Resident Evil Archives: Resident Evil - Wii
-
- Posty: 14
- Rejestracja: śr 30 cze, 2010
- Lokalizacja: Raccoon City
Resident Evil Archives: Resident Evil - Wii
Witam piszę o tym tu bo nie ma odpowiedniego działu o RE A:RE (Resident Evil Archives Resident Evil),ale ta wersja i RE:Remake to prawie to samo tylko różnią się konsolą.
Planuję kupno RE A:RE na Wii i mam pytanie czy aby grać wymagany jest pad wii czy wystarczy mieć tylko wii remote i wii nunchuk?
Planuję kupno RE A:RE na Wii i mam pytanie czy aby grać wymagany jest pad wii czy wystarczy mieć tylko wii remote i wii nunchuk?
Ostatnio zmieniony ndz 15 kwie, 2012 przez JillValentine, łącznie zmieniany 2 razy.
Z tego co wiem to sterujemy Wiilotem & nunchuk'iem. Jest także możliwość granie padem od GaCka.
Edit
Sprawdziłem, grał obsługuje:
-Wiilot & Nunchuck
-Classic kontroler
-GameCube kontroler
Edit
Sprawdziłem, grał obsługuje:
-Wiilot & Nunchuck
-Classic kontroler
-GameCube kontroler
Ostatnio zmieniony ndz 08 sie, 2010 przez pinek, łącznie zmieniany 1 raz.
---->www.pajacyk.pl<----
-
- Posty: 14
- Rejestracja: śr 30 cze, 2010
- Lokalizacja: Raccoon City
Brak wide screenu i trzeba dodać grafika poniżej 480p
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Avalar Raziel
- Posty: 61
- Rejestracja: śr 27 lip, 2011
- Lokalizacja: Kraków
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Czyli nie kupować edycji na Wii, tylko zostać przy wersji z NGC? Chciałem jakoś teraz uzupełnić brakujące tytuły z Wii... hmmmNemesis US pisze:Kupno RE: Archives poleciłbym chyba tylko osobom, które nigdy wcześniej nie miały styczności z Zero i Remake. Capcom nie pokusił się nawet o drobne podniesienie rozdzielczości. Tylko dla tych, którzy chcą mieć wszystkie edycje gry.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Jeżeli nie grałeś jeszcze to sięgnij po edycję Wii Archives.
Necraria: Zmieniłam nazwę tematu na ogólną, gdyż dyskusja przestała dotyczyć sterowania.
Necraria: Zmieniłam nazwę tematu na ogólną, gdyż dyskusja przestała dotyczyć sterowania.
Ostatnio zmieniony ndz 11 wrz, 2011 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
Remake i Zero już dawno zaliczyłem po kilka razy na NGC. Tylko muszę się pospieszyć z zakupem Wii, bo mi wytną kompatybilność wsteczną w nowej wersji Wii.Nemesis US pisze:Jeżeli nie grałeś jeszcze to sięgnij po edycję Wii Archives.
Ostatnio zmieniony ndz 11 wrz, 2011 przez B@rt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Avalar Raziel
- Posty: 61
- Rejestracja: śr 27 lip, 2011
- Lokalizacja: Kraków
Ja bym bardziej powiedział ze Archives jest dla tych którzy nie maja pada od GC( o memory zapomniałem ;p ) i muszą grac na Wiilocie w innym wypadku lepiej brać wersje z GC bo zmian nie ma żadnych z wyjątkiem tego ze Archives ucina nam boki ekranu co jest strasznie denerwujące.
Ostatnio zmieniony ndz 11 wrz, 2011 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 3 razy.
A nie można tych boków ustawić w menu gry? do opcji Wide do TV HD wide? Bo aż mnie to dziwi żeby Capcom az tak zaniedbał ten aspekt? Masz kopie gry? Jeżeli tak to luknij na tył opkaowania jakie opcje widnieją.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Avalar Raziel
- Posty: 61
- Rejestracja: śr 27 lip, 2011
- Lokalizacja: Kraków
Jako ze mam obie wersje RE i RE archives postaram się to sprawdzić w ustawieniach tyle ze jak dobrze pamiętam nie dało się tego zmienić (przynajmniej brak takiej opcji w grze ) u mnie RE archives wygląda mniej więcej tak :
http://www.youtube.com/watch?v=j3e7uqCzk2M (przypadkowy filmik z yt)
obraz na środku i czarne boki a znowu RE na GC wykorzystuje cała przestrzeń.
No nic postaram się jutro coś dopowiedzieć jak tylko oblukam jeszcze raz RE archives.
http://www.youtube.com/watch?v=j3e7uqCzk2M (przypadkowy filmik z yt)
obraz na środku i czarne boki a znowu RE na GC wykorzystuje cała przestrzeń.
No nic postaram się jutro coś dopowiedzieć jak tylko oblukam jeszcze raz RE archives.
Ostatnio zmieniony pn 12 wrz, 2011 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
3DS : Sprzedany
- Avalar Raziel
- Posty: 61
- Rejestracja: śr 27 lip, 2011
- Lokalizacja: Kraków
OK muszę przyznać ze jednak wprowadzałem w błąd ,dziś po sprawdzeniu dokładnie gry mogę napisać :
Gra z tylu na pudełku ma zaznaczone "EDTV/HDTV Compatibile" wynikiem "czarnych boków" była wina w jaki sposób Capcom zrobił te HD(LOL).
O ile w grach na GC jest tylko 1 format obrazu 4:3( wiec w [16:9] obraz jest rozciągany przez TV/konsole )NP:tak jak na PC mamy .jpg w formacie 1024x768 ,a chcemy go ustawić na pulpit z rozdzielczość 1280x720 wynikiem czego musimy dać opcje "rozciągnij" żeby nasz obrazek obejmował cały pulpit-to właśnie dzieje się z grami GC na HDTV(jak i z każdą starsza grą).
RE Archives obsługuje oba formaty 4:3/16:9 tylko ze w wypadku 16:9 mamy nie wykorzystana przestrzeń(czarne boki) najwyraźniej tak według Capcomu wygląda Widescreen... dopiero ustawiając konsole na 4:3 możemy cieszyć się pełnym obrazem.
Czyli podsumowując Archives broni się tylko dlatego ze może wyświetlać obraz w starszym formacie 4:3 w wypadku nowego zaznaczonego na pudełku EDTV/HDTV jest to po prostu obraz 4:3 z dodanymi "czarnymi bokami" dzięki czemu obraz nie jest rozciągnięty na boki (nie mówiąc ze wygląda to idiotycznie...)
PS:sa to raczej moje spostrzeżenia wiec jeśli z czym się nie zgadzacie proszę napisać (nie jestem specem od takich spraw) .
Gra z tylu na pudełku ma zaznaczone "EDTV/HDTV Compatibile" wynikiem "czarnych boków" była wina w jaki sposób Capcom zrobił te HD(LOL).
O ile w grach na GC jest tylko 1 format obrazu 4:3( wiec w [16:9] obraz jest rozciągany przez TV/konsole )NP:tak jak na PC mamy .jpg w formacie 1024x768 ,a chcemy go ustawić na pulpit z rozdzielczość 1280x720 wynikiem czego musimy dać opcje "rozciągnij" żeby nasz obrazek obejmował cały pulpit-to właśnie dzieje się z grami GC na HDTV(jak i z każdą starsza grą).
RE Archives obsługuje oba formaty 4:3/16:9 tylko ze w wypadku 16:9 mamy nie wykorzystana przestrzeń(czarne boki) najwyraźniej tak według Capcomu wygląda Widescreen... dopiero ustawiając konsole na 4:3 możemy cieszyć się pełnym obrazem.
Czyli podsumowując Archives broni się tylko dlatego ze może wyświetlać obraz w starszym formacie 4:3 w wypadku nowego zaznaczonego na pudełku EDTV/HDTV jest to po prostu obraz 4:3 z dodanymi "czarnymi bokami" dzięki czemu obraz nie jest rozciągnięty na boki (nie mówiąc ze wygląda to idiotycznie...)
PS:sa to raczej moje spostrzeżenia wiec jeśli z czym się nie zgadzacie proszę napisać (nie jestem specem od takich spraw) .
Ostatnio zmieniony wt 13 wrz, 2011 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 4 razy.
Co jednak nie zmienia faktu, że i tak trzeba grzebać w ustawieniach konsoli (nie gry) ta wyżej wymieniona wygląda zwyczajnie obrzydliwie.
Brak trybu HD, HD Ready, wyższej rozdziałki, widescreena? To znaczy, że gra wygląda tylko ładnie na telewizorach SD.
No na upartego na panoramicznych można wszystko rozciągnąć.... ale będzie to wyglądać obrzydliwie...
Brak trybu HD, HD Ready, wyższej rozdziałki, widescreena? To znaczy, że gra wygląda tylko ładnie na telewizorach SD.
No na upartego na panoramicznych można wszystko rozciągnąć.... ale będzie to wyglądać obrzydliwie...
They see me Rocket Launching, they hatin'
No i to mi wystarczy, gra obsługuje 480p czyli jedną z niższych rozdzielczości HD na Wii w nowszych produkcjach takie formaty są i to cieszy bo jeżeli mamy odpowiedni kabelek to możemy na TV HD oglądać wysoką rozdzielczość i powiem wam z własnego doświadczenia, że taki Metroid czy Mario Galaxy 2 wygląda przyzwoicie na moim 47 Full HD. Nie jest to wszak 720p chociażby ale przynajmniej jest to hd i wszystkie napisy w grach są wyostrzone.Avalar Raziel pisze:
Gra z tylu na pudełku ma zaznaczone "EDTV/HDTV Compatibile"
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Avalar Raziel
- Posty: 61
- Rejestracja: śr 27 lip, 2011
- Lokalizacja: Kraków
Tak tylko ze w tym wypadku jest to zwykle 4;3 ze starą rozdzielczością powiększone o czarne pasy po bokach ;].WESKER-DL pisze:No i to mi wystarczy, gra obsługuje 480p czyli jedną z niższych rozdzielczości HD na Wii w nowszych produkcjach takie formaty są i to cieszy bo jeżeli mamy odpowiedni kabelek to możemy na TV HD oglądać wysoką rozdzielczość i powiem wam z własnego doświadczenia, że taki Metroid czy Mario Galaxy 2 wygląda przyzwoicie na moim 47 Full HD. Nie jest to wszak 720p chociażby ale przynajmniej jest to hd i wszystkie napisy w grach są wyostrzone.Avalar Raziel pisze:
Gra z tylu na pudełku ma zaznaczone "EDTV/HDTV Compatibile"
Co śmieszniejsze właśnie odpaliłem RE na GC(RGB) i Archives na Wii(Component) do tego w wypadku GC ustawiłem TV na(4:3) dzięki czemu w obu przypadkach nie ma rozciągnięcia obrazu.
Rożnicę są niewielkie w wypadku Wii kolory są trochę "żywsze" ale znowu piksele są bardziej widoczne.Rozdzielczość jest identyczna.
Edit: RE z GC odpalony na Wii wygląda prawie identycznie jak Archives(jeśli nie identycznie) RE tak jak Archives ma "żywsze" kolory oraz bardziej wyraźnie piksele.
Ostatnio zmieniony wt 13 wrz, 2011 przez Avalar Raziel, łącznie zmieniany 1 raz.
Steam : AvalarRaziel
3DS : Sprzedany
3DS : Sprzedany
Rozdzielczość chyba jednak musi być większa na wii bo jednak jest to HD. A na jakim TV sprawdzałeś?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage