Re Remake w 3,5h

Awatar użytkownika
Mikeol
Posty: 6
Rejestracja: pn 28 kwie, 2008
Lokalizacja: Wijk aan Zee

Re Remake w 3,5h

Post autor: Mikeol »

Witam!

Postanowiłem usprawnić nieco opis Linki tak aby można było przejść grę w czasie krótszym niż 5h, mnie udało się to w 3.20h i wcale się nie spieszyłem. Opis jest dla Jill na złe zakończenie więc nie zbieraj MO dysków. Oto on i życzę smacznego xD:

ps sorka za drobne błedy ort. ;)


Jill [NORMAL]


Przygode zaczynamy w Jadalni [7]Wyjdz na korytarz, a zobaczysz cutscene z zombi, wroc do Barrego, a powali zombie na ziemie (3strzaly z magnum!!)
Pobiegnij teraz do glównego halu [22]Poszukaj Weskara pod schodami i na schodach na pól-piętrze. Wróć do Barrego a dostaniesz wytrych.
Wracamy do korytarza [5] i z tamtad do korytarza [1](naboje do pistoletu i 2x green herb), po chodkach na 1 pietro do [34]. Zabieramy zlota strzale
i oddzielamy z niej grot (green herb i naboje do pistol.)
Wchodzimy do pomieszczenia nad jadalnia[38](sztylet) i zrzucamy do jadalni posąg kobiety. wychodzimy na 2piętro holu [43] i idziemy do grobowca [13]
gdzie wsadzamy grot (w lewej odnodze obok drugiego zombiaka- naboje do shotguna). Schodzimy na dól [64] i zabieramy Ksiazke
(ogladamy przedmiot i zdobywamy Klucz). Teraz idziemy do pomieszczenia [15] (mapa i sztylet) sztylet w ciemnym pomieszczeniu tam czeka zombie
wiec daruj sobie (w pokoju 20 jest garderoba i jesli masz "close key" to mozesz zmienic ciuch:) bo szkoda amunicji.W korytarzu [19] przesun ostatnia
gablote(naboje do pistoletu). W pomieszczeniu [25] sa chemikalia i karnister(red herb i 2x green herb).
W łaźence [24] spuść wode z wanny i zabierz sztylet. Teraz do [29] przepakowanie w skrzyni, zabieramy karnister
i po schodkach idziemy na 2piętro do pomieszczenia [53] zabieramy zapalniczke, gwizdek na psy i naboje do pistol. Nastepnie udajemy się przez [45]
[43] [38] [36] do [37] gdzie używamy gwizdka. Zabieramy obroże i naciskam guzik, jaki sie na nim znajduje -otrzymujemy imitacje Klucza.
Idziemy na trzecie pietro posiadlosci [59] i podmieniamy klucze.

