[Pomoc] Problem z przejściem gry

pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Mam pytanie, co muszę zrobić w grze, żeby Barry (grając scenariusz Jill) pomógł nam w walce z plant 42. Widziałem na endingu, że Barry działa coś tam z miotaczem płomieni...
---->www.pajacyk.pl<----
nemesisdestro
Posty: 1577
Rejestracja: wt 10 kwie, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nemesisdestro »

pinek pisze:Mam pytanie, co muszę zrobić w grze, żeby Barry (grając scenariusz Jill) pomógł nam w walce z plant 42. Widziałem na endingu, że Barry działa coś tam z miotaczem płomieni...
Musisz zrobić chemikalia (tam gdzie jest hol z ulem jest też takie specjalne pomieszczenie, zamknięte elektronicznym zamkiem "z trojgiem oczu"), potem musisz wylać te przygotowane już chemikalia w pomieszczeniu z korzeniem ( prowadzi do niego pomieszczenie z rekinami).
To wystarczyło w moim przypadku.
Ostatnio zmieniony czw 26 lut, 2009 przez nemesisdestro, łącznie zmieniany 1 raz.
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Dzięki. Nigdy tego nie robiłem Jill, raz tylko zrobiłem Rebeccą i wydało się to mi nie warte zachodu ponieważ nawet na RS miałem wystarczający zapas amo na walkę z kwiatkiem.
---->www.pajacyk.pl<----
lindrake
Posty: 1
Rejestracja: pt 02 sty, 2009
Lokalizacja: Ciężkowice
Kontakt:

Post autor: lindrake »

Witam. Mam problem z przejściem gry. Wyszedłem z kopalni i jestem w chatce Lisy i nie wiem co robić dalej. Mam szkatułkę z logo Umbrelli, która ma 4 cm otwór i nie wiem jak ją otworzyć, druga otwarła się bez problemu... na mapce są jeszcze 3 miejsca gdzie nie byłem (mansion F1): Drzwi pod schodami w holu, drzwi w pokoiku kolo drugiego save, zaraz przed wyjsciem z posiadłości i tajemniczy pokój o którym jest wzmianka w pamiętniku Trevora - jak tam wejść? Czekam pilnie na jakąś podpowiedz.
relict
Posty: 8
Rejestracja: pn 09 mar, 2009
Lokalizacja: Białystok

Post autor: relict »

Z tego co kojarzę do szkatułki musisz wsadzic czerwony diament ktory znajdziesz w pokoju z orłem gdzie gasisz światło uzyskasz klucz którym otworzysz wspomniany wcześniej pokój Trevora. Dwa znalezione medaliony musisz wsadzic do drzwi pod schodami w holu.
Ostatnio zmieniony czw 16 lip, 2009 przez relict, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JOK
Posty: 2
Rejestracja: wt 30 mar, 2010
Lokalizacja: Z tamtad

Post autor: JOK »

Witam. Mam drobny problem gram Chrisem jestem w momencie gdy mam przynieść surowice dla pokąsanego kolegi lecz mam ten problem iz urwana mam klamke obok save rooma i niemoge z tych drzwi skorzystac juz, jedyna droge jaka widze na mapie ktora dalo by sie dojsc jest z korytarza [45] do holu [43] lecz te drzwi tez sa zamkniete i nie posiadam klucza do nich, jakies sugestie jaka jest inna droga do obejscia tego ??
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Post autor: Finka »

W dziale artykuły jest solucja. Zerknij w nią, powinieneś znaleźć rozwiązanie.

Deus Ex: Bzzzzt, w Artykułach jest solucja do Real Survival. Do podstawowego Remake'a jest na stronie głównej i zdaje się, że kolega już zerknął na ten opis.
Ostatnio zmieniony wt 30 mar, 2010 przez Finka, łącznie zmieniany 1 raz.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

JOK pisze:Witam. Mam drobny problem gram Chrisem jestem w momencie gdy mam przynieść surowice dla pokąsanego kolegi lecz mam ten problem iz urwana mam klamke obok save rooma i niemoge z tych drzwi skorzystac juz, jedyna droge jaka widze na mapie ktora dalo by sie dojsc jest z korytarza [45] do holu [43] lecz te drzwi tez sa zamkniete i nie posiadam klucza do nich, jakies sugestie jaka jest inna droga do obejscia tego ??
Toś się wpakował kolego.
Zobacz, czy nie masz klucza w skrzyni w pokoju z zapisem. Jeśli nie, to niestety pozostaje Ci:
a) granie od nowa,
b) wczytanie wcześniejszego zapisu, sprzed ułamania klamki,
Awatar użytkownika
JOK
Posty: 2
Rejestracja: wt 30 mar, 2010
Lokalizacja: Z tamtad

Post autor: JOK »

I zacząłem od nowa za drugim razem przechodzac o wiele szybciej idzie ...
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

Chciałbym o coś zapytać. Otóż swoją przygodę z Remake dopiero zaczynam. Hehe, mam to od dawna, a dopiero się zabieram za to.
Diabelnie trudna gra, więc zaczynam od Easy, nie wiem, czy aby na pewno to dobry wybór, bo co mogę dostać ? Co najwyżej stroje i bronie ? ^^'

Moje główne pytania.

