Nawiązania do poprzednich części [spoilery]
Nawiązania do poprzednich części [spoilery]
VII w swym powrocie do korzeni ma w sobie mnóstwo nawiązań do poprzednich części. Możemy w tym temacie dzielić się swoimi spostrzeżeniami w tej kwestii.
Ostatnio zmieniony wt 24 sty, 2017 przez Recoil, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: sob 06 lut, 2016
- Lokalizacja: OST
Myślę, że na wiosnę wyjdzie jakieś DLC powiązane bardziej z Chrisem i wtedy więcej się dowiemy
Swoją drogą jak myślicie kto był z Chrisem. Hunk?
Swoją drogą jak myślicie kto był z Chrisem. Hunk?
Ostatnio zmieniony wt 24 sty, 2017 przez dark_throne, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dreddenoth
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz 28 sie, 2011
- Lokalizacja: Szczecin
W zasadzie nie wiem czy to celowe nawiązania, czy tylko ogłupiacie bądź nieznajomość świata gry przez nowych scenarzystów gry....
....Po zakończeniu zgłupiałem, chodzi mianowicie o końcówkę po pokonaniu "drzewa" 1
....Po zakończeniu zgłupiałem, chodzi mianowicie o końcówkę po pokonaniu "drzewa" 1
Spoiler!
, i Spoiler!
3ds 4725-8772-8224
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
1. W głównym holu rezydencji jest obraz "góry arklay"
2. Zagadka z shotgunem to kopiuj wklej RE1
2. Zagadka z shotgunem to kopiuj wklej RE1
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Nawiązań, mniej lub bardziej oczywistych jest sporo.
a) Jedno z okien w posiadłości przypomina logo Umbrelli (naciągane ale faktycznie, linie układają się idealnie).
b) Podczas odtwarzania kasety, jeden z kodów kasety ma numer BLES wydania Director's Cut pierwszego Residenta na PSX.
c) pistolet z logo STARSów (ochrzczony imieniem wielkiego znienawidzonego);
d) Eveline na wózku mocno przypomina Oswell'a na wózku (przynajmniej mnie);
a) Jedno z okien w posiadłości przypomina logo Umbrelli (naciągane ale faktycznie, linie układają się idealnie).
b) Podczas odtwarzania kasety, jeden z kodów kasety ma numer BLES wydania Director's Cut pierwszego Residenta na PSX.
c) pistolet z logo STARSów (ochrzczony imieniem wielkiego znienawidzonego);
d) Eveline na wózku mocno przypomina Oswell'a na wózku (przynajmniej mnie);
Ostatnio zmieniony pn 13 lut, 2017 przez RON!N, łącznie zmieniany 2 razy.
Tutaj to chyba najlepiej pasuje, nie widziałem aby ktoś o tym wspominał. Ethan Winters prawdopodobnie pojawił się już w RE5 jako naukowiec odpowiedzialny za rozwój Progenitora. Znajdujemy w piątce (dokładnie chapter 6-2) listę naukowców i na niej znajduje się właśnie jego imię.
Teoria nabiera sensu gdy weźmiemy pod uwagę fakt że Ethan z RE7 potrafi mieszać różne chemikalia i nie jest zbytnio zaskoczony tym co widzi przez całą grę.
Teoria nabiera sensu gdy weźmiemy pod uwagę fakt że Ethan z RE7 potrafi mieszać różne chemikalia i nie jest zbytnio zaskoczony tym co widzi przez całą grę.