Teraz do pomieszczenia [3] i po drodze czyscimy teren, zabieramy chemikalia. W pomieszczeniu [4] znajduje sie karnister, broken shotgun,
taser i rainbon ink. Z pokoju[6] zabieramy z łóżka naboje i szybko wychodzimy. Idziemy do korytarza [5] i otwieramy drzwi do [10]
oraz do kuchni na poziomie B1(jeden klucz mamy z glowy). W kuchni (sztylet) palimy zwloki i wychodzimy. Wracamy do jadalni [7]
i zabieramy blue gem z rozwalonego posagu; używamy go w [9] na glowie tygrsa. Zabieramy naboje do s.guna i wracamy do [3] aby sie przepakowac.
Teraz do [11] gdzie uzywamu chemikalii, wybieramy "red" i zabieramy deth mask oraz 5xgreen herb. Wracajac unikamy zombie i biegniemy do pokoju ze zbrojam
[50] czeka nas mala zagadka: prawy górny, lewy dolny, prawy dolny. Naciskamy guzik i zabieramy pudelko. Aby je otworzyc wystarczy wcisnąć dwa przyciski,
których symbole znajduja się na wieku w slonca (guziki na dluzszych bokach). W srodku znajdziemy Death Mask.
Udajemy sie do [56] (red herb) w sypialn [55] green herb i spray oraz r.ink. W [57] połacz ze soba fishhook i lure of bee.
Bee Speciment powies na miejscu, gdzie wisial Lure of Bee i odwrotnie, nacisnij guzik i zabierz Wind Crest, które zostaw w skrzyni [29]. Zabierz wszystkie
Death Mask i broken shotgun, który podmień w pokoju [22].Udaj sie do galerii obrazów [18].Czeka nas kolejna zagadka: musimy pozapalac tak obrazy,
by kolory na nich odpowiadaly tym na glównym obrazie.Czyli tak: zapalamy pierwszy portret, jaki jest w galerii (od strony drzwi, którymi tu weszlismy),
nastepnie zapalamy dwa obrazy po przeciwleglej stronie sciany (bransoleta - pomaranczowy, naszyjnik - purpurowy, korona - zielony).
Jesli dobrze to zrobilismy, to po nacisnieciu guzika pod obrazem kobiety odsloni sie przejscie do grobowca gdzie proponuje użuć 3 Deth Mask. Dzięki temu
zrobilismy sobie krótszą drogę z holu do [26]

Proponuje udac sie na taras [44] znajdziemy tam granatnik. Teraz do [46] (2xgreen herb) i po filmiku bedziemy mieli dwie opcje:
uratowac kolege (dzieki czemu w pózniejszym etapie gry zdobedziemy Assult Shotguna) lub nie. Jesli decydujemy sie pomóc ( ja go ratowałem.. a potem siebie;), to z save roomu[3] zabieramy
Serum i wracamy (najlepiej przez 37 mozna też się tam podleczyć, jeśli nie zużyłeś wszystkich roślinek z doniczki).
Udajemy sie do kolejnego pokoiku [47].Za pomoca zapalniczki zapalamy swiecznik (2xnaboje do pistol.). Przesuwamy szafke i zabieramy Nuty. Idziemy do [10]
ale po drodze z [7] zabieramy emblemat z kominka.Przesun szafke, a znajdziesz nuty. Polacz je z tymi znalezionymi wczesniej, a otrzymasz caly utwór.
Uzyj ich na fortepianie, a nastepnie podmien emblematy. W jadalni [7] wkladamy Zloty Emblemat w miejsce nad kominkiem.
Proponuje zrobic tu save.
Na zegarze ustawiamy 6:00. Zdobywamy klucz z tarcza.
Otwieramy nim drzwi [49].Jesli pomoglismy Richardowi to teraz nam pomoże w walce. Oslabiamy przeciwnika, a po filmiku zabiramy Maske (w glebi pokoju) oraz
assault shotguna po kompanie. Jeśli nie miałeś szczęścia i wąż cię ukąsił musisz iść po serum [3](warto zabrac ze skrzyni Wind Crest)
Schodzimy na dól [64] i wkladamy maske na swoje miejsce. Podejdz do trumny, a pojawi sie twój przeciwnik. Po jego zabiciu (4 strzaly z shotguna) podchodzimy
do trumny naciskamy przycisk i zabieramy metalowy przedmiot. Czas opuscic posiadlosc [31].


