Checkpointy a savepointy

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Checkpointy a savepointy

Post autor: Recoil »

W RE7 jak wiemy funkcjonuje system podobny do RE4, gdzie checkpointy nie były równoznaczne z miejscem zapisu. Jak uważacie, czy jest to za duże ułatwienie i czy nie wybija z rytmu? Czy może śmierć powinna być równoznaczna z cofnięciem do ostatniego miejsca zapisu?
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Dosyć słaby temat. To już nie czasy PS2.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Na poziomie Madhouse checkpointy są wyłączone więc jeżeli chcemy poczuć większe zagrożenie i klimat bardziej zbliżony do poprzednich starych odsłon to polecam w tym trybie zagrać :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

PSKING pisze:Dosyć słaby temat. To już nie czasy PS2.
Większość tych tematów jest słaba. Ale nie w tym rzecz. Faktem jest, że taki mechanizm funkcjonuje i każdy może go odebrać inaczej. Trochę słabe jest w moim odczuciu to, że muszę grać na najwyższym poziomie trudności, żeby nie mieć checkpointów. To trochę tak, jak "pajęczy zmysł" w Last of Us.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Tryb Madhouse odblokujemy przechodząc raz grę (nawet na poziomie Easy), w wersji kolekcjonerskiej ten tryb jest odblokowany od razu.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

WESKER-DL pisze:Na poziomie Madhouse checkpointy są wyłączone więc jeżeli chcemy poczuć większe zagrożenie i klimat bardziej zbliżony do poprzednich starych odsłon to polecam w tym trybie zagrać :)
I to praktycznie odpowiedź na ten temat. Chcesz mieć checki, grasz na 'Normalu', nie chcesz, grasz na 'Hardzie'. Fenomenalnie było by, gdyby w opcjach wyłączyć checki na dowolnym poziomie, no ale nie można mieć wszystkiego ;)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Ja bym poszedł dalej i zrobić coś co zrobiło EA z Dead Space 3- zapisywać możesz ale jak giniesz, to zaczynasz od początku. W grze tego typu lepiej by się sprawdziło.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

RVRE pisze:Ja bym poszedł dalej i zrobić coś co zrobiło EA z Dead Space 3- zapisywać możesz ale jak giniesz, to zaczynasz od początku. W grze tego typu lepiej by się sprawdziło.
Czyli ogólny old-school. Mnie by to pasiło.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Wacek1988
Posty: 53
Rejestracja: ndz 01 sty, 2017
Lokalizacja: Nowa Ruda - Słupiec

Post autor: Wacek1988 »

WESKER-DL, checkpionty nie są wyłączone,ale są bardzo rzadko :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”