Ciekawostki
Ciekawostki
Ostatnio grając sobie Chris'em po raz setny w RE:Archives zauważyłem coś dziwnego,otóż przygotowując się do drugiej walki z Yawn'em(wężem) w bibliotece zabrałem ze sobą zwykłego shotguna.W trakcie wyprawy musiałem pozbyć się jednego Crismon Head'a celując z owego shotguna w zombiaka.Chris celuje z shotguna zwykle trzymając go przy tułowiu,lecz odkryłem że w bibliotece Chris trzyma shotguna zupełnie inaczej.Celując sprawia wrażenie jakby mierzył z karabinu snajperskiego,a co najlepsze po przyjęciu pozycji i oddaniu strzału łuski nie wylatują z shotguna.Przeładowuje go ale wystrzelonych łusek brak. Testowałem zachowania Chris'a zaraz po walce z wężem wychodząc do poprzedniej lokacji(pokój z rycerzami gdzie trzeba było zamienić klucze)Chris przyjmuje starą pozycję czyli broń przy tułowiu.Jeśli odkryliście podobne rzeczy piszcie...
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 2 razy.
A może to jakiś błąd gry skoro łuski nie wypadały.Jakoś ja nie zaobserwowałem czegoś takiego.
PS:Jeśli chodzi o moje ciekawostki to jakoś średnio na tę chwilę pamiętam .
Recoil: To po co komentujesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?
PS:Jeśli chodzi o moje ciekawostki to jakoś średnio na tę chwilę pamiętam .
Recoil: To po co komentujesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 przez Arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ps3Centerbloog.pl
Zaczynam REmake od początku to jak coś ciekawego znjade to dam znać i zrobie screena.
Szakal: Jak nie masz nic sensownego do napisania to po co piszesz? Za kolejny tego typu post będzie ost.
Szakal: Jak nie masz nic sensownego do napisania to po co piszesz? Za kolejny tego typu post będzie ost.
Ostatnio zmieniony czw 28 lip, 2011 przez Reman, łącznie zmieniany 2 razy.
Chris93 masz rację z tą burzą,gdy jesteśmy w posiadłości mamy wrażenie że za oknami szaleje burza stulecia i ulewa,a po wyjściu z posiadłości np.udając się do chatki ogrodnika zero błysków,choć widać że nieźle padało bo błoto wszędzie i kałuże.Powrót do Mansion znów burza .Jedno jest pewne nie ma mowy aby Chris lub Jill tułali się na dworze w czasie burzy i deszczu.Szkoda bo niezły klimat to daje,zresztą kto nie lubił chodzić w trakcie ulewy po wiosce w RE4,choć tam z tym deszczem też były niedociągnięcia jak ktoś dobrze zauważy(np.ulewa jak z cebra a gdy wchodzimy do miejsca z El Gigante cisza tylko grzmi,wychodzimy z pomieszczenia na most nad urwiskiem ulewa :)ale to nie jest temat o RE4 także już kończę chciałem tylko porównać aurę w serii.
Ostatnio zmieniony czw 28 lip, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok sory za ten bez sensowny post.
A teraz coś sensownego.W pierwszej części mozna było zobaczyć scenę wejścia zombiaka do holu w innym wydaniu.Postanowiłem sprawdzić czy w Remake'u też można to zobaczyć i okazało się że można.
A teraz coś sensownego.W pierwszej części mozna było zobaczyć scenę wejścia zombiaka do holu w innym wydaniu.Postanowiłem sprawdzić czy w Remake'u też można to zobaczyć i okazało się że można.
Ostatnio zmieniony wt 31 lip, 2012 przez Reman, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeczytaj uważnie.Wyjaśnie dwie rzeczy.mentos pisze:Sorry za spam, ale na czym Ty w to grasz? Mnie po takim pokazie slajdów po tych 2 minutach bolą oczy.
1.Jeśli chodzi ci o to,że co jakiś czas przeskakuje obraz to jest to wina frapsa którego nie rejestrowałem i nagrywa tylko po 30 sekund i niektóre cut scenki "przewijałem".
2.Jeżeli czepiasz się lagów to powiem ci,że ciężko gra się na emulatorze i jeszcze z włączonym frapsem trudno żeby lagów nie było.
Filmik nagrałem tylko na potwierdzenie a nie po to,żeby był to gameplay.Mnie oczy nie bolą.
Dziś po raz kolejny przeszedłem RE:Archives,a co za tym idzie odkryłem nowe ciekawostki.Grę tym razem przechodziłem Jill i co zauważyłem po pierwsze motyw z trzymaniem shotgun'a nie sprawdził się i Jill trzymała go normalnie przy tułowiu w pomieszczeniu gdzie odbywa się druga walka z Yawn'em.
CIEKAWOSTKI(Jill/Hard mode):
- jeżeli dobrze zauważyłem to gdy odstrzelimy głowę zombie(ten który wyskakuję z szafy)wówczas krew nie znika z podłogi i jest tam dopóki nie wyjdziemy z pokoju.
- będąc w laboratorium zombie(te bez skóry) nie zamieniają się w Crismon Head'y a nawet po powrocie w miejsce gdzie je zabiliśmy ciał nie ma.
- jeżeli zabijemy zombie w taki sposób aby ciała się "nakryły" na siebie wówczas palimy 2 a nawet 3 zombie jednym podpaleniem,jest to bardzo przydatne ponieważ benzyny do piersiówki jest bardzo mało.Ta metoda jest świetna w Mansion bo pomieszczenia i korytarze zwiedzamy wielokrotnie.
- w laboratorium będąc przy komputerze,gdy zostaniemy poproszeni o wprowadzenie hasła do otwarcia pokoju wpiszcie stare hasło jakie było wymagane do otwarcia tego samego pokoju ale w RE z PSX'a czyli "MOLE".Po wpisaniu odzywa się głos serka TOFU z RE2,który mówi "spudłowałeś".Gdy będziemy wpisywać kilkakrotnie "MOLE" serek będzie mówił inne słówka i wyrażenia(są chyba 4 różne).
- gdy uratujemy Chris'a,możemy ponownie wejść do pomieszczenia gdzie był zamknięty zobaczymy wtedy całą cele z widoku kamery którą Wesker zapewne obserwował Chris'a.Ponadto znajdziemy tam naboje do granatnika(czerwone czyli palące).
CIEKAWOSTKI(Jill/Hard mode):
- jeżeli dobrze zauważyłem to gdy odstrzelimy głowę zombie(ten który wyskakuję z szafy)wówczas krew nie znika z podłogi i jest tam dopóki nie wyjdziemy z pokoju.
- będąc w laboratorium zombie(te bez skóry) nie zamieniają się w Crismon Head'y a nawet po powrocie w miejsce gdzie je zabiliśmy ciał nie ma.
- jeżeli zabijemy zombie w taki sposób aby ciała się "nakryły" na siebie wówczas palimy 2 a nawet 3 zombie jednym podpaleniem,jest to bardzo przydatne ponieważ benzyny do piersiówki jest bardzo mało.Ta metoda jest świetna w Mansion bo pomieszczenia i korytarze zwiedzamy wielokrotnie.
- w laboratorium będąc przy komputerze,gdy zostaniemy poproszeni o wprowadzenie hasła do otwarcia pokoju wpiszcie stare hasło jakie było wymagane do otwarcia tego samego pokoju ale w RE z PSX'a czyli "MOLE".Po wpisaniu odzywa się głos serka TOFU z RE2,który mówi "spudłowałeś".Gdy będziemy wpisywać kilkakrotnie "MOLE" serek będzie mówił inne słówka i wyrażenia(są chyba 4 różne).
- gdy uratujemy Chris'a,możemy ponownie wejść do pomieszczenia gdzie był zamknięty zobaczymy wtedy całą cele z widoku kamery którą Wesker zapewne obserwował Chris'a.Ponadto znajdziemy tam naboje do granatnika(czerwone czyli palące).
Ostatnio zmieniony pn 14 lis, 2011 przez JJ220, łącznie zmieniany 5 razy.
PC+DOLPHIN=ALL RE IN HD
-
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 07 cze, 2011
- Lokalizacja: KNZ
Odnośnie tego co pisał JJ220. Grając Chrisem podczas walki z roślinką Chris trzyma shotguna jak karabin:
http://zapodaj.net/57d272055da7.jpg.html
EDIT: w walce z wężem i tyrantem Chris też tak trzyma shotguna i łusek nie ma
http://zapodaj.net/57d272055da7.jpg.html
EDIT: w walce z wężem i tyrantem Chris też tak trzyma shotguna i łusek nie ma
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty, 2012 przez przemekknz, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy w tej grze, ale dzisiaj grając Jill spotkałem Barrego na balkonie przy ciele Foresta . Wiele razy ukończyłem już rimejka i pierwszy raz mi się to zdarzyło .
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Szakal, łącznie zmieniany 3 razy.
Złe oko moderacji czuwa.
Ciekawostka dla perwersów - wybierając alternatywny strój Jill (ten z RE3) przy kilku odpowiednich ujęciach kamery.... można zobaczyć jej majtki. Screena nie wrzucam, bo jeszcze moderacja wlepi mi warna Ciekawostka nr.2 - ludzie z Capcom dobrze wiedzieli, że bielizna Jill w przypadku bonuowego kostiumu będzie w kilku miejscach widoczna, więc musieli przez to zmienić część ujęć kamery (nie wszystkie jednak, a pomysłowi gracze i tak znaleźli przynajmniej kilka sposobów, żeby zobaczyć co panna Valentine kryje pod spódnicą ).
Ciekawostka nr.3, chociaż ta bardzo możliwe, że jest już znana (ja odkryłem ją jednak dopiero przy trzecim przechodzeniu gry) - sztylety, które pełnią rolę dodatkowej broni można używać wielokrotnie. Wystarczy wbić sztylecik zombiakowi w głowę, następnie zasadzić mu headshota, a potem podnieść upuszczone ostrze z podłogi.
Ciekawostka nr.4 - wracając jeszcze do bonusowych strojów. Pierwszy sekretny kostium dla Jill wzorowany był na wojskowym ubraniu Sarah Connor z Terminatora 2 (wygląd nie powinien budzić jakichkolwiek wątpliwości), natomiast street thug dla Chrisa został "podwędzony" od Brada Pitta z filmu The Mexican.
Ciekawostka nr.3, chociaż ta bardzo możliwe, że jest już znana (ja odkryłem ją jednak dopiero przy trzecim przechodzeniu gry) - sztylety, które pełnią rolę dodatkowej broni można używać wielokrotnie. Wystarczy wbić sztylecik zombiakowi w głowę, następnie zasadzić mu headshota, a potem podnieść upuszczone ostrze z podłogi.
Ciekawostka nr.4 - wracając jeszcze do bonusowych strojów. Pierwszy sekretny kostium dla Jill wzorowany był na wojskowym ubraniu Sarah Connor z Terminatora 2 (wygląd nie powinien budzić jakichkolwiek wątpliwości), natomiast street thug dla Chrisa został "podwędzony" od Brada Pitta z filmu The Mexican.
Ostatnio zmieniony ndz 30 mar, 2014 przez Kazuo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wladius666
- Posty: 20
- Rejestracja: sob 04 gru, 2010
- Lokalizacja: CZ-ewa
Szakal pisze:Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy w tej grze, ale dzisiaj grając Jill spotkałem Barrego na balkonie przy ciele Foresta . Wiele razy ukończyłem już rimejka i pierwszy raz mi się to zdarzyło .
Tak samo było w oryginale.O ile dobrze pamiętam to jeśli w przed udaniem się po shotguna pójdziesz na taras to tam właśnie będzie Barry , co jednocześnie sprawi że NIE uratuje nas przed spadającym sufitem ( gdy to pierwszy raz ujrzałem to pomyślałem tylko jedno : WTF? Przecież zawsze mnie Barry ratuje.. )
Kiedyś gdzieś na necie był schemat blokowy przedstawiający wszystkie możliwe sytuacje w scenariuszu Jill i Chrisa, uzależnione od tego, w jakiej kolejności gracz odwiedzi pomieszczenia bądź jakich odpowiedzi udzieli w dialogach.
Możliwe, że to było to:
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... -chris.htm
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... y-jill.htm
tylko... bardziej czytelne. Ta wersja wygląda, jakby ktoś podczas edycji coś spieprzył.
by DE: Pieprzymy to podczas gotowania, albo sami wiecie gdzie...
Możliwe, że to było to:
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... -chris.htm
http://survivhor.biohazardfrance.net/mo ... y-jill.htm
tylko... bardziej czytelne. Ta wersja wygląda, jakby ktoś podczas edycji coś spieprzył.
by DE: Pieprzymy to podczas gotowania, albo sami wiecie gdzie...
Ostatnio zmieniony sob 26 kwie, 2014 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejna ciekawostka to polski napis na mo disku "parasol" w wersji HD widać go doskonale http://postimg.org/image/oyvm6c4pn/ i z ciekawości sprawdziłem że w remaku też był.
- D4rk_Roxas
- Posty: 136
- Rejestracja: śr 06 lut, 2013
- Lokalizacja: Z Polski
Stary napis pamiętaajmy, że w jęz. Ang również występuje słowo "parasol"
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage