REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE » sob 03 mar, 2018

Nie ma, bo 10 to straszne ścierwo i nikt nie chce o nim wspominać. Z Remakiem nie ma żadnych problemów na W10, śmiga aż miło.

Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1550
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal » wt 22 sty, 2019

Żeby się odpowiednio nastroić przed premierą Remake 2 zacząłem grać w remastera i...to niesamowite, ale zapomniałem jak w to się gra...
Chodzi mi głównie o sterowanie. Jakoś na padzie od gacka lepiej mi szło niż na klawiaturze :P.
Złe oko moderacji czuwa.

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE » wt 22 sty, 2019

Szakal pisze:Jakoś na padzie od gacka lepiej mi szło niż na klawiaturze
Ło panie, czemu się tak torturujesz i nie grasz na padzie? :pff2:

Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1550
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal » śr 23 sty, 2019

Nigdy nie potrzebowałem pada do kompa. Na PC grałem w części od 4 wzwyż i tam sterowanie było dobrze ustawione pod klawiaturę + mysz. Wcześnejsze odsłony ogrywałem na gamecube. Myślę, że to kwestia wprawy, bo raczej nie ma sensu kupować pada dla dwóch gier (remake i zero). Inna rzecz, że dawno nie grałem w żadnego klasycznego resa.
Złe oko moderacji czuwa.

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3163
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil » śr 23 sty, 2019

Bo od 4 w zwyż to zupełnie inny typ gry. Statyczne kamery wymagają innego podejścia. Jakoś nie widzę tego na klawiaturze i myszce.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...

Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1550
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal » śr 23 sty, 2019

Ano, z padem byłoby dużo wygodniej...Może uda mi się od kogoś pożyczyć...
Złe oko moderacji czuwa.

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1470
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N » śr 23 sty, 2019

I to jeszcze tylko grając na D-Padzie. Dlatego najlepszy jest DualShock ;)
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<

Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1550
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Szakal » czw 31 sty, 2019

Włączyłem na chwilę, żeby zobaczyć jak będzie mi się grało z padem. No i w końcu postać przestała się dziwnie zachowywać, wcześniej w zależności od ułożenia kamery postać inaczej się poruszała. Przykładowo jeśli widziałem postać od tyłu i kazałem jej iść do przodu, a w połowie korytarza zmieniła się kamera to postać odwracała się i szła z powrotem...Teraz jak nakazuje jej iść do przodu to idzie do przodu i bez znaczenia są ujęcia kamery :P .
Złe oko moderacji czuwa.

Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 90
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Patriota_1988 » pt 26 kwie, 2019

Proszę doradzenie , a mianowicie kupiłem ps4 PRO ,chciałem dowiedzieć się czy w 4 K bedzie gra lepiej wyglądała bo nie chciał bym na darmo tego pobrać i zainstalować.
Z góry dziękuję i życzę miłego wieczoru :)

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RVRE » pt 26 kwie, 2019

Żeby gra była w 4K i w ogóle korzystała z zasobów wersji "Pstro", twórcy muszą wydać specjalną łatkę obsługującą te dobrodziejstwa. W przypadku Remasterów RE chyba takiej łatki nie ma, a tryb boost wątpie aby cokolwiek poprawiał (gra ma zablokowane klatki na konsolach).

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3163
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Recoil » pt 26 kwie, 2019

Jeśli to pudła, to taka informacja powinna być na okładce. Jeśli cyfra - w specyfikacji na stronie produktu.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...

Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1338
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Nemesis US » ndz 07 lip, 2019

Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1470
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RON!N » pn 08 lip, 2019

Nemesis US pisze:
ndz 07 lip, 2019
Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.
Pojawi się PS5 to i się doczekamy 4K60 REmaster do UltraHD REmaster z pierwszego Remaka. Albo i lepiej, 120 FPS :)
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 123
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Arc » wt 12 lis, 2019

Już nie przesadzajcie tak z takimi wymaganiami, piszesz Patriota o tym 4K i że jak nie wygląda lepiej to "na darmo". Moim zdaniem to nawet wersja z 2002 roku na gacka starczy, mnie swoją jakością grafiki wręcz oskalpowała na miejscu :D i to w 2006/2007 a Wam 4K 120 fps w głowach hehe :smiech1: Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
Obrazek

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1470
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RON!N » wt 12 lis, 2019

Arc pisze:
wt 12 lis, 2019
Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
No nie zgodzę się. Mam porównanie i nie jest to prawdą co piszesz.
Na konsolach postać chodzi jak wóz z węglem w porównaniu do PCowych 60/120 FPS.
Ale oczywiście 30 do grania wystarczy ;)

Dziwi mnie to bo obstawiam że konsole spokojnie by 60 FPS pociągnęły (pewnie Capcom bał się dropów).
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RVRE » wt 12 lis, 2019

Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1470
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RON!N » wt 12 lis, 2019

RVRE pisze:
wt 12 lis, 2019
Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?
Dobre pytanie. Swoją drogą Remake nie jest idealnym remasterem. Wiele prac było zrobionych na odwal się. Tutaj szukać winy?
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<

Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1892
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Bzduras » śr 13 lis, 2019

RON!N pisze:
wt 12 lis, 2019
Arc pisze:
wt 12 lis, 2019
Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
No nie zgodzę się. Mam porównanie i nie jest to prawdą co piszesz.
Na konsolach postać chodzi jak wóz z węglem w porównaniu do PCowych 60/120 FPS.
Ale oczywiście 30 do grania wystarczy ;)
Zgadzam się z kolegą - 60 i więcej klatek ZAWSZE robi różnicę, w każdej grze.
Obrazek

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 636
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: RVRE » śr 13 lis, 2019

RON!N pisze:
wt 12 lis, 2019
RVRE pisze:
wt 12 lis, 2019
Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?
Dobre pytanie. Swoją drogą Remake nie jest idealnym remasterem. Wiele prac było zrobionych na odwal się. Tutaj szukać winy?
Pewnie tak. Maksymalny zysk, minimalnym wysiłkiem. Dziwi tylko to że chciało im sie optymalizować grę na PC aby wspierała 60 i więcej klatek, a nie chciało im się tego robić dla konsol. Raczej bym się spodziewał że jak blokować, to na wszystkich platformach i w jednakowej ilości- 30 lub 60.

Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1338
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

Post autor: Nemesis US » czw 21 lis, 2019

Też jestem zdania, że Capcom dał ciała z brakiem 60 klatek w wersjach na PS4/X1. To gra sprzed kilkunastu lat. O ile cieniowanie, modele postaci i rozdziałka poszły dobrze tak klatkaż został praktycznie w miejscu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”