Postać Eathana - anonim?
Postać Eathana - anonim?
Jak odbieracie postać Eathana? Gra stosuje rozwiązanie zwiększające immersję czyli widok FPP. Ale czy nie wpływa to negatywnie na odbiór protagonisty? Nie jest on przez to anonimowy? Jakie są Wasze odczucia?
-
- Posty: 67
- Rejestracja: sob 06 lut, 2016
- Lokalizacja: OST
Jak dla mnie to kolejna płytka postać z gier FPP sprowadzająca się tylko do rąk i głosu. No i nogi czasem zobaczysz. Rozwiązanie proste, bo nie trzeba się męczyć z modelem postaci, animacjami, cover systemem, który w RE zawsze był drętwy. Widok FPP to pójście na skróty przez Capcom, który zasłania się tym że z takim widokiem jest lepiej.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Widok może być. No w sumie to od jakiś 2 lat lubię fpp, a muszę przyznać, że do tego czasu nie bardzo lubiłem tą kamerkę. Capcom ma szczęście, że to uległo zmianie. Co mnie wkurza w tego typu grach, że nawet na wstawkach nie możemy zobaczyć twarzy naszego protagonisty!!!! Czemu praktycznie każdy tak musi robić??!!
Bo to jest pójście na łatwiznę. W TPP trzeba dbać o animacje i model. W FPP tego typu jedna postać nam odpada, a to jest bardzo dużo zaoszczędzonego czasu (nawet parę miesięcy na sam model z teksturami, rig zajmuje do dwóch lub czterech dni, potem implementacja animacji). FPP dla mnie jest akceptowalne wyłącznie w grach pokroju CoD lub BF.
Re: Postać Eathana - anonim?
Mało o nim wiem, nie widzę jego twarzy, nie wiem kim jest, znam tylko jeden cel, trudno mi z nim się "zżyć", jest zwykłym człowiekiem, jakby przypadkowym, nie potrafię sama dostosować się do roli - jakbym to ja była na jego miejscu, już lepiej mi poszło z Mią. Ale widocznie o to im chodziło. Całe szczęście, że nabyłam umiejętność obsługi fpp hah Nie wiem czy to wcześniej pisałam, ale po cichu liczę, że Capcom jakiś dodatek czy aktualizację da z drugiej / trzeciej osoby.Recoil pisze:Jak odbieracie postać Eathana? Gra stosuje rozwiązanie zwiększające immersję czyli widok FPP. Ale czy nie wpływa to negatywnie na odbiór protagonisty? Nie jest on przez to anonimowy? Jakie są Wasze odczucia?
Niby w plikach gry ktoś znalazł jego model ale niewiem czy to nie gościu z końcówki bo dość podobny. Mam nadzieje że w którymś z tych DLC go zobaczymy i dowiemy się o nim nieco więcej.
Spoiler!
Ostatnio zmieniony sob 28 sty, 2017 przez DeeAy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Ethan jest dzięki tej swojej aparycji w miarę autentyczny. Wszystkiego uczy się w biegu i nie do końca daje sobie z tym radę a jego częściowy strach przed używaniem przemocy widać już na samym początku gry. Fajnie, że gramy kimś nie związanym z zawodowym eliminowaniem BOW. Do tego każdy gracz może bez problemu utożsamiać się z tym bohaterem dzięki ujęciu FPP. VR zapewne potęguje wrażenia.
Jego historia zostanie szerzej opisana w DLC.
Jego historia zostanie szerzej opisana w DLC.
Słuchajcie Capcom sam stwierdzał od samego początku, że postać jest tak skonstruowana, żebyśmy to my czuli się w centrum akcji, sami kreowali się na głównego bohatera stąd też wynika jego płytkość i dobra decyzyjność, po prostu. Z początku gry wadawał się jak James z SH2 nie sądzicie?
