Ostatnio miałem dość dziwne doświadczenie i chciałbym je skonfrontować z doświadczeniem innych forumowiczów
Przechodzę RE2 na PC LEON A, Czas ok. 01'10
kilka dni później RE2 na GC, ten sam scenariusz, w dodatku ominąłem kostnice i pomieszczenie z amunicją oraz nie podawałem swoich odcisków palców do komputera
( grając na PC zrobiłem to) czas więc powinien być lepszy, a tu nagle zadziwiający wynik 01'40.
Wiadomo że czas zawsze może się nieco różnić, ale przy takim samym wyścigowym tempie gry taka powalająca różnica?
Moje teorie tej sprawy:
na PC nie da się wyłączać cut scenak a na GC jest to możliwe
Powinna iść za tym spora ilość nadrobionych minut, tak jednak nie jest, czyli podczas cut scenek czas się nie nalicza.
na PC można wyłączać animacje otwierania się drzwi, a na GC nie można. Czyżby to miało wpływ na czas? Ale aż 30 minut tej animacji przez całą grę?
Dodam na koniec że sytuacja powtarza się, na PC zawsze mam podobne wyniki i na GC też. Jestem ciekawy waszego zdania na temat naliczania czasu na rożnych platformach oraz jakie wyniki udawało wam się uzyskać na PC i jakie na GC?
Naliczanie czasu w grze... PC vs GC
-
- Posty: 156
- Rejestracja: śr 07 lut, 2007
- Lokalizacja: Chicago/Illinois/USA
Poza animacją drzwi dochodzi też szybsze wczytywanie kolejnych części danej lokacji (podczas zmiany kamery) - to wydaje się być duperelą, ale MA wpływ na czas gry i to niemały, tym bardziej jeżeli mowa o speedrunie. Najszybsze pod tym względem są chyba wersje na PC i PSP.
Ostatnio zmieniony ndz 30 mar, 2014 przez Kazuo, łącznie zmieniany 1 raz.