Resident Evil 7 - wersja demo - wrażenia, opinie, sekrety

Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Właśnie pobrałem sobie demo Beginning Hour na XONE, ale zagram wieczorem, może akurat demo mnie zauroczy bardziej. Nie oglądałem do tej pory żadnych gameplay'ów by nie zepsuć sobie zabawy. Jedno pytanie, bo gdzieś to przeoczyłem. Demo nie wystąpi w pełnej wersji gry?
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Nie. To jest oddzielny teaser i prawdopodobnie część wprowadzenia do gry.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Chris93 pisze:Właśnie pobrałem sobie demo Beginning Hour na XONE, ale zagram wieczorem, może akurat demo mnie zauroczy bardziej. Nie oglądałem do tej pory żadnych gameplay'ów by nie zepsuć sobie zabawy. Jedno pytanie, bo gdzieś to przeoczyłem. Demo nie wystąpi w pełnej wersji gry?
nie oglądałeś żadnych materiałów wcześniej z gry?
Ostatnio zmieniony pt 09 gru, 2016 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Oglądałem, ale z uptade'ów dema już nie, tym bardziej, że od dawna w sieci krążyły wieści o demie gry na XONE.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

opinia graczy którzy przechodzili demko z goglami VR:

"Jakiś czas temu ograłem w sposób klasyczny wersję demo, teraz zapoznałem się z RE VII w wersji na VR. Słodki Jezu, nie ma opcji by grać w to w inny sposób niż z goglami na głowie. :mog:

Prezentuje się to kapitalnie. Zupełnie inaczej niż wiele tych prostych gier wirtualnej rzeczywistości. Tutaj nie tylko głębia pierwszego planu robi wrażenie, ale ogólnie całość. Pomieszczenia toną w szczegółach.
Ten brud i syf są wręcz namacalne. Dodatkowo to zupełnie inne doznanie niż granie w tradycyjny sposób. Jest wyraźnie lepiej. Samo rozglądanie się po pomieszczeniu robi ogromne wrażenie.
Choć mam już jakiś czas PSVR i ograłem kilka pozycji, zachwycałem się taką możliwością.
Obracanie w sposób skokowy to świetny patent - nie mdli gracza jak przy sesji DCVR.

Trzymam kciuki za tę odsłonę. Pamiętam czas spędzony z tym kapitalnym odświeżeniem jedynki na GC oraz genialną drugą odsłoną serii. Fantastycznie bawiłem się podczas zmagań z Nemezisem przy okazji kontynuacji. RE4 to klasa sama dla siebie.
Piątka zaniżyła loty, ale i tak bardzo dobra była. Na szóstkę lepiej spuścić zasłonę milczenia. Ta część ma ogromne szanse przywrócić blask serii."

"Już pogralem i wiem, że tego nie kupię bo zawał murowany. Stestowalem tytuł na tv i vr i prawdziwe oblicze strachu można odczuć jedynie vr bo wersja na tv to nawet nie 1/4 tego co jest w okularach. Sterowanie jednak inne niż w batmanie i podobne do tego z here they lie ale zero dyskomfortu, może dlatego że grałem w pozycji stojącej. Jak ktoś się lubi bać a raczej nosić pieluche i ma mocne serce to polecam prawilnie na vr. Szykuje się zdecydowanie najdłuższa i najbardziej dopracowana produkcja na okulary i oby więcej takich ale już nie horrorów:) "

"Przeszedłem dziś kolejne 3 razy demko z rożnymi zakończeniami + obejrzałem zakończenie na yt z monetą. Powiem tyle - :obama: Biore na premierę. Te demko to jest wycinek z fulla czy w ogóle tych lokacji nie będzie? Probowałem zabic tego potwora w piwnicy z gnata i nie szło, siekiery nie znalazłem moze nią się da. Mam nadzieje, że bron to nie tylko odstraszacz, ale idzie tym zabijac przeciwników. No i się powtórzę - CO ZA KLIMAT! I ten tytuł ma byc na 15h, cos pieknego Capcom, coś pieknego!"

"Po paczu vr do dema REVII zostałem zmieciony. To jest zupełnie nowa jakość strachu i immersji. Znowu nie mam ochoty przejść do następnego pokoju, ba dodatkowo strach nawet głowę obrócić."

Co ogromnie mnie cieszy to praktycznie zero negatywnych opinii :D nie wiem, czy tylko tutaj taki hejt leci ale jest naprawdę u graczy podjarka spora :D
Ostatnio zmieniony pn 12 gru, 2016 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 4 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

Ukończyłem demo na każdy możliwy sposób, więc w sumie zagrałem w to jakieś 10 razy i wyrobiłem sobie wstępne zdanie na temat 7 odsłony części. W sumie to demo niczego nie zmieniło jeśli chodzi o nastawienie do gry. Dalej mam mieszane uczucia. Fakt demo ma klimat horroru, ale nie jest to ten sam horror do którego przyzwyczaiły nas pierwsze odsłony serii. Słyszymy jakieś kroki, odgłosy, dzwoni telefon w którym słyszymy tajemniczy głos - to wszystko przypomina na myśl jakiś typowy "American Horror Story" (nie mylić z serialem :P) w którym widzimy elementy charakterystyczne dla tego gatunku. Na tle serii to całkiem inny produkt. Grając w to parę razy podskoczyłem, ale to typowe "jump scary", które zadziałają tylko za pierwszym razem, bo przy następnych podejściach będziemy już przygotowani. Jeśli gra będzie oskryptowana i brak będzie w niej losowej kolejności pojawiania się "rodzinki" to będzie to gra na "raz" jeśli chodzi o horror. Zagadki... w demie ich brak, bo zwykłe "znajdź klucz pasujący do drzwi" nie jest niczym skomplikowanym, być może w pełnej wersji dostaniemy jakieś trudniejsze zagadki - zobaczymy. Przeszkadza mi niemy bohater i mam nadzieję, że jego historia zostanie nam bliżej przedstawiona, a on sam okaże się całkiem "spoko" gościem. Szukanie przedmiotów wydaje się być fajnie zrobione, a dokumenty w postaci zdjęcia z opisem w jakiś spób dają nadzieję na budowanie klimatu jak w poprzednich RE. Walka jak to walka, ale przeszkadza mi ten tryb FPP. Ma to nam niby bardziej pomóc wczuć się w skórę Ethana, ale czasami bardziej ten widok przeszkadza niż pomaga - moment w piwnicy dopiero za 8 podejściem udało mi się w miarę sprawnie bez uszczerbku na zdrowiu.

Zawsze kolejna odsłona serii RE wprowadzała serię na nowy poziom audio/wizualny i była wyznacznikiem wysokiego poziomu (patrz RE4 na NGC czy RE5 na X360/PS3). RE7 graficznie jest dla mnie jedną ze słabszych gier tej generacji. Nie jest brzydka, ale jak pierwszy raz zagrałem w RE5 byłem bardziej zadziwiony jak technologia wykorzystany w grach poszła do przodu. RE5 było dla mnie PIĘKNE. Tutaj tego WOW nie ma. Mamy 60FPSów, ale wolałbym 30 a gra mogłaby być bardziej dopieszczona. Jak na razie mam ładniejsze gry na swojej konsoli. Jeśli chodzi o audio to tutaj nie mam się do czego przyczepić, bo wszystkie odgłosy brzmią świetnie. Mam nadzieję, że jednak pojawią się jakieś klimatyczne utwory.

Gra zagadka i na pewno nie jest to typowy Resident. Zagram w to na premierę pewnie i mam małą nadzieję, że kompletny produkt jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy. Na razie szalu nie ma i gra równie dobrze mogłaby się inaczej nazywać, bo ja widzę mało wspólnych elementów dla serii (samo oglądanie przedmiotów przed opcję "check" to za mało).
Ostatnio zmieniony wt 13 gru, 2016 przez Chris93, łącznie zmieniany 2 razy.
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Gra jest brzydka, bo VR musi mieć 60 na PS4. Powtarzałem to wielokrotnie, a niektórzy zaprzeczają. I to właśnie mi się nie podoba, bo cholera, gdyby nie szał na VR to ta gra była by inna.
Co do zagadek, to nie liczył bym na więcej. Powtórzę, pamiętacie jak zapowiadano powrót zagadek w Re6? ReVII to produkt dla masowego odbiorcy, więc w tych czasach nie dadzą super trudnych zagadek jak to zapowiadano.
A jumpscarey? Wierzcie lub nie, ale na mnie takie rzeczy w żaden sposób nie działają(taki Siren nie był dla mnie straszny), ale jeśli ten zapowiadany wielce strach ma być wywoływany zagraniem tak niskich lotów, to ja podziękuję...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Chris odnośnie grafiki, jest bardzo dobra, nie wnikam jaki masz rodzaj TV ale przypominam, że demo chodzi w opcjach HDR a przy premierze dojdzie jeszcze 4K. Owszem nie jest to liga P.T. ale wygląda to very good (zwłaszcza oświetlenie)

Psking chyba nie znasz się za bardzo na VR, jeżeli gra jest wydana np. Battlefront, Cod infinite (nie powiesz mi że te gry wyglądają słabo) i ma w sobie dodatek VR to przy przełączeniu na tą opcję dopiero następuje pogorszenie grafiki na rzecz gogli. A przypominam, że RE7 również jest OPCJĄ a nie grą wydaną tylko na vr jak np. Rigs, Eve, Heist czy ps world.
Ostatnio zmieniony śr 14 gru, 2016 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Skalowane 4K zapomniałeś dopisać. A grafika nie jest bardzo dobra. Jest średnia jak na dzisiejsze czasy. Myślę że nawet Modern Warfare 3 na ultra wygląda lepiej niż RE7.
Chris93 pisze:Zawsze kolejna odsłona serii RE wprowadzała serię na nowy poziom audio/wizualny i była wyznacznikiem wysokiego poziomu (patrz RE4 na NGC czy RE5 na X360/PS3). RE7 graficznie jest dla mnie jedną ze słabszych gier tej generacji.
To samo masz z RE6, który wyglądał gorzej niż RE5. Zwłaszcza modele dłoni, które były strasznie nienaturalne i wyginały się w nienaturalny sposób.
WESKER-DL pisze:nie wiem, czy tylko tutaj taki hejt leci ale jest naprawdę u graczy podjarka spora
To że komuś coś się nie podoba nie znaczy że od razu jest hejterem. Ze skrajności w skrajność.
Ostatnio zmieniony śr 14 gru, 2016 przez RVRE, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Ktoś dogrzebał się do kodu i na rely horror zaserwował mocne spoilery na które się nadziałem. Sporo jest na temat broni, potworów, trybów oraz powrotu postaci, na kilka rzeczy zerknąłem i powiem wam jedno, klasyka i powrót pewnej postaci to będzie mistrzostwo świata, ta gra nie może się nie udać. Moja podjarka wzrosła w tym momencie jeszcze bardziej :D
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Spoiler!
Spoiler!
Spoiler!
Spoiler!
Spoiler!
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Spoiler!
Spoiler!
Ostatnio zmieniony czw 22 gru, 2016 przez Diadem, łącznie zmieniany 2 razy.
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Spoiler!
http://m.ppe.pl/news/48311/wyciekly-cie ... datki.html
Karcianka?Horda? Horror pełną gębą...
Żeby była horda, musi być czym strzelać...czyli pewnie w samej grze też będzie sporo strzelania.
Ostatnio zmieniony czw 22 gru, 2016 przez PSKING, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

A czy to źle, że tyle contentu będzie? Mało to wyszło karcianek do Resident Evil oddzielnie? Może zrobią z tego fajny tryb, nie lekceważ tego. Kojarzysz karciankę Gwint do Wiedźmina? Poza tym im więcej dobrego contentu tym lepiej. Kurde to tak jakbym miał się czepiać serka tofu z re2 albo trybu mercenaries w niektórych częściach, no nie dogodzisz :D.

Diadem lepiej przeczytać grę niż w nią grać? No spoko :D, odkryłem Twój ultra spoiler i tak szybko jak go otworzyłem to zamknąłem, kurde masakra :D
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

WESKER-DL pisze:Diadem lepiej przeczytać grę niż w nią grać? No spoko :D , odkryłem Twój ultra spoiler i tak szybko jak go otworzyłem to zamknąłem, kurde masakra :D
Gdzie ja napisałem, że lepiej grę przeczytać niż w nią zagrać? Coś za szybko ten mój spojler otwarłeś i zamknąłeś, ale w jednym się z Tobą zgodzę.

MASAKRA :smiech3: :smiech3:
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Jeśli już dają dodatki, to niech to robią z głową.

Zapowiadają grę jako straszaka, w której główną rolę gra klimat, wręcz unikają akcji w trailerach, a tu proszę, Mercenaries się pojawi :smiech2: .
No dobra, mimo wszystko to niby Resident, czepiam się.

Ale co do drugiego...
Wiedźmin to gra z otwartym światem, RPG, tu w ogóle niema żadnego porównania.
Gra w której budują klimat jak w P.T, a tu karty. Równie dobrze w Silent Hill mogli by dać gokarty.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Gwint jako karcianka jest po prostu słaby. W świecie gry sprawdzał się wyśmienicie ale jako samodzielna gra jedzie tylko i wyłącznie na marce. Mechanicznie jest przeciętna i bez polotu.

A co do reszty:
Zgadzam się i potwierdzam - Masakra.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Wersja Vintage - "go tell aunt rhody" :D

https://youtu.be/v4vxDJKjoBI

Plus fajny montaż:

https://youtu.be/lt5UP_W9EZU

A na deser skrzypce w wykonaniu Suzuki (bruuum)

https://youtu.be/j8ZTh5aKXaU

A tak btw to wiecie, że główny temat muzyczny pochodzi z 1930? The picard family ;) podpowiedź go tell aunt Rhody

Capcom Mistrzostwo!
Ostatnio zmieniony wt 27 gru, 2016 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 3 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

On ma powrócić??? Od zawsze mówiłem, że przeżył :rad10:. Przynajmniej te
Spoiler!
go nie dosięgły :rad8: A trak serio to wiem, że sporo osób będzie na tym wieszać psy, ale ja jestem jakoś zawsze optymistycznie nastawiony i kocham tą postać! Zaraz po debeściaku Leonie, jest to moja ulubiona postać.

PS: Wesker -DL. Ja posiadacz konsoli ps3 przez kilka dobrych lat, i od ponad 1.5 roku posiadacz ps4, ciągle nie mam subskrypcji :smiech7: :smiech6:
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Trzeba do premiery jeszcze że trzy razy demko ograć bo okazuje sie, że Capcom ukrył jeszcze jakieś hinty. Na YT znalazłem filmik jak ktoś zabija potworka z piwnicy. Oprócz tego na Rely on Horror redaktorzy odkryli coś na wzór słynnego buga z RE4 gdzie w wiosce mogliśmy wyjść za tekstury, pamietacie? Tutaj jest o tyle ciekawie że dzięki temu udało się odnaleźć ucięty content, który nie trafił do demka. Poniżej screeny:

Obrazek

[img]http://%20http://www.relyonhorror.com/wp-content/uploads/2016/12/hidden3-1024x653.png[/img]

Ciekawe czy jeszcze coś uda im się odnaleźć. Zdjęcia oczywiście z wersji PC.

Odsyłam do całości newsa:

http://www.relyonhorror.com/latest-news ... h-hacking/
Ostatnio zmieniony ndz 01 sty, 2017 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”