Po prostu Flame Thower vs Spark Shot.
Flame Thower to broń dostępna dla Leona w scenariuszu a i b
ta broń ma dobre obrażenia lecz niestety słaby dystans rażenia przeciwnika.
Spark Shot to broń dla Claire w scenariuszu a i b
ta broń ma dobre obrażenia i daleki dystans rażenia przeciwnika.
Ja obstawiam na Spark Shota według mnie to lepsza broń.
Flame Thower vs Spark Shot
Flame Thower vs Spark Shot
Ostatnio zmieniony ndz 29 maja, 2016 przez olek166, łącznie zmieniany 2 razy.
Powiem tak:
Iskrownik jest lepszy pod wieloma względami, ale nie pozostaje on bez wad. Na zwykłego zombie potrzebne są dwa, ewentualnie trzy strzały aby zginął (choć często nawet po tym ma chętkę na nogi naszej postaci). Dodatkowo ma bardzo niską szybkostrzelność, więc jeżeli stałeś za blisko podczas pierwszego strzału to na pewno sam otrzymasz obrażenia od zombiaka. No i zajmuje aż dwa sloty, więc bez sidepacka może nam braknąć miejsca na inny towar. Na plus można zaliczyć fakt, że w dobrych rękach może on zastąpić pistolet w dalszym etapie gry, posiada dobry zasięg oraz można nim trafić dwóch zombiaków na raz.
Miotacz płomieni wypada niestety gorzej, ale ma też swoje atuty (a właściwie atut). Obrażenia nie są jakoś specjalnie duże, posiada niski zasięg rażenia, a samo paliwo szybko się wyczerpuje. No i zajmuje dwa sloty, które można przeznaczyć na coś lepszego. Jeśli należysz do odważnych to możesz go użyć do walki z roślinkami, które jak wiadomo są podatne na obrażenia od ognia. Jednak przez niski zasięg płomieni jesteśmy wystawieni na kwas i macki, dlatego trzeba uważać.
Swoją drogą miotacz płomieni został dość dobrze wykorzystany w modzie total conversion - Mortal Night. Tam można, a wręcz trzeba go używać, więc zapraszam do ogrania
Jeżeli miałbym wybierać, to wybrałbym iskrownik, jednak i tak używam go sporadycznie. Miotacza nie używam w ogóle (Chyba że we wspomnianym wyżej modzie).
Iskrownik jest lepszy pod wieloma względami, ale nie pozostaje on bez wad. Na zwykłego zombie potrzebne są dwa, ewentualnie trzy strzały aby zginął (choć często nawet po tym ma chętkę na nogi naszej postaci). Dodatkowo ma bardzo niską szybkostrzelność, więc jeżeli stałeś za blisko podczas pierwszego strzału to na pewno sam otrzymasz obrażenia od zombiaka. No i zajmuje aż dwa sloty, więc bez sidepacka może nam braknąć miejsca na inny towar. Na plus można zaliczyć fakt, że w dobrych rękach może on zastąpić pistolet w dalszym etapie gry, posiada dobry zasięg oraz można nim trafić dwóch zombiaków na raz.
Miotacz płomieni wypada niestety gorzej, ale ma też swoje atuty (a właściwie atut). Obrażenia nie są jakoś specjalnie duże, posiada niski zasięg rażenia, a samo paliwo szybko się wyczerpuje. No i zajmuje dwa sloty, które można przeznaczyć na coś lepszego. Jeśli należysz do odważnych to możesz go użyć do walki z roślinkami, które jak wiadomo są podatne na obrażenia od ognia. Jednak przez niski zasięg płomieni jesteśmy wystawieni na kwas i macki, dlatego trzeba uważać.
Swoją drogą miotacz płomieni został dość dobrze wykorzystany w modzie total conversion - Mortal Night. Tam można, a wręcz trzeba go używać, więc zapraszam do ogrania
Jeżeli miałbym wybierać, to wybrałbym iskrownik, jednak i tak używam go sporadycznie. Miotacza nie używam w ogóle (Chyba że we wspomnianym wyżej modzie).
Zdecydowanie Spark Shot
by Chris93: Zdecydowanie Spark Shot bo...? Prosimy o poparcie swojego zdania jakimkolwiek argumentem. Jesteś użytkownikiem tego forum już prawie 10 lat, więc wiesz, że swoje zdania tutaj uzasadniamy .
Argument uzasadniający powyższy wybór:
Spark shot możemy użyć na większy dystans i większy damage potrafi zrobić w szeregach wroga. Flame nigdy nie lubiłem, już od czasów RE1, szybko się zużywał i wymagał bliższego kontaktu z przeciwnikiem.
by Chris93: Zdecydowanie Spark Shot bo...? Prosimy o poparcie swojego zdania jakimkolwiek argumentem. Jesteś użytkownikiem tego forum już prawie 10 lat, więc wiesz, że swoje zdania tutaj uzasadniamy .
Argument uzasadniający powyższy wybór:
Spark shot możemy użyć na większy dystans i większy damage potrafi zrobić w szeregach wroga. Flame nigdy nie lubiłem, już od czasów RE1, szybko się zużywał i wymagał bliższego kontaktu z przeciwnikiem.
Ostatnio zmieniony czw 16 cze, 2016 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Spark Shot - zdecydowanie lepsza siła rażenia niż flamethrower . Wybór w tej ankiecie trochę bez sensu, bo Spark Shota ma tylko Claire, a Flame Thower tylko Leon, więc jako tako nie mamy możliwości wyboru ich w tym samym scenariuszu i zdani jesteśmy na taką broń jaki wybór dokonaliśmy na początku gry tj. wybór Claire czy Leon .
Shut up! Make one wrong move and I'll shoot!
-
- Posty: 860
- Rejestracja: śr 07 lut, 2007
- Lokalizacja: Internet :)
To w sumie żaden pojedynek, jak jedna broń jest bardziej użyteczna od drugiej. Miotacz ognia fajna sprawa ale niestety, dostęp do broni mamy w momencie kiedy jest praktycznie bezużyteczna. Może gdyby znalazła się wcześniej, w zupełnie innym miejscu np. tam, gdzie znajdujemy shotguna, to taka broń na gromadki zombiaków by się fajnie sprawdziła. A tak robi jedynie za coś, co jest ostatecznością, gdy nam się na przykład cała amunicja skończyła.