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Każdy bullshit jest dobry. Nie chciało im się robić tego bohatera, to zrobili tylko ręce i głos, no i nogi. Nie przyklaskiwałbym im tak na każdym kroku.WESKER-DL pisze:łuchajcie Capcom sam stwierdzał od samego początku, że postać jest tak skonstruowana, żebyśmy to my czuli się w centrum akcji, sami kreowali się na głównego bohatera stąd też wynika jego płytkość i dobra decyzyjność, po prostu.
Ja też robiąc grę wyścigową mogę powiedzieć że będzie tylko widok z kokpitu aby było lepsze odczucie jazdy, a tak na prawdę nie chce mi się robić modelów aut, animacji, systemu zniszczeń itd.
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Czyli każdy fps jest, bo się bohatera nie chcę robić? Nie wydaje mi się, że sam sobie odpowiem Dla mnie zmnia perspektywa to jedna z nowości, które miały tą serię odmienić i to się całkiem dobrze udało. Chodź jak przyjdzie nam kierować powiedzmy w następnej części kimś starym będę miał pewnie mieszane uczucia. Co do postawionego pytania, to jednak trochę taki anonim, zobaczymy jednak co będzie z nim dalej...
RVRE ale bullshit gadasz, to taki driveclube z widokiem z kokpitu ma kijowe modele aut? Takie były założenia i tyle. W marcu wychodzi dodatek w którym zagramy jednym z głównych bohaterów, znanym więc teoria się już zmienia. Capcom akurat umie tworzyć postaci więc wątpię że świadomie skopałby tą postać. Jednym się to podoba, drugim nie. Mi osobiście to lotto, czuję bohatera, widok fpp bardziej do tego skłania. W nowym doomie też mamy marines w podobnym wydaniu a nikt w minusach tego nie dawał.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
No to tak samo w serii RE, najpierw statyczne, później 3d, później znad ramienia a teraz fpp, ta seria w tej kwestii jest najbardziej chyba elastyczna wiadomo, że nie wszystkim się to spodoba ale warto spróbować a sądząc po ocenach, opinii fanów i graczy Capcomowi się to udało tak samo jak niegdyś RE4.
Ostatnio zmieniony ndz 05 lut, 2017 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Nie wpychaj na moją klawiaturę słów, których nie napisałem, dobrze? Bo jak zwykle fantazja cię ponosi.WESKER-DL pisze:RVRE ale bullshit gadasz, to taki driveclube z widokiem z kokpitu ma kijowe modele aut?
WESKER-DL pisze:Jednym się to podoba, drugim nie.
Skoro tak piszesz, to czemu masz zawsze problem z tym że komuś się coś w serii RE nie podoba? Nie każdy ma przyspawane różowe okulary i łyka wszystko co mu podstawią pod nos, a porównanie do DOOMa było bardzo trafne. Tak trafne że wystrzeliłeś już poza orbitę sensownych argumentów jeszcze dalej niż zwykle.WESKER-DL pisze:wiadomo, że nie wszystkim się to spodoba ale warto spróbować
No tak, tylko ty widzisz tylko te pozytywne opinie (zresztą nie tylko ty). Negatywnych w ogóle nie przyjmujesz do wiadomości, a fakt jest taki że przez pierwsze kilka dni oceny na Steam były raczej czerwone niż niebieskie. Na każdy minus gry, który jest konkretnie argumentowany odpowiadacie "no bo tak miało być, tak Capcom zrobił, jest dobrze".WESKER-DL pisze:a sądząc po ocenach, opinii fanów i graczy Capcomowi się to udało tak samo jak niegdyś RE4.
Myślę że więcej jest tych "złych" fanów, chociaż ja należę do tych, którzy lubią RE4 i konwencje thrillera akcji.Recoil pisze:RE4 Capcomowi do dziś za złe ma wielu fanów
by Deus Ex: Wracać do tematu.
Ostatnio zmieniony ndz 05 lut, 2017 przez RVRE, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo w dlc, już niebawem kolejne . Tak, też mi się wydaje, że fabuła dotycząca postaci jest tak specjalnie podkręcana, żeby mieć furtkę na dalej
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage