Co Wam się najbardziej podobało? [spoilery]

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Co Wam się najbardziej podobało? [spoilery]

Post autor: Recoil »

Jakie elementy RE7 sprawiają, że RE7 jest taki dobry? Co Wam najbardziej podoba się w najnowszej odsłonie naszej ukochanej serii?
Ostatnio zmieniony wt 24 sty, 2017 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Kasia
Posty: 22
Rejestracja: czw 20 lis, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kasia »

Na chwilę obecną jestem gdzieś w połowie gry. Podoba mi się nawiązanie do poprzednich części - zbieranie monet i zamiana na gadżety jak w RE Outbreak, artykuł napisany przez Alyssę Ashcroft z RE Outbreak, obraz gór Arklay, no takie szczegóły. Bo wiadomo, że graficznie ładnie się prezentuje, jest akcja, jest trochę pozornego spokoju, zagadki póki co proste, trzeba przyglądać się wszystkiemu. Byłam nastawiona sceptycznie na fpp, bo mi ten styl kompletnie nie idzie, ale tu sterowanie jest łatwe i wielkiej filozofii nie wymaga, więc podoba mi się, że do masakrycznie beznadziejnych umiejętności jakie ja posiadam gra się podpasowała. Gdyby nie te szczególiki znane mi z poprzednich części - gra mogłaby być pod inną nazwą.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Mnie najbardziej podobała się postać Lucasa. Na samym początku przy "obiedzie" mnie wkurzał ale później dał się polubić za sprawą swojej maniakalności na wzór Jokera.
Spoiler!
Druga i ostatnia rzecz, która mi się podobała to oprawa A/V. Grafika jest ładna, snopy światła przebijające się przez deski w oknach wyglądają świetnie. Brud i śmietnik w grze też jest zrealizowany dosyć ładnie i nie ma się do czego przyczepić w tej kwestii. Szkoda że gra nie wygląda lepiej, że nie postarali się iść po najwyższą półkę jak seria Battlefield ale i bez tego gra wygląda ładnie.

Fajną rzeczą jest że pierwszy plan, zaraz pod naszymi oczami jest rozmyty- czyli nasza broń i ręce. Dobrze to wpływa na ogólną grę, bo nie skupimy wzroku na broni.

Jedyny aspekt graficzny, który kulał to Mia i jej włosy, których było dosyć mało i niekiedy wyglądała jakby była na wpół łysa.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Capcom kupił mnie możliwością naprawy broni. Tak wmontowali moty w RE1 i dodali nowy bajer że jestem pod wrażeniem.

Druga sprawa. Bonusy za przejście gry. Trzeba nosić w ekwipunku aby działały. Też bombowy pomysł bo teraz możesz ale nie musisz z niego korzystać ;)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

[RONIN] pisze:Capcom kupił mnie możliwością naprawy broni.
Aż całych dwóch sztuk. :pff1:
[RONIN] pisze:Bonusy za przejście gry. Trzeba nosić w ekwipunku aby działały. Też bombowy pomysł bo teraz możesz ale nie musisz z niego korzystać
W poprzednich odsłonach też mogłeś włączyć/wyłączyć bonusy i z nich nie korzystać.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

RVRE pisze:Aż całych dwóch sztuk.
Spoko, to nie Battlefield. Jak dla mnie naprawdę fajny ficzer.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Albo COD ale dzieciom REshooters tego nie wytłumaczysz :D co do broni, fajny patent jest z shotgunem drewnianym, podmieniamy go na zepsutego w głównym holu i mamy łącznie dwa shoty ;)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

WESKER-DL pisze:Albo COD ale dzieciom REshooters tego nie wytłumaczysz :D co do broni, fajny patent jest z shotgunem drewnianym, podmieniamy go na zepsutego w głównym holu i mamy łącznie dwa shoty ;)
He he, właśnie ten motyw mi się podoba ;) Rozszerzona mechanika z RE1. Pewnie dlatego jest drugi gnat uszkodzony (pistolet). Dwa zestawy naprawcze miały wzbudzić zainteresowanie. Pierwszorzędny patent. "dzieciom REshooters"... dobre stwierdzenie :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
miriosi
Posty: 57
Rejestracja: ndz 26 lut, 2017
Lokalizacja: Polska

Post autor: miriosi »

Największa zaleta tej gry to cudowny i niesamowicie wciągający klimat. Ta gra to 100 procentowy horror w świetnym stylu.
Większości gry towarzyszyła tajemnica, czyli tak naprawdę nie wiedziałeś o co w tym wszystkim chodzi.

Grafika była piękna. Po prostu przepaść w porównaniu z poprzednimi RE.

Doskonałym pomysłem było wprowadzenie mrocznej dziewczynki, ale rozegranie jej wątku nie umywa się do wątku 10 letniej Natalii z Revelations 2. Tam były dwa świetne zakończenie, a jako pierwsze miałem bad end, gdyż grając nie miałeś pojęcia, co tym decyduje (w przeciwieństwie do prostego wyboru w RE7).
Tam wszystko było dużo lepsze, jeśli o to chodzi.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”