: Czy tak trudno rozroznic bete od triala (piszac o becie w zlym temacie)? No i prosze zdjecia zamienic na linki do nich...
Ostatnio zmieniony wt 09 paź, 2012 przez kopecman, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Z chęcia zobaczyłbym wersję beta, jako ciekwostkę.Szkoda, że nie ma nigdzie grywalnej wersji beta RE4, jedynie filmiki, ale wiadomo wszystkiego mieć nie można. :rad10:
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Gdyby wersja beta wyszła na światło dzienne, to zapewne zamiast tego typu niskiej jakości zdjęć na stronach pokroju SurvivHor dawno pojawiłyby się zdjęcia w ładnej rozdzielczości ;).

Aha, i szukanie bet na sieciach P2P jest trochę bezsensownym działaniem. Jeżeli ktokolwiek zdobyłby betę tej części, to w światku RE (przynajmniej tym anglojęzycznym bądź francuskojęzycznym) zbiór takich osób jest ograniczony - więc na ich stronach pojawiłaby się ta informacje (patrz: info i filmiki o RE1 na GBC na stronie http://thehorrorisalive.com). A wątpliwe jest, by ktoś, kto kupił taką betę za grubą kasę (bo tak, tego typu rzeczy się kupuje i to za naprawdę duże pieniądze) wypuszczał ją od razu w sieć.
Ostatnio zmieniony ndz 17 cze, 2007 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Mr_Zombie pisze:Gdyby wersja beta wyszła na światło dzienne, to zapewne zamiast tego typu niskiej jakości zdjęć na stronach pokroju SurvivHor dawno pojawiłyby się zdjęcia w ładnej rozdzielczości ;).

Aha, i szukanie bet na sieciach P2P jest trochę bezsensownym działaniem. Jeżeli ktokolwiek zdobyłby betę tej części, to w światku RE (przynajmniej tym anglojęzycznym bądź francuskojęzycznym) zbiór takich osób jest ograniczony - więc na ich stronach pojawiłaby się ta informacje (patrz: info i filmiki o RE1 na GBC na stronie http://thehorrorisalive.com). A wątpliwe jest, by ktoś, kto kupił taką betę za grubą kasę (bo tak, tego typu rzeczy się kupuje i to za naprawdę duże pieniądze) wypuszczał ją od razu w sieć.
Zgadzam się z tobą. Swego czasu też poświęciłem mnóstwo czasu w poszukiwania testowych wersji RE w sieciach P2P i niestety nic absolutnie nie znalazłem. Jeżeli coś jest a nie ma o tym na zagranicznych serwisach to prawdziwy cud.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Wersja beta Resident Evil zawierała kilka przedmiotów więcej niż finalny produkt. Twórcy, po testach wersji beta zdecydowali się na usunięcie części przedmiotów. Dlaczego to zrobili? Powodów może być wiele i dziś już ich zapewne nie poznamy. Ciekawe jest jednak to, iż część z tych niepotrzebnych przedmiotów jest zawarta w wersji ostatecznej gry! Powód może być tylko jeden. Twórcy gry w ostatniej chwili musieli z nich zrezygnować i mimo, że występują w programie, znaleźć/zdobyć podczas rozgrywki ich nie sposób. Zostały można by powiedzieć zablokowane, bo tak było łatwiej i szybciej niż usuwać je z programu. Istnieją jednak sposoby, aby wydobyć je i przynajmniej część z nich normalnie używać podczas gry.

W Resident Evil zawarte są cztery takie przedmioty:

1. Fuel – paliwo do miotacza ognia
http://www.wrzuta.pl/obraz/mwsZQFGSLa/

W wersji ostatecznej gry miotacz ognia znajdujemy dość późno i krótko możemy go używać. Paliwo kończy się niesamowicie szybko, a dodatkowego znaleźć nie można. Właściwie miotacz ognia użyteczny jest tylko do spalenia pajęczyny na drzwiach, która blokuje nam przejście w pomieszczeniu z wielkim pająkiem, zamiast cięcia jej nożem. Później Chris odkłada miotacz, aby otworzyć drzwi. Początkowo planowano umieścić dodatkowe zasobniki z paliwem, dzięki czemu broń można było używać już do końca gry, później z tego pomysłu zrezygnowano.

