[Ankieta] Najlepsza i najgorsza rzecz w grze

Awatar użytkownika
Endriu
Posty: 5
Rejestracja: ndz 13 kwie, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Endriu »

AT pisze:Beznadziejne zakończenia ;) Chyba najgorsze w całej serii. Wszystkie trwają... 15 sekund.
Niestety trzeba przyznac racje :(
Po przezyciu takiego koszmaru zakonczenie mogloby byc bardziej wynagradzajace, a tu tylko odlot helikoptera i koniec.
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Najlepsza rzecz w Remake'u: autentycznie potrafi przestraszyć, przypominają się dawne dni z jedynka

Najgorsza: dialogi nadal nie są wysokich lotów...
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

Gram od wczoraj i póki co jestem oszołomiony :szok4: ta gra napięciem grozy na pewno
przewyższa i tak już dobre RE Zero, muszę przyznać że ten klimat, starego nowego mnie powala, ta grafa, dźwięki parę znajomych ale odnowionych lokacji....WOW ....prawie się skichałem ze strachu przy pierwszym spacerku po legendarnym korytarzu z pieskami, albo kiedy uciekając przed zombie do innego pokoju zobaczyłem jak do drzwi za mną zaczynają się dobijać zombiaki ( to szarpanie za klamkę i w ogóle.....), nie wspominając o paru innych
momentach, które były zupełnie nowe dla mnie....Trudno na razie mi powiedzieć o wadach bo zacząłem naprawdę niedawno ( a amunicje jeszcze mam ;) jakby co będę wiedział co dopisać :smiech2: ), ale póki co, to po prostu kwintesencja RE.

Ok aktualizacja ok 2 tygodni temu zakończyłem RE remake tym samym nie mając już w co grać na game cube'a a przynajmniej do czasu aż dorwę Metal Gear Solid Twin Snakes ;)
emocje już opadły jakiś czas temu, powiem tak - piękna gra, miło było zobaczyć te lokacje, ile to razy stresowałem się uciekając przed Lisą Trevor i w ogóle zmagając się z zombie, hunterami i w ogóle radząc sobie z tak wieloma znajomymi a zarazem zupełnie nowymi rozwiązaniami - naprawdę nie raz poczułem się zaskoczony nowymi pomysłami twórców jak rozwiązać pewne kwestie - aczkolwiek przeklęte turlające się skały zostały - nie cierpię tych fragmentów w grze :( poza tym problem z brakiem amunicji przez lab monstery sprawiał że aż ciarki mi przeszły po plecach ( raz musiałem wręcz korzystać z "jednostrzałówki" ;) )
muszę przyznać że bardzo ekscytowałem się przy tej grze że o finale z Tyrantem nie wspomne. Ogółem SUPER, co prawda filmik końcowy mógł by być nieco dłuższy aczkolwiek poczułem wpełni satysfakcję widząc jak Jill, Barry i Chris uciekają bezpiecznie helikopterem....jedna z najlepszych gier w jakie grałem a już na pewno jeden z najlepszych Resów do jakich miałem okazję usiąść.
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2008 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 2 razy.
RedrumV
Posty: 155
Rejestracja: ndz 30 gru, 2007
Lokalizacja: Piekło.

Post autor: RedrumV »

Najlepsze rzeczy:

-klimat
-grafika
-muzyka
-Lisa Trevor
-zagadki

Najgorsze rzeczy:

-pad :zmiesz2: Jak Wy możecie na nim grać to nie mam bladego pojęcia.

Recoil: Konsolowcy to samo mówią o klawiaturze ;)

Redrum: E tam, nie znacie się :P

AT: A mi się na obu gra całkiem dobrze ;)

Barry: Co to nowa wersja GG?

Necraria: Jakby nie było - Barry ma rację ;) Są odpowiednie tematy do rozmów na temat pad czy klawa. A tak BTW - mam tak samo jak ATi - gra mi się dobrze i na tym i na tym, zależy w co :)

PS. Jeszcze niech tylko Diadem, FurryPiter i Nemesis US się dopiszą :D


Redrum: Moderatorzy robią offtop w poście. Ładnie to tak? :P
Ostatnio zmieniony ndz 06 lip, 2008 przez RedrumV, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Najgorszą i chyba jedyną rzeczą był faktycznie pad, ale tylko z początku, bo po paru próbach opanowałem go całkowicie.

Jeśli idzie o plusy: grafika, klimat, dodatkowe bronie używanie w chwili tańca z Trupami :smiech2: , genialne wstawki, wprowadzenie Lisy Trevor, pokoju Lorda Spencera, muzyka, nowe lokacje, możliwość spalenia Trupa.
Ostatnio zmieniony wt 01 lip, 2008 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Angela
Posty: 189
Rejestracja: sob 31 maja, 2008
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Angela »

Wszystko jest dla mnie najlepsze, oprócz zakończeń.
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Dla mnie najlepsze są bronie i przeciwnicy. Najgorsze jest sterowanie.

Necraria: Angela, Kuba - postarajcie się trochę rozwijać swoje myśli.
Ostatnio zmieniony śr 16 lip, 2008 przez Kuba Pajączek, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
SolidSnake
Posty: 18
Rejestracja: śr 18 cze, 2008
Lokalizacja: Koło

Post autor: SolidSnake »

Sterowanie o ile się nie mylę zmieniło się na korzyść... przecież można sie obracac o 180 stopni w sekunde :) Jeśli chodzi o pada to do każdego można się przyzwyczić. Ogólnie tego Residenta jeszcze nie przeszedłem podobnie jak Zero, ale to w zasadzie dla nich kupiłem całkiem niedawno GC bo totalnie powaliła mnie grafika i klimat. Narazie tylko tyle moge powiedzieć o plusach :smiech3:
Ostatnio zmieniony czw 17 lip, 2008 przez SolidSnake, łącznie zmieniany 1 raz.
"They think they know who I am... all they know is I love to kill"
Awatar użytkownika
matheo
Posty: 49
Rejestracja: ndz 22 lip, 2007
Lokalizacja: Klin

Post autor: matheo »

ta gra to mistrzostwo swiata!!!! 1 co mi sie nie podoba to Dangerous Zombie ( wie ktos czy mozna go zabic nozem??? )
matheo
Awatar użytkownika
Farrell
Posty: 71
Rejestracja: śr 15 paź, 2008
Lokalizacja: Bielsko Biala/UK

Post autor: Farrell »

Szczerze mówiąc nie próbowałem.Za to za pierwszym razem niestety spróbowałem go sieknąc z shotguna.Sam wiesz chyba co po tym nastąpiło,heh.A co do tematu w Reamake podoba mi się ogólnie wszystko : klimat,poziom trudnosci,wszystkie dodatki a najbardziej Invisible Enemy.
6 lat.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

heh wydaj emi sie ze nozem mozna by go bylo zalatwic ale jeszcze nie probowalem :okulary3: a co do tematu to tak najwiekszym plusem to oczywiscie jest Jill przy tej grafice wyglada <cut> (można tu wpisać "świetnie" - przyp. Necraria) a co do moich plusow to zaliczylbym bym wszystko co znajduje sie w tej grze grafika,muzyka,klimat,Trevorowie no poprostu WSZYSTKO!!!!!

minusow sie zadnych nei dostrzeglem i zadnych minusow nie mam no chyab ze ewentualnie to ze jest malo naboji no ale przeciez ta gra to survivor horror wiec tak wlasnie musi byc.

a wiec tak o napisalem to plusem jest wszystko najwiekszym Jill :smiech6: a minusow nie ma zadnych :rad2:

