Biohazard Project - Rekrutacja

Gunman
Posty: 3
Rejestracja: wt 28 sty, 2014
Lokalizacja: Świdnica

Biohazard Project - Rekrutacja

Post autor: Gunman »

[center]Obrazek[/center]


Witam.
Aby zacząć jakoś temat, zacznę od początku.

Około 2 lat temu przypadkowo trafiłem na zwiastun na youtubie mapy do gry "No more room in hell" [PC]
,która jest modem na silniku source'a do Half Life'a o nazwie Biohazard Project.

Cały koncept odtworzenia posterunku policji R.P.D. z drugiej części serii Resident Evil (scenariusz: A) w grze, która jest strzelanką FPP spodobał mi się bardzo i zainteresowałem się tym tematem, tym bardziej, że zadania do wykonania są praktycznie identyczne jak w oryginale, a wszystko można wykonywać samodzielnie lub w 8-osobowym trybie kooperacji.
Jakimś trafem jestem dzisiaj beta testerem do tej mapy, która jest ukończona w ponad 80%, ale potrzebna jest pomoc.

Całość na chwilę obecną wygląda generalnie świetnie, z tym, że niektóre rzeczy są po prostu niedokończone. Lider projektu zwrócił się do mnie z prośbą o zamieszczenie tego ogłoszenia również na Polskim serwisie takim jak ten, z głęboką wiarą w to, że może w Polsce znajdzie się ktoś zdolny. :smiech6:

Mapę tworzy garstka niezależnych ludzi rozrzuconych po całym świecie i ostatnio stracili

[center]projektanta modeli 3D[/center]

[center]oraz grafika textur 2D[/center]

Jeżeli jesteś osobą, która zna się na którejś z tych rzeczy i jesteś zainteresowany(a) wzięciem udziału w tym projekcie i bycia jego współtwórcą, to:
[center]PROSZĘ O KONTAKT!!![/center] :rad13:

(na forum ze mną, lub na mój email: gunman1911@gmail.com
bądź na steamie http://steamcommunity.com/profiles/76561198105073640/

,lub bezpośrednio do Lidera projektu, z tym, że z nim po angielsku, lub jak ktoś umie to po Holendersku:
email: dafh_terminator@msn.com
http://steamcommunity.com/id/Morgoth152 )

Tutaj stary filmik z bardzo starej bety na starym silniku, gdzie brakowało dużo modeli (nowsza wersja jest o niebo lepsza)
https://www.youtube.com/watch?v=hMVcasg26eo#t=158

Zapraszam również na oficjalną stronę na moddb
http://www.moddb.com/mods/biohazard-project

Jeśli o czymś zapomniałem powiedzieć, lub jeśli ktoś ma jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiem.

Na koniec oryginalna wiadomość:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Obrazek

The Biohazard Project is a collection of classic scenario's based on the events of the popular Resident Evil franchise.

We aim on delivering the best nostalgia injected experiences on the Source Engine in a new and exciting way for old and new fans to enjoy.

This mod is a total source conversion and will include all new player models, brand new firearms, thrilling and gripping scenes, heavily detailed maps, multiple game modes, all new scores that set the mood and keep you on your toes, and much more!




-Raccoon Police Department-


Our first project is based on the famous RPD, allowing gamers to experience the amazing adventure of the atmospheric and nostalgic Raccoon Police Department in a new Co-Operative fashion.


Great attention to detail and re-creation of the stations rooms brought to life in a long and intense single map, combined with the fantastic "Survival Horror" game play you are all craving Following the events of the Leon A scenario from Resident Evil 2.


Survivor's have barred themselves into the stations lobby to escape the swarmed streets of Raccoon City, they must work together to reach the sewers to escape the doomed station.


You must work as a team to explore dangerous unknown areas, solve mysterious and unusual puzzles, fight off flesh eating zombies and whatever else lurks the hallways and offices of Raccoon's ex finest!Features- Puzzles as seen in Resident Evil 2.


- A complete RPD experience promising a gripping and authentic trip to most of the stations rooms.

- Cinematic scenes.- Classic Resident Evil situations in a new Co-Op friendly way.

-Other Maps in Progress-*Umbrella Labs - Objective based*Clocktower - Survival (Survive against hordes of endless zombies)-





RECRUITING!


-- 3D Modeling Artists
*hard surface models ( Must be a clean Mesh Unwrap Model Texture to a good standard and must be enabled to texture your own models at a decent quality ) See screenshot as example
Obrazek



- 2D Texture Artists
*For creating map textures (2d tileable textures)

See screenshot as example
Obrazek



Sound Designer \ Composers
We have a spot over for a active Sound designer \ composer
where looking for background sounds recreating the resident evil themes

Example http://www.moddb.com/mods/biohazard-pro ... e#imagebox


Interested in joining us?

Contact us and send us samples of your skills.