Na zewnatrz ustawiamy dwa "koguciki" (Red - West, Blue - North). Na cmentarzu [73] mozemy podejsc do grobu z prawej i umiescic w nim Wind Crest.
Otrzymasz trzy inne przedmioty (musisz je odwrócic i nacisnac guziki, jakie sie na nich znajduja). Umiesc je w grobie po lewej, a w nagrode otrzymasz Magnum.
Wchodzimy do domku na koncu drogi [75] (skrzynia). Ze srodka zabieramy korbę i mapę. Udajemy sie teraz w okolice basenu [69] i korzystajac z
korby odslaniamy przejscie. Idziemy do rezydencji. W srodku idziemy do baru [95] i zabieramy Czerwona Ksiazke. Na koniec przypatrz sie jeszcze, jakie numery
maja bile na stole do bilardu (zwróc uwage na nr. 3-czerwony trzy rzęsy, 5-pomaranczowy rzesy na boki kreska w oku , 6-zielny 2rzesy )
oraz za pomoca zapalniczki zapal wszystkie swiece (zapamietaj symbole). W korytarzu [91] mozesz przesunac skrzynie tak, by uniknac ataków rosliny.
Z lazienki [100] zabieramy klucz. Otwieramy nim drzwi w kolejnego pokoiku [92]. Idziemy do lazienki[93] i zabieramy kolejny klucz.
Wracamy do pierwszego pokoiku [99] i przesuwamy szafki tak, by odslonily drabinke (szafke po lewej przesuwamy w góre, szafke po prawej w prawo).
Warto tez przeczytac dokument z biurka. Schodzimy na dól. W korytarzu [104] przesuwamy skrzynie tak, by utworzyly przejscie.
Wchodzimy do zalanych pomieszczen. Biegniemy do pokoju kontrolnego[107] i schodzimy na dól [111]. Przeczytaj notatke na biurku, a dowiesz sie,
że przyciskiem #2 wyrównasz ciśnienie. Podejdz do jednego z komputerów i nacisnij przycisk (rekin uderzy w szybe).
Gdy wlaczy sie odliczanie nacisnij przycisk naprzeciwko wielkiego okna. Nastepnie przesun dzwignie podwielkim oknem (nastapi nieudana próba
spuszczenia zaslon). Kolejny to przycisk na zapleczu, ponownie wcisnij guzik naprzeciwko wielkiego okna,
nastepnie przelacz wajche pod wielkim oknem (oslony sie opuszcza). Na koniec nacisnij guzik, który spóścisz wodę z aqua ring'u.

Po spuszczeniu wody idziemy do pomieszczenia badawczego [112]. Na jego koncu znajdziemy klucz. Niestety wpadnie do wody. Przesuwamy metalowa skrzynke
(by wpadla do wody), a nastepnie przelaczamy dzwignie. Zabieramy kluczyk, którym otwieramy drzwi w rezydencji [97]. W srodku szybko podbiegamy do
ciala i zabieramy spryskiwacz. Wracamy sie na korytarz [96]. Na jego koncu znajdziemy mapke, zrywamy ja, a na dziurze uzywamy spryskiwacza.
Wracamy sie do lokacje wczesniej [97] i zabieramy kluczyk, którym otwieramy drzwi [101]. Uzywamy czerwonej ksiazki na innych czerwonych ksiazkach.
Musimy ulozyc obrazek, co nie powinno byc trudne. Warto wziac ze soba jakas bron, gdyz czeka nas starcie z roslinka. Mozemy jednak go uniknac.
Pamietasz jeszcze bile i swiece? Jest to zagadka dzieki której poznasz kod do malego laboratorium [98]. W srodku korzystajac z przepisu na scianie
tworzymy trucizna V-VOLT, a nastepnie udajemy sie ponownie do aqua ringu do pomieszczenia [108] i uzywamy na korzeniach trucizny. Wchodzimy przez drzwi [103].