Necraria:: Ostatnia szansa dla Ciebie - nie przeklinamy, nawet, jak to wykropkujemy. Przeczytaj regulamin. Jeszcze jedno upomnienie i będzie ost
Ostatnio zmieniony pn 16 lut, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 2 razy.
Ps3Centerbloog.pl
niaa_maiden
Posty: 25
Rejestracja: ndz 21 gru, 2008
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: niaa_maiden »

Plusy Remake'a:
- oprawa wizualna!!!
- muzyka
- klimat
- broń defensywna
- Jill;)
- stary, dobry Resident w nowej oprawie

Minusy Remake'a:
- ile by tego nie było, chciałoby się więcej :rad10:
- poza powyższym, brak
Awatar użytkownika
2n01z
Posty: 102
Rejestracja: czw 03 sty, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: 2n01z »

Pozytywy:
"-Co mnie do dzisiaj urzeka to daggerek prosto w twarz zombiaka ! :rad5: :rad5: :rad5: A kiedy jeszcze zombie chodzi z tym daggerem w głowie, jeżeli dobrze się wyceluje to trafia się w daggera i mamy elegancki headshot i odzyskujemy daggera. Kiedy pierwszy raz mi się to zdarzyło to aż musiałem za pauzować i zrobić owacje na stojąco dla tej gry.
-Podpalanie zwłok, uciążliwe, ale sam fakt że zombie może wstać drugi raz robi wrażenie.
-"Przemieszczający się zombie", kiedy pierwszy raz zombie mi wyleciał z sąsiedniego pomieszczenia to poleciałem z joystickiem i fotelem do tyły na plecy." = Niezapomniane chwile z gry.
-Poprawienie storyline'u.
-Oprawa wizualna, lub jak kto woli, graficzna.
- Przede wszystkim stary dobry klimatowy Resident, Survival Horror, a nie gra akcji+Sci-fi.
- Poczucie niepewności w niektórych momentach - Ja się przestraszyłem własnego cienia (Jill) xd.

Negatywy:
-JA CHCĘ WIĘCEJ!
Awatar użytkownika
xBlazex
Posty: 120
Rejestracja: śr 10 gru, 2008
Lokalizacja: Sztum

Post autor: xBlazex »

+jak wyżej, możliwość wbicia noża w głowę zombiaka gdy nas złapie, lub granatu:D
+grafika mnie urzekła gdy pierwszy raz zagrałem i potem również
+zombie wchodzą przez drzwi i nie można uciec tak jak w innych częściach serii
+Klimat, dla mnie jest potężny, bardzo mi się podoba
+moim zdaniem, pad do GC dla mnie jest genialny i idealnie pasuje w rękę
+ciekawe dodatkowe tryby gry
+crimsonhead'y rządzą. ciekawie zrobione to, że jak nie spalimy zwłok to wstaną i będą jeszcze groźniesze


-dla mnie nie ma w tej częsci minusów
A beautiful way to become infected, alone or with others
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Kilka dni temu ukończyłem grę drugą postacią. Zacząłem od Chrisa - czas gry 10,5 godziny (no co, pierwszy raz grałem :P), drugi raz to Jill na poziomie normal - 6h 41 min.

Osobiście tytułem tego formatu jakim jest RE Remake nie można być rozczarowanym, i nie ma mowy w moim przypadku abym żałował wydanych na tytuł pieniędzy :).

W temacie piszemy o tym co się podobało lub w nie w RE Remake, więc jedziemy:

- zakończenia (z tego co pamiętam, w najlepszym zakończeniu grając Jill nie pada nawet słowo - zresztą w żadnym chyba nie pada - widać jak Jill opiera się o ramię Chrisa, natomiast Barry ogląda swoją broń - nie sądziłem, że tak świetna gra kończy się tak mizernym zakończeniem)
- dialogi - bardzo proste, wręcz naiwne, lektorzy mdli

Oto co idzie na plus:

+ defense items i animacje z nimi związane (np. paralizator użyty na zombie, chimery, tyranta; granat w pysku huntera - jego zachowanie)
+ muzyka, nie zawsze obecna w każdej lokacji - np. w pokoju z wisielcem autentycznie przeszły mnie ciary :) potem jeszcze lekturka obecnego tam pamiętnika
+ akcja w nocy
+ dopracowani przeciwny, dźwięki jakie wydają (hunter), animacje ich poruszania się, umierania (skurcze jakich doznaje ginący hunter)
+ optymalna jak dla mnie długość rozgrywki
+ animacje rozwalania przeciwników (chimery po strzale z Assault Shotguna, hunter z granatem w pysku !)
+ patent z paleniem zwłok (obczaiłem dopiero za drugim razem jak grałem)
+ hunter z granatem w pysku (powtarzam się czy mi się wydaje ;))
+ bossowie (ciekawe designy), nie sądziłem, że tyrant jest aż tak wielki :)
+ wygląd poszczególnych lokacji, zwłaszcza wnętrze rezydencji, dodatkowo rozświetlanej miejscami przez błyski burzy, podobnie pięknie wygląda reszta wnętrz (pokój z wisielcem naprawdę zrobił na mnie wrażenie - i ta muzyczka)
+ interesujące treściowo pamiętniki
+ niełatwa rozgrywka na wyższym od easy poziomie trudności: mała odporność na ugryzienia, potrzeba oszczędzania amunicji, wymijania zombie - świetny survival, autentyczne wrażenie zaszczucia
+ znacząca możliwość ingerencji gracza w fabułę, wydarzenia: aż 12 zakończeń w zależności od naszych poczynań (przyniesienie lub nie serum dla Richarda; oddanie lub nie Barry'emu broni)
+ potwory wpadające przez szyby (dźwięk tłuczonego szkła może przyprawić o przyspieszony puls)
+ filmiki
+ świetnie intro (np, fragment jak Wesker odstrzeliwuje łeb cerberusowi, który chce ugryźć Chrisa - "Chris, this way!" ;) )
+ zagadki - niespecjalne przekombinowane (stworzenie J-VOLT, zagadka z kodem "zapisanym" na stole bilardowym :)), aczkolwiek ta z haczykiem i pszczołami jakoś mi się nie spodobała :/

Mało? no cóż, więcej na razie nie przychodzi mi do głowy, no chyba że hunter z grana... ;)

Podsumowując, w tej grze poza słabymi zakończeniami i tymi nieszczęsnymi dialogami trudno znaleźć jakieś wady, które mogłyby wyrzucić Remake z grona najlepszych resów. Mamy tu wszystko co powinien zawierać dobry survival horror plus innowacje w stosunku do poprzednich części, które wyznaczyły grze jakieś standardy. Mimo upływu lat gra może robić wrażenie, zwłaszcza na tych którzy szczególnym sentymentem darzą Raccoon City. W moim rankingu resów Remake obecnie zajmuje on drugie miejsce za RE3, wyprzedzając RE2, RE CV i RE4.

Za jakiś czas przyjdzie kolej na następną pozycję - będzie to chyba RE Zero.
Awatar użytkownika
QuadraxiS
Posty: 192
Rejestracja: śr 09 gru, 2009
Lokalizacja: Terra Incognita

Post autor: QuadraxiS »

Przyznam,że moje serducho zabiło mocniej kiedy zobaczyłem pierwsze screeny.Graficznie to klasa sama w sobie.Modele postaci,animowane elementy otoczenia to wszystko jest po prostu...piękne.Pomysł z broniami defensywnymi i zmartwychwstawaniem naszych nadgniłych oponentów też.A teraz łyżka dziekciu w tej beczce miodu.Model rozgrywki zestarzał się i czuć to niestety.To jest trochę jak z nowym samochodem,który wygląda bajecznie.Ma fantastyczną linie nadwozia,w środku skóra,kupa bajerów,nowy silnik a prowadzi się tak samo jak stary poczciwy Opel Vectra 1.6.Backtracking przyprawia o mdłości.Chroniczny brak amunicji nie pozwala sobie postrzelać,podobnie jak rozpaczliwe szukanie roślinek i mizerna pojemność naszego ekwipunku.Trafienie Huntera w ciasnym pomieszczeniu bez uszczerbku na zdrowiu to bardziej kwestia szczęścia aniżeli precyzji.Nawet cmentarz,który wyleciał z wersji oryginalnej tutaj potraktowano po macoszemu-a szkoda :szok7: .Mimo wszystko polecam miłośnikom horrorów z mrożącą krew w żyłach muzyką w tle. Warto tego doświadczyć,chociażby po to żeby zobaczyć jak wiele mają jeszcze twórcy do powiedzenia w kwestii dwuwymiarowej grafiki.CAPCOM RULES!
P.S Zagadka ze zdjęciami X-RAY jest geanialna! :respekt:
Ostatnio zmieniony pt 11 gru, 2009 przez QuadraxiS, łącznie zmieniany 2 razy.
Never get into argument with an idiot,because they'll bring you down to their level and then beat you with experience.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

quadraxis pisze:Chroniczny brak amunicji nie pozwala sobie postrzelać,podobnie jak rozpaczliwe szukanie roślinek i mizerna pojemność naszego ekwipunku
A moim zdaniem to jest właśnie jedna z najlepszych rzeczy w Remaku. Strzelać możemy w RE4 i 5. Tu chodzi właśnie o to, by ważyć każdy pocisk. Czy bardziej opłaci się strzelić raz licząc na headshota, czy jednak wyminąć. Poziom trudności w tej części jest wyśmienity. Szkoda, że pod koniec nieco kuleje - w lab. ammo mamy tyle, że właściwie możemy kosić wszystko, co stanie nam na drodze.
quadraxis pisze:jak wiele mają jeszcze twórcy do powiedzenia w kwestii dwuwymiarowej grafiki.
Zawsze to powtarzałem rzy okazji jęków na temat tego, że REmake RE2 to coś absolutnie niezbędnego :)
Ostatnio zmieniony pt 11 gru, 2009 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Tak czytam, czytam i widzę, że tak gra niby nie ma wad. Trochę ciężko mi w to uwierzyć. Chyba wreszcie zainwestuje w GC. Gra ma 12 zakończeń? Tylko się spytam, czy sposoby ich zdobywania są tak samo kretyńskie jak np. w SH2 i SH3 czyli obrywaj przez całą grę i się nie uleczaj, a będzie inne czy ma się na to faktycznie jakiś wpływ?

Recoil: Temat odnośnie zakończeń: http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=735
Moje niedopatrzenie, sorry za pytanie nie tam gdzie trzeba.
Ostatnio zmieniony pt 11 gru, 2009 przez Salvin, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Hmm, ja tu jeszcze nic nie napisałem w tym temacie :P ?

Plusy:
- Jill,
- Jill w stroju z RE 3,
- Rebecka,
- bronie defensywne,
- grafika,
- dźwięk,
- klimat,
- fajnie zrobione potwory i bossowie,
- super efekt przy headshocie :smiech1: ,

Minusy:
- nieco drętwe dialogi,
- bossowie są zbyt prości do pokonania,
- przycinanie się filmików, ale nie wiem czy to jest obecne tylko u mnie :rad10:
Ostatnio zmieniony wt 12 sty, 2010 przez Szakal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Co do zakonczen, to czego wyscie oczekiwali ( At, Endriu i inni )?? Przeciez tam nie bylo zbyt wielkiego pola manewru: helikopter, wybuch, krotka gadka i powrot do domku, tyle :smiech3:
Ostatnio zmieniony sob 16 sty, 2010 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”