Ciekawostki

Awatar użytkownika
JJ220
Posty: 23
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Konin

Ciekawostki

Post autor: JJ220 »

Ostatnio grając sobie Chris'em po raz setny w RE:Archives zauważyłem coś dziwnego,otóż przygotowując się do drugiej walki z Yawn'em(wężem) w bibliotece zabrałem ze sobą zwykłego shotguna.W trakcie wyprawy musiałem pozbyć się jednego Crismon Head'a celując z owego shotguna w zombiaka.Chris celuje z shotguna zwykle trzymając go przy tułowiu,lecz odkryłem że w bibliotece Chris trzyma shotguna zupełnie inaczej.Celując sprawia wrażenie jakby mierzył z karabinu snajperskiego,a co najlepsze po przyjęciu pozycji i oddaniu strzału łuski nie wylatują z shotguna.Przeładowuje go ale wystrzelonych łusek brak. :rad6: Testowałem zachowania Chris'a zaraz po walce z wężem wychodząc do poprzedniej lokacji(pokój z rycerzami gdzie trzeba było zamienić klucze)Chris przyjmuje starą pozycję czyli broń przy tułowiu.Jeśli odkryliście podobne rzeczy piszcie...
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

A może to jakiś błąd gry skoro łuski nie wypadały.Jakoś ja nie zaobserwowałem czegoś takiego.
PS:Jeśli chodzi o moje ciekawostki to jakoś średnio na tę chwilę pamiętam ;).

Recoil: To po co komentujesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 przez Arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
JJ220
Posty: 23
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Konin

Post autor: JJ220 »

Hmm...całkiem możliwe że to był jakiś błąd.Ten "trick" z shotgunem zauważyłem pierwszy raz,także może był jednorazowy.Dam znać co się stanie przy drugim podejściu do RE.Jeśli ktoś ma ochotę sam to przetestować to dodam,że grałem w RE:Archives na Nintendo WII (wersja PAL).
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Niedawno zauważyłem, że dziwnym trafem burza szaleje na zewnątrz, tylko wtedy, jak jesteśmy w posiadłości. Gdy wychodzimy po za nią - burza ustaje :P. Taka "mała" ciekawostka.
Awatar użytkownika
Reman
Posty: 44
Rejestracja: wt 26 lip, 2011
Lokalizacja: Południe

Post autor: Reman »

Zaczynam REmake od początku to jak coś ciekawego znjade to dam znać i zrobie screena.

Szakal: Jak nie masz nic sensownego do napisania to po co piszesz? Za kolejny tego typu post będzie ost.
Ostatnio zmieniony czw 28 lip, 2011 przez Reman, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
JJ220
Posty: 23
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Konin

Post autor: JJ220 »

Chris93 masz rację z tą burzą,gdy jesteśmy w posiadłości mamy wrażenie że za oknami szaleje burza stulecia i ulewa,a po wyjściu z posiadłości np.udając się do chatki ogrodnika zero błysków,choć widać że nieźle padało bo błoto wszędzie i kałuże.Powrót do Mansion znów burza :).Jedno jest pewne nie ma mowy aby Chris lub Jill tułali się na dworze w czasie burzy i deszczu.Szkoda bo niezły klimat to daje,zresztą kto nie lubił chodzić w trakcie ulewy po wiosce w RE4,choć tam z tym deszczem też były niedociągnięcia jak ktoś dobrze zauważy(np.ulewa jak z cebra a gdy wchodzimy do miejsca z El Gigante cisza tylko grzmi,wychodzimy z pomieszczenia na most nad urwiskiem ulewa :)ale to nie jest temat o RE4 także już kończę chciałem tylko porównać aurę w serii.
Ostatnio zmieniony czw 28 lip, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Reman
Posty: 44
Rejestracja: wt 26 lip, 2011
Lokalizacja: Południe

Post autor: Reman »

Ok sory za ten bez sensowny post.

