Interesująca teoria ale pierwsze słyszę o tym. DC miało premierę wraz z RE3 i jeżeli dobrze pamiętam to głównie do tego tytułu są powiązania.erebeuzet pisze:Dino Crisis miał być początkowo RE2[RONIN] pisze: Ogólnie wygląd i sceneria gry strasznie mi przypomina inny tytuł Capcomu o podobnej tematyce, Dino Crisis. Miejscami można nawet znaleźć pewnie nawiązania.
Resident Evil 1.5
Sporo to w tej wersji nie zwiedziliśmy jak na razie, ale nie ma co narzekać.
Mimo że wersja którą dostaliśmy do zwiedzania pozostawia wiele do życzenia nawet jeżeli chodzi o samo zwiedzanie, to z drugiej strony jest to żywy dowód na to że RE 1.5 jednak pozostał na czyiś twardych dyskach (tu można mówić o dyskach capcomu, ale można też mówić o dyskach twardych ówczesnych testerów tej wersji) i mało tego, ten ktoś nie tylko zdecydował się podzielić, zdecydował się również dokończyć i poprawić RE 1.5.
A teraz z innej beki.
Powiem wam szczerze że re 1.5 traktowałem jako ciekawostkę, ot nieosiągalną legendę.
Nigdy nie sądziłem że przyjdzie nam w to zagrać i cieszę się że są ludzie którzy podjęli się projektu jako fani - szczerze mówiąc to gdybym miał możliwości i umiejętności to bym tego nie zrobił, nie chciał bym sobie psuć zabawy z przechodzenia.
Nadal trudno mi uwierzyć że przyjdzie mi znowu przechodzić klasycznego residenta po tylu latach.
~No to teraz możemy zacząć wiercić dziure capcomowi o residenta 0.5 i 2.5 - mimo że te nie różnią się tak bardzo jak re 1.5 i 2.0.
Mimo że wersja którą dostaliśmy do zwiedzania pozostawia wiele do życzenia nawet jeżeli chodzi o samo zwiedzanie, to z drugiej strony jest to żywy dowód na to że RE 1.5 jednak pozostał na czyiś twardych dyskach (tu można mówić o dyskach capcomu, ale można też mówić o dyskach twardych ówczesnych testerów tej wersji) i mało tego, ten ktoś nie tylko zdecydował się podzielić, zdecydował się również dokończyć i poprawić RE 1.5.
A teraz z innej beki.
Powiem wam szczerze że re 1.5 traktowałem jako ciekawostkę, ot nieosiągalną legendę.
Nigdy nie sądziłem że przyjdzie nam w to zagrać i cieszę się że są ludzie którzy podjęli się projektu jako fani - szczerze mówiąc to gdybym miał możliwości i umiejętności to bym tego nie zrobił, nie chciał bym sobie psuć zabawy z przechodzenia.
Nadal trudno mi uwierzyć że przyjdzie mi znowu przechodzić klasycznego residenta po tylu latach.
~No to teraz możemy zacząć wiercić dziure capcomowi o residenta 0.5 i 2.5 - mimo że te nie różnią się tak bardzo jak re 1.5 i 2.0.
Ostatnio zmieniony ndz 03 mar, 2013 przez 2n01z, łącznie zmieniany 2 razy.
Oby zareagował później niż wcześniej, bo jak już skończona kopia trafi do internetu to już tam zostanie na zawsze.
Jeżeli Capcom dorwie się do 4 liter ludzi pracujących nad projektem zanim zdążą czym kolwiek się z nami podzielić to możliwe że nigdy nie zagramy tą grywalną wersje.
A tak poza tym co Capcom miałby powiedzieć? To jest w końcu projekt który porzucili.
Gdybym był głową Capcomu to pozwoliłbym na to by rzeczy się działy bez żadnej ingerencji bo może w tym leżeć korzyść typu:
- mogą zbadać jak ich przyszli i przeszli klienci zareagują na odgrzewanego klasycznego Resa, przy czym nie muszą mieć żadnego wkładu finansowego by to zrobić.
- na pewno pojawi się wiele opini na necie odnośnie re 1.5 z których capcom może czerpać mądrość.
- to że ludzie przejdą re 1.5 nie znaczy że będą musieli zmieniać fabułe całej serii, to w końcu część residenta której nie ma .
Może coś wyolbrzymiam, ale pojawienie się dokończonego re 1.5 na internecie może mieć wpływ na to jaki kierunek Capcom w końcu obierze jeżeli chodzi o serie Resident Evil i to pozytywny. Milczenie capcomu może być celowe.
Jeżeli Capcom dorwie się do 4 liter ludzi pracujących nad projektem zanim zdążą czym kolwiek się z nami podzielić to możliwe że nigdy nie zagramy tą grywalną wersje.
A tak poza tym co Capcom miałby powiedzieć? To jest w końcu projekt który porzucili.
Gdybym był głową Capcomu to pozwoliłbym na to by rzeczy się działy bez żadnej ingerencji bo może w tym leżeć korzyść typu:
- mogą zbadać jak ich przyszli i przeszli klienci zareagują na odgrzewanego klasycznego Resa, przy czym nie muszą mieć żadnego wkładu finansowego by to zrobić.
- na pewno pojawi się wiele opini na necie odnośnie re 1.5 z których capcom może czerpać mądrość.
- to że ludzie przejdą re 1.5 nie znaczy że będą musieli zmieniać fabułe całej serii, to w końcu część residenta której nie ma .
Może coś wyolbrzymiam, ale pojawienie się dokończonego re 1.5 na internecie może mieć wpływ na to jaki kierunek Capcom w końcu obierze jeżeli chodzi o serie Resident Evil i to pozytywny. Milczenie capcomu może być celowe.
Ostatnio zmieniony pn 04 mar, 2013 przez 2n01z, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie bez znaczenia jest podobieństwo 2 postaci Reginy i Jill.[RONIN] pisze:Interesująca teoria ale pierwsze słyszę o tym. DC miało premierę wraz z RE3 i jeżeli dobrze pamiętam to głównie do tego tytułu są powiązania.erebeuzet pisze:Dino Crisis miał być początkowo RE2[RONIN] pisze: Ogólnie wygląd i sceneria gry strasznie mi przypomina inny tytuł Capcomu o podobnej tematyce, Dino Crisis. Miejscami można nawet znaleźć pewnie nawiązania.
Co do re 1.5.
Cóż skromnie powiem dobrze, że ta część nigdy nie została ukończona bo jest po prostu fatalna...
Jeśli jednak udało by się poprawić błędy i dać możliwość gry w tę część to jestem skłonny wydać parę zł na to. Gdybanie gdybaniem, ale Capcom w tej sytuacji powinien raczej wspomóc tych ludzi w tym projekcie.
Ostatnio zmieniony śr 06 mar, 2013 przez Mikey, łącznie zmieniany 1 raz.
Przecież to co dostaliśmy nie jest produktem który wyszedł z Capcomu. Wystarczy poczytać uważniej posty by się dowiedzieć, że pokazana wersja jest tylko pokazówką lokacji. W zasadzie nie można nic tam zrobić ale do takiej wersji jeszcze dojdziemy z czasemMikey pisze:Co do re 1.5.
Cóż skromnie powiem dobrze, że ta część nigdy nie została ukończona bo jest po prostu fatalna...
Jeśli jednak udało by się poprawić błędy i dać możliwość gry w tę część to jestem skłonny wydać parę zł na to. Gdybanie gdybaniem, ale Capcom w tej sytuacji powinien raczej wspomóc tych ludzi w tym projekcie.
Ale to wciąż kod, modele, dźwięki, tekstury itp. należące do Capcomu, nielegalnie zdobyte i wykorzystywane przez innych ludzi. Gdyby chcieli, mogliby się spokojnie dobrać tym ludziom do tyłka.2n01z pisze: A tak poza tym co Capcom miałby powiedzieć? To jest w końcu projekt który porzucili.
Oczywiście może być też i tak, jak piszesz, że Capcom wykorzysta to żeby w łatwy sposób sprawdzić zainteresowanie klasycznym RE bez ponoszenia przy tym żadnych kosztów.
Wątpliwa według mnie sprawa. Nic według mnie nie będą robić. Gra oficjalnie nigdy się nie pojawiła. Co prawda prawa do całości zapewne Capcom ma, ale nie będzie się kłócił o jakieś niedokończone dzieło które w chwili obecnej posiada czysto kolekcjonersko-fanowski charakter.Mr_Zombie pisze:Oczywiście może być też i tak, jak piszesz, że Capcom wykorzysta to żeby w łatwy sposób sprawdzić zainteresowanie klasycznym RE bez ponoszenia przy tym żadnych kosztów.
Nawet nie będę ściągał tego badziewnego ochłapu z 'ruską' grafiką,zastanawia mnie jak ludziom może się to podobać zagrywam się teraz w szóstke na PC jedna z najfajniejszych części moim zdaniem...
