Oczywiście, jeżeli gra ma standardy to owszem, nie wspominałem o tym bo to jest przecież oczywiste. Ja tam się odnosiłem stricte do Remake'a, który takich standardów nie ma i gdzie powiedziałem, że grafika jest średnia(bo jest) a padły zarzuty, że mówię nieprawdę bo gram na "24 calach w hd"WESKER-DL pisze:Bredzisz, jeżeli masz tv hd a gra obsługuje full i 4k np z hdr to jak najbardziej jakość tv ma znaczenie. Ba, nawet pomiędzy full hd telewizorami ale wydanymi w różnych okresach czasu jest ultra przepaść. Nie odnoszę się w tej kwestii do residenta ale ogólnie do gier.
Co Was rozczarowało? [spoilery]
WESKER-DL i inni. Wy nic nie kumacie. Ja nie mam problemu z tym że w grach zbieramy na klatę tony pocisków, czekamy za murkiem i jesteśmy zdrowi. Mnie przeszkadza jedynie fakt że gościu miał przebitą dłoń nożem i śrubokrętem, wyjął je, a dziur nie było. Tak ciężko to zrozumieć? Przetrzyjcie różowe okulary przez które patrzycie na tą grę.
Nie doszukuje się na siłę realizmu ale chciałbym w końcu survival-horror gdzie mechanika gry i fabuła nie są bredniawe. RE7 to taki typowy slasher- dom, kanibalistyczna rodzinka, nadludzkie moce. Takie Martwe Zło zmiksowane z Teksańską Piłą.
A co do tej waszej jakości i grania koniecznie na 50 calach. Dziwię się że gracie na biednych konsolach, która jest tańsza od karty graficznej lub w cenie samego RAMu 64GB. Jeśli tak dążycie do jak najlepszej jakości to dlaczego nie złożycie PC za 30 tysięcy z czterema Titanami w SLI aby móc grać w 8K? I nie, "bo exclusivy" to nie jest odpowiedź skoro kładziecie nacisk na jakość wyświetlanej grafiki i obrazu.
Nie doszukuje się na siłę realizmu ale chciałbym w końcu survival-horror gdzie mechanika gry i fabuła nie są bredniawe. RE7 to taki typowy slasher- dom, kanibalistyczna rodzinka, nadludzkie moce. Takie Martwe Zło zmiksowane z Teksańską Piłą.
A co do tej waszej jakości i grania koniecznie na 50 calach. Dziwię się że gracie na biednych konsolach, która jest tańsza od karty graficznej lub w cenie samego RAMu 64GB. Jeśli tak dążycie do jak najlepszej jakości to dlaczego nie złożycie PC za 30 tysięcy z czterema Titanami w SLI aby móc grać w 8K? I nie, "bo exclusivy" to nie jest odpowiedź skoro kładziecie nacisk na jakość wyświetlanej grafiki i obrazu.
Faktycznie ciekawy temat. Kto daje zagadki na komisariacie, który dawniej przed tym gdy stał się komisariatem był muzeum (stąd wzięła się nazwa tej strony/forum?) i wtedy łatwiej wytłumaczyć występowanie jakiś emblemów, figur do przesuwania czy klejnotów, zwłaszcza, że komendant był świrem, który zbierał działa sztuki i najwyraźniej bawiły go wszelkie szarady vel tajne przejścia.DeeAy pisze:Kto wstawia zagadki na komisariacie albo w mieście i robi tajne przejścia w domu grabarza ? XD
Zagadki, tajne przejścia w willi Spencera zostały zaprojektowane przez Trevora na życzenie przyszłego pana domu.
Pomyśleć, że kiedyś takie bzdury jak zagadki w grze ktoś nawet próbował uzasadnić...
Owszem masz rację, próbowano ale i tak można doczepić się faktu, że posiadając rocket launchera nie możemy otworzyć drewnianych drzwi . Dawniej inaczej się patrzyło na takie aspekty, teraz w sumie cieszę się, że od czasu poprzednich strzelanin jakieś zagadki się pojawiły, owszem banalne ale zawsze
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Zagadki....
Ustawienie obiektu tak by jego cień rzucał dany kształt to nie zagadka. Tak samo ustawienie obrazów w jednym z pokoi. Na jednej masz obrazy do ustawienia, na drugiej wzór jak mają być ustawione. Albo robimy zagadkę albo mini grę. Tak samo to coś z shotgunem. Ukłon w stronę jedynki ale zagadką bym tego nie nazwał.
Zagadka to była w jedynce z ustawieniem obrazów, tak samo w CV. Albo próbka wody w RE3. Jako małolat ze znikomą znajomością angielskiego motałem się przy niej parę dni.
Ustawienie obiektu tak by jego cień rzucał dany kształt to nie zagadka. Tak samo ustawienie obrazów w jednym z pokoi. Na jednej masz obrazy do ustawienia, na drugiej wzór jak mają być ustawione. Albo robimy zagadkę albo mini grę. Tak samo to coś z shotgunem. Ukłon w stronę jedynki ale zagadką bym tego nie nazwał.
Zagadka to była w jedynce z ustawieniem obrazów, tak samo w CV. Albo próbka wody w RE3. Jako małolat ze znikomą znajomością angielskiego motałem się przy niej parę dni.
To dzisiejsze małolaty wychowane na Codzie chyba zatrzymali by się na tym
Spoiler!
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty, 2017 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Dlatego mocno trzymam kciuki, żeby w dlc tego właśnie typy zagadek się pojawiały, zwykłe, na logikę ale przynajmniej ciekawe i mocno grywalne.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Kurczę, nie miałem o tym pojęcia. Przyszła mi taka myśl, tego typu rzeczy w domku Bakerów m powstały po to, aby ewentualny zbieg nie mógł łatwo opuścić chatki i zawiadomić policji, proste. RVRE nawet proste zagadki to jednak zagadki, tak samo bossowie, a Ty tylko to nie Resident, niema zagadek, mało Bossów, bo sobie uznaje, którzy nimi są, a którzy nie. Twoja ocena przestaję mnie już dziwić, bo to jednak praktycznie crap...Faktycznie ciekawy temat. Kto daje zagadki na komisariacie, który dawniej przed tym gdy stał się komisariatem był muzeum (stąd wzięła się nazwa tej strony/forum?)
Rozwiń myśl dlaczego bliżej budową mu do RE4?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
O ile nie przeszkadzała mi akcja z przyszywaniem tej obciętej ręki, to już akcja z urwaną przez Bakera nogą i uleczeniem jej FASem od tatuśka była tak absurdalna(reakcja Ethana to potwierdza) że nie mieści się w pale. Niby to oprzytomnienie Jacka to pierwszy mocny hint na to,że rodzina jest przez coś/kogoś kontrolowana,i na Ethana zarażonego jakimś syfem-ale jednak...
Tu,moim zdaniem, już Capcom przesadził.
Tu,moim zdaniem, już Capcom przesadził.
Ostatnio zmieniony sob 11 lut, 2017 przez ChrisDL, łącznie zmieniany 2 razy.
Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...ChrisDL pisze:O ile nie przeszkadzała mi akcja z przyszywaniem tej obciętej ręki, to już akcja z urwaną przez Bakera nogą i uleczeniem jej FASem od tatuśka była tak absurdalna(reakcja Ethana to potwierdza) że nie mieści się w pale. Niby to oprzytomnienie Jacka to pierwszy mocny hint na to,że rodzina jest przez coś/kogoś kontrolowana,i na Ethana zarażonego jakimś syfem-ale jednak...
Tu,moim zdaniem, już Capcom przesadził.
No dobrze, ale mimo wszystko nawet przy akcjach opcjonalnych powinien być zachowany jakiś umiar. A jeśli już to taka scena powinna być po prostu opcjonalną animacją śmierci dla Ethana, jeśli damy się złapać Bakerowi. Nie ma sensu sposób i czas(minuta?), w jaki ta noga została scalona, nie ma sensu nawet to, że Ethan pomyślał o takim rozwiązaniu i postanowił spróbować.[RONIN] pisze:Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
Nic nie zmienia, trudno bowiem wytłumaczyć, że odcięta ręka, 'zwrócona' właścicielowi poprzez przypięcie jej poprzez zszywacze tapicerskie nagle magicznie będzie 100% działającą ręką. Nie mniej, nie wiemy, co się działo kiedy bohater był nieprzytomny. Być może zaoferowano mu jakąś niewielką partię grzyba która sprawiła że ręka odzyskała sprawność. Tymczasem wersja z nogą jest opcjonalna, więc równie dobrze może jej nie być. Ale to gdybanie, a takie 'nadnaturalne sprawy' mógł Capcom potraktować bardziej przyziemnie. Z drugiej strony jakoś mnie to nie odstrasza, w tym świecie widocznie ten lek jest naprawdę mocnyRVRE pisze:Co to zmienia?[RONIN] pisze:Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
To tak samo jak powiedzieć że w serii Assassin's Creed nie ma bugów, bo nie wszyscy ich doświadczają.[RONIN] pisze:Tymczasem wersja z nogą jest opcjonalna, więc równie dobrze może jej nie być.
Odbiegając już od tematu nogi, w ogóle dziwne jest to że ta dziewczynka potrafiła zabić każdego, kto wejdzie jej w drogę łącznie z Mią ale Eathana już nie. Bo tak. Bo z Eathanem pobawimy się w kotka i myszkę.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca