Co Was rozczarowało? [spoilery]

Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

WESKER-DL pisze:Bredzisz, jeżeli masz tv hd a gra obsługuje full i 4k np z hdr to jak najbardziej jakość tv ma znaczenie. Ba, nawet pomiędzy full hd telewizorami ale wydanymi w różnych okresach czasu jest ultra przepaść. Nie odnoszę się w tej kwestii do residenta ale ogólnie do gier.
Oczywiście, jeżeli gra ma standardy to owszem, nie wspominałem o tym bo to jest przecież oczywiste. Ja tam się odnosiłem stricte do Remake'a, który takich standardów nie ma i gdzie powiedziałem, że grafika jest średnia(bo jest) a padły zarzuty, że mówię nieprawdę bo gram na "24 calach w hd" :D
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Ok, nie rozumiem. Mówisz że się zgadzasz, że optymalizacja najważniejsza, a za chwilę mówisz żeby kupować jaknajwieksze. Albo nie łapię sarkazmu albo sam sobie przeczysz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

WESKER-DL i inni. Wy nic nie kumacie. Ja nie mam problemu z tym że w grach zbieramy na klatę tony pocisków, czekamy za murkiem i jesteśmy zdrowi. Mnie przeszkadza jedynie fakt że gościu miał przebitą dłoń nożem i śrubokrętem, wyjął je, a dziur nie było. Tak ciężko to zrozumieć? Przetrzyjcie różowe okulary przez które patrzycie na tą grę.
Nie doszukuje się na siłę realizmu ale chciałbym w końcu survival-horror gdzie mechanika gry i fabuła nie są bredniawe. RE7 to taki typowy slasher- dom, kanibalistyczna rodzinka, nadludzkie moce. Takie Martwe Zło zmiksowane z Teksańską Piłą.

A co do tej waszej jakości i grania koniecznie na 50 calach. Dziwię się że gracie na biednych konsolach, która jest tańsza od karty graficznej lub w cenie samego RAMu 64GB. Jeśli tak dążycie do jak najlepszej jakości to dlaczego nie złożycie PC za 30 tysięcy z czterema Titanami w SLI aby móc grać w 8K? I nie, "bo exclusivy" to nie jest odpowiedź skoro kładziecie nacisk na jakość wyświetlanej grafiki i obrazu.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

DeeAy pisze:Kto wstawia zagadki na komisariacie albo w mieście i robi tajne przejścia w domu grabarza ? XD
Faktycznie ciekawy temat. Kto daje zagadki na komisariacie, który dawniej przed tym gdy stał się komisariatem był muzeum (stąd wzięła się nazwa tej strony/forum?) i wtedy łatwiej wytłumaczyć występowanie jakiś emblemów, figur do przesuwania czy klejnotów, zwłaszcza, że komendant był świrem, który zbierał działa sztuki i najwyraźniej bawiły go wszelkie szarady vel tajne przejścia.
Zagadki, tajne przejścia w willi Spencera zostały zaprojektowane przez Trevora na życzenie przyszłego pana domu.
Pomyśleć, że kiedyś takie bzdury jak zagadki w grze ktoś nawet próbował uzasadnić...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Owszem masz rację, próbowano ale i tak można doczepić się faktu, że posiadając rocket launchera nie możemy otworzyć drewnianych drzwi ;). Dawniej inaczej się patrzyło na takie aspekty, teraz w sumie cieszę się, że od czasu poprzednich strzelanin jakieś zagadki się pojawiły, owszem banalne ale zawsze :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Zagadki....

Ustawienie obiektu tak by jego cień rzucał dany kształt to nie zagadka. Tak samo ustawienie obrazów w jednym z pokoi. Na jednej masz obrazy do ustawienia, na drugiej wzór jak mają być ustawione. Albo robimy zagadkę albo mini grę. Tak samo to coś z shotgunem. Ukłon w stronę jedynki ale zagadką bym tego nie nazwał.

Zagadka to była w jedynce z ustawieniem obrazów, tak samo w CV. Albo próbka wody w RE3. Jako małolat ze znikomą znajomością angielskiego motałem się przy niej parę dni.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

To dzisiejsze małolaty wychowane na Codzie chyba zatrzymali by się na tym
Spoiler!
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty, 2017 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

O, o tej kasecie zapomniałem. I fakt, była dosyć pomysłowa. Coś jak Jigsaw z filmów. W sumie chyba jedyny element zagadkowy, który zabrał więcej niż 10 sekund. :) Szkoda że więcej tego nie było.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Dlatego mocno trzymam kciuki, żeby w dlc tego właśnie typy zagadek się pojawiały, zwykłe, na logikę ale przynajmniej ciekawe i mocno grywalne.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: Leon. KennedY »

Faktycznie ciekawy temat. Kto daje zagadki na komisariacie, który dawniej przed tym gdy stał się komisariatem był muzeum (stąd wzięła się nazwa tej strony/forum?)
Kurczę, nie miałem o tym pojęcia. Przyszła mi taka myśl, tego typu rzeczy w domku Bakerów m powstały po to, aby ewentualny zbieg nie mógł łatwo opuścić chatki i zawiadomić policji, proste. RVRE nawet proste zagadki to jednak zagadki, tak samo bossowie, a Ty tylko to nie Resident, niema zagadek, mało Bossów, bo sobie uznaje, którzy nimi są, a którzy nie. Twoja ocena przestaję mnie już dziwić, bo to jednak praktycznie crap...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Nigdy nie pisałem że gra jest crapem. Bossów mało- Mia, Jack, Mamuśka i dziewczynka. Wszystko powtórzone trzy lub cztery razy i do finalnej mutacji walki nie są zbyt dobre lub wymagające.

I już pisałem- RE7 nie jest klasycznym Residentem jak to ludzie mówią. Budową bliżej mu do RE4.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Rozwiń myśl dlaczego bliżej budową mu do RE4?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Rozwinąłem myśl tutaj: http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0

Piąty post od dołu.
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

O ile nie przeszkadzała mi akcja z przyszywaniem tej obciętej ręki, to już akcja z urwaną przez Bakera nogą i uleczeniem jej FASem od tatuśka była tak absurdalna(reakcja Ethana to potwierdza) że nie mieści się w pale. Niby to oprzytomnienie Jacka to pierwszy mocny hint na to,że rodzina jest przez coś/kogoś kontrolowana,i na Ethana zarażonego jakimś syfem-ale jednak...
Tu,moim zdaniem, już Capcom przesadził.
Ostatnio zmieniony sob 11 lut, 2017 przez ChrisDL, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

ChrisDL pisze:O ile nie przeszkadzała mi akcja z przyszywaniem tej obciętej ręki, to już akcja z urwaną przez Bakera nogą i uleczeniem jej FASem od tatuśka była tak absurdalna(reakcja Ethana to potwierdza) że nie mieści się w pale. Niby to oprzytomnienie Jacka to pierwszy mocny hint na to,że rodzina jest przez coś/kogoś kontrolowana,i na Ethana zarażonego jakimś syfem-ale jednak...
Tu,moim zdaniem, już Capcom przesadził.
Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

[RONIN] pisze:Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
Co to zmienia?
ChrisDL
Posty: 56
Rejestracja: wt 14 kwie, 2009
Lokalizacja: Cię zajde?

Post autor: ChrisDL »

[RONIN] pisze:Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
No dobrze, ale mimo wszystko nawet przy akcjach opcjonalnych powinien być zachowany jakiś umiar. A jeśli już to taka scena powinna być po prostu opcjonalną animacją śmierci dla Ethana, jeśli damy się złapać Bakerowi. Nie ma sensu sposób i czas(minuta?), w jaki ta noga została scalona, nie ma sensu nawet to, że Ethan pomyślał o takim rozwiązaniu i postanowił spróbować.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

RVRE pisze:
[RONIN] pisze:Zwróć uwagę, że akcja z odciętą nogą jest opcjonalna...
Co to zmienia?
Nic nie zmienia, trudno bowiem wytłumaczyć, że odcięta ręka, 'zwrócona' właścicielowi poprzez przypięcie jej poprzez zszywacze tapicerskie nagle magicznie będzie 100% działającą ręką. Nie mniej, nie wiemy, co się działo kiedy bohater był nieprzytomny. Być może zaoferowano mu jakąś niewielką partię grzyba która sprawiła że ręka odzyskała sprawność. Tymczasem wersja z nogą jest opcjonalna, więc równie dobrze może jej nie być. Ale to gdybanie, a takie 'nadnaturalne sprawy' mógł Capcom potraktować bardziej przyziemnie. Z drugiej strony jakoś mnie to nie odstrasza, w tym świecie widocznie ten lek jest naprawdę mocny ;)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

[RONIN] pisze:Tymczasem wersja z nogą jest opcjonalna, więc równie dobrze może jej nie być.
To tak samo jak powiedzieć że w serii Assassin's Creed nie ma bugów, bo nie wszyscy ich doświadczają.

Odbiegając już od tematu nogi, w ogóle dziwne jest to że ta dziewczynka potrafiła zabić każdego, kto wejdzie jej w drogę łącznie z Mią ale Eathana już nie. Bo tak. Bo z Eathanem pobawimy się w kotka i myszkę.
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Mi się nie chce bawić w takie rozkminy. Pozszywali chłopaka i tyle. To taka sama dyskusja jak z deskami w RE3, pamiętacie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”