Kto przeszedł Survival Horror lub Invisible Enemy?

Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Mi wystarczyło zaliczyć grę dwa razy, żeby podejść do IE. Ten tryb wymaga jedynie dobrej pamięci i tyle. Nawet na hardzie nie jest niemożliwy do ukończenia.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Może jak bym zagrał to bym przeszedł, ale jak na razie nie ruszałem tego trybu :rad10: .
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

Szakal pisze:Może jak bym zagrał to bym przeszedł, ale jak na razie nie ruszałem tego trybu :rad10: .
Jeśli przeszedłeś tą grę już kilka razy , to z pewnością wiesz gdzie stoją mniej więcej wszystkie kreatury , więc nie powinieneś mieć problemu z przejściem tego trybu . Moja rada to trzymanie się blisko ścian , nie zatrzymywanie się , najlepiej nie walczyć z pająkiem , w wąskich korytarzach , gdzie pamiętasz że były zombie czy coś innego używać strzelby lub pistolet ale jego akurat mało używałem , do miejsc których już nie powrócisz brać nogi za pas i szybko do drzwi , no i rzecz jasna użyć trochę wyobraźni a wszystko stanie się dużo łatwiejsze .
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

To i ja się pochwalę- przeszedłem tryb Invisible Enemy, chociaż tylko na poziomie Easy. Wystarczyło trzykrotnie przejść grę, a że mam pamięć dosyc dobrą, to problemów większych nie miałem. Real Survival jeszcze nie tknąłem, a że mam od jakiegoś czasu własnego GC wraz z Residentem, to pewnie za jakis czas, krok po kroku zaliczę i ten tryb.

Aha, Invisible Enemy przechodziłem, jak miałem nie swoją konsolę, z gotowymi już sejwami, jakby kto pytał :D
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Z tych dwóch trybów IE wydaje się trudniejszy, więc RS też powinieneś spokojnie zaliczyć :rad10: .
Złe oko moderacji czuwa.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

No niewiem, IE gralem na Easy, więc porblemem była tylko "niewidoczność" przeciwników, a o ammo się nie martwiłem.

W Real Survival chwilkę pograłem, i kojarzę, że trzeba było sporo pestek wywalić w jednego zombie, zanim padł. Motyw z bieganiem od skrzyni do skrzyni mnie nie przeraża aż tak, ot, tylko się gra wydłuży. Najbardziej chyba będe martwił się o ammo...
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Amunicji, roślinek i wszystkiego jest tyle samo co na hard. Co do zombie to różnie bywa, czasem trzeba w niego wpakować cały magazynek, czasem wystarczy tylko kilka strzałów.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Różnicy dużej nie ma,mi się chyba tak nie zdarzyło żeby cały magazynek poleciał na jednego...Jedyne co momentami mi sprawiało problem to większa podatność na ataki stworów,niekiedy nie zapisałem gry i musiałem sporo latać od nowa...
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Między hard, a RS? Tam nie ma żadnej różnicy w otrzymywanych obrażeniach.
Złe oko moderacji czuwa.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

W sumie mi chodziło o wytrzymałość potworów, a nie bohatera (i tak nie zamierzam pozwalać poczwarom za bardzo sie zbliżyć).
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

W wytrzymałości potworów również nie ma różnicy między hard, a RS :rad10: .
Złe oko moderacji czuwa.
Maestro
Posty: 743
Rejestracja: sob 08 sty, 2011
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Maestro »

Dobra, od jutra rana zaczynam :D. Trzeba wytargać Gacława z szafy i spróbować...
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Szakal pisze:Między hard, a RS? Tam nie ma żadnej różnicy w otrzymywanych obrażeniach.
Jesteś pewny,bo albo dawno nie grałem i pisze bzdury albo naprawdę mam racje,chyba więcej energii nam pobierają ?
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Post autor: Szakal »

Osobiście nie zauważyłem różnicy pomiędzy hard, a RS. Ale niech się wypowie ktoś bardziej kompetentny ode mnie :rad10: .
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
r123x
Posty: 128
Rejestracja: czw 28 maja, 2009
Lokalizacja: Żory

Post autor: r123x »

Ja zauważyłem na Invisible Enemy, że widać zombiaki w lustrach, ktoś zauważył ? :D

Dobra taktyka na te zombiaki z tego co zauważyłem, to posyłanie im nożyka w oko, jeśli się ma, wtedy nożyk sterczy im i widać, gdzie są, można wtedy również próbować je wymijać i zostawiać je z nożykami, to wtedy zawsze wiadomo jest gdzie są, choć ja osobiście słaby jestem w wymijaniu, więc sił swych próbuje na Easy. Cięższe poziomy trudności już są lepsze dla mnie na wrogów, których jednak widzę.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

r123x pisze:Ja zauważyłem na Invisible Enemy, że widać zombiaki w lustrach, ktoś zauważył ? :D
Nie spotkałem się z tego typu akcją,ale ciekawe,po prostu najprawdopodobniej jeśli tak jest to jakoś nie zauważyłem.
r123x pisze:Dobra taktyka na te zombiaki z tego co zauważyłem, to posyłanie im nożyka w oko
Nie zawsze takowego posiadamy więc,to jest możliwe tylko czasem.Dlatego nie wliczę tego do pomocnych taktyk.
Najlepiej to przejść raz grę,przed zabraniem się za IE,zapamiętać trochę co i jak w terenie i nawet spróbować na Easy,tragedii nie będzie a jak się postaramy to damy radę :).
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Kratos
Posty: 87
Rejestracja: pt 02 paź, 2009
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Kratos »

A tam takie bajery jak nożyki czy lustro mało dają , ale to zawsze jakaś pomoc , po prostu wystarczy zapamiętać położenie zombiaków których w re remake nie ma nie wiadomo ilu i po kłopocie , jak ktoś ma problemy polecam zrobić sobie mapkę z rozstawieniem zombiaków , następnie trochę wyobraźni i po kłopocie i radzę nie zabijać większości zombiaków bo jak powstanie crimson head który będzie nie widzialny to za ciekawie nie będzie . :rad6:
Ostatnio zmieniony czw 24 lut, 2011 przez Kratos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Arek
Posty: 761
Rejestracja: ndz 15 lut, 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arek »

Kratos pisze:i radzę nie zabijać większości zombiaków bo jak powstanie crimson head który będzie nie widzialny to za ciekawie nie będzie
Zawsze można wysadzić łepek,a przynajmniej spróbować z shotguna,poczekać nawet dać się złapać,dziabnąć,ale rozwalić łeb.To skutkuje tylko wtedy jeśli uważamy,że dany zombie może na przysporzyć sporo kłopotów,to lepiej w takiej sytuacji zaryzykować.A jeśli mamy dagera to light :).
Ps3Centerbloog.pl
Awatar użytkownika
Mauser
Posty: 38
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: Dąbie nad Nerem

Post autor: Mauser »

Udało mi się przejść i to i to , nawet za pierwszym razem (IE albo RS(nie pamiętam już) nawet byłem bardzo zdziwiony że tak dobrze mi poszło , bo dostałem liścik do przeczytania:) ) . Ogólnie dla mnie RS był trudniejszy niż IE . IE jakoś poszło mi z górki :)
My warriors scream to me !! Death Metal Victory !!
Awatar użytkownika
Kazuo
Posty: 147
Rejestracja: sob 29 mar, 2014
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Kazuo »

Przeszedłem oba tryby, ale nie mogę powiedzieć, żeby mi się jakoś specjalnie spodobały. Zbyt udziwnione to - IE wymaga tylko zapamiętania gdzie i jakich przeciwników można spotkać w danej lokacji, a RS wymusza idiotyczny backtracking. W to miejsce wolałbym jakieś super-hard z wytrzymalszymi przeciwnikami albo coś w tym stylu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil (2002)”