Self Defense Items

Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Self Defense Items

Post autor: Kuba Pajączek »

tu gadamy o tej broni pierwsze moje pytanie- czy da się ustawić przez gameszarka infinite amunicji do tego derringerka?

Edit: Od dziś W tym temacie gadamy o wszystkich broniach Defensywnych
Ostatnio zmieniony ndz 19 cze, 2011 przez Kuba Pajączek, łącznie zmieniany 3 razy.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Wszystko się na Sharkach da ustawić co do Self'ów

Ogónie to nowy fantastyczny patent w serii, paralizator Jill i jego zastosowanie jest wypasione, co do Granatu to możliwości zabawy jest multum, polecam zatkać papę Hunterowi i nie strzelać, Daggery wbijane Chimerą to tez niezłe widowisko, choć najlepiej zostawiać je na Zombie po czym dzięki Shotgunowi je odzyskać. Do broni Defensywnych można zaliczyć również jednostrzałowca z domku ogrodowego który no cóż przyda się tylko na Neptuna ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Dobra to ogół. Ja jeszcze nie mam co prawda remake'a ale grałęm w Empiku i chyba pod choinkę dostanę.
<edit> a tak przy okazji, czy ten jednostrzał jest silniejszy od granatnika?
Ostatnio zmieniony śr 16 maja, 2007 przez Kuba Pajączek, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Fantastycznie wypada motyw z wbijaniem daggera w oko Huntera, potwór woczas wymachuje pazyrami na lewo i prawo, a przy tym może zranić naszą postać no i tak jak już wcześniej napisał WDL, pralizator Jill na zombiaku i granat w gębę też wyglądają bardzo efektownie i są równie efektywne.
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

A czy derringer jednnostrzał jest silniejszy od magnum Barrego?
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Kuba Pajączek pisze:A czy derringer jednnostrzał jest silniejszy od magnum Barrego?
--> http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE1R/RE1R.php?n=Bronie
Awatar użytkownika
AT
Posty: 744
Rejestracja: pt 31 sie, 2007
Lokalizacja: Blackbourn
Kontakt:

Post autor: AT »

Świetny pomysł który ubarwnił remake'a tak bardzo że zmienił prawie cały game play.

Sztylety - przednia broń jeśli chcemy się tylko przedostać dalej, pomijając zombiaka. Niestety po nim Zombie wstanie poraz kolejny, więc nadal musimy uważać.

Paralizator - Broń która działa dość podobnie jak sztylet. Ogłusza zombie na kilka chwil, dając nam szansę ucieczki. Jednak poza tym nie spisze się niczym specjalnym.

Granat - to jest po prostu cudo które w rękach Chrisa staje się śmiertelną bronią. Umiejętnie użyty nie tylko zabije Zombie, ale sprzątnie i jego kilku sztywniejszych kompanów. Dla mnie on właśnie powinien być numerem jeden jako self defence gun, a raczej Grenade:)
"In his house at R'lyeh dead Cthulhu waits dreaming."
H.P. Lovecraft
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

AT pisze:Sztylety - przednia broń jeśli chcemy się tylko przedostać dalej, pomijając zombiaka. Niestety po nim Zombie wstanie poraz kolejny, więc nadal musimy uważać.

Paralizator - Broń która działa dość podobnie jak sztylet. Ogłusza zombie na kilka chwil, dając nam szansę ucieczki. Jednak poza tym nie spisze się niczym specjalnym.
Źle do tego podchodzisz, dzięki nim ma sie na hardzie naboje w magazynku :)
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
AT
Posty: 744
Rejestracja: pt 31 sie, 2007
Lokalizacja: Blackbourn
Kontakt:

Post autor: AT »

Owszem, z tym również się zgodzę. Po prostu chodzi mi o to że sztylet i paralizator działają w sposób ogłuszający + dający nam trochę czasu. Natomiast dzięki granatowi mamy problem a nawet kilka z głowy.
"In his house at R'lyeh dead Cthulhu waits dreaming."
H.P. Lovecraft
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

I co najwazniejsze, o czym nie wspomnieliscie - nie tracimy, jakze cennego, zycia po starciu z zombiakami, czy tez innymi przeciwnikami.


Mamy zatem dwa plusy: oszczednosc ziol i zycia (za szybko nie zginiemy) no i oszczednosc naboi. Mikami mial genialny pomysl :)
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

I (w przypadku sztyletów) nigdy wcześniej headshot nie był tak ważny. Wcześniej był to tylko bajer, miły akcent, teraz stał się istotnym elementem strategii, co momentami może diametralnie odwrócić przebieg gry :)
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Teraz mi sie przypomnialo (pewnie wszyscy to wiedza, ale mozna napisac :P). Jesli dojdzie do sytuacji takiej, ze zombiakowi wbijecie sztylet w leb, a pozniej potraktujecie go z shotguna badz magnuma tak, by urwalo mu glowe, bedziecie mogli podnies uzyty przed chwila sztylet i uzyc go gdzie indziej :) Taka mala wskazowka, gdyby ktos nie wiedzial (w co watpie ;)).
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

Zapomniałeś dodać ze czasem też beretta pokazuje pazur i robi headshot'a tylko że to za czesto sie nie zdarza :)
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
StPaul
Posty: 493
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: StPaul »

Trzy pytania:
1. Czy zombi na wykończeniu dostanie z self defenca np sztyleta to może zginąć?
2. Czy sztylety można po użyciu wyjąć z potworka i wziąć.
3. Na co oprócz zombie działąją jeszcze self defensy.

Pytam sie z ciekawosci, bo ciagle oczekuje na mojego gc zeby zagrac
Stay Punk
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

St. Paul pisze:Trzy pytania:
1. Czy zombi na wykończeniu dostanie z self defenca np sztyleta to może zginąć?
2. Czy sztylety można po użyciu wyjąć z potworka i wziąć.
3. Na co oprócz zombie działąją jeszcze self defensy.

Pytam sie z ciekawosci, bo ciagle oczekuje na mojego gc zeby zagrac

ad. 1. Tak, jak najbardziej. Bodajze dwa wystarczaja by padl na amen (oczywiscie do czasu przeistoczenia sie w Crimson Head'a :P)

ad. 2. Dwa posty wyzej napisalem jak mozna tego dokonac.

ad. 3. Na pewno na Pieski i Huntery. Na inne raczej nie.
Awatar użytkownika
Necraria
Posty: 1005
Rejestracja: pt 01 cze, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Necraria »

MiGoo pisze:
St. Paul pisze: 3. Na co oprócz zombie działąją jeszcze self defensy.

ad. 3. Na pewno na Pieski i Huntery. Na inne raczej nie.
Mi się udało lab monster'a potraktować paralizatorem jak mnie z góry chciał capnąc - wisiał ogłuszony przez chwilę. Na Tyranta niestety nie działa ;)
Ostatnio zmieniony sob 01 sie, 2009 przez Necraria, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

Fakt, zapomnialem o Lab Monsterach :P


Tak wiec lacznie mamy: zombie, pieski, huntery i lab monstery :)
Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 586
Rejestracja: czw 05 lip, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Nemesis »

necraria pisze:Na Tyranta niestety nie działa
Na lotnisku Chris sprytnie rzuca mu granata pod nogi jak nas złapie...

Nie pamietam czy na crimsonach też nie działają self defensy :)
Ostatnio zmieniony pt 30 lis, 2007 przez Nemesis, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy masz jakiś problem wsiadasz na motor i wszystko znika.
Nie ma żadnych problemów jesteś tylko ty i maszyna.
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

To znaczy nie jestem też tego w 100% pewny, ale chyba istnieje taka możliwość, choć Crimson musi złapać naszą postać, a onje często atakują łapami, ale chyba dało się wsadzić granat w gębę. :smiech6: Gorzej ma się sprawa z obładowanym bombami Forest'em, mktóry zachowuje się niczym Crimson Head, ale nawet nie mogłem mu wbić w łeb dagger'a.
Ostatnio zmieniony pt 30 lis, 2007 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

MiGoo pisze:Teraz mi sie przypomnialo (pewnie wszyscy to wiedza, ale mozna napisac :P). .
Juz to napisane było, dokładnie na 1 stronie tematu:

"Ogónie to nowy fantastyczny patent w serii, paralizator Jill i jego zastosowanie jest wypasione, co do Granatu to możliwości zabawy jest multum, polecam zatkać papę Hunterowi i nie strzelać, Daggery wbijane Chimerą to tez niezłe widowisko, choć najlepiej zostawiać je na Zombie po czym dzięki Shotgunowi je odzyskać. Do broni Defensywnych można zaliczyć również jednostrzałowca z domku ogrodowego który no cóż przyda się tylko na Neptuna ;)"
Ostatnio zmieniony ndz 02 gru, 2007 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 4 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”