Czas gry i inne szczegóły

Awatar użytkownika
jawox
Posty: 48
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jawox »

Nitrox pisze:Mam pytanie jeszcze jedno gdzie jest opisane co trzeba robić wiilotem w grze ;P?
A mógł byś bardziej sprecyzować pytanie? Bo mimo, iż odrobinkę przerastam inteligencją średnio rozgarniętego szympansa to nie zrozumiałem problemu.

Sprawa jest prosta jak budowa cepa afgańskiego:

Wiilot:
A + machanie - nóż
A+B - rzut granatem
Krzyżyk - (góra i dół) zmiana broni
B - Strzał z aktualnej broni
HOME - Pauza i Menu

Gruszka:
Gałka - rozglądanie się
Z - zmiana broni
C - wyciągnięcie noża

A jeśli chodzi o czas gry, to przyznam się że czuję się delikatnie zawiedziony. Jak na mój gust jest odrobinkę za krótka (mniej więcej o jakieś 10h - gdzie się podział wątek RE2?!)
Awatar użytkownika
Nitrox
Posty: 17
Rejestracja: sob 12 sty, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nitrox »

Bardziej mi chodziło o takie tam machanie i takie rzeczy ;-P. Ale też dobrze że kontrole opisałeś.
Awatar użytkownika
jawox
Posty: 48
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jawox »

Jeśli chodzi o "machanie" to występuje ono tylko podczas QTE, dziabnięć nożem bądź przeładowujemy w ten sposób magazynek. A wracając do tematu to trochę boli mnie, że scenariusze nie są zrównoważone. Np. pociąg przechodzimy w 9 minut a np misje w rosji trwają po 25. Ja rozumiem, że początkowe rundy to rodzaj turtorialu ale to już jest przegięcie.
Ostatnio zmieniony pt 22 lut, 2008 przez jawox, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil: Umbrella Chronicles”