Kilka pytań związanych z rozgrywką.

Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

W dwójce nie ma takich zagrywek... To była jedna z nowości wprowadzonych prze RE3...
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Zarówno uniki jak i odepchnięcia (co do drugiego nie jestem pewien) to triki wprowadzone dopiero w trzeciej części (podobnie jak obrót o 180*). Jeśli zaś zombie złapie Cię w łapska to trzeba jak najszybciej klikać X. Choć i tak nie zawsze to skutkuje. To tyle.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Recoil pisze:Zarówno uniki jak i odepchnięcia (co do drugiego nie jestem pewien) to triki wprowadzone dopiero w trzeciej części (podobnie jak obrót o 180*). Jeśli zaś zombie złapie Cię w łapska to trzeba jak najszybciej klikać X. Choć i tak nie zawsze to skutkuje. To tyle.
W "dwójce" na 100% nie ma czegoś takiego jak odepchnięcia. Niestety :rad12: .
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Recoil pisze:Zarówno uniki jak i odepchnięcia (co do drugiego nie jestem pewien) to triki wprowadzone dopiero w trzeciej części (podobnie jak obrót o 180*). Jeśli zaś zombie złapie Cię w łapska to trzeba jak najszybciej klikać X. Choć i tak nie zawsze to skutkuje. To tyle.
Ja tylko dodam, że tyczy się to zombich chodzących i pełzających (tych, którzy za kostkę łapią). Jeżeli naciska się klawisz wystarczająco szybko traci się nieznaczną ilość energii.

Obrót o 180 stopni? Coś w tym stylu można zrobić, ale tylko stając plecami do przeciwnika i odpalając aim (na auto).
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Post autor: Recoil »

Saladyn pisze:Coś w tym stylu można zrobić, ale tylko stając plecami do przeciwnika i odpalając aim (na auto).
Ale nie w RE2. Auto Aim to też wynalazek RE3 (chyba, że w jakiejś innej wersji robionej później np. na GC czy PC)
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

W RE2 w wersji na PC jeśli grasz na EASY za każdym razem gdy masz w polu widzenia wroga i wciśniesz klawisz mierzenia z broni postać automatycznie zwróci się do oponenta przodem. Sprawdzone w 100%. To była dla mnie na samym początku najlepsza metoda na sprawdzenie, który z powalonych zombie "symuluje" i dziabnie mnie w kostkę gdy będę go mijał w ciasnym korytarzu. Na NORMAL i HARD jedynie rozlewająca się po podłodze plama krwi jest ostatecznym dowodem zwycięstwa.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Komura
Posty: 65
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Komura »

Ja w "dwójce" zawsze jak chce najszybciej pozbyć się zombiaka z mojego karku to szybko naciskam kwadrat (wiadomo - przycisk biegu) :smiech1: . Próbowałem to samo z Xem jednak nie skutkowało. Gwarantuję, że przy szybkim naciskaniu zombie dziabnie tylko raz, nie powodując większej utraty energii. Bardzo skuteczna metoda jeśli chodzi na przykład o Sherry w szybie wentylacyjnym, gdzie atakują ją karaluchy. W momencie kontaktu z robalami naciskamy szybciutko (i kontynuacyjnie) kwadracik. Dzięki temu Sherry potrafi odgonić karaluchy ze swojego ciała i możemy biec dalej :okulary3:
"It's up to us to take out Umbrella...!"
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
Stoker
Posty: 200
Rejestracja: wt 25 mar, 2008
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Stoker »

Niewiem jak u was ale ja mam RE2 na PC i auto aim mam tylko w Arrange mode, co do odpychania to to co mówi Komura to wmiare skutkuje bo jak gram i jak mnie jaki zombiak złapie to klikam na przemian klawisze biegu, celowania i strzału i nieraz po 1 ugryzieniu można zombiaka odepchnąć a nawet urwać mu ręke, która jeszcze przez jakiś czas wisi zaciśnięta na naszej postaci. Bez "nawalania" w klawiature zombiak może nas nawet do 3 razy dziabnąć...