Ostatnio zmieniony wt 09 kwie, 2013 przez pzm, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dreddenoth
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz 28 sie, 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Za młody jesteś nie zrozumiesz, za parę lat sam będziesz miał gry które będziesz lubił. Wersja o której się tu dyskutuje to BETA, czyli wersja stworzona na próbę. Jezeli grałeś kiedykolwiek w re 2 odrazu poznasz tę grę, swoją drogą fajnie się testuje... i wreszcie miałem okazje zagrać alterego Clariepzm pisze:Nawet nie będę ściągał tego badziewnego ochłapu z 'ruską' grafiką,zastanawia mnie jak ludziom może się to podobać zagrywam się teraz w szóstke na PC jedna z najfajniejszych części moim zdaniem...
Ostatnio zmieniony wt 09 kwie, 2013 przez Dreddenoth, łącznie zmieniany 1 raz.
3ds 4725-8772-8224
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
Jeżeli grasz w cokolwiek z powodu wizualnej estetyki gry, to co Ty robisz na tym forum?pzm pisze:Nawet nie będę ściągał tego badziewnego ochłapu z 'ruską' grafiką,zastanawia mnie jak ludziom może się to podobać zagrywam się teraz w szóstke na PC jedna z najfajniejszych części moim zdaniem...
Mam nadzieję przynajmniej, że zagrywając "szósteczkę" masz w ogóle jakiekolwiek pojęcie o przeszłości bohaterów (Leon, Chris, Sherry, Ada) i o tym, co się działo w Raccoon City (czyli w pierwszych trzech częściach gry, z grafiką bardzo zbliżoną do RE 1.5), które jest dość często tam wspominane.
"It's up to us to take out Umbrella...!"
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
Przecież nie każdy user musi się znać na RE... Owszem, fajnie wzbogaca to merytorykę dyskusji (o ile jakaś się wywiązuję z danym osobnikiem), ale znajomość serii i pobudki, z jakich gra się w którąkolwiek część nie są wypisane w regulaminie i przy rejestracji...
Swoją drogą, ten post tylko obrazuje to, co stało się z serią - teraz każdy może sięgnąć po fajną strzelankę i sobie poszczelać, kiedyś RE było specyficzną grą dla fanatyków... Kiedyś broniłem ewolucji serii, teraz mam jej dość i z chęcią wróciłbym do statycznych kamer w super-wypasionym 3D w tle. Albo przynajmniej do w pełni działającej wersji RE 1.5
Swoją drogą, ten post tylko obrazuje to, co stało się z serią - teraz każdy może sięgnąć po fajną strzelankę i sobie poszczelać, kiedyś RE było specyficzną grą dla fanatyków... Kiedyś broniłem ewolucji serii, teraz mam jej dość i z chęcią wróciłbym do statycznych kamer w super-wypasionym 3D w tle. Albo przynajmniej do w pełni działającej wersji RE 1.5
Ostatnio zmieniony sob 06 kwie, 2013 przez Bzduras, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: shit!
A w jakie części grałeś?.Stawiam że od 4 wzwyż.pzm pisze:Nawet nie będę ściągał tego badziewnego ochłapu z 'ruską' grafiką,zastanawia mnie jak ludziom może się to podobać zagrywam się teraz w szóstke na PC jedna z najfajniejszych części moim zdaniem...
Tak się składa że grałem prawie we wszystkie części Resident Evil jestem miłośnikiem tej serii od części pierwszej która ukazała się na PSX,część pierwszą drugą trzecią przeszedłem w sumie razem pewnie ponad 100 razy,każdą część prócz ZERO grubo ponad 10 razy,najwięcej część 4-tą oceniam ze ponad 50 razy na PC i GC,doskonale wiem że 1,5 to wersja beta ale mnie nie kręci,z przyjemnością natomiast zagrałbym w wersje beta Resident Evil 4,bardziej odpowiada mi Resident w trzech wymiarach z masą akcji strzelania i QTE niż taki jaki był dawniej czyli widok z nieruchomych kamer i wrogowie jak na lekarstwo,przyzwyczaicie się że ta gra juz nigdy nie będzie taka jak dawniej więc jesli Wam nie odpowiada kierunek w jakim ewoluowała to po prostu zmieńcie obiekt zamiłowania,irytujące sa bowiem te ciągłe narzekania od czwartej cześci wzwyż przy każdej kolejnej że CAPCOM cut kolejną część,według mnie i na szczęście nie tylko mnie seria Resident Evil jest obecnie udana jak nigdy dotąd i oby tak dalej,jedynie mogli by przyłożyć więcej starań co straszenia gracza...
Bzdursky: po pierwsze to nie przeklinamy na forum, nawet z kropkami. Po drugie - wygrałeś nagrodę na najdłuższe zdanie na forum! Znaki interpunkcyjne to nie tylko przecinki.
[ Dodano: 09 Kwi 2013 16:32 ]
robisz się nudny z tym pouczaniem o przecinkach i kropkach,nagrody od Ciebie też żadnej nie chce,bo pewnie zaproponował byś mi jedną z części Resident Evil a ja z netu ściągnąłem sobie już wszystkie które chciałem mieć
Chris93: nagrodę jednak dostaniesz - za piractwo. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum.
Bzdursky: po pierwsze to nie przeklinamy na forum, nawet z kropkami. Po drugie - wygrałeś nagrodę na najdłuższe zdanie na forum! Znaki interpunkcyjne to nie tylko przecinki.
[ Dodano: 09 Kwi 2013 16:32 ]
robisz się nudny z tym pouczaniem o przecinkach i kropkach,nagrody od Ciebie też żadnej nie chce,bo pewnie zaproponował byś mi jedną z części Resident Evil a ja z netu ściągnąłem sobie już wszystkie które chciałem mieć
Chris93: nagrodę jednak dostaniesz - za piractwo. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez pzm, łącznie zmieniany 4 razy.
A nie wydaje Ci się, że to co napisałeś jest trochę sprzeczne ? Z jednej strony chcesz mieć widowiskowego RE, dużo akcji i QTE, ale z drugiej chcesz żeby straszyli. Albo jedno, albo drugie. Praktycznie niewykonalne jest to połączyć. Nie da się zrobić dobrego klimatu grozy jak co chwile są jakieś fajerwerki.
nie wydaje mi się i nie zgadzam się z Tobą można podnieść poziom strachu w takiej grze ...
[ Dodano: 10 Kwi 2013 03:47 ]
Niejaki Chris93 dał mi ostrzeżenie cyt.'Pobrał wszystkie części RE które chciał mieć w swojej kolekcji. Olewanie uwag moderacji dotyczących podstawowych zasad pisowni.' zabawny jest ten osobnik,czy na tym forum to same takie oszołomy
Recoil: Same takie oszołomy. Zaraz następny oszołom wlepi Ci warna za spamowanie i obrażanie userów. Aha, używaj opcji edycji postów.
[ Dodano: 10 Kwi 2013 03:47 ]
Niejaki Chris93 dał mi ostrzeżenie cyt.'Pobrał wszystkie części RE które chciał mieć w swojej kolekcji. Olewanie uwag moderacji dotyczących podstawowych zasad pisowni.' zabawny jest ten osobnik,czy na tym forum to same takie oszołomy
Recoil: Same takie oszołomy. Zaraz następny oszołom wlepi Ci warna za spamowanie i obrażanie userów. Aha, używaj opcji edycji postów.
Ostatnio zmieniony śr 10 kwie, 2013 przez pzm, łącznie zmieniany 1 raz.
^ ^ Tango down, zanosi się na rekord w "krótkości pobytu" na Forum
Wracając do tematu, chętnie bym zagrał w tę część, bowiem też, tak jak wiele osób z Forum, tęsknie za starymi częściami. Kto wie, może Capcom zainteresuje się tematem, i może nawet wesprze grupę zajmującą się tym, aby wybadać rynek, jak to już ktoś napisał.
Tak szczerze, da sie w to grać? W sensie, nie wiesza sie co chwila, nic nas nie zabija bez powodu itp.?
Wracając do tematu, chętnie bym zagrał w tę część, bowiem też, tak jak wiele osób z Forum, tęsknie za starymi częściami. Kto wie, może Capcom zainteresuje się tematem, i może nawet wesprze grupę zajmującą się tym, aby wybadać rynek, jak to już ktoś napisał.
Tak szczerze, da sie w to grać? W sensie, nie wiesza sie co chwila, nic nas nie zabija bez powodu itp.?
- Dreddenoth
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz 28 sie, 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Myślę że da się połączyć kiedy nagle wystraszysz się gdy wyskoczy ci QTE, można się przerazić że znowu coś trzeba nacisnąć. Na takim poziomie amatora w re6 gra się dobrze ale gdy podbija się poziom to QTE są naprawdę przerażające. To nowy poziom straszenia, przynajmniej dla graczy takich jak ja którzy nie przepadają za QTESalvin pisze:A nie wydaje Ci się, że to co napisałeś jest trochę sprzeczne ? Z jednej strony chcesz mieć widowiskowego RE, dużo akcji i QTE, ale z drugiej chcesz żeby straszyli. Albo jedno, albo drugie. Praktycznie niewykonalne jest to połączyć. Nie da się zrobić dobrego klimatu grozy jak co chwile są jakieś fajerwerki.
3ds 4725-8772-8224
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
Grałem:
Resident Evil 1/2/3/4/5/6 Directors Cut/ Zero/ Gun Survivor 1/2/ Operation Racoon city/ Merceneries 3D/ Revelations/Gaiden/Darkside Chronicles/ Umbrela Chronicles/RE:Code veronica/ Dead aim/Outbrek 1
Chce zagrać
Outbreak 2
Nie nazwałbym tego poziomem straszenia, co upierdliwości i sztucznego podnoszenia poziomu trudności, jeśli mowa o skomplikowanych QTE. Ale fakt, możnaby połączyć zarówno dobry horror, jak i strzelanine, kojarzycie chociażby taką starą grę jak Alien Ressurection? Dałoby się zrobić Resa w nowej odsłonie, który straszyłby nie mniej od starych części.
Czy pamiętamy Resurrection? Żartujesz ? To jest jeden z najlepszych horrorów w jakie kiedykolwiek grałem i do dzisiaj w niego pykam na emulatorku. Swojego czasu nie miał żadnej konkurencji w kategorii straszenia, nie licząc SH i nawet dzisiaj jest niełatwo znaleźć mu konkurenta. Surowy FPP bez żadnych widowisk z genialnym klimatem, gdzie w żadnym miejscu nie można czuć się pewnie, a zginąć można na każdym kroku. Jak ktoś uważa Dead Space za straszny to polecam Resurrection, a zmienicie pogląd na DS . Przede wszystkim co mnie cieszyło oprócz klimatu to to, że nie patyczyła się z graczem. Kluczem było oszczędzanie ammo. Jak się tego nie robiło to nie było zmiłuj się i gry się nie przeszło, etap Mess Hall Complex dawał o sobie znać i trzeba było wracać po 2-3 etapy wstecz, żeby parę pestek zaoszczędzić. Ta gra to był koszmar oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Szkoda, że jednak niedoceniona przez niby trudność, przecież to była tylko zaleta właśnie jak i też cień tytułu. Bo jednak film słaby i źle się kojarzy.
A wracając
QTE to jeden z absurdów współczesnych gier. Nic tylko oszukuje i denerwuje gracza. Głupkowate klikanie w guziczki i zbędne ikonki i wskaźniki wyskakujące na ekranie.
Zależy natomiast co kto rozumie przez pojęcie "widowiskowy". Oczywiście da się zrobić świetny horror FPP czy nawet FPS i Resurrection jest tego przykładem jak dobrze to zrobić, czy nawet F.E.A.R. gdzie mamy zarówno efektowne strzelaniny i klimatyczne momenty. I to działa tylko pod warunkiem, że jest to odpowiednio wszytko wyważone. A i spokojnie jest jeszcze wiele innych przykładów. Tylko wiecie jak to teraz wygląda. Przykład RE5, bo w 6 nie grałem czy ten DS2. Owe "akcje" mają charakter niemal hollywoodzkich, wybuchowych "epickich" cut-scenek jak z filmów Johna Woo a strzelanin jest tyle samo co w klasycznych FPS-ach. QTE pojawiające się co chwilę. Albo lokacje nijak się mające. Chciałbym zobaczyć jak z tego zrobić straszącą grę.
A wracając
QTE to jeden z absurdów współczesnych gier. Nic tylko oszukuje i denerwuje gracza. Głupkowate klikanie w guziczki i zbędne ikonki i wskaźniki wyskakujące na ekranie.
Zależy natomiast co kto rozumie przez pojęcie "widowiskowy". Oczywiście da się zrobić świetny horror FPP czy nawet FPS i Resurrection jest tego przykładem jak dobrze to zrobić, czy nawet F.E.A.R. gdzie mamy zarówno efektowne strzelaniny i klimatyczne momenty. I to działa tylko pod warunkiem, że jest to odpowiednio wszytko wyważone. A i spokojnie jest jeszcze wiele innych przykładów. Tylko wiecie jak to teraz wygląda. Przykład RE5, bo w 6 nie grałem czy ten DS2. Owe "akcje" mają charakter niemal hollywoodzkich, wybuchowych "epickich" cut-scenek jak z filmów Johna Woo a strzelanin jest tyle samo co w klasycznych FPS-ach. QTE pojawiające się co chwilę. Albo lokacje nijak się mające. Chciałbym zobaczyć jak z tego zrobić straszącą grę.