[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

A to nie wersja z GaCka jest ta definitywną?
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

Nemesis US pisze:A to nie wersja z GaCka jest ta definitywną?
No właśnie nie.
Po szczegóły wersji na makorona odsyłam tutaj (ostatni mój post).

TheMitu97: I tym akcentem zakończmy offtop ;)
Ostatnio zmieniony ndz 11 lut, 2018 przez RON!N, łącznie zmieniany 1 raz.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Jaki offtop przepraszam? Piszemy w dziale poświęconym RE2. Już nie przesadzaj, misiek :rad12:

Ogółem fajnie byłoby gdyby RE2make był utrzymany w konwencji takiej jak Evil Within albo niech całkowicie wrócą do klasyki. Statyczne ujęcia przy nowej grafie to byłoby coś. Baza fanów RE2 jest tak ogromna, że o sprzedaż żaden analityk nie musi się martwić.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

RE7 sprzedało się w 4 mln sztuk?
Jest szansa, że na świecie jest tyle osób, które kupić RE2, jeżeli to dla "gimbazy" będzie posiadało ślamazarny, zjechany gameplay w którym nie można biegać jak się celuje, przedmioty trzyma w magicznej skrzyni a leczy miksując zielone roślinki? Chciałbym, ale raczej Capcom nie zaryzykuje aż tak bardzo :( Druga sprawa, że według tych wszystkich wycieków, kamera via RE4 to już fakt. No, byle tego nie popsuli ;)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

Jeśli kamera będzie via RE4 to już popsuli...
RE2 to ma byc RE2 a nie jakaś fuzja roznych czesci - niestety wszytskich się nie da zadowolic wiec albo zrobic grę jak pierwszy REmake, którą łykam w ciemno albo zrobic coś dla gimbazy, żeby nie bylo im za trudno i żeby mogli sobie pobiegac - ja tego nie kupuje.

Prawdziwe Residenty dla mnie osobiscie są tylko z klasyczną kamerą, tak jak to wyszło na początku, tak jak straszyło własnie sterowaniem muzyką i klimatem
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

To jest właśnie największy problem Capcomu i zadanie z góry skazane na porażkę. Czego nie zrobią, zawsze ktoś będzie niezadowolony. Niewiele serii podążało w tak różnych kierunkach. Remake pierwszej części miał łatwiej, bo wtedy istniał tylko klasyczny Resident i przeciętny celowniczek Gun Survivor, który był spin offem. Dlatego wystarczyła wypasiona oprawa.
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

Czy niezadowolony ...
Po to robią chyba remake żeby jak najbardziej przypominało oryginał i jak najbardziej zachowało jego klimat. Myśle że masa ludzi będzie zadowolonych, jesli pozostanie on jednak w klasycznej oprawie.
To tak jakby chciec re4 remake w obudowie re2 - tez byloby to pozbawione sensu i esencji danego tytułu.
Więc niech zrobią starą poczciwą dwójeczkę a Ci niezadowoleni niech cierpliwie czekają na remake 4...
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Problem mają ci co nie rozumieją że pierwszy remake ma już 15 lat i w tych czasach jest przestarzały. Nie mogą sobie na to pozwolić. Najwięksi fani kupią, ale sprzedaż w żaden sposób nie będzie jak przy nowszych częściach. Jeśli się mylę to szacunek dla nich, ale mimo tego że Capcom jest znany z ryzyka to podejmuje się go tylko unowocześniając skostniałą mechanikę. ReVII to przykład idealny, gdzie idą z trendami(robiąc to dobrze).
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Post autor: Salvin »

Generalnie średnio mnie ten remake interesuje, bo RE2 to nielubiana przeze mnie część, ale dobrze trafiłeś z archaicznością. Ja remake'a ograłem niedawno i niestety to samo w mojej opinii napisałem. 15 lat temu taka forma dobrze pasowała. Dzisiaj ta gra już pod pewnymi względami jest skostniała i dało się to odczuć. Wypuszczenie obecnie czegoś takiego będzie strzałem w kolano już na starcie.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Salvin, łącznie zmieniany 1 raz.
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Rynek jest brutalny. Tylko indyk może sobie pozwolić na takie rzeczy.
Awatar użytkownika
mentos
Posty: 293
Rejestracja: sob 21 lut, 2009
Lokalizacja: Raccoon City

Post autor: mentos »

Otwierasz drzwi (obowiązkowy loading z animacją!) i widzisz skrawek pomieszczenia, nic przed sobą, kamery nie da się w żaden sposób obrócić. Nagle wyskakuje z zaskoczenia licker i pożera ci głowę. Nawet jeśli będzie to wyglądać obłędnie, to mechanika pamięta jeszcze czasy pierwszej części z 1996 roku. Stanie w miejscu podczas strzelania jestem w stanie zaakceptować bez problemu, ale brak swobodnego celowania, to byłaby największa bolączka.

Wyobrażam sobie, że część recenzentów, którym nie podoba się obecny rynek z uproszczonymi grami, z miejsca wlepia 9 za nostalgię i powrót do starych czasów, ale byłoby też wiele ocen typu 6-7, właśnie za trzymanie się prehistorycznej mechaniki.

To tak, jakby nagle gatunek FPS cofnął się do czasów Dooma z topornym celowaniem w 4 kierunkach i lataniem po pomieszczeniach w celu znalezienia klucza.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

mentos pisze:To tak, jakby nagle gatunek FPS cofnął się do czasów Dooma z topornym celowaniem w 4 kierunkach i lataniem po pomieszczeniach w celu znalezienia klucza.


Potwierdzam. Dziś nie mogą zrobić ciotka w ciotkę tego samego z lepszą grafiką, bo grę kupi garstka osób :) To co był perfekcyjne w 1998 nie oznacza że takie samo będzie w 2018 mimo grafiki 4K czy coś w ten deseń. Przykład? Nowy Wolfen. O jaki to on nostalgiczny nie jest, ale system apteczek tak mnie (i masę recenzentów) wpienia że szok. Wcześniej nikt nie znał innego podejścia do gier więc traktował to jak standard. Najważniejsze według mnie to zachowanie duszy tej gry, a nie ciała. Pytanie tylko czy to się Capcomowi udo :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

I tu masz rację. Ta gra pamięta jeszcze 1996 rok.
Mnie też tak naprawdę by to nie przeszkadzało, tylko że my jesteśmy mniejszością, sprzedaży to nie zapewni.
Jak wielokrotnie pisałem, nigdy na tą grę nie czekałem, dwójka to najmniej ulubiona cześć trylogii, i szczerze mówiąc to im większe zmiany znajdą, tym bardziej mnie ona zainteresuje. Aczkolwiek nie chcę fpp, nie grałem w ReVII, ale są granice.
Awatar użytkownika
kane11
Posty: 29
Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
Lokalizacja: Pl

Post autor: kane11 »

Uważam, że oryginalne tła z RE2 powinny być przygotowane w tej samej perspektywie co do milimetra(tyko wyższa rozdzielczość).
Mnie sie podoba taka koncepcja
Ostatnio zmieniony pn 26 mar, 2018 przez kane11, łącznie zmieniany 1 raz.
Be Real
Posty: 18
Rejestracja: pn 27 lis, 2017
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Be Real »

wiadomo coś na temat gry czy nadal kompletna cisza? W styczniu mielismy podjarkę, że wyjdzie na 20 lecie a tu zaraz kwiecień i żadne wieści do mnie nie docieraja... :(
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bzduras »

Kompletna cisza.
Obrazek
NemesisFan
Posty: 7
Rejestracja: śr 26 lip, 2017
Lokalizacja: Pstrągowa

Post autor: NemesisFan »

Szkoda,bo resident evil 2 jest/było ulubioną częścią i fajnie by było zagrać w remake
1998 Raccoon incydent
Awatar użytkownika
Forte
Posty: 171
Rejestracja: śr 03 sie, 2011
Lokalizacja: z Domu

Post autor: Forte »

Kamera a'la RE4 nie jest złym pomysłem. Gameplay a'la RE4? Oj zdecydowanie zły.

Umówmy się, nie można wydać ponad 20 letniego produktu w nowej oprawie graficznej i liczyć, że będzie dobrze, fani kupią. Każda gra musi ulegać zmianom, rozbudowie. RE7 udowodnił, że w serii drzemie jeszcze ogromny potencjał i nie musi podążać dawną drogą.

Myślę, że Capcom tak długo milczy dlatego, że po prostu nie ma co zaprezentować. Na pewno przez bardzo długi czas brainstormowali pomysły, jak ugryźć ten Remake, żeby nie zdenerwować wiernych fanów serii i jednocześnie nie odstraszyć potencjalnie nowych klientów. Tak czy inaczej myślę, że możemy spodziewać się solidnej gry.
They see me Rocket Launching, they hatin'
Wacek1988
Posty: 53
Rejestracja: ndz 01 sty, 2017
Lokalizacja: Nowa Ruda - Słupiec

Post autor: Wacek1988 »

Według mnie remake resident evil 2 powinien wyglądać,tak jak wyglądał remake 1 z podobną grafiką i sterowaniem ;)
Ostatnio zmieniony pt 20 kwie, 2018 przez Wacek1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kane11
Posty: 29
Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
Lokalizacja: Pl

Post autor: kane11 »

Wacek1988 pisze:Według mnie remake resident evil 2 powinien wyglądać,tak jak wyglądał remake 1 z podobną grafiką i sterowaniem ;)
Według mnie też.
Zablokowany

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”