2. Dumdum rounds - naboje dumdum do Colt Python
http://www.wrzuta.pl/obraz/27Xt5Kwncv/

Normalnie do naszego Colta używamy amunicji magnum. W wersji beta można było również używać amunicji dumdum. Zapewne miała być ona lepsza od amunicji magnum i trudniej było ją znaleźć. Z tego pomysłu również zrezygnowano, zakładając, że jeden typ amunicji do Colta będzie wystarczający.

3. Oil - kanister z olejem
http://www.wrzuta.pl/obraz/azkrGFEfLM/

Przeznaczenie tego kanistra z olejem trudno odgadnąć. Mógł on służyć do rozniecenia ognia. Jest taki moment w grze, gdy podpalamy zapalniczką drewno w kominku i wtedy na zawieszonej nad kominkiem kartce pojawia się mapa. Wystarcza nam sama zapalniczka, być może w wersji beta trzeba było mieć również ten olej, aby rozpalić ogień.

4. Pickaxe/hoe – motyka
http://www.wrzuta.pl/obraz/dKKXd0Uyg7/

Najbardziej zaskakujący przedmiot jaki został usunięty. Na pewno nie była to broń, jak początkowo sugerowano, gdyż nie ma opcji equip przy tym itemie. Niewątpliwie motyka mogła mieć swoje zastosowanie w ogrodzie, pozostaje tylko pytanie do czego? Może trzeba było coś przekopać lub zniszczyć jakąś zmutowaną roślinkę?
Motyka jest przedmiotem specjalnym, podobnie jak radio, które dostajemy od Richarda. Mamy je cały czas przy sobie, ale nie w ekranie ekwipunku. Z motyką musiało być podobnie. Przedmiot ten nie był umieszczony w ekwipunku jak inne itemy tylko prawdopodobnie otrzymywaliśmy go od kogoś i mieliśmy już do końca gry. Do takiego wniosku skłonił mnie fakt iż zarówno radio jak i motyka nie mają swojego „obrazka” w ekranie ekwipunku. Jak wyglądają można zobaczyć dopiero dając opcję check, w przeciwieństwie do pozostałych przedmiotów. Świadczy to jeszcze o tym, że przedmiot musiał być ważny i wielokrotnie używany, podobnie jak radio.
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Fajnie, fajnie, ale warto wiedziec, ze byly w becie jeszcze inne przedmioty, ktorych wyciagnac z finalnej wersji nie ma jak (bo ich tam nie ma :P)... Poczytajcie: http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1/RE1.php?n=Beta&x=2
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Tak, to prawda. Oprócz tych czterech przedmiotów, więcej wyciągnąć z finalnej wersji się nie da.
Problem był już nawet z tą motyką, gdyż w ekranie ekwipunku, przedmiotowi temu brakuje nie tylko podpisu, ale również odpowiedniego "obrazka" (jest tylko czarne tło). Jak wygląda motyka/kilof możemy zobaczyć dopiero, gdy damy opcję check.
Ostatnio zmieniony sob 29 gru, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Niero
Posty: 116
Rejestracja: czw 15 mar, 2007
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Niero »

MiGoo pisze:Fajnie, fajnie, ale warto wiedziec, ze byly w becie jeszcze inne przedmioty, ktorych wyciagnac z finalnej wersji nie ma jak (bo ich tam nie ma :P)... Poczytajcie: http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1/RE1.php?n=Beta&x=2
W takim razie skąd wiadomo, że tam były? :P
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Np. z informacji prasowych Capcomu w trakcie tworzenia gry, czy z relacji z grania w wersje beta przez nieliczne grono osob... :P
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Diadem pisze:Pozatym dumdum zabronione jest przez konwencję genewską
o co chodzi z tym zabronieniem? wyjaśnisz?
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Nie wiesz?? Eeee to każde dziecko wie :)