Gdy roslinka padnie, podnies kluczyk z kominka i wracaj do posiadlosci. W korytarzu [27] zaatakuje nas Hunter. Kluczem otwieramy drzwi w pomieszczeniu
z kominkiem [52]. W kolejnej lokacji [51] wsun posag na koniec pokoju (tak, by zatrzymal on sciany). Nastepnie obejdz jedna sciane od tylu i wcisnij guzik.
Szybko wracaja do posagu i przesun go w lewo (tak, by wjechal na przycisk). Wejdz w kolejny korytarzyk i zeskocz na dól. Zabierz ksiazke
(obejrzyj ja, a zdobedziesz Medalion). Podejdz do grobowca i nacisnij guzik. Zejdz na dól [63] (tu czekają na ciebie trzy pajaki, dobry na nie jest handgun),
zabierz mape i naboje do s.guna. Przebiegnij korytarzem i na koncu drogi [62] przelacz wajche, oraz zabierz sztylet i naboje do pistoletu.
Odblokuj drzwi i w kuchni [60] wejdz do windy (2x red herb, 2x green herb). W malym pokoiku znajdziesz akumulator. Za pomoca klucza otwórz drzwi
w lokacji przed save roomem [35]. Tutaj musisz dzialac szybko. Przesun obydwa pudla pod glowy losia, a nastepnie zgas swiatlo.
Gdy orzel bedzie odwrócony w druga strone wejdz na pudlo izabierz czerwony diament. Jesli chcesz uratowac Chrisa zabierz tez i zólty.
W tym celu umiesc zólty diament w miejscu gdzie uzyles niebieskiego [9]i zabierz dysk. Czas rozprawic sie z wezem. Wez ze soba jakas bron
(shotgun ew. magnum). Wejdz na trzecie pietro i otwórz drzwi do biblioteki [58]. Zejdz na dól [41] i po pokonaniu weza zabierz niebieska ksiazke.
Obejrzyj ja tak jak czerwona i wez ze soba kolejny Medalion.Otwórz jeszcze drzwi w glównym hallu [16] i z pokoiku na koncu [21] zabierz pudelko.
Uzyj czerwonego diamentu na pudelku. Czeka cie układanka. Obejrzyj przedmiot znaleziony w srodku, a otrzymasz klucz.Otwórz nim drzwi w okolicach galerii [30]
zapal swiatlo i zabierz metalowy przedmiot, taser i zszuflady naboje do s.guna.

Ponownie opuszczamy posiadlosc. Zabierz ze soba akumulator oraz lewarek. Idziemy do lokacji z fontanna [67] i wkladamy akumulator do slotu przy windzie.
Wjezdzamy na góre i w lokacji gdzie spuszczalismy wode z basenu [69] ponownie uzywamy korby. Wracamy do fontanny i wchodzimy do nowej lokacji.
Udajemy sie na koniec kopalni [84] i zabieramy kolejną korbę. Uzywamy jej na scianie przed przepascia [81]
Warto tutaj zapisać grę (toczące się głazy!) . Idziemy dalej [80].
Podchodzimy do glazu i odwracamy sie w momencie, gdy sie obluzuje, biegniemy i chowamy sie za rogiem.
(na poziomie easy bedziemy mogli znaleźć tutaj miotacz ognia, ktory potrzebny będzie do otwarcia drzwi) Wchodzimy do jaskini [79] i leżącym nieopodal nozem
przecinamy pajeczyny na drzwiach. W dlugim korytarzu [76] ponownie uzyj korby, az nie pojawi sie przejscie (uwazaj na toczacy sie kamien).
W kolejnym pomieszczeniu przesun posag tak, by znalazl sie on w tym samym miejscu, co drugi. Zabierz nakladke, którą połącz z cylindrem z lokacji z winda[83]

