Biohazard 2 Beta 2
Biohazard 2 Beta 2
[center]Posty wyciete z http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=215[/center]
Tamto demko było beta 1 a ja mam beta v2
praktycznie można dojsć wszędzie niektóre lokacje nie są do konca zrobione
mozna grac 2 scenariusze leona ale najwięcej zdziałamy w 2
pozatym pod klawiszem select ktyje sięsuper niespodzianka za pomocą której można zmieniać lokacje nie tracąc ekwipunku za pomozą strzałek zmieniamy lokazje
a za pomocą trójkąta levele np ulice 100 komisariat dwiescie i tak do pociągu
nawet niezłe śmiechy są ciekawe czy ten dodatek udało by się przenieść do finalnej wersji
dodatkowo w menu z inwentory jak wcisniemy select i pobawimy sie r i l mozna zmieniac sobie przedmioty leon z bazooka super sprawa
jest jeszcze wiele opcji ale cieżko je odkryc jak cosik wymysle dam znać
więcej informacji i linki do pobrania iso na tej stronie
http://www.bioflames.com/miscsection6.htm
Miłego grania
Tamto demko było beta 1 a ja mam beta v2
praktycznie można dojsć wszędzie niektóre lokacje nie są do konca zrobione
mozna grac 2 scenariusze leona ale najwięcej zdziałamy w 2
pozatym pod klawiszem select ktyje sięsuper niespodzianka za pomocą której można zmieniać lokacje nie tracąc ekwipunku za pomozą strzałek zmieniamy lokazje
a za pomocą trójkąta levele np ulice 100 komisariat dwiescie i tak do pociągu
nawet niezłe śmiechy są ciekawe czy ten dodatek udało by się przenieść do finalnej wersji
dodatkowo w menu z inwentory jak wcisniemy select i pobawimy sie r i l mozna zmieniac sobie przedmioty leon z bazooka super sprawa
jest jeszcze wiele opcji ale cieżko je odkryc jak cosik wymysle dam znać
więcej informacji i linki do pobrania iso na tej stronie
http://www.bioflames.com/miscsection6.htm
Miłego grania
Ostatnio zmieniony wt 09 paź, 2012 przez blind227, łącznie zmieniany 3 razy.
Niestety tej wersji nie da się ukończyć, na końcu brakuje windy
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
-
- Posty: 436
- Rejestracja: pt 02 mar, 2007
- Lokalizacja: G d z i e ś
wersja Beta własnie jest testowana, po to aby wyłapac błędy które nie trafią do finalnego produktu
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
o a tam jest wiele błędów szczególnie graficznych i czasami dzwięk się psuje
ale szkoda że ten trail niejest taki sam jak ta beta było by ciekawiiej
ktoś zaglądał do tekstór na płycie czy coś nie zostało z poprzednich wersji ??
bo ja ostatnio mało mam czasu
a i jeszcze jest sprawa tych niepodświetlonych opcji
a może to uaktywniało się na niebieskiej playstation o ile wie ktoś o czym mówie
ale szkoda że ten trail niejest taki sam jak ta beta było by ciekawiiej
ktoś zaglądał do tekstór na płycie czy coś nie zostało z poprzednich wersji ??
bo ja ostatnio mało mam czasu
a i jeszcze jest sprawa tych niepodświetlonych opcji
a może to uaktywniało się na niebieskiej playstation o ile wie ktoś o czym mówie
Re: BH2 Beta 2
blind227 pisze:Tamto demko było beta 1 a ja mam beta v2
Mylisz BH2 Beta 1 z Demem BH2/RE2 - a sa to rozne rzeczy. Otoz demo jest na podstawie poczatkowych lokacji z Bety 1, co widac dokladnie na przykladzie niedorobionych pomieszczen na drodze do Komisariatu...
Przedmioty z wersji beta RE2 których nie można znaleźć w wersji ostatecznej.
Niestety wygrzebałem tylko trzy. I tylko jeden "ciekawy". Mało, a robiłem to dokładnie
Może dlatego, że Resident Evil 2 (wliczając RE 1,5) powstawał tak długo, że mieli czas na usunięcie wielu przedmiotów, ich zdaniem niepotrzebnych i w wersji beta "uchowały się" już tylko trzy. Przedmioty posiadają opisy w odróżnieniu od tych z RE 3. Może to świadczyć, że zostały usunięte "za pięć dwunasta" z gry.
1. Fuel
http://www.wrzuta.pl/obraz/hONLrKr2Dg/
Podobnie jak w pierwszej części gry Resident Evil, również w RE 2 początkowo planowano dać graczowi możliwość uzupełniania paliwa do miotacza ognia, a później zrezygnowano z tego pomysłu. Znowu przydatność miotacza została zredukowana właściwie do dwóch celów: usunięcia/spalenia larw utrudniających nam dostęp do komputera w pomieszczeniu z wielką ćmą oraz podpalenia rośliny wystającej z otworu wentylacyjnego. Walka przy pomocy miotacza jest trudna, ma on mały zasięg, zadaje małe obrażenia, a paliwo kończy się szybko i chyba to było powodem nie umieszczenia fuelu w grze.
2. Spark Shot bullets
http://www.wrzuta.pl/obraz/4grwW6KpHO/
Nazwanie baterii słowem „bullets” czy „rounds” jest oczywiście niewłaściwe, ale na pewno nie to było powodem zablokowania tego przedmiotu w grze. Najprawdopodobniej chodziło o to, aby bardziej zrównoważyć rozgrywkę. Gdybyśmy mieli możliwość znajdowania baterii do tej broni, byłoby to zbyt duże ułatwienie dla Claire w stosunku do scenariusza Leona, który zamiast Spark Shot posiada mało użyteczny miotacz ognia i również do niego nie może znaleźć dodatkowych zasobników z paliwem.
3. Chemical AC-W24
http://www.wrzuta.pl/obraz/qoHSYVGlzm/
Ten związek chemiczny zamienia granade rounds w zadające większe obrażenia acid rounds. Można powiedzieć, że jest to prototyp mechanizmu tworzenia własnej amunicji zastosowany w Resident Evil 3. Tutaj nie potrzebowaliśmy jednak reloading tool, chyba, że proces zamiany wymagał jakiejś maszyny i mógł być zrealizowany tylko w konkretnym pomieszczeniu, które z gry usunięto. AC-W24 miał być dostępny tylko w scenariuszu Claire, gdyż tylko ona posiada granade launcher. Przedrostek AC sugeruje słowo „acid”, co oznacza W24 nie wiadomo. Przedmiot uzyskiwaliśmy zapewne na końcowym etapie gry, być może w laboratorium Umbrelli i miał on na celu ułatwienie nam walki z mr X i Birkinem.
Wiadomo, że istniał jeszcze jeden rodzaj substancji chemicznej o nazwie FR-W09. Ten związek zamieniał zwykłe granade rounds we flame rounds (przedrostek FR). Prawdopodobnie występuje on w konsolowej wersji beta, gdzie nie ma bonusowej rozgrywki Extreme Battle. W wersji na PC został on całkowicie usunięty z gry i dlatego nie ma tutaj nawet jego obrazu. Zapewne fiolka wyglądała tak samo, inny był tylko kolor zawartości. Miejsce po nim wypełnione zostało przedmiotem o nazwie Anti-virus bomb, który znajdujemy właśnie w Extreme Battle.
Niestety wygrzebałem tylko trzy. I tylko jeden "ciekawy". Mało, a robiłem to dokładnie
Może dlatego, że Resident Evil 2 (wliczając RE 1,5) powstawał tak długo, że mieli czas na usunięcie wielu przedmiotów, ich zdaniem niepotrzebnych i w wersji beta "uchowały się" już tylko trzy. Przedmioty posiadają opisy w odróżnieniu od tych z RE 3. Może to świadczyć, że zostały usunięte "za pięć dwunasta" z gry.