Amunicja dum-dum jest zabroniona z powodu jej... niehumanitarności!!! (tak jakby inna amunicja była humanitarna :rad6:)

A jak działa taki pocisk? Raz obrywasz samym pociskiem (rana postrzałowa czyli pierwsze "dum"), a następnie pocisk przechodząc przez ciało rozpada się na mniejsze kawałki powodując rozległe obrażenia (i to jest to właśnie drugie "dum").
Wymiatająca amunicja... Przy trafieniu w klatę, brzuch, że o głowie już nie wspomnę jest 99,9% po tobie. W przypadku trafienia w rękę czy nogę to myślę, że można się pożegnać z kończyną... :( I z powodu tej brutalności w zadawaniu cierpienia zakazana, choć są podobno wyjątki tu i tam...
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

no i to mi się podoba. Dziwne że umbrella w re3 nie dała takiej np. Nikolai'owi albo sam wesker jej nie używa(tak myślę)
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Sam widzisz, miała być dostępna w RE1 to ją usunęli :( Ale naprawdę żadna rewelacja. Trochę się pobawiłem, potestowałem... efektem ten sam co zwykłe magnum, no chyba, że w becie była silniejsza, a potem to wymazali...

[ Dodano: 21 Gru 2007 22:06 ]
Podobnie jak w tematach z RE2 i RE3 również tutaj zamieszczam odpowiednie savy z przedmiotami z bety. Oba z samego początku gry (Hall).

Jeden dla Jill:
http://www.badongo.com/file/6002583

Jeden dla Chrisa:
http://www.badongo.com/file/6002621

Dorzuciłem do skrzynki następujące przedmioty:

- oil
- pickaxe

Próbowałem ich używać w różnych miejscach, ale nic się nie działo. Liczyłem też po cichu, że może jakaś nowa cut-scenka się pojawi dzięki temu, że mam te przedmioty w ekwipunku, ale też nic się nie działo. Może ktoś będzie miał więcej szczęścia (ja grałem tylko Jill), a jak nie to można je sobie przynajmniej dokładnie obejrzeć.

- flamethrower
- 10x fuel

Jak ktoś chce palić zombie, zamiast strzelać do nich to proszę bardzo, ale ostrzegam, że paliwo kończy się ekspresowo szybko. W oryginale flamethrower może znaleźć tylko Chris. W rękach Jill, wygląda kiepsko. Jakiś taki rozmyty.

- colt python
- 10x dumdum rounds

Niech pospadają głowy ;)

Opis przedmiotów z bety w moim poście powyżej w tym temacie.
Ostatnio zmieniony pt 28 gru, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

DUMDUM można zdobyć jeszcze z jakiś sejwów na mwrc. zarówna dla chrisa jak i jill
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Pa$ix
Posty: 15
Rejestracja: pn 05 maja, 2008
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Pa$ix »

sory za odświezanie tematu , ale czy ta wersja Biohazarda'a jest na komputer?
bba764435tr
Awatar użytkownika
Barry
Posty: 888
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Barry »

A czy w temacie nie jest napisane PSX (Playstation)? :rad11:
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Skoro na psx, to czy sejwy są na komputer czy psx-a?
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Savy które dałem są oczywiście do wersji PC, ale te savy zawierają tylko przedmioty z wersji beta, a rozgrywka, rozkład pomieszczeń itd. jest taka sama jak normalnie.
Awatar użytkownika
Pa$ix
Posty: 15
Rejestracja: pn 05 maja, 2008
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Pa$ix »

A emulator by coś tu pomógł?
bba764435tr
Awatar użytkownika
Mauser
Posty: 38
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: Dąbie nad Nerem

Post autor: Mauser »

A można gdzieś jakoś dostać Resident Evil Beta ?? Albo ściągnąc ?? Bo mam smak zobaczyć pierwszą wersję na oczy już od paru miechów ale nie mogę jej nigdzie znaleźć !! :(
My warriors scream to me !! Death Metal Victory !!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil”