Checkpointy a savepointy
Checkpointy a savepointy
W RE7 jak wiemy funkcjonuje system podobny do RE4, gdzie checkpointy nie były równoznaczne z miejscem zapisu. Jak uważacie, czy jest to za duże ułatwienie i czy nie wybija z rytmu? Czy może śmierć powinna być równoznaczna z cofnięciem do ostatniego miejsca zapisu?
Na poziomie Madhouse checkpointy są wyłączone więc jeżeli chcemy poczuć większe zagrożenie i klimat bardziej zbliżony do poprzednich starych odsłon to polecam w tym trybie zagrać
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Większość tych tematów jest słaba. Ale nie w tym rzecz. Faktem jest, że taki mechanizm funkcjonuje i każdy może go odebrać inaczej. Trochę słabe jest w moim odczuciu to, że muszę grać na najwyższym poziomie trudności, żeby nie mieć checkpointów. To trochę tak, jak "pajęczy zmysł" w Last of Us.PSKING pisze:Dosyć słaby temat. To już nie czasy PS2.
Tryb Madhouse odblokujemy przechodząc raz grę (nawet na poziomie Easy), w wersji kolekcjonerskiej ten tryb jest odblokowany od razu.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
I to praktycznie odpowiedź na ten temat. Chcesz mieć checki, grasz na 'Normalu', nie chcesz, grasz na 'Hardzie'. Fenomenalnie było by, gdyby w opcjach wyłączyć checki na dowolnym poziomie, no ale nie można mieć wszystkiegoWESKER-DL pisze:Na poziomie Madhouse checkpointy są wyłączone więc jeżeli chcemy poczuć większe zagrożenie i klimat bardziej zbliżony do poprzednich starych odsłon to polecam w tym trybie zagrać