-Contact-

Mail your sample(s) and the job you are applying for to dafh_terminator@msn.com
or contact me on steam http://steamcommunity.com/id/Morgoth152
or contact me on facebook "Manuël Van de Weijer"


-Updates-

You can track our progress at our Moddb Page http://www.moddb.com/mods/biohazard-project


Screenshots

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
J.Krauser
Posty: 1715
Rejestracja: sob 01 maja, 2010
Lokalizacja: Blackland

Post autor: J.Krauser »

Boty stają się coraz lepsze.

by Deus Ex: Eee?

by J.K: Aaa?
Ostatnio zmieniony wt 28 sty, 2014 przez J.Krauser, łącznie zmieniany 2 razy.
One man forced to seek REVENGE
REfan
Posty: 234
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: REfan »

Chyba mody... Nie wiem nie znam się. Niesamowita sprawa jestem na bieżąco z nowinkami dotyczącymi modyfikacji uniwersum RE z racji tego iż często przeglądam forum Z4 i Z6 stanowiące największą chyba bazę modów i eksperymentów związanych z serią. Owe fora ociekają ilością modyfikacji czy projektów związanych z RE. Szkoda tylko że większość z nich jest koniec końców anulowana czy porzucana jak np. Dark Biohazard. Obecnie kibicuję modowi o nazwie Distant Memories mając nadzieje że nie podzieli on losów poprzednika (duża liczba ludzi odpowiedzialnych za pracę przy Dark Biohazard to obecni członkowie Team 96). Wiadomo że zrobienie takiej ogromnej modyfikacji gry jest zadaniem trudnym. Trwa to długo a ludzie którzy to robią mają przecież jeszcze swoje obowiązki i życie. Praca non profit wyłącznie dla fanu i doświadczenia. Wracając do Biohazard Project to kibicuje bardzo autorom moda i ustawiam się w kolejce do zassania owej modyfikacji jeżeli tylko ujrzy światło dzienne. Czekam na kolejne niusy związane z projektem.
Ostatnio zmieniony wt 28 sty, 2014 przez REfan, łącznie zmieniany 2 razy.
Gunman
Posty: 3
Rejestracja: wt 28 sty, 2014
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Gunman »

REfan pisze:Chyba mody... Nie wiem nie znam się. Niesamowita sprawa jestem na bieżąco z nowinkami dotyczącymi modyfikacji uniwersum RE z racji tego iż często przeglądam forum Z4 i Z6 stanowiące największą chyba bazę modów i eksperymentów związanych z serią. Owe fora ociekają ilością modyfikacji czy projektów związanych z RE. Szkoda tylko że większość z nich jest koniec końców anulowana czy porzucana jak np. Dark Biohazard. Obecnie kibicuję modowi o nazwie Distant Memories mając nadzieje że nie podzieli on losów poprzednika (duża liczba ludzi odpowiedzialnych za pracę przy Dark Biohazard to obecni członkowie Team 96). Wiadomo że zrobienie takiej ogromnej modyfikacji gry jest zadaniem trudnym. Trwa to długo a ludzie którzy to robią mają przecież jeszcze swoje obowiązki i życie. Praca non profit wyłącznie dla fanu i doświadczenia. Wracając do Biohazard Project to kibicuje bardzo autorom moda i ustawiam się w kolejce do zassania owej modyfikacji jeżeli tylko ujrzy światło dzienne. Czekam na kolejne niusy związane z projektem.
Dokładnie to samo działo się również z tym modem, praca nad nim trwa już conajmniej 3 lata, ludzie przychodzili i odchodzili, projekt był porzucany i wznawiany kilka razy. Całość miała być skończona w 2012 roku, ale ludzie odpowiedzialni za to zajęli się po prostu normalnym życiem, zakładaniem rodzin, pracą etc. Na szczęście lider projektu uparł się na tyle, że za wszelką cenę chce go dokończyć, ale robiąc to samemu, trwa to wieki. Każdy detal musi projektować sam a obiekty 3D typu pomniki, meble, drzwi, przedmioty do zadań itp są bardzo czasochłonne tym bardziej, że każdy detal chce odwzorować jak najwierniej. I do tej jak do każdej roboty przydało by się więcej rąk do pracy.

Mam jeszcze jedną prośbę, jeśli znasz jakieś strony z modami do residentów to czy mógłbyś podesłać mi jakiś(eś) link(i) ?
REfan
Posty: 234
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: REfan »

Modyfikacje do RE 1-3. Forum jest anglojęzyczne i wymaga rejestracji aby mieć dostęp do linków ale myślę że to dla ciebie nie problem.

http://z4.invisionfree.com/Resident_Evi ... /index.php?

Modyfikacje do RE 4-6. JW.

http://z6.invisionfree.com/Resident_Evil_4_PC/index.php?

Pojawiła się wersja po liftingu strony powyżej. Z tego co widzę zawartość pozostała ta sama. Musiałem natomiast ponownie założyć konto w serwisie.

http://residentevilmodding.boards.net/

A tutaj masz przykładowe modyfikacje z Z4 których użyłem w RE2 przechodząc je ostatnim razem. Niestety podane strony czy linki już padły.

http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=3217
Ostatnio zmieniony wt 28 sty, 2014 przez REfan, łącznie zmieniany 2 razy.
Gunman
Posty: 3
Rejestracja: wt 28 sty, 2014
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Gunman »

REfan pisze:Modyfikacje do RE 1-3. Forum jest anglojęzyczne i wymaga rejestracji aby mieć dostęp do linków ale myślę że to dla ciebie nie problem.

http://z4.invisionfree.com/Resident_Evi ... /index.php?

Modyfikacje do RE 4-6. JW.

http://z6.invisionfree.com/Resident_Evil_4_PC/index.php?

Pojawiła się wersja po liftingu strony powyżej. Z tego co widzę zawartość pozostała ta sama. Musiałem natomiast ponownie założyć konto w serwisie.

http://residentevilmodding.boards.net/

A tutaj masz przykładowe modyfikacje z Z4 których użyłem w RE2 przechodząc je ostatnim razem. Niestety podane strony czy linki już padły.

http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=3217
Dzięki!!! ;]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2”