1. Fuel
http://www.wrzuta.pl/obraz/hONLrKr2Dg/
Podobnie jak w pierwszej części gry Resident Evil, również w RE 2 początkowo planowano dać graczowi możliwość uzupełniania paliwa do miotacza ognia, a później zrezygnowano z tego pomysłu. Znowu przydatność miotacza została zredukowana właściwie do dwóch celów: usunięcia/spalenia larw utrudniających nam dostęp do komputera w pomieszczeniu z wielką ćmą oraz podpalenia rośliny wystającej z otworu wentylacyjnego. Walka przy pomocy miotacza jest trudna, ma on mały zasięg, zadaje małe obrażenia, a paliwo kończy się szybko i chyba to było powodem nie umieszczenia fuelu w grze.
2. Spark Shot bullets
http://www.wrzuta.pl/obraz/4grwW6KpHO/
Nazwanie baterii słowem „bullets” czy „rounds” jest oczywiście niewłaściwe, ale na pewno nie to było powodem zablokowania tego przedmiotu w grze. Najprawdopodobniej chodziło o to, aby bardziej zrównoważyć rozgrywkę. Gdybyśmy mieli możliwość znajdowania baterii do tej broni, byłoby to zbyt duże ułatwienie dla Claire w stosunku do scenariusza Leona, który zamiast Spark Shot posiada mało użyteczny miotacz ognia i również do niego nie może znaleźć dodatkowych zasobników z paliwem.
3. Chemical AC-W24
http://www.wrzuta.pl/obraz/qoHSYVGlzm/
Ten związek chemiczny zamienia granade rounds w zadające większe obrażenia acid rounds. Można powiedzieć, że jest to prototyp mechanizmu tworzenia własnej amunicji zastosowany w Resident Evil 3. Tutaj nie potrzebowaliśmy jednak reloading tool, chyba, że proces zamiany wymagał jakiejś maszyny i mógł być zrealizowany tylko w konkretnym pomieszczeniu, które z gry usunięto. AC-W24 miał być dostępny tylko w scenariuszu Claire, gdyż tylko ona posiada granade launcher. Przedrostek AC sugeruje słowo „acid”, co oznacza W24 nie wiadomo. Przedmiot uzyskiwaliśmy zapewne na końcowym etapie gry, być może w laboratorium Umbrelli i miał on na celu ułatwienie nam walki z mr X i Birkinem.
Wiadomo, że istniał jeszcze jeden rodzaj substancji chemicznej o nazwie FR-W09. Ten związek zamieniał zwykłe granade rounds we flame rounds (przedrostek FR). Prawdopodobnie występuje on w konsolowej wersji beta, gdzie nie ma bonusowej rozgrywki Extreme Battle. W wersji na PC został on całkowicie usunięty z gry i dlatego nie ma tutaj nawet jego obrazu. Zapewne fiolka wyglądała tak samo, inny był tylko kolor zawartości. Miejsce po nim wypełnione zostało przedmiotem o nazwie Anti-virus bomb, który znajdujemy właśnie w Extreme Battle.
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest to po prostu substancja chemiczna, która po wsiąknięciu w amunicję GR zmienia się w AR
A nazwa?
ACid - a W24 to tak dla szpanu, żeby ładniej wyglądało xD
[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 19:52 ]
BTW. widzę, że jesteś w tym niezły
Zrobisz RE1 i co dalej? Spróbuj moddingu xD
No to by było coś
A nazwa?
ACid - a W24 to tak dla szpanu, żeby ładniej wyglądało xD
[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 19:52 ]
BTW. widzę, że jesteś w tym niezły
Zrobisz RE1 i co dalej? Spróbuj moddingu xD
No to by było coś
Ostatnio zmieniony śr 27 cze, 2007 przez Niero, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj podobnie jak w temacie z RE3 i RE1, podrzucam savy z przedmiotami z bety.
Jeden dla Claire:
http://www.badongo.com/file/6002210
Jeden dla Leona:
http://www.badongo.com/file/6002229
Oba z początku gry (Hall). Obydwa savy to Original Mode na poziomie Hard, więc uwaga, bo zombiaki są twarde. Opis przedmiotów z bety znajdują się w moim uaktualnionym poście powyżej w tym temacie.
W savie Leona dorzuciłem następujące przedmioty:
- flamethrower
- 8x fuel
Gratka dla tych, którzy wolą palić niż strzelać. Obowiązkowa pozycja dla piromanów
W savie Claire dorzuciłem:
- chemical AC-W24
- spark shot
- 2x spark shot bullets
Tutaj mamy, coś dla “elektyków”. Od samego początku gry można sprawdzić działanie wysokiego napięcia na „produkty Umbrelli”. Fiolkę z substancją chemiczną AC-W24 niestety można tylko obejrzeć. Gra nie pozwala na jej zastosowanie. Przynajmniej tak było u mnie, może komuś się jednak uda.
DODATKOWO
Do każdego scenariusza dodałem znany special key, dzięki któremu możemy zmienić strój Claire i Leona. Tworząc save w Hall pozbawiłem graczy możliwości zdobycia go, dlatego dodaję ten przedmiot gratis.
Jeden dla Claire:
http://www.badongo.com/file/6002210
Jeden dla Leona:
http://www.badongo.com/file/6002229
Oba z początku gry (Hall). Obydwa savy to Original Mode na poziomie Hard, więc uwaga, bo zombiaki są twarde. Opis przedmiotów z bety znajdują się w moim uaktualnionym poście powyżej w tym temacie.
W savie Leona dorzuciłem następujące przedmioty:
- flamethrower
- 8x fuel
Gratka dla tych, którzy wolą palić niż strzelać. Obowiązkowa pozycja dla piromanów
W savie Claire dorzuciłem:
- chemical AC-W24
- spark shot
- 2x spark shot bullets
Tutaj mamy, coś dla “elektyków”. Od samego początku gry można sprawdzić działanie wysokiego napięcia na „produkty Umbrelli”. Fiolkę z substancją chemiczną AC-W24 niestety można tylko obejrzeć. Gra nie pozwala na jej zastosowanie. Przynajmniej tak było u mnie, może komuś się jednak uda.
DODATKOWO
Do każdego scenariusza dodałem znany special key, dzięki któremu możemy zmienić strój Claire i Leona. Tworząc save w Hall pozbawiłem graczy możliwości zdobycia go, dlatego dodaję ten przedmiot gratis.
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 przez Diadem, łącznie zmieniany 2 razy.
- SolidSnake
- Posty: 18
- Rejestracja: śr 18 cze, 2008
- Lokalizacja: Koło
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie RE2 beta... kupiłem dawno temu RE1:Directror`s Cut. Dołączone do tej gry było Demo RE2, które kończyło się w pokoju S.T.A.R.S scenka z udziałem Ady, znaną z parkingu wersji finalnej. Czy istanieje pełna wersja tej bety i gdzie ją można dostać? Pozdrawiam
"They think they know who I am... all they know is I love to kill"
- SolidSnake
- Posty: 18
- Rejestracja: śr 18 cze, 2008
- Lokalizacja: Koło
Aha... dzięki
Recoil: Bywa
Recoil: Bywa
Ostatnio zmieniony czw 19 cze, 2008 przez SolidSnake, łącznie zmieniany 1 raz.
"They think they know who I am... all they know is I love to kill"
Czyli gościu legalnie sprzedaje Betę (+ Trial)?
http://www.allegro.pl/item476021263_res ... trial.html
http://www.allegro.pl/item476021263_res ... trial.html
-
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 07 cze, 2011
- Lokalizacja: KNZ
-
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 07 cze, 2011
- Lokalizacja: KNZ