Bonusy za przejście gry

Awatar użytkownika
ptgt
Posty: 14
Rejestracja: czw 12 sty, 2012
Lokalizacja: Wschód

Bonusy za przejście gry

Post autor: ptgt »

Lista bonusów, które otrzymujemy po przejściu gry.

Brudna Moneta/Dirty Coin

Przedmiot otrzymujemy po rozwiązaniu wszystkich zagadek (5) w demonstracyjnej wersji gry. Zostaje on nam przydzielony do pełnej wersji. Brudna Moneta ma równowartość jednej Starożytnej Monety (Antique Coin).

Albert-01R Handgun

Pistolet z odrzutem Magnum. Ukończ grę na dowolnym poziomie trudności.

Piła tarczowa/Circular Saw

Ukończ grę na dowolnym poziomie trudności w czasie krótszym niż 4 godziny.

Nielimitowana amunicja/Infinite Ammo

Ukończ grę na poziomie 'Szalony'/'Madhouse'

Tajniki Obrony/The Secret of Defense

Usprawniona zdolność obrony przed wrogami w trybie osłony. Dostępna po ukończeniu gry na poziomie wyższym niż Łatwy.

Esencja Obrony/The Essence of Defense

Profesjonalna zdolność osłony. Najlepsze działanie wraz z 'Tajnikami Obrony'. Dostępna po zestrzeleniu wszystkich figurek pana Wszędobylskiego (Mr. Everywhere).

Buty do biegania/Running Shoes

Dzięki nim postać porusza się szybciej. Dostępne po zestrzelaniu wszystkich figurek pana Wszędobylskiego (Mr. Everywhere) lub jeśli otworzymy skrzynię z przedmiotami maksymalnie 3 razy.

Okulary rentgenowskie/X-Ray Glasses

Działają jak środki psychotropowe, na które możemy natknąć się w grze (widoczny każdy przedmiot w pomieszczeniu). Ukończ grę na dowolnym poziomie trudności w czasie krótszym niż 4 godziny.
Ostatnio zmieniony pn 06 lut, 2017 przez ptgt, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Czyli już mam wszystko chociaż te buty to o kant d...

W dodatku Ethan must die czasem losowe przedmioty się pojawiają, w tym wszystkie te wyżej wymienione (taka ciekawostka)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Co ciekawe, Jeżeli odkryjemy elementy i cofniemy się do save'a przykładowo z połowy gry, to nowe przedmioty będą już dostępne. Pewnie wiecie o tym ale wspomnę w ramach przypomnienia.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Bonusy za przejście gry

Post autor: MiGoo »

Czyli jednak jest jakiś bonus za przejście dema do odebrania w pełnej wersji gry... Swego czasu demko sobie odpaliłem (z ciekawości, było to już po premierze remake RE2) i jakoś nie wciągnęło mnie ono. Dopiero teraz kiedy bawię się pełną wersją, siódemka mi na tyle podeszła, że mam ochotę wyciągnąć z niej wszystko co się da. Pytanie zatem czy tą monetę się da gdzieś wykorzystać, czy to tylko zwykły zapychacz imventory bez najmniejszego znaczenia (grę przeszedlem dopiero raz, więc mogę czegoś nie wiedzieć, weźcie to pod uwagę 😃)?
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Bonusy za przejście gry

Post autor: PSKING »

To jest dosłownie ta sama moneta co te które używasz do ulepszeń. Nazywa się inaczej, wygląda inaczej, ale jest ta sama.
Jej cel jest jeden. Ułatwienie zbieractwa. Masz jedną monetę mniej do znalezienia. Można by powiedzieć że jest to tanie, jednak mnie osobiście to pomogło. Za pierwszym razem mogłem wziąć ulepszenie, zabrakło by mi właśnie jednej monety. Taki tam fajny bonus.

Polecam przejść teaser na 100%. Zdobycie monety jest absurdalne, na tyle że sama gra jest tego świadoma. Polecam zobaczyć o co chodzi.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Bonusy za przejście gry

Post autor: MiGoo »

Hmmm, to może sobie kiedyś jednak to demko przejdę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”