Raid Mode (Szturm)
Raid Mode (Szturm)
Ten dodatek (który notabene spokojnie mógłby uchodzić za osobną grę) zdecydowanie zasługuje na własny temat. W Sztumie spędziłem przynajmniej 3x więcej czasu niż w kampanii i bawiłem się również co najmniej ze 3 razy lepiej. Czysty gameplay, bez zbędnego paplania. Ty kontra zalewające ekran fale przeciwników, do tego całe mnóstwo rzeczy do odblokowania i coraz bardziej wymagające misje. Piszcie kim gracie, z jakich skillów korzystacie i jak wygląda Wasz zestaw broni - tryb jest dosyć głęboki i wbrew pozorom wymaga całkiem strategicznego podejścia, ciekaw jestem z jakich taktyk korzystacie W tym temacie będzie można też robić ustawki, kiedy Capcom w końcu wprowadzi możliwość grania w multiplayerze.
Ja gram Barrym, chciałem zmienić na Jill, ale to była już zbyt duża różnica poziomów i nie chciało mi się od nowa levelować lv 46. korzystam z pistoletu z nabojami zapalającymi (poezja jak pięknie rozprawia się to z przeciwnikami i ile nabojów pozwala zaoszczędzić), z szybkostrzelnego karabinku z nabojami zamrażającymi, z mangnuma z nabojami elektrycznymi i z mojego osobistego faworyta, który wszystkie inne bronie zostawia daleko w tyle - snajperki. Do snajpery mam doczepioną dopałkę, która regeneruje mi energie podczas zadawania wrogom krytycznych obrażeń (dzięki temu nie muszę korzystać z roślinek leczących i mam większą szansę na zdobycie kompletu medali) i kolejną, która zwiększa exp o 30% przy każdym śmiertelnym strzale.
Jeżeli chodzi o dodatkowe skille, to prawie wszystkie punkty władowałem w HP - dopałka wymaksowana, dzięki czemu o wiele trudniej mnie zabić. Pozostałe pkt. użyłem na strzelanie podczas kucania (większy damage). Z broni dodatkowych wprost genialnie sprawdza się butelka z wabikiem - zbiera przeciwników w jedno miejsce, po czym eksploduje (może nie zadaje zbyt wysokich obrażeń, ale wiele razy uratowało mnie, kiedy byłem otoczony przez przeciwników), no i teraz level'upuję koktajl mołotowa (genialny na Uroborosy). Można fajnie kombinować
Jeżeli chodzi o dodatkowe skille, to prawie wszystkie punkty władowałem w HP - dopałka wymaksowana, dzięki czemu o wiele trudniej mnie zabić. Pozostałe pkt. użyłem na strzelanie podczas kucania (większy damage). Z broni dodatkowych wprost genialnie sprawdza się butelka z wabikiem - zbiera przeciwników w jedno miejsce, po czym eksploduje (może nie zadaje zbyt wysokich obrażeń, ale wiele razy uratowało mnie, kiedy byłem otoczony przez przeciwników), no i teraz level'upuję koktajl mołotowa (genialny na Uroborosy). Można fajnie kombinować
- kamil12697
- Posty: 150
- Rejestracja: pt 16 gru, 2011
- Lokalizacja: Zamość
HUNK, 5lvl, Pistolet 11lvl, strzelba 10lvl, KBK Hazardzista 4lvl i Magnum 6lvl
Jak narazie mało grałem, mam jeszcze Weskera i Ginę (obydwoje 5lvl), ale gram HUNKiem, bo ma odblokowane 4 sloty na broń.
Sam tryb bardzo mi się podoba, zawsze zabijam wszystkich przeciwników .
A tak poza tym, w tym trybie są tylko mapy z RE6?
Jak narazie mało grałem, mam jeszcze Weskera i Ginę (obydwoje 5lvl), ale gram HUNKiem, bo ma odblokowane 4 sloty na broń.
Sam tryb bardzo mi się podoba, zawsze zabijam wszystkich przeciwników .
A tak poza tym, w tym trybie są tylko mapy z RE6?
molte volte
Do czego służy funkcja "Odziedzicz"w skillach z Raid?
http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc ... 8C755D601/
http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc ... 8C755D601/
Ostatnio zmieniony pn 02 mar, 2015 przez Polken, łącznie zmieniany 1 raz.
Głowy sobie nie dam urwać, ale to jest chyba jakiś transfer skillów między postaciami. Część umiejętności jest przypisana pod konkretnego bohatera (np. Hunk ma czasową niewidzialność), a dzięki tej opcji można "podzielić się" skillem z innym ludkiem. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo jeszcze tego nie próbowałem.
Pistolet, lv.55 - amunicja podpalająca, szybkostrzelność +8%, damage +12%
Karabinek, lv.58 - amunicja zamrażająca, damage +36%
Snajperka (Muramasa), lv.58 - regeneracja zdrowia, +37% exp, damage +26%
Magnum, lv.57 - zmniejszony odrzut o 40%, regeneracja zdrowia, 2 pociski wystrzeliwane na raz
Moje kosy, którymi miażdżę każdego jestem gotów na kolejną partię misji
Karabinek, lv.58 - amunicja zamrażająca, damage +36%
Snajperka (Muramasa), lv.58 - regeneracja zdrowia, +37% exp, damage +26%
Magnum, lv.57 - zmniejszony odrzut o 40%, regeneracja zdrowia, 2 pociski wystrzeliwane na raz
Moje kosy, którymi miażdżę każdego jestem gotów na kolejną partię misji