i umieszczamy ja w panelu. Kod 4.2.3.1. Zjezdzamy na dól i wchodzimy w kolejny korytarz. Biegniemy do kolejnego pomieszczenia z winda [88] i przesuwamy
skrzynke na platforme. Naciskamy przycisk i wracamy do elevatora [85]. Schodzimy na dól i wsuwamy skrzynie do zgniatarki.
Naciskamy przycisk i zabieramy zniszczony miotacz ognia. Z miotaczem udajemy sie z powrotem na korytarz [87]. Teraz musimy znalezc dzwignie
(gdy bedziesz mial wybór -idz w prawo, a od razu zauwazysz). Przelacz ja i idz w okolice zablokowanych drzwi. Musisz to zrobic szybko, bo inaczej widelki sie
schowaja i znów bedziesz musial przelaczac dzwignie. Powies na scianie zepsuty miotacz i wejdz dalej [89]. Przejdz zalanym korytarzem i zabierz z oltarza
pudelko. W srodku znajdziesz kamienny pierscien. Wejdz po drabince na góre i opusc lokacje. Znów znajdziesz sie w chatce, gdzie spotkales Lise.
Polacz ze soba metalowy przedmiot ikamienny pierscien. Wracamy do rezydencji. Zabieramy jeszcze tylko drugi metalowy przedmiot ze sciany [31]
(ten, którym otworzylismy drzwi). Obydwu metalowych przedmiotów uzywamy w holu glównym [12] na drzwiach pod schodami.

Proponuje zapisac gre gdyz zaraz czeka cie trudne starcie z Lisa. Zabierz ze soba obydwa medaliony jakas bron i ziolo. Idziemy na dól i schodzimy
po drabince [113]. Przy oltarzu [115] spotkasz Barrego. Twoim zadaniem bedzie zepchniecie 4 kamiennych bloków. Gdy to zrobisz, Lisa rzuci sie w przepasc.
Uwazaj na Barrego- jesli zostanie stracony w przepasc fabula bedzie toczyc sie tak jakbys nie oddal mu broni. Mozesz tez spróbowac zepchnac
Lise w przepasc za pomoca shotguna & magnum. Gdy juz otworzysz przejscie idz do windy. Umiesc Medaliony po dwóch stronach fontanny [66].
Gdy otworzy sie przejscie zejdz po schodkach na dól.
Zmiana plytki.

Zejdz na dól [120]. W korytarzu znajdziesz kolejny MO Disk (jesli chcesz miec najlepsze zakonczenie zabierz go).
Schodzimy na dól i wchodzimy do pokoju z zamrozonymi zwlokami [129]. Uzywamy komputera i odblokowujemy przejscie (Login: John Password:
Ada Kod otwierajacy: Cell). Idziemy do pokoju konferencyjnego [118]. Na scianie wpisujemy kod (8462) i zabieramy kluczyk. Na szafce lezy ostatni MO Disk.
Kluczykiem otwieramy drzwi do dwóch pomieszczen [128] i [130]. Jesli chcesz uratowac Chrisa wejdz do prosektorium [128], potem wejdz do szybu wentylacyjnego,
a znajdziesz sie w laboratorium [131] wejdz w kolejny szyb a znajdziesz sie w prosektorium [128], ale z drugiej strony. Uzyj MO disk na konsoli.
Udaj sie do halli z pomieszczeniami odpowiedzialnymi za energie [133]. W jednym z rogów wyciagnij z maszyny pusta kapsule i zajmij sie eksterminacją
zmutowanych insektów!! Idz teraz do pomieszczenia badawczego [124] i uzyj kapsuly na maszynie z nitrogliceryna. W tym samym pomieszczeniu mozesz uzyc
kolejnej konsolki.

Teraz bardzo wazne: NIE BIEGNIJ !!!


Powoli wróc do miejsca gdzie zdobyles pusta kapsule. Uzyj jej na maszynie i idz do kolejnego pomieszczenia [134].
W srodku znajdziesz ostatnia konsolke (po wejsciu do pomieszczenia trzeba isc przed siebie). W pomieszczeniu z reaktorem [135] wciśnij przycisk.
Czas przygotowac sie do walki. Wez ze soba shotguna (lub assult rifle) ew. magnum i skorzystaj z elewatora w korytarzu [130].
Jesli uratowales Barrego to teraz sie do ciebie przylaczy. Wejdz do laboratorium [137]. Po kilku scenkach staniesz do walki z Tyrantem.
Rozwal go i korzystajac z przelacznika na koncu pomieszczenia otwórz drzwi. Jesli nie uratowales Barrego podnies klucz, który upuscil Wesker.

Wracaj na dól winda. Jesli otworzyles wszystkie zamki otwórz drzwi i zejdz do celi [122]. Idz do save roomu [118].
Jesli uratowales Barrego czeka cie starcie z Tyrantem na ladowisku. Zabierz ze soba magnum z cala amunicja do niego i max 5 przedmiotów zwracajace cala
energie. Wejdz po drabince i wejdz w dlugi korytarz [116]. Na jego koncu podnies bezpiecznik i umiesc go w pustym miejscu na scianie przy drzwiach.
Na ladowisku [138] podnies flary, a nastepnie uzyj ich. Pojawi sie Tyrant. Wal do niego z magnum ew. innej broni.
Po chwili Brad zrzuci ci wyrzutnie rakiet. Odpal jedna lub dwie (w zaleznosci do stopnia, w jakim uszkodziles Tyranta).
Koniec.

Garść porad:

- W posiadłości staraj się w pierwszej kolejności zużyć naboje z pistoletu a dopiero potem z mocniejszych pukawek - później pojawią sie huntery.
- Staraj sie, jeśli to możliwe, omijać: pająki, psy i zombie -zaoszczedzisz czas i naboje; jesli musisz strzelać to najlepiej w plecy -zwlaszcza huntery!
- Na schodach zombie raczej nie lapią, tylko wymiotują i są łatwi do ominięcia.
- W końcowej sekwencji wysprzątaj z owadów pomieszczenie, w którym znalazleś pojemnik na nitro.
- Jeśli robisz zle zakonczenie tj. nie ratujesz Chrisa, a Barry zginą - nie będzie walki z tyrantem na dachu.
- Jeśli jestes dłuższy czas w jakimś korytarzu i chcesz dostać sie do drzwi, a przeciwnik, którego chcesz ominąć, szybciej do nich doszedł(crimsonhead)
warto wyjść i wejść z powrotem do lokacji a, przeciwnik wróci na swoje miejsce.
- Shotgunem można odstrzelić zombie glowe: unieś lufe do góry i czekaj do momentu aż się rzuci na ciebie.
- Staraj się palić zwłoki zombie (zwłaszcza tam gdzie czesto się wracasz), aby nie przeistoczyły się w bardzo zwinne i wytrzymałe -crimson head.

Powodzenia:)
najlepszy jest magnum re2 bez tuningu, na sluch tego dzwkieku lickery staja na bacznosc!
:))
Awatar użytkownika
Snake1944
Posty: 26
Rejestracja: pt 17 paź, 2008
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Snake1944 »

Ja przeszłem w 2godziny i 1minute wiem że da sie zejść poniżej 2 godzin jeszcze sie za to wezme jak co dam zdjęcie z końcowej fazie gry z oceną i ukończeniem czasowym. :smiech1:
Awatar użytkownika
ChrisRedfield54
Posty: 23
Rejestracja: wt 13 wrz, 2011
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: ChrisRedfield54 »

Mam prosbe gram obecnie re remake i czy mogły ktoś wrzucic mapę z ponumerowanymi pokojami piętro f1 i f2 :smiech1:
Ostatnio zmieniony sob 17 wrz, 2011 przez ChrisRedfield54, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1R/RE1R.php?n=Pomies

Używaj polskich znaków i interpunkcji.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Mikeol
Posty: 6
Rejestracja: pn 28 kwie, 2008
Lokalizacja: Wijk aan Zee

Post autor: Mikeol »

Wspaniałe forum, mój temat nadal istnieje choć powróciłem tu po prawie 10latach :) Dziękuję bardzo! :okulary3:

Zakupiłem re0 i remake na PS3 wczoraj za 50zl z psstore i postanowiłem przeżyć TO jeszcze raz :)
Ten opis bardzo mi się przyda :rad6:
najlepszy jest magnum re2 bez tuningu, na sluch tego dzwkieku lickery staja na bacznosc!
:))
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”