[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
- kamil12697
- Posty: 150
- Rejestracja: pt 16 gru, 2011
- Lokalizacja: Zamość
Wygląda na to, że jakaś grupa zapaleńców z Włoch podjęła się remake'u.
LINK
i filmiki:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SS3f4j44wAI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mu10eQhNJNo[/youtube][/youtube]
LINK
i filmiki:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SS3f4j44wAI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mu10eQhNJNo[/youtube][/youtube]
Capcom nie potrafi już straszyć, jakby zrobili Remake RE2/RE3 to wyszło by coś w stylu Darkside Chornicles
Co do RE7: W 90% będzie to gra akcji w (może) 10% niby-horror
Czemu Capcom nie robi jak Mikami? On nadal potrafi straszyć (The Evil Within).
Co do RE7: W 90% będzie to gra akcji w (może) 10% niby-horror
Czemu Capcom nie robi jak Mikami? On nadal potrafi straszyć (The Evil Within).
Ostatnio zmieniony pn 10 lut, 2014 przez maluchman, łącznie zmieniany 3 razy.
PlayStation 4
Od jakiegoś czasu rozpocząłem projekt remake resident evil. Pomyślałem, że dobrą opcją będzie połączenie drugiej i 3 części, jako że akcja tych dwóch gier ma miejsce w raccoon city. Dla przykładu, w grze byłyby 4 kampanie: Leona, Claire, Jill oraz Carlosa.
Gdy ukończę mój główny projekt, to wrócę do tego remake i prawdopodobnie wystartuję na stronie typu kickstarter.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eVm5heJ2gO8[/youtube]
Tutaj prezentuje silnik gry mojego obecnego projektu. Prawdopodobnie na tym silniku powstanie remake.
Widzę że w temacie odświeżonego re2 coś się dzieje, dlatego postanowiłem napisać dla informacji, że dzieje się więcej.
Pozdrawiam.
Gdy ukończę mój główny projekt, to wrócę do tego remake i prawdopodobnie wystartuję na stronie typu kickstarter.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eVm5heJ2gO8[/youtube]
Tutaj prezentuje silnik gry mojego obecnego projektu. Prawdopodobnie na tym silniku powstanie remake.
Widzę że w temacie odświeżonego re2 coś się dzieje, dlatego postanowiłem napisać dla informacji, że dzieje się więcej.
Pozdrawiam.
Skąd w tobie tyle nienawiści? Dlaczego komedia? Skoro są ludzie, którzy potrafią, chcą i zajmują się jakimkolwiek remasterowaniem serii we własnym zakresie to dlaczego, im nie kibicować? Jak dla mnie same concepty niektórych modyfikacji do RE zjadają to, co Capcom usilnie próbuje nam wepchnąć od RE4 i to przynajmniej w mym odczuciu wychodzi, im coraz słabiej, bo RE6 SUCKS!!! Revelations takie se, a teraz jeszcze to super ultra HD edition RE4. Capcom mierzy już niestety w inną grupę docelową i REmake 2 czy jakikolwiek RE w klimatach survival-horror już raczej nie powstanie. Action-horror to chyba jedyne co czeka serię w przyszłości. Cała nadzieją to scena moderska fanów serii. Kibicuję wszelakim fanowskim projektom. Szkoda mi, tylko że większość z nich ginie lub jest porzucana. Brzmi jak wkręt mający na celu ukrycie niechęci do dalszej trudnej i absorbującej pracy, ale moder też człowiek i przecież ma swoje życie.
Nie jestem specjalistką od tych spraw ale wydaje mi się, że aby zrobić remake to potrzebne są prawa autorskie. Chociaż może wystarczy wydać grę pod innym tytułem.draq pisze:
Gdy ukończę mój główny projekt, to wrócę do tego remake i prawdopodobnie wystartuję na stronie typu kickstarter.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Nie ujmuję nic tym ludziom z ich umiejętności, ale dla mnie jeżeli coś nie jest skończone, to tak jakby tego nigdy nie było i właściwie nie ma o czym dyskutować.Skoro są ludzie, którzy potrafią, chcą i zajmują się jakimkolwiek remasterowaniem serii we własnym zakresie to dlaczego, im nie kibicować?
Czasami jak widzę takie projekty to myślę sobie, grupka osób, która coś tam umie, ma wielki plan. Chcą dokonać niemożliwego. Wrzucają fragmenty swojej pracy, licząc na jakiś podziw i uznanie. Licznym "ochom" oraz "achom" nie ma końca, mijają miesiące, czasami lata, po czym okazuje się, że jednak nie dało rady. Projekt przerósł swoich twórców.
Wolę zobaczyć coś malutkiego, ale skończonego. Coś co można w jakiś sposób ocenić, dotknąć, przeżyć. Dwu minutowy film, czy kilka screenów takiego "remake" nie wywołują u mnie nawet drgnięcia powieki.
Może brutalne podejście, ale takie prawdziwe...
Jakby dali inny tytuł, to Capcom mógłby skarżyć o plagiat.Finka pisze:Nie jestem specjalistką od tych spraw ale wydaje mi się, że aby zrobić remake to potrzebne są prawa autorskie. Chociaż może wystarczy wydać grę pod innym tytułem.
Nienawiść.. Widać dziś w internecie głos sprzeciwu to już nienawiść. A dlaczego komedia? Bo robi się to już nudne jak co chwila ktoś przedstawia zlepek ujęć i mówi że robi remake RE2 po czym znika i nigdy już nic nie widzimy.REfan pisze:Skąd w tobie tyle nienawiści? Dlaczego komedia?
Sam osobiście amatorsko zajmuje się robieniem modeli 3D i tekstur, miałem doświadczenia z Unreal Engine, Unity i iOS SDK i nigdy nie przeszło mi przez myśl aby zrobić remake RE2, bo to się mija z celem. Potrzeba ogromnego nakładu pracy, czasu i czasem i pieniędzy aby zrobić coś co będzie się kupy trzymać. I mówię tu o grywalnym kawałku gry, a nie ulepek.. "czegoś"- modeli z RE4/5 i kiepsko przygotowanych teł.
Poza tym, tak porównując do wielkich wydawnictw, aby zaprezentować coś np. na E3 lub nawet zwykły trailer do internetu, to przygotowuje się demo i materiały specjalnie pod takie prezentacje. Nikt nigdy nie wkupił się w łaski ludzi pokazując jakieś ulepki niskiej jakości.
One man forced to seek REVENGE
Tu się zgodzę z Krauserem(czasami potrzebna jakaś odmiana ). Wygląda to trochę śmiesznie. Swojego czasu tu były 4 tematy poświęcone rzekomym "remakom". Niechże moderacja zrobi jeden temat zbiorczy i tam wrzucać kawałki jakieś ze świata modderskiego. Co jakaś nowinka to od razu nowy temat. Jakby nie wiadomo jakie zdarzenie miało miejsce.
Diadem to nie jest brutalne podejście, ale normalne. Często zabieranie się za tego typu projekty to chwilowy przerost ambicji.
Zrobienie remaku takiego prawdziwego przez zapaleńców to naprawdę trudne zadanie wymagające bardzo dużego nakładu czasu i pracy czysto hobbistycznej. Nie mówiąc już o prawach autorskich wspomnianych do tego. Często tylko same mody bardziej zaawansowane powstają długo. Ktoś podał przykład Black Mesy czytałem gdzieś w temacie kiedyś. Fajnie, ale została pominięta przy tym bardzo ważna rzecz. Ta gra była robiona przez ponad 40 osobowy zespół, na gotowym już silniku więc to już nie była grupka kilkuosobowa. A i tak nie wszystko się udało i powstawała 8 lat.
Diadem to nie jest brutalne podejście, ale normalne. Często zabieranie się za tego typu projekty to chwilowy przerost ambicji.
Zrobienie remaku takiego prawdziwego przez zapaleńców to naprawdę trudne zadanie wymagające bardzo dużego nakładu czasu i pracy czysto hobbistycznej. Nie mówiąc już o prawach autorskich wspomnianych do tego. Często tylko same mody bardziej zaawansowane powstają długo. Ktoś podał przykład Black Mesy czytałem gdzieś w temacie kiedyś. Fajnie, ale została pominięta przy tym bardzo ważna rzecz. Ta gra była robiona przez ponad 40 osobowy zespół, na gotowym już silniku więc to już nie była grupka kilkuosobowa. A i tak nie wszystko się udało i powstawała 8 lat.
- kal3jdoskop
- Posty: 200
- Rejestracja: pt 02 maja, 2008
- Lokalizacja: Terra
Bazując na tym, co podczytałem w ichnim FAQ i forum, szczególnie w wątkach gdzie pracownicy "C" dyskutowali z userami na temat różnych projektów), Capcom podchodzi w miarę"przyjaźnie" do różnych fanowskich dzieł i dziełek, pod warunkiem że wstawią gdzie trzeba (bodajże plansza tytułowa, creditsy i takie sprawy) odpowiedni zapis, że ta marka postacie i różne takie są własnością Capcomu itede itepe. No i oczywiście projekt musi być "czysto fanowski" również pod kątem finansowym, czyli rozpowszechniany za darmo (zdaje się że ta sprawa dotyczy też finansowania/zbiórek, bo osoby tworzące teraz ten remake, który ma wyjść w grudniu, zlikwidowały możliwość wysyłania wpłat wspierających projekt właśnie z obawy przed reakcją prawną Capcomu). A więc gdyby komuś przyszło do głowy stworzenie takiego projektu przez Kickstartera, no to by już nie spełniał tych "fanowskich" kryteriów, ergo - mógłby się spodziewać odpowiedniej reakcji Capcomu.Finka pisze:Nie jestem specjalistką od tych spraw ale wydaje mi się, że aby zrobić remake to potrzebne są prawa autorskie. Chociaż może wystarczy wydać grę pod innym tytułem.draq pisze:
Gdy ukończę mój główny projekt, to wrócę do tego remake i prawdopodobnie wystartuję na stronie typu kickstarter.
Też specem jakimś nazdwyczajnym nie jestem, ale wydaje mi się (jak się gdzieś mylę, to rzecz jasna będę wdzięczny za sprostowanie), że ta sytuacja jest w miarę klarowna.
Ostatnio zmieniony czw 13 lut, 2014 przez kal3jdoskop, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowy film przedstawia menu oraz intro, przy okazji pokaże wam równie ciekawy filmik innego fana który również postanowił nieco odświeżyć klasyk, jednak postęp prac jest nieznany. Co o tym sądzicie?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HMpSQdSaBcA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HMpSQdSaBcA[/youtube]
Ostatnio zmieniony śr 12 mar, 2014 przez DeeAy, łącznie zmieniany 2 razy.
To pewnie dlatego, że jeszcze nie miał koleś zrobionego pokoju w którym oryginalnie potykamy Marva. Ogólnie jestem pod wielkim podziwem że komuś udało się tyle zrobić. Stworzenie tego kawałka nawet gry musiało nieźle go kosztować czasu jak i umiejętności. Ciekawe czy temat zostanie pociągnięty dalej bo sam projekt naprawdę ma szansę na zaistnienie w świecie. Oglądając ten filmik uświadomiłem sobie, jak strasznie gra by straciła na 'fajności' gdyby Capcom postanowił wydać ten tytuł w takiej formie.Maestro pisze:Całkiem nieźle to wygląda, przynajmniej jak jakaś gra na PS2 . Widać że styl chodzenia postaci zajumany żywcem z RE4 .
A Marvina nie powinno być w holu głównym
W Kronikach był w holu, może tym się ktoś sugerował.Maestro pisze: A Marvina nie powinno być w holu głównym
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
A ja się tak zapytam was- naprawdę chcielibyście grę, w której waszym przeciwnikiem jest pachołek jęczący jak zombie? Filmik wyżej prezentuje tak mizerny i nudny gameplay że aż można nim odpowiadać na pytania dlaczego Capcom zaprojektował Ganado.
W czasach gdy były statyczne kamery, to taki powolny zombie mógł nieść niebezpieczeństwo, bo można pomylić kierunek strzałki. A tutaj? Prócz bossów, to broń nie byłaby potrzebna. Wszystko idzie wyminąć grając jedną ręką.
No i dzięki temu filmikowi można powiedzieć że remake RE2 jest ZBĘDNY. Kopiowanie gry, klatka po klatce z oryginału tylko że z nowej perspektywy, nie wniosłoby nic pożytecznego. Trzeba by posiedzieć i zaprojektować grę od nowa aby dostosować ją do kamery TPP. W innym przypadku nie widzę sensu zajmowania się takimi projektami.
W czasach gdy były statyczne kamery, to taki powolny zombie mógł nieść niebezpieczeństwo, bo można pomylić kierunek strzałki. A tutaj? Prócz bossów, to broń nie byłaby potrzebna. Wszystko idzie wyminąć grając jedną ręką.
No i dzięki temu filmikowi można powiedzieć że remake RE2 jest ZBĘDNY. Kopiowanie gry, klatka po klatce z oryginału tylko że z nowej perspektywy, nie wniosłoby nic pożytecznego. Trzeba by posiedzieć i zaprojektować grę od nowa aby dostosować ją do kamery TPP. W innym przypadku nie widzę sensu zajmowania się takimi projektami.
One man forced to seek REVENGE