P.S.
poprawiłem ,sry
Ostatnio zmieniony sob 03 maja, 2008 przez Stoker, łącznie zmieniany 2 razy.
DZIĘKI ŻE O MNIE PAMIĘTACIE !!!
Awatar użytkownika
StPaul
Posty: 493
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: StPaul »

Potwierdzam, ale mi się wydaje, że w każdej częsci im więcej uderza się w te przyciski to zombiak potwór (bo nie konicecznie tylko zombiak) szybciej puszcza.

To z tą ręką to kozacki motyw, też tak miałem kilka razy ;]
Stay Punk
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Dokładnie - tylko w Arrange mode, kiedy to zaczyna się bodajże z MAC-10 z nieskończoną amunicja, jest autoaim. Przeszkadza to trochę w uciekaniu, bo trzeba się "ręcznie" obrócić o 180 stopni, żeby zwiać. Poza tym czasem zombiaki nadciągają z kilku stron.

Stoker - ocenzuruj sobie posta lepiej, bo łamiesz regulamin.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
Komura
Posty: 65
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Komura »

Motyw z urwaną ręką jest świetny :smiech3: poza tym auto aim jak komu pasuje (ja go dla przykładu używam :rad10: ) można ustawić biorąc konfigurację pada C :smiech6: Żałuję tylko, że uniki typu obrót o 180 stopni i odpychanie masy zombiaków zostały wprowadzone dopiero w 3 części. Tak samo wchodzenie po schodach zostało tam poprawione. Czasami nawet jak po grze w RE3 przechodzę do "dwójki" miejscami zdarza mi się powtarzać kombinacje uników :smiech7:
"It's up to us to take out Umbrella...!"
Steam: Komurka696
PSN: Komurka696_PL
Stoker
Posty: 200
Rejestracja: wt 25 mar, 2008
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Stoker »

Komura pisze: Żałuję tylko, że uniki typu obrót o 180 stopni i odpychanie masy zombiaków zostały wprowadzone dopiero w 3 części.
W RE2 też można było odepchnąć ( tak aby się przewrócili ) kilka zombiaków tylko że musiały być blisko tego co nas gryzie, i którego zaraz odepchniemy.
Tak, Saladyn... w Arrange Mode na początku jest Mac-10 z unlimited, a jak się dojdzie do skrzyni jest Gattling i Rocket Launcher też z unlimited.
Ostatnio zmieniony sob 03 maja, 2008 przez Stoker, łącznie zmieniany 1 raz.
DZIĘKI ŻE O MNIE PAMIĘTACIE !!!
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Tak, ale chodzi o możliwość odepchnięcia bez konieczności nadstawiania karku na "gryz" ;) To samo z unikami - nawet nieuzbrojony człowiek byłby w stanie wykonać jakiś mniej lub bardziej skuteczny "zwód" albo kopnąć zombiaka w klatę. Niestety postacie z RE i RE2 są dość sztywne i muszą mieć choć nóż zeby zombiaka załatwić.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Kamilos
Posty: 122
Rejestracja: śr 27 cze, 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kamilos »

Stoker pisze:Tak, Saladyn... w Arrange Mode na początku jest Mac-10 z unlimited, a jak się dojdzie do skrzyni jest Gattling i Rocket Launcher też z unlimited.
Raczej na poziomach trudności "Easy" bo na "Normal" w Arrange Mode dostaje się normalnie pistolet nóż i dowidzenia. Z ta różnicą że w Arrange jest Auto Aim.
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Kamilos, masz rację. Ale bieganie z wyrzutnią to mała przyjemność, natomiast gatling dużo zajmuje i wolno się "rozkręca". Pierwszy raz przeszedłem grę właśnie na ARRANGE-EASY i zabiłem krokodyla używając obrotówki. Nie znałem triku ze zbiornikiem pełnym gazu i zastanawiałem się, jak można gada pokonać na trybie Easy, skoro już jest tak trudno.


W zasadzie chyba można zamknąć ten temat - w RE2 nie ma uników i odepchnięc (bez utraty zdrowia), wprowadzono to w części trzeciej. Tyle.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
kal3jdoskop
Posty: 200
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Terra

Post autor: kal3jdoskop »

Ok, dzięki za pomoc:) A jeśli można, chciałem zadać jeszcze jedno pytanie dotyczące noża-czy można prosić o parę porad dotyczących skutecznego używania tego "narzędzia pracy", bo generalnie to gdy kończy mi się amunicja do pistoletu i shotguna(gram na poziomie normal) to w zasadzie nie mam czym oponentów powalić, a generalnie zauważyłem(w pewnym momencie gdzieś tak na poczatku gry, kiedy można stanąc na takim metalowym kontenerze i spokojnie pozałatwiać parę zombie nożem, o ile uważa sie na te ich, hmm, "wymiocinowe ataki") że nawet załatwienie pojedyńczego zombie nożem zajmuje parę dobrych chwil.
Awatar użytkownika
Barry Norris
Posty: 828
Rejestracja: śr 02 kwie, 2008
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Barry Norris »

Jak nie masz amunicji, to lepiej omijać zombiaki, a o walce z Lickerem za pomocą noża też możesz zapomnieć :) Nóż jest nieprzydatny, przynajmniej dla mnie--- wolę uciekać, gdzie pieprz rośnie niz się nim posługiwać...
"An open mind is like a fortress with it's gate unguarded" - Kronikarz Isador Akios, 3 Kompania Zakonu Krwawych Kruków, Kosmiczny Marine
"WAAAAAAAAGHHHHHHHH!!!!!" Burszuj Gorgutz Łofca Czerepuf, dowódca orkowych kohort.
"Blood for the Blood God! Skulls for the Skull Throne!" - Lord Chaosu Elifiasz Zdobywca, dowódca sekty, Pożeraczy Światów
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Post autor: Deus Ex »

Niestety nóż jest właściwie nieprzydatny w grze :rad11: . Doświadczeni gracze potrafią go dobrze wykorzystywać ale nie jest to łatwe i raczej nie polecam zbliżania się do zombie tylko z kosą. Trzeba omijać zombiaki, nie tracić amunicji w miejscach gdzie już nie powrócisz, to jedyne co mogę poradzić bo nóż jest naprawdę do niczego :rad12: . Zresztą, na łatwiejszym poziomie ammo nie jest wcale tak mało.
Na marginesie, nie wiem, czy to pytanie do końca pasuje do tematu ;).

EDIT: O, Barry Norris mnie wyprzedził :rad11: .
Ostatnio zmieniony sob 03 maja, 2008 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Saladyn
Posty: 962
Rejestracja: pt 15 lut, 2008
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Saladyn »

Nóż może pomóc zaoszczędzić amunicje - zombiaki często padają po kilku strzałach a potem wstają. Jeżeli jest tylko jeden można mu sprzedać ze trzy naboje, a potem podbiec, strzałka w dół i atak na leżącego. Ten sam paten działa np. na początku RE2 - tuż po opuszczeniu sklepu z bronią trzeba się wspiąć na kontener ze śmieciami - z niego, przy dobrym ustawieniu postaci - można chlastać zombiaki kosą zamiast do nich strzelać. Z drugiej strony w tym momencie jest lepiej po prostu szybko zeskoczyć z kontenera i ominąć zombiaki slalomem nim zorientują się, że mają świeże mięsko w zasięgu rąk.

deus ex, racja. Zdryfowaliśmy z tematu nieco :/
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Awatar użytkownika
kal3jdoskop
Posty: 200
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Terra

Post autor: kal3jdoskop »

No właśnie, ale jest taki problem, że nie zawsze można ominąć przeciwnika, bo tam gdzie można(np. na początku gry jak się biegnie do drzwi autobusu) to w ogóle nie używam amunicji. Chodziło mi raczej o możliwość stosowania tego na zombie, bo tych jest najwięcej w całej grze:) No ale faktycznie, chyba nie ma sensu taszczyć noża, bo tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce w ekwipunku. Przepraszam za zejście z tematu, ale chciałem jeszcze rozwiązać tę kwestię, dzięki za radę/y :)

P.S. Spokojnie Barry, nie przyszły mi jeszcze do głowy aż tak desperackie pomysły, żeby się rzucać z nożem na Lickera;) Choć może komuś się już udało:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2”