1. Czytałem na forum w F.A.Q, że żeby odkryć tryb ''One Dangerous Zombie'', trzeba zapisać grę zarówno Jill, jak i Chrisa na jednym slocie, nie ma tam żadnej wzmianki o poziomie trudności, znowu później w Tym temacie czytałem, że poziom trudności ma znaczenie. To, jak to jest ?

2. Co do nowych stroi, jeśli odkryje jakiś na Easy, czy można grać na innym poziomie trudności w nich ? Czy tylko na jednym określonym poziomie trudności ?

3. Jeśli odkryje np. Samurai Edge na Easy, to tylko na Easy będę mógł go używać ? czy na każdym poziomie trudności ?
Ostatnio zmieniony pn 20 gru, 2010 przez r123x, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

2 i 3 powinny być dostępne na każdym poziomie trudności.
r123x pisze:Diabelnie trudna gra, więc zaczynam od Easy
:megaeek: Remake trudny...? Moim zdaniem gra jest zbyt łatwa, nawet na Real Survival...
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Może jakoś przesadnie trudna nie jest, ale tez zależy kim gramy. Wiadomo, Chrisem trzeba się bardziej namęczyć. Mniej miejsca, brak wsparcia innej postaci itd.

Dlatego na początek warto grać Jill, Chrisa lepiej zostawić na później, kiedy już jest się w miarę obcykanym z grą.
Ostatnio zmieniony wt 21 gru, 2010 przez mentos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

O ile przejście innych rezów nie stanowiło dla mnie problemu, to w Remaku trzeba się trochę pomęczyć. Na normalu zauważyłem, że dwa ugryzienia i game over, a w unikach też wcale nie jestem dobry. Poza tym w porównaniu do Easy na Normalu amunicji malutko, na Easy jest jej zdecydowanie pod dostatkiem, że szczerze nawet nie ma co omijać tych zombi, strzelać można, a i na Crimson Heady nawet starczy. Tak sobie grałem na Normalu, doszedłem chyba do momentu, gdzie Richarda spotykamy i już praktycznie nie miałem się czym leczyć i zero amunicji. No, nie mam się czym popisywać, nieźle potrafię eliminować zagrożenie, ale w żadnej części nie sprawiały mi zombiaki tyle problemu, co w Remaku. Jeśli chodzi o oszczędzanie amunicji, to wypadam blado, dlatego byle odkryć broń z nieskończoną amunicją i grać w stylu, jaki mi najbardziej odpowiada, czyli w trybie ''Eliminatora potworów'', spacerkiem, wsłuchiwać się w dźwięki, podziwiać grafikę. Zdecydowanie w RE lubię Enyojować grę, niż biegać po korytarzach i nawet dobrze ich nie obejrzeć.

To pk. 2 i 3 powinny być dostępne ? Aaaa to z nieskończonym Samurai Edge, to nawet harda mogę grać.
Ale na pewno będzie ?

Co do Chrisa, to jeszcze nim nie grałem, ale z tego co czytałem, jego granaty zabijają zombi od razu, to czy aby na pewno trudniej ? Jill tymi swoimi nożykami, to jedynie może odkleić zombiaka od siebie. Chris poza tym, jest też ponoć wytrzymalszy, a z granatami na obronę, to niezłe połączenie. Czyli jednak ma jakieś zalety.
Ostatnio zmieniony wt 21 gru, 2010 przez r123x, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Stroje na pewno powinny byś dostępne, co do specjalnych broni nie jestem pewien na 100%, ale pewnie tak.
mentos pisze:brak wsparcia innej postaci itd
I tu się mylisz, bo Rebecca zapewnia Chrisowi dodatkowe leczenie kiedy przebywa w saveroom-ie z medykamentami. Oraz może: przynieść mu serum jeśli zatruł go Wąż, ocalić z pnączy Plant42.
r123x pisze:Poza tym w porównaniu do Easy na Normalu amunicji malutko
Nie grałem na łatwym, ale wydaje mi się, że na easy amunicji jest właśnie nadmiar, a na normalu jest jej dużo. Na hard jest jej wystarczająco, ale nie można jej marnować bez potrzeby i trzeba odpowiednio spożytkować każdą pestkę. Zwykle i tak zabijam jakieś 85 procent przeciwników w grze i jeszcze mi zostaje co nieco naboi.
r123x pisze:Jeśli chodzi o oszczędzanie amunicji, to wypadam blado, dlatego byle odkryć broń z nieskończoną amunicją i grać w stylu, jaki mi najbardziej odpowiada, czyli w trybie ''Eliminatora potworów'', spacerkiem, wsłuchiwać się w dźwięki, podziwiać grafikę. Zdecydowanie w RE lubię Enyojować grę, niż biegać po korytarzach i nawet dobrze ich nie obejrzeć.
Nawet nie chce mi się tego komentować...Takie granie z nieskończoną amunicją zabija całkiem klimat gry. Unikam takiego grania jak ognia.

Łatwość Remake polega głównie właśnie na tym, że możliwości leczenia (roślinek, sprayi) jest bardzo dużo nawet na hard. Do tego bossowie są zbyt słabi i szybko padają. Jest bardzo dużo ink riboon do zapisywania gry. I jeszcze specjalne bronie pomagające uwolnić się z łap zombie.

RE Zero pomimo iż jest bardzo podobny graficznie i technicznie do Remake jest znacznie trudniejszy.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

No mamy inne zdanie, jak dla mnie to malutko tej amunicji na normalu; tyle, że nie mogłem grać dalej, bo wszystko powystrzelałem (jeden magazynek starczy może na 2 zombiaki, zwykle zostaje tyle, że nie starczy na drugiego). Amunicji z tego co widziałem jest gdzieś tak o połowę raza mniej od Easy, zombi zresztą też o połowę więcej, widać to na przykład na korytarzu koło schodów, nad Save Rm. Albo na korytarzu gdzie idzie się do pomieszczenia ze zbrojami i maską, na Easy nie ma tam zombi, na normalu już jest. Co do amunicji wracając, to np. w save roomach na Easy można znaleźć na podłodze dwa magazynki do handguna, dwa spraye i amunicje do granatnika, na normalu masz tylko amunicje do granatnika. Jak widzisz, jednak na normalu jest już wysoka poprzeczka.

Recoil: Czy problem z przejściem gry już jest rozwiązany...?
Ostatnio zmieniony śr 22 gru, 2010 przez r123x, łącznie zmieniany 1 raz.
Milas
Posty: 28
Rejestracja: ndz 06 mar, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Roślina łapiąca Chrisa

Post autor: Milas »

Witam
Mam pytanie i problem.
Wielokrotnie grałem na poziomie Normal i nigdy Chrisa nie łapała roślinka, tym samym nie grałem Rebeccą, by móc stworzyć środek chemiczny V-Jolt.
Jak pamiętam to na psx wielka roślina zawsze łapała Chrisa i rzucał notatkę o V-Jolt Report. Tak musiałem jej końce atakować nożem, nie wiem dlaczego.
Może mi ktoś pomóc i powiedzieć o co chodzi?
A na napisach końcowych wiedziałem jak jest złapany i z pomocą przychodzi Rebecca.
Jeżeli jest gdzieś już wspomniany problem, to proszę wybaczyć, jestem tutaj nowy na forum.

Szakal: Możesz tutaj zadać swoje pytanie. Przeniosłem.
Ostatnio zmieniony pn 07 mar, 2011 przez Milas, łącznie zmieniany 1 raz.
dragon0
Posty: 10
Rejestracja: pn 27 wrz, 2010
Lokalizacja: Raccon

Post autor: dragon0 »

witam mam mały problem jestem przy roslince gdzie trzeba wrzucic chemikalia zeby ja zatruc ale nie mam tych chemikali i nie wiem co mam teraz zrobić prosze pomożcie ??

Recoil: Witam. Używaj interpunkcji, polskich znaków i dużych liter.
Ostatnio zmieniony sob 30 kwie, 2011 przez dragon0, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Nie wiem jak jest w Remake ale w oryginale były w którymś z Saveroomów.
One man forced to seek REVENGE
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Nie ma ich w Saveroomie. Są na zewnątrz, za zamkniętymi na zamek drzwiami (do otworzenia Lockpiciem) zaraz za pomieszczeniem gdzie Cerberusy wyskakują przez okno, to ta część Rezydencji, gdzie ratuje nas Barry/zdobywamy shotguna.

No chyba że piszesz o Plant 42 (wielka roślina z którą walczymy), wtedy sprawa jest nieco inna ;)
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

dragon0 pisze:trzeba wrzucic chemikalia zeby ja zatruc ale nie mam tych chemikali i nie wiem co mam teraz zrobić
Eeee... Znaleźć chemikalia...? Troszkę poszukać. To nie problem. Na tym polega RE - na szukaniu przedmiotów, które wprowadzają progres. Chemikalia sa tam gdzie pisze Maestro - na dworze.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”