REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)
Byłoby to coś rewelacyjnego, ale niestety nie jest to jeszcze oficjalna informacja. A co jest ciekawe, ma to nie być zwykła wersja HD, ale "rebirth", cokolwiek miałoby to znaczyć.
http://www.ppe.pl/news-30091-nadciaga__ ... enta_.html
http://www.ppe.pl/news-30091-nadciaga__ ... enta_.html
Ostatnio zmieniony czw 02 paź, 2014 przez Leon. KennedY, łącznie zmieniany 3 razy.
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
Wbrew pozorom można, choć zależy to od wielu czynników, również tak prozaicznych jak "wiek" odświeżanego remake'a. Sam grałem w taki eksperyment, o proszę:
http://store.steampowered.com/app/208400/
Efekt? Rewelacyjny cRPG, niestraszący reliktami przeszłości w zakresie obsługi (i kilku innych kwestii), przy którym spędziłem bite kilkadziesiąt godzin (od którego zacząłem zresztą z grami Spiderweba). Z ciekawości próbowałem zagrać w "oryginalną" dwójkę (właściwie nie różniła się pod względem mechaniki od pierwszego Avernum - odbiłem się. O Exiled (czyli pierwowzorze, który doczekał się remake'a w postaci Avernum no i wspomnianego EFtP) nawet nie wspomnę, chyba kilka razy ruszyłem tam postacią
A w tym przypadku? Nawet gdyby to faktycznie powstało (w co wątpię, bo przesłanki są wątłe niczym zdrowie więźnia politycznego po 5 latach pracy w łagrze), pewnie wyjdzie coś w stylu niedawnego RE 4 HD. Czyli za bardzo od pierwowzoru to nie odbiegnie.
http://store.steampowered.com/app/208400/
Efekt? Rewelacyjny cRPG, niestraszący reliktami przeszłości w zakresie obsługi (i kilku innych kwestii), przy którym spędziłem bite kilkadziesiąt godzin (od którego zacząłem zresztą z grami Spiderweba). Z ciekawości próbowałem zagrać w "oryginalną" dwójkę (właściwie nie różniła się pod względem mechaniki od pierwszego Avernum - odbiłem się. O Exiled (czyli pierwowzorze, który doczekał się remake'a w postaci Avernum no i wspomnianego EFtP) nawet nie wspomnę, chyba kilka razy ruszyłem tam postacią
A w tym przypadku? Nawet gdyby to faktycznie powstało (w co wątpię, bo przesłanki są wątłe niczym zdrowie więźnia politycznego po 5 latach pracy w łagrze), pewnie wyjdzie coś w stylu niedawnego RE 4 HD. Czyli za bardzo od pierwowzoru to nie odbiegnie.
Ostatnio zmieniony pn 04 sie, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcę, aby człowiek wyciągał rękę do człowieka. Aby starał się pojąć, że zło jest często wewnętrzną klęską tego, kto to zło czyni.
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Nie ważne. Ważne jest to, że w końcu będzie można pograć w tą genialną część na innej konsolce niż tylko tej od Nintendo .A w tym przypadku? Nawet gdyby to faktycznie powstało (w co wątpię, bo przesłanki są wątłe niczym zdrowie więźnia politycznego po 5 latach pracy w łagrze), pewnie wyjdzie coś w stylu niedawnego RE 4 HD. Czyli za bardzo od pierwowzoru to nie odbiegnie.
Ok, info potwierdzone:
http://www.famitsu.com/news/201408/05058378.html
http://www.famitsu.com/news/201408/05058567.html
(jakby ktoś jeszcze nie był obeznany z linkami do Famitsu: Famitsu nie pozwala na hotlinkowanie, więc po kliknięciu w link pojawia się błąd 403; wystarczy po prostu wkleić adres url w pasku adresu w przeglądarce i kliknąć enter)
Resident Evil HD Remaster wychodzi na: PS3/PS4/360/XB1/PC.
Jedyna wersja fizyczna to będzie wersja na PS3 wydana w Japonii. Wszystkie inne będą dostępne tylko w wersji cyfrowej (PSN, XBL oraz na PC pewnie Steam).
Wersja na PS3 i X360 wyjdzie 27 listopada 2014. Będzie kosztować 3990 yenów (ok. $39). Obie te wersje będą chodzić w 720p.
Wersja na PS4, XB1 oraz PC zostaną wydane na początku 2015 roku. Wersja na PS4 i XB1 będą chodzić w 1080p. (wersja na PC nie została wymieniona, ale że to PC-ten, to pewnie będzie działać na jakiejkolwiek rozdzielczości).
Widać, że podciągnięto modele postaci:
zaś same tła są w wyższej rozdzielczości:
Jest możliwość wyświetlania gry w widescreen. Normalnie gra jest wyświetlana w proporcjach 4:3 (czyli na obecnych telewizorach/monitorach po bokach będą czarne paski). Obsługuje jednak również proporcje 16:9. Wówczas góra i dół tła będą ucięte, ale będą się przesuwały wraz z postacią (czyli jeżeli postać zbliży się do dolnej granicy ekranu, kamera przesunie się w dół tak, by pokazać wszystko).
Dodatkowo opcjonalnie prócz tzw. "tank controlls" (gałka w górę - postać idzie do przodu; gałka w dół - postać się cofa; gałka w lewo - prawo - postać się obraca), możliwe jest również sterowanie 3D (czyli jak w większości gier 3D, gdzie postać idzie tam, gdzie wychyli się gałkę).
Oficjalna strona: http://www.capcom.co.jp/biohd/en/index.html
http://www.famitsu.com/news/201408/05058378.html
http://www.famitsu.com/news/201408/05058567.html
(jakby ktoś jeszcze nie był obeznany z linkami do Famitsu: Famitsu nie pozwala na hotlinkowanie, więc po kliknięciu w link pojawia się błąd 403; wystarczy po prostu wkleić adres url w pasku adresu w przeglądarce i kliknąć enter)
Resident Evil HD Remaster wychodzi na: PS3/PS4/360/XB1/PC.
Jedyna wersja fizyczna to będzie wersja na PS3 wydana w Japonii. Wszystkie inne będą dostępne tylko w wersji cyfrowej (PSN, XBL oraz na PC pewnie Steam).
Wersja na PS3 i X360 wyjdzie 27 listopada 2014. Będzie kosztować 3990 yenów (ok. $39). Obie te wersje będą chodzić w 720p.
Wersja na PS4, XB1 oraz PC zostaną wydane na początku 2015 roku. Wersja na PS4 i XB1 będą chodzić w 1080p. (wersja na PC nie została wymieniona, ale że to PC-ten, to pewnie będzie działać na jakiejkolwiek rozdzielczości).
Widać, że podciągnięto modele postaci:
zaś same tła są w wyższej rozdzielczości:
Jest możliwość wyświetlania gry w widescreen. Normalnie gra jest wyświetlana w proporcjach 4:3 (czyli na obecnych telewizorach/monitorach po bokach będą czarne paski). Obsługuje jednak również proporcje 16:9. Wówczas góra i dół tła będą ucięte, ale będą się przesuwały wraz z postacią (czyli jeżeli postać zbliży się do dolnej granicy ekranu, kamera przesunie się w dół tak, by pokazać wszystko).
Dodatkowo opcjonalnie prócz tzw. "tank controlls" (gałka w górę - postać idzie do przodu; gałka w dół - postać się cofa; gałka w lewo - prawo - postać się obraca), możliwe jest również sterowanie 3D (czyli jak w większości gier 3D, gdzie postać idzie tam, gdzie wychyli się gałkę).
Oficjalna strona: http://www.capcom.co.jp/biohd/en/index.html
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 3 razy.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Kolejny must have na ps4, już miałem robić maraton a wychodzi na to że zaczne w odświeżonej wersji
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Mimo że Zombie już podtwierdził, to jeszcze wygrzebałem to z YT:
https://www.youtube.com/watch?v=2CpX9vkXsk0
https://www.youtube.com/watch?v=2CpX9vkXsk0
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez Maestro, łącznie zmieniany 2 razy.
Tragedia. Trochę poprawią tekstury, podbiją do 720p i będą wołać za to pewno sporą kasę. Gdyby to chociaż było Full HD...
Nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że inni ludzie którzy nie mieli GC ani Wii będą mogli w to zagrać. Szkoda tylko, że Capcom znowu idzie po prawie (prawie, bo tekstury i tła wyglądają jednak lepiej) najniższej linii oporu...
Nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że inni ludzie którzy nie mieli GC ani Wii będą mogli w to zagrać. Szkoda tylko, że Capcom znowu idzie po prawie (prawie, bo tekstury i tła wyglądają jednak lepiej) najniższej linii oporu...
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez Forte, łącznie zmieniany 1 raz.
They see me Rocket Launching, they hatin'
Gamecube padł po raz pierwszy.
Opoka, ikona a wręcz nietykalny relikt konsoli GC został złamany. Wiedziałem że kiedyś to się stanie ale nie wiedziałem i nie sądziłem że w takim stylu to wszystko się rozleci. No OK, podbić w HD. Ale dodadzą te osiągnięcia do zdobywania, pewnie jakiś jeszcze syf i po co? Jeden fakt, że gierka będzie dostępna online ratuje temat. Ale to wszystko robienie na siłę. Dla kasy.... i PC.... no Capconowi pupa pękła..... bez jaj
Opoka, ikona a wręcz nietykalny relikt konsoli GC został złamany. Wiedziałem że kiedyś to się stanie ale nie wiedziałem i nie sądziłem że w takim stylu to wszystko się rozleci. No OK, podbić w HD. Ale dodadzą te osiągnięcia do zdobywania, pewnie jakiś jeszcze syf i po co? Jeden fakt, że gierka będzie dostępna online ratuje temat. Ale to wszystko robienie na siłę. Dla kasy.... i PC.... no Capconowi pupa pękła..... bez jaj
Dokładnie, można mieć jedynie nadzieję że sukces tego remaku remaku przyczyni się do odświeżenia graficznego Re2 i 3 czego jeszcze nie dostaliśmy, chociaż pewnie po tym zabiorą się za Zero a później oba wydadzą w wersji Ultimate HD jak to z Re4 było:PForte pisze:Tragedia. Trochę poprawią tekstury, podbiją do 720p i będą wołać za to pewno sporą kasę. Gdyby to chociaż było Full HD...
Nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że inni ludzie którzy nie mieli GC ani Wii będą mogli w to zagrać. Szkoda tylko, że Capcom znowu idzie po prawie (prawie, bo tekstury i tła wyglądają jednak lepiej) najniższej linii oporu...
Masarnia, kiedyś wydałam kupe kasy na te gamecubowe Reski a teraz "eksy" z GC wyjdą na inne konsole i pewnie będą tańsze niż te wersje nintendowe co je kupiłam.
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
No proszę, a jednak mój sceptycyzm odnośnie pogłosek okazał się nieuzasadniony. Cóż, chciałbym się częściej mylić właśnie w takich kwestiach
Capcom w końcu się ocknął (bo co tu dużo mówić, ta "moda" na klasyki na Steamie, zarówno te PC-towe jak i konsolowe, wciąż trwa i ma się dobrze) ale zapewne zrobi to po swojemu, patrząc choćby na cenę, jaką przytoczył Mr Zombie. I w sumie niewykluczone, jak piszecie, że również i "Zero" spotka podobny los w przyszłości, byłoby to dość logiczne.
Miejmy nadzieję, że Muve uda się jakoś utargować sensowną cenę tej pozycji w digitalu, z czwórką HD na steamie wyszło im naprawdę dobrze (przy bazowej cenie na Steamie rzędu 20 euro, w Muve cena startowa wyniosła 40 złotych).
Wracając do meritum - pewno masz rację, ale z drugiej strony - w przypadku Capcomu dużego zaskoczenia nie ma. Z tego co pamiętam wydany z dwuletnim opóźnieniem PC-towy Dino Crisis 2, czy też inne nieudane porty (vide pierwsze wydanie RE 4). No i najświeższa sprawa - RE 4 HD, przy którym żadnej "rewelacji" w odświeżeniu nie było. I szczerze mówiąc właśnie czegoś na poziomie steamowej czwórki się spodziewam również w przypadku tego tytułu. Pewnie, że jak na dzisiejsze standardy jest to mało(zakładając, że mówimy o tytule, który będzie miał cenę "nowości"). I to nawet standardy osób, które nie muszą wyciskać siódmych potów ze swoich komputerów/konsol, żeby odczuć satysfakcję. No ale cóż - Capcom.
Jak dla mnie będzie to okazja, żeby jeszcze raz dać szansę jedynce , która w swojej pierwotnej formie odrzuciła mnie bardzo szybko, okazując się nigrywalną. A na wysoką cenę też się jakoś zaradzi - poczeka się na solidną obniżkę, jak nie w Muve, to w Nuuvem, jak nie w Nuuvem, to w GMG - po coś się te kredyty ciułało z recenzji ). Summa summarum - jak mi się nic w planach nie zmieni i to kupię, potraktuję rzecz jako "zwieńczenie" moich zmagań z serią (o ironio losu, zakończę na czymś, co de facto było początkiem), mogąc w końcu poznać w jakiejś "zjadliwej" formie to, co oferowała jedynka. I że tak powiem, ułożyć "sobie" tę historię w całość.
Ogólnie rzecz ujmując - ten trend już trochę trwa. Zaczęło się to (o ile dobrze pamiętam) gdzieś tak w okolicach pecetowych wydań Munch's Oddysee i Stranger's Wrath (z dzisiej perspektywy zabawnie brzmi zapowiedź/trailer sprzed lat tego pierwszego tytułu, w której to mogliśmy usłyszeć, że "na pewno nie zagramy w to na tych marnych 32-bitowych systemach", jednak zagraliśmy ). Z czasem "kurek" odkręciła Sega, wydając masę tytułów uprzednio tylko konsolowych na Steamie, jak choćby Nights. I co najlepsze - oferując je w cenach, które na wyprzedażach nie przekraczały od kilku do kilkunastu złotych. I znajdowały bardzo dużo chętnych, mimo przedpotopowej grafiki. Z jakością konwersji bywało róznie (Munch i Stranger's Wrath początkowo nie banglały za dobrze, ale z czasem solidnie je upatchowano, a do tego konkretnie przeceniano i zbundlowano), ale obecnie rzecz wygląda solidnie, nie licząc pojedynczych wpadek. Jakkolwiek wielkim miłośnikiem Steama nie jestem, to jednak muszę przyznać, że to właśnie dzięki potędze platformy Valve doszło do takiego "renesansu".LimaXa pisze:Dokładnie, można mieć jedynie nadzieję że sukces tego remaku remaku przyczyni się do odświeżenia graficznego Re2 i 3 czego jeszcze nie dostaliśmy, chociaż pewnie po tym zabiorą się za Zero a później oba wydadzą w wersji Ultimate HD jak to z Re4 było:PForte pisze:Tragedia. Trochę poprawią tekstury, podbiją do 720p i będą wołać za to pewno sporą kasę. Gdyby to chociaż było Full HD...
Nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że inni ludzie którzy nie mieli GC ani Wii będą mogli w to zagrać. Szkoda tylko, że Capcom znowu idzie po prawie (prawie, bo tekstury i tła wyglądają jednak lepiej) najniższej linii oporu...
Masarnia, kiedyś wydałam kupe kasy na te gamecubowe Reski a teraz "eksy" z GC wyjdą na inne konsole i pewnie będą tańsze niż te wersje nintendowe co je kupiłam.
Capcom w końcu się ocknął (bo co tu dużo mówić, ta "moda" na klasyki na Steamie, zarówno te PC-towe jak i konsolowe, wciąż trwa i ma się dobrze) ale zapewne zrobi to po swojemu, patrząc choćby na cenę, jaką przytoczył Mr Zombie. I w sumie niewykluczone, jak piszecie, że również i "Zero" spotka podobny los w przyszłości, byłoby to dość logiczne.
Miejmy nadzieję, że Muve uda się jakoś utargować sensowną cenę tej pozycji w digitalu, z czwórką HD na steamie wyszło im naprawdę dobrze (przy bazowej cenie na Steamie rzędu 20 euro, w Muve cena startowa wyniosła 40 złotych).
Na początek Forte muszę Ci pogratulować zdrowego podejścia - bo już niezliczoną ilość razy naczytałem się komentarzy różnych graczy konsolowych, którzy za przeproszeniem tak mieli na(i tu słowo związane z defekacją) we łbach w związku z różnymi exclusivami (tymi faktycznymi i "domniemanymi" - vide GTA V), że głowa mała. Jakby możliwość zagrania w dany tytuł na PC-cie ujmowała ich godności (ja tam jakoś nie mam problemów z tym, żeby tytuł uprzednio PC-towy ukazał się na konsoli). Ale zawsze pocieszam się tym, że większość nie podziela tej postawy (po prostu nie krzyczy tak głośno jak "bojownicy") i ma, tak jak Ty, zdrowe podejście do sprawy. I tak trzymaćForte pisze:Tragedia. Trochę poprawią tekstury, podbiją do 720p i będą wołać za to pewno sporą kasę. Gdyby to chociaż było Full HD...
Nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że inni ludzie którzy nie mieli GC ani Wii będą mogli w to zagrać. Szkoda tylko, że Capcom znowu idzie po prawie (prawie, bo tekstury i tła wyglądają jednak lepiej) najniższej linii oporu...
Wracając do meritum - pewno masz rację, ale z drugiej strony - w przypadku Capcomu dużego zaskoczenia nie ma. Z tego co pamiętam wydany z dwuletnim opóźnieniem PC-towy Dino Crisis 2, czy też inne nieudane porty (vide pierwsze wydanie RE 4). No i najświeższa sprawa - RE 4 HD, przy którym żadnej "rewelacji" w odświeżeniu nie było. I szczerze mówiąc właśnie czegoś na poziomie steamowej czwórki się spodziewam również w przypadku tego tytułu. Pewnie, że jak na dzisiejsze standardy jest to mało(zakładając, że mówimy o tytule, który będzie miał cenę "nowości"). I to nawet standardy osób, które nie muszą wyciskać siódmych potów ze swoich komputerów/konsol, żeby odczuć satysfakcję. No ale cóż - Capcom.
Jak dla mnie będzie to okazja, żeby jeszcze raz dać szansę jedynce , która w swojej pierwotnej formie odrzuciła mnie bardzo szybko, okazując się nigrywalną. A na wysoką cenę też się jakoś zaradzi - poczeka się na solidną obniżkę, jak nie w Muve, to w Nuuvem, jak nie w Nuuvem, to w GMG - po coś się te kredyty ciułało z recenzji ). Summa summarum - jak mi się nic w planach nie zmieni i to kupię, potraktuję rzecz jako "zwieńczenie" moich zmagań z serią (o ironio losu, zakończę na czymś, co de facto było początkiem), mogąc w końcu poznać w jakiejś "zjadliwej" formie to, co oferowała jedynka. I że tak powiem, ułożyć "sobie" tę historię w całość.
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 5 razy.
Chcę, aby człowiek wyciągał rękę do człowieka. Aby starał się pojąć, że zło jest często wewnętrzną klęską tego, kto to zło czyni.
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
Słabo, wolałbym pełnoprawnego rimejka niż wersję HD. Gierka leży u mnie pod TV, zaraz obok Wii, skończyłem ją z 8 razy, więc raczej mi styknie. Chyba, że wprowadza jakieś mocne bonusy, to wtedy może ewentualnie kupię.
W każdym razie zaskoczenie jest. Do tej pory byłem przekonany, że to exclusive wyłącznie na konsole Nintendo
W każdym razie zaskoczenie jest. Do tej pory byłem przekonany, że to exclusive wyłącznie na konsole Nintendo
Nie ma na to szans. Remake już jest zrobiony. Wystarczy go dopieścić i tanim kosztem trzepać kasę. Odświeżenie graficzne re 2 i 3 nic nie da bo te są po prostu brzydkie. Trzeba by zrobić remaki od podstaw a to jest za dużo roboty, żeby się tym zajmować. Lepiej dopieścić coś co jest już gotowe. Może Outbreaki...?LimaXa pisze: można mieć jedynie nadzieję że sukces tego remaku remaku przyczyni się do odświeżenia graficznego Re2 i 3 czego jeszcze nie dostaliśmy
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
Ja bym obstawiał "zerówkę". Czwórka HD to (jak się mylę, to niech mnie ktoś poprawi) "odświeżenie" wersji na GC/Wii, teraz mamy zapowiedziany Remake, więc kolejnym tytułem, który spełniałby kryteria dot. "odświeżenia" niskim kosztem, byłoby RE: Zero. No, chyba że o czymś po drodze zapomniałemRecoil pisze:Nie ma na to szans. Remake już jest zrobiony. Wystarczy go dopieścić i tanim kosztem trzepać kasę. Odświeżenie graficzne re 2 i 3 nic nie da bo te są po prostu brzydkie. Trzeba by zrobić remaki od podstaw a to jest za dużo roboty, żeby się tym zajmować. Lepiej dopieścić coś co jest już gotowe. Może Outbreaki...?LimaXa pisze: można mieć jedynie nadzieję że sukces tego remaku remaku przyczyni się do odświeżenia graficznego Re2 i 3 czego jeszcze nie dostaliśmy
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 2 razy.
Chcę, aby człowiek wyciągał rękę do człowieka. Aby starał się pojąć, że zło jest często wewnętrzną klęską tego, kto to zło czyni.
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
Jan Dobraczyński, "Najeźdźcy" (rozdział "Od autora")
RE Remake długo katowałem na NGC i w sumie platyną na PS3 raczej nie pogardzę... Z jednej strony źle, ale z drugiej dobrze... Ciężko mi to teraz ocenić... teraz...
Ostatnio zmieniony wt 05 sie, 2014 przez B@rt, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślisz, że przewidują platynowe trofeum dla Remake'a? Niby dla Silent Hill HD Collection jest (dla każdej z dwóch części), bardzo trudne do zdobycia skądinąd, Remake chyba aż tak trudny nie jest . Chyba że po drodze należałoby zaliaczyć dodatkowe tryby, m.in. Invisible Enemy.B@rt pisze:RE Remake długo katowałem na NGC i w sumie platyną na PS3 raczej nie pogardzę...
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.