Kto przeszedł Survival Horror lub Invisible Enemy?

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Ten idiotycznym backtracking to dokładnie to samo, co brak skrzyni w RE0. Nie takie to głupie, bo rzeczywiście podnosi poziom.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Kazuo
Posty: 147
Rejestracja: sob 29 mar, 2014
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Kazuo »

W RE0 też mnie to irytowało. I jasne, zawyża poziom trudności, ale robi to w sztuczny sposób i równie sztucznie wydłuża czas rozgrywki.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Ale w pewien sposób zwiększa realizm gry ;) Nie ma magicznych, teleportujących się przedmiotów ;)
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Maestro pisze:Ale w pewien sposób zwiększa realizm gry ;) Nie ma magicznych, teleportujących się przedmiotów ;)
Faktycznie, bardzo :) Jak nie można było wyrzucić czego na podłogę a później po to sobie pójść... :)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Bardzo ciekawy tryb. Jednak to tak naprawdę nic więcej poza Hard i osobnymi skrzyniami bez auto-aimu. Prawdziwa gratka to IE - kwestia opanowania gry na pamięć.
Ostatnio zmieniony śr 02 kwie, 2014 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
pinek
Posty: 537
Rejestracja: pn 19 sty, 2009
Lokalizacja: co skad?

Post autor: pinek »

Nemesis US pisze: IE
Wystarczy mieć system na przeciwników i IE już takie nie straszne, aczkolwiek przy tym trybie jak rzuciłem padem o podłogę to odpadły od niego różne części... od tamtej pory nie rzucam padami :rad4:
---->www.pajacyk.pl<----
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Wystarczy znać ułożenie przeciwników na pamięć. Tyle w temacie. Zauważ, że jedynie podczas końcowego starcia z Tyrantem widać jak robić drobne ślady - tylko tutaj można go wytropić lub wężą, który wznosi tumany kurzu.

Taki coś wypadłoby znacznie trudniej w RE3 z powodu Nemka.
Awatar użytkownika
Kazuo
Posty: 147
Rejestracja: sob 29 mar, 2014
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Kazuo »

Biorąc pod uwagę jak małe i wąskie są lokacje w tej grze oraz jak wysoka jest skuteczność broni (nie trzeba specjalnie celować), to trafienie nawet niewidzialnego przeciwnika nie powinno nikomu sprawić ŻADNEGO problemu. Moim zdaniem bezsensowny i mocno na siłę wepchnięty tryb. Nie dziwi mnie, że nie pojawił się później w RE0 :)
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Szkoda, bo Zero choć świetne to kuleje na tle reszty serii z powodu najmniejszej ilości bonusowego contentu.
Awatar użytkownika
Kazuo
Posty: 147
Rejestracja: sob 29 mar, 2014
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Kazuo »

No nie wiem, Leech-hunter było fajne i wymagało trochę czasu do wymasterowania - ten dodatek podobał mi się bardziej niż wszystkie bonusowe tryby z Remake (szkoda natomiast, że dodatkowe stroje były takie słabe).
Wacek1988
Posty: 53
Rejestracja: ndz 01 sty, 2017
Lokalizacja: Nowa Ruda - Słupiec

Post autor: Wacek1988 »

Przechodząc Real survival dostawałem napadów szału i wściekłości ,ale dałem rady :rad13:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”