A teraz coś sensownego.W pierwszej części mozna było zobaczyć scenę wejścia zombiaka do holu w innym wydaniu.Postanowiłem sprawdzić czy w Remake'u też można to zobaczyć i okazało się że można.
Ostatnio zmieniony wt 31 lip, 2012 przez Reman, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Sorry za spam, ale na czym Ty w to grasz? Mnie po takim pokazie slajdów po tych 2 minutach bolą oczy.
Awatar użytkownika
Reman
Posty: 44
Rejestracja: wt 26 lip, 2011
Lokalizacja: Południe

Post autor: Reman »

mentos pisze:Sorry za spam, ale na czym Ty w to grasz? Mnie po takim pokazie slajdów po tych 2 minutach bolą oczy.
Przeczytaj uważnie.Wyjaśnie dwie rzeczy.
1.Jeśli chodzi ci o to,że co jakiś czas przeskakuje obraz to jest to wina frapsa którego nie rejestrowałem i nagrywa tylko po 30 sekund i niektóre cut scenki "przewijałem".
2.Jeżeli czepiasz się lagów to powiem ci,że ciężko gra się na emulatorze i jeszcze z włączonym frapsem trudno żeby lagów nie było.
Filmik nagrałem tylko na potwierdzenie a nie po to,żeby był to gameplay.Mnie oczy nie bolą.
Awatar użytkownika
JJ220
Posty: 23
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Konin

Post autor: JJ220 »

Dziś po raz kolejny przeszedłem RE:Archives,a co za tym idzie odkryłem nowe ciekawostki.Grę tym razem przechodziłem Jill i co zauważyłem po pierwsze motyw z trzymaniem shotgun'a nie sprawdził się i Jill trzymała go normalnie przy tułowiu w pomieszczeniu gdzie odbywa się druga walka z Yawn'em.

CIEKAWOSTKI(Jill/Hard mode):

- jeżeli dobrze zauważyłem to gdy odstrzelimy głowę zombie(ten który wyskakuję z szafy)wówczas krew nie znika z podłogi i jest tam dopóki nie wyjdziemy z pokoju.

- będąc w laboratorium zombie(te bez skóry) nie zamieniają się w Crismon Head'y a nawet po powrocie w miejsce gdzie je zabiliśmy ciał nie ma.

- jeżeli zabijemy zombie w taki sposób aby ciała się "nakryły" na siebie wówczas palimy 2 a nawet 3 zombie jednym podpaleniem,jest to bardzo przydatne ponieważ benzyny do piersiówki jest bardzo mało.Ta metoda jest świetna w Mansion bo pomieszczenia i korytarze zwiedzamy wielokrotnie.

- w laboratorium będąc przy komputerze,gdy zostaniemy poproszeni o wprowadzenie hasła do otwarcia pokoju wpiszcie stare hasło jakie było wymagane do otwarcia tego samego pokoju ale w RE z PSX'a czyli "MOLE".Po wpisaniu odzywa się głos serka TOFU z RE2,który mówi "spudłowałeś".Gdy będziemy wpisywać kilkakrotnie "MOLE" serek będzie mówił inne słówka i wyrażenia(są chyba 4 różne).

- gdy uratujemy Chris'a,możemy ponownie wejść do pomieszczenia gdzie był zamknięty zobaczymy wtedy całą cele z widoku kamery którą Wesker zapewne obserwował Chris'a.Ponadto znajdziemy tam naboje do granatnika(czerwone czyli palące).
Ostatnio zmieniony pn 14 lis, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 5 razy.
PC+DOLPHIN=ALL RE IN HD :)
przemekknz
Posty: 18
Rejestracja: wt 07 cze, 2011
Lokalizacja: KNZ

Post autor: przemekknz »

Odnośnie tego co pisał JJ220. Grając Chrisem podczas walki z roślinką Chris trzyma shotguna jak karabin:
http://zapodaj.net/57d272055da7.jpg.html

EDIT: w walce z wężem i tyrantem Chris też tak trzyma shotguna i łusek nie ma :)
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty, 2012 przez przemekknz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
2n01z
Posty: 102
Rejestracja: czw 03 sty, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: 2n01z »

Może to nie taka duża ciekawostka, ale jak weźmiesz serum dla Richarda i wrócisz do niego po dłuższym czasie to Richy będzie leżał już martwy, a serum zostanie wam w inventory.
Nie przysłuży wam się do niczego do póki nie dacie się otruć wężowi przy pierwszym starciu.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy w tej grze, ale dzisiaj grając Jill spotkałem Barrego na balkonie przy ciele Foresta :D. Wiele razy ukończyłem już rimejka i pierwszy raz mi się to zdarzyło :D.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Szakal, łącznie zmieniany 3 razy.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Kazuo
Posty: 147
Rejestracja: sob 29 mar, 2014
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Kazuo »

Ciekawostka dla perwersów - wybierając alternatywny strój Jill (ten z RE3) przy kilku odpowiednich ujęciach kamery.... można zobaczyć jej majtki. Screena nie wrzucam, bo jeszcze moderacja wlepi mi warna :rad9: Ciekawostka nr.2 - ludzie z Capcom dobrze wiedzieli, że bielizna Jill w przypadku bonuowego kostiumu będzie w kilku miejscach widoczna, więc musieli przez to zmienić część ujęć kamery (nie wszystkie jednak, a pomysłowi gracze i tak znaleźli przynajmniej kilka sposobów, żeby zobaczyć co panna Valentine kryje pod spódnicą :fies: ).

Ciekawostka nr.3, chociaż ta bardzo możliwe, że jest już znana (ja odkryłem ją jednak dopiero przy trzecim przechodzeniu gry) - sztylety, które pełnią rolę dodatkowej broni można używać wielokrotnie. Wystarczy wbić sztylecik zombiakowi w głowę, następnie zasadzić mu headshota, a potem podnieść upuszczone ostrze z podłogi.

Ciekawostka nr.4 - wracając jeszcze do bonusowych strojów. Pierwszy sekretny kostium dla Jill wzorowany był na wojskowym ubraniu Sarah Connor z Terminatora 2 (wygląd nie powinien budzić jakichkolwiek wątpliwości), natomiast street thug dla Chrisa został "podwędzony" od Brada Pitta z filmu The Mexican.
Ostatnio zmieniony ndz 30 mar, 2014 przez Kazuo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Wladius666
Posty: 20
Rejestracja: sob 04 gru, 2010
Lokalizacja: CZ-ewa

Post autor: Wladius666 »

Szakal pisze:Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy w tej grze, ale dzisiaj grając Jill spotkałem Barrego na balkonie przy ciele Foresta :D. Wiele razy ukończyłem już rimejka i pierwszy raz mi się to zdarzyło :D.


Tak samo było w oryginale.O ile dobrze pamiętam to jeśli w przed udaniem się po shotguna pójdziesz na taras to tam właśnie będzie Barry , co jednocześnie sprawi że NIE uratuje nas przed spadającym sufitem ( gdy to pierwszy raz ujrzałem to pomyślałem tylko jedno : WTF? Przecież zawsze mnie Barry ratuje.. )
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Mi też przytrafiło się, że Barry nie mógł uratować Jill przed opuszczanym sufitem, przez co musiałem nabiegać się w poszukiwaniu zepsutego shotguna na podmiankę :/
Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie »

Kiedyś gdzieś na necie był schemat blokowy przedstawiający wszystkie możliwe sytuacje w scenariuszu Jill i Chrisa, uzależnione od tego, w jakiej kolejności gracz odwiedzi pomieszczenia bądź jakich odpowiedzi udzieli w dialogach.

Możliwe, że to było to:
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... -chris.htm
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... y-jill.htm

tylko... bardziej czytelne. Ta wersja wygląda, jakby ktoś podczas edycji coś spieprzył.

by DE: Pieprzymy to podczas gotowania, albo sami wiecie gdzie... :roll:
Ostatnio zmieniony sob 26 kwie, 2014 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
truchhan
Posty: 2
Rejestracja: ndz 01 lut, 2015
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: truchhan »

Kolejna ciekawostka to polski napis na mo disku "parasol" w wersji HD widać go doskonale http://postimg.org/image/oyvm6c4pn/ i z ciekawości sprawdziłem że w remaku też był.
Awatar użytkownika
D4rk_Roxas
Posty: 136
Rejestracja: śr 06 lut, 2013
Lokalizacja: Z Polski

Post autor: D4rk_Roxas »

truchhan, ta, też mnie to zdziwiło jak zauważyłem. Czyżby zrobił to jakiś polak w Umbrelli? xD
Obrazek
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Stary napis :P pamiętaajmy, że w jęz. Ang również występuje słowo "parasol" :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”