Strona 20 z 21

: sob 03 mar, 2018
autor: RVRE
Nie ma, bo 10 to straszne ścierwo i nikt nie chce o nim wspominać. Z Remakiem nie ma żadnych problemów na W10, śmiga aż miło.

: wt 22 sty, 2019
autor: Szakal
Żeby się odpowiednio nastroić przed premierą Remake 2 zacząłem grać w remastera i...to niesamowite, ale zapomniałem jak w to się gra...
Chodzi mi głównie o sterowanie. Jakoś na padzie od gacka lepiej mi szło niż na klawiaturze :P.

: wt 22 sty, 2019
autor: RVRE
Szakal pisze:Jakoś na padzie od gacka lepiej mi szło niż na klawiaturze
Ło panie, czemu się tak torturujesz i nie grasz na padzie? :pff2:

: śr 23 sty, 2019
autor: Szakal
Nigdy nie potrzebowałem pada do kompa. Na PC grałem w części od 4 wzwyż i tam sterowanie było dobrze ustawione pod klawiaturę + mysz. Wcześnejsze odsłony ogrywałem na gamecube. Myślę, że to kwestia wprawy, bo raczej nie ma sensu kupować pada dla dwóch gier (remake i zero). Inna rzecz, że dawno nie grałem w żadnego klasycznego resa.

: śr 23 sty, 2019
autor: Recoil
Bo od 4 w zwyż to zupełnie inny typ gry. Statyczne kamery wymagają innego podejścia. Jakoś nie widzę tego na klawiaturze i myszce.

: śr 23 sty, 2019
autor: Szakal
Ano, z padem byłoby dużo wygodniej...Może uda mi się od kogoś pożyczyć...

: śr 23 sty, 2019
autor: RON!N
I to jeszcze tylko grając na D-Padzie. Dlatego najlepszy jest DualShock ;)

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: czw 31 sty, 2019
autor: Szakal
Włączyłem na chwilę, żeby zobaczyć jak będzie mi się grało z padem. No i w końcu postać przestała się dziwnie zachowywać, wcześniej w zależności od ułożenia kamery postać inaczej się poruszała. Przykładowo jeśli widziałem postać od tyłu i kazałem jej iść do przodu, a w połowie korytarza zmieniła się kamera to postać odwracała się i szła z powrotem...Teraz jak nakazuje jej iść do przodu to idzie do przodu i bez znaczenia są ujęcia kamery :P .

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: pt 26 kwie, 2019
autor: Patriota_1988
Proszę doradzenie , a mianowicie kupiłem ps4 PRO ,chciałem dowiedzieć się czy w 4 K bedzie gra lepiej wyglądała bo nie chciał bym na darmo tego pobrać i zainstalować.
Z góry dziękuję i życzę miłego wieczoru :)

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: pt 26 kwie, 2019
autor: RVRE
Żeby gra była w 4K i w ogóle korzystała z zasobów wersji "Pstro", twórcy muszą wydać specjalną łatkę obsługującą te dobrodziejstwa. W przypadku Remasterów RE chyba takiej łatki nie ma, a tryb boost wątpie aby cokolwiek poprawiał (gra ma zablokowane klatki na konsolach).

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: pt 26 kwie, 2019
autor: Recoil
Jeśli to pudła, to taka informacja powinna być na okładce. Jeśli cyfra - w specyfikacji na stronie produktu.

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: ndz 07 lip, 2019
autor: Nemesis US
Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: pn 08 lip, 2019
autor: RON!N
Nemesis US pisze: ndz 07 lip, 2019 Szkoda, że Capcom nie wydał na konsolach łatki dającej opcje lepszej rozdziałki i wydajności. Boost Mode w PS4 Pro raczej nic nie daje.
Pojawi się PS5 to i się doczekamy 4K60 REmaster do UltraHD REmaster z pierwszego Remaka. Albo i lepiej, 120 FPS :)

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: wt 12 lis, 2019
autor: Arc
Już nie przesadzajcie tak z takimi wymaganiami, piszesz Patriota o tym 4K i że jak nie wygląda lepiej to "na darmo". Moim zdaniem to nawet wersja z 2002 roku na gacka starczy, mnie swoją jakością grafiki wręcz oskalpowała na miejscu :D i to w 2006/2007 a Wam 4K 120 fps w głowach hehe :smiech1: Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: wt 12 lis, 2019
autor: RON!N
Arc pisze: wt 12 lis, 2019 Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
No nie zgodzę się. Mam porównanie i nie jest to prawdą co piszesz.
Na konsolach postać chodzi jak wóz z węglem w porównaniu do PCowych 60/120 FPS.
Ale oczywiście 30 do grania wystarczy ;)

Dziwi mnie to bo obstawiam że konsole spokojnie by 60 FPS pociągnęły (pewnie Capcom bał się dropów).

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: wt 12 lis, 2019
autor: RVRE
Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: wt 12 lis, 2019
autor: RON!N
RVRE pisze: wt 12 lis, 2019 Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?
Dobre pytanie. Swoją drogą Remake nie jest idealnym remasterem. Wiele prac było zrobionych na odwal się. Tutaj szukać winy?

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: śr 13 lis, 2019
autor: Bzduras
RON!N pisze: wt 12 lis, 2019
Arc pisze: wt 12 lis, 2019 Ale serio 30 fps styknie na tak spokojną produkcję, gry tego pokroju wręcz nie potrzebują 60 fps.
No nie zgodzę się. Mam porównanie i nie jest to prawdą co piszesz.
Na konsolach postać chodzi jak wóz z węglem w porównaniu do PCowych 60/120 FPS.
Ale oczywiście 30 do grania wystarczy ;)
Zgadzam się z kolegą - 60 i więcej klatek ZAWSZE robi różnicę, w każdej grze.

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: śr 13 lis, 2019
autor: RVRE
RON!N pisze: wt 12 lis, 2019
RVRE pisze: wt 12 lis, 2019 Bali się dropów w grze sprzed 12 lat, a nie bali się dropów w RE5 i 6, które trzymają stabilne 60 klatek przez cały czas?
Dobre pytanie. Swoją drogą Remake nie jest idealnym remasterem. Wiele prac było zrobionych na odwal się. Tutaj szukać winy?
Pewnie tak. Maksymalny zysk, minimalnym wysiłkiem. Dziwi tylko to że chciało im sie optymalizować grę na PC aby wspierała 60 i więcej klatek, a nie chciało im się tego robić dla konsol. Raczej bym się spodziewał że jak blokować, to na wszystkich platformach i w jednakowej ilości- 30 lub 60.

Re: REmake Remastered HD (PS4, XONE, PC, PS3, X360)

: czw 21 lis, 2019
autor: Nemesis US
Też jestem zdania, że Capcom dał ciała z brakiem 60 klatek w wersjach na PS4/X1. To gra sprzed kilkunastu lat. O ile cieniowanie, modele postaci i rozdziałka poszły dobrze tak klatkaż został praktycznie w miejscu.