[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

No trochę bieda ta edycja Deluxe. Jeśli kolekcjonerki nie będą ciekawe, to biorę zwykłą wersję.

BTW. ciekawe że będziemy mogli bić zombiaki mieczem samurajskim. :szok4:
Ostatnio zmieniony pt 22 cze, 2018 przez RVRE, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

PSKING pisze:...poczekam na kompletną edycję.
To sobie poczekasz :D jeszcze dłużej niż fani za pierwsza wersją :D
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Post autor: PSKING »

Mam czas. Młody jestem, od Revelations na PS3 nie grałem w żadne nowe Re...
A jeszcze cholera wie co Capcom odwali z dodatkową zawartością do tej gry.
To nie jest odnowiona druga część na zasadzie jedynki. To jest zupełnie nowa gra oparta na dwójce, powinno się to traktować jak zupełnie świeży tytuł, cholera wie co odwali Capcom który BARDZO lubi DLC(choć ich DLC nie są jeszcze takim złem, lepsze to niż lootboksy i nachalne mikrotrazakcje).
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Już edycja "deluxe" pokazuje że dodatkowa zawartość będzie opierać się na broniach i skórkach. DLC może będzie EX Battle/Raid Mode ewentualnie Ada dostanie swoje 5 minut w podobie Separate Wayes w RE4.
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bzduras »

Zawsze można kupić podstawkę i wyczekać moment na promocję (hipotetycznych, bo nic nie wiadomo na dzień dzisiejszy) DLC. Dodatki do wersji Deluxe nie wyglądają zachęcająco - nie na tyle, żeby za nie płacić. Kto wie, może podziękuję Capcomowi za powrót do tworzenia naprawdę dobrych gier (szczerze, widząc materiały z RE2 zastanawiam się, ile talentu wymagałoby zepsucie tej pozycji) i zagłosuję portfelem na taką zmianę biorąc deluxe, ale... To się jeszcze zobaczy po drodze. Na ten moment nie mam takiej potrzeby, skórki i tapety mnie nie porwały.

I mam nadzieję, że fabularne DLC do dwójki jednak się nie ukażą. Capcom gonna Capcom, ale cholernie miło byłoby dostać produkt kompletny w dniu premiery. Może wyniosą coś po ostatnich aferach z lootboxami i płatnymi dodatkami w roli głównej.

Pierwszy raz od czasu MGSV tak bardzo czekam na grę... Panowie z Kraju Wiśni, Co Kwitnie - nie zepsujcie tego!
Obrazek
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

RVRE pisze:No trochę bieda ta edycja Deluxe. Jeśli kolekcjonerki nie będą ciekawe, to biorę zwykłą wersję.

BTW. ciekawe że będziemy mogli bić zombiaki mieczem samurajskim. :szok4:
Mieczem samurajskim? :szok3:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

PSKING pisze:cholera wie co odwali Capcom który BARDZO lubi DLC
Capcom lubi w DLC dopowiadać historie. Dlatego wcale bym się nie zdziwił, gdyby dali grywalną historię opowiadaną przez Anette, lub jakieś perypetie Ady, które w podstawce były tylko wspominką.

Czy będzie to nowa gra gra bazująca na historii RE2. No tak, ale Resident Evil z 2002 też nie jest w 100% odzwierciedleniem "jedynki".
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

WESKER-DL pisze:Mieczem samurajskim?
Wersja Deluxe Edition zawiera główną grę, a także:
-Strój Leona: „Szeryf Arklay”
-Strój Leona: „Noir”
-Strój Claire: „Wojskowy”
-Strój Claire: „Noir”
-Strój Claire: „Elza Walker”
-Broń Deluxe: „Miecz samurajski — model Albert”
-Zamiana ścieżki dźwiękowej „Wersja oryginalna”

Chyba że to chodzi o Samurai Edge którym strzelał Wesker ale wtedy to gratulacje dla debila, który to tłumaczył. :rad13:
Ostatnio zmieniony sob 23 cze, 2018 przez RVRE, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N »

RVRE pisze:
WESKER-DL pisze:Mieczem samurajskim?
Wersja Deluxe Edition zawiera główną grę, a także:
-Strój Leona: „Szeryf Arklay”
-Strój Leona: „Noir”
-Strój Claire: „Wojskowy”
-Strój Claire: „Noir”
-Strój Claire: „Elza Walker”
-Broń Deluxe: „Miecz samurajski — model Albert”
-Zamiana ścieżki dźwiękowej „Wersja oryginalna”

Chyba że to chodzi o Samurai Edge którym strzelał Wesker ale wtedy to gratulacje dla debila, który to tłumaczył. :rad13:
No rejczel :)
Samurai Edge od wieków w serii RE to to samo :) Ale tłumacz nie znał kontekstu i nie powinien tego tłumaczyć :placz2:

PS. Od premiery Cyberpunk 2077 Samurai może nabrać zupełnie nowej symboliki :)
Ostatnio zmieniony sob 23 cze, 2018 przez RON!N, łącznie zmieniany 1 raz.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Dlatego też się zdziwiłem że na serio ktoś pomyślał że będzie miecz tymbardziej, że od zawsze tak nazywała się broń palna :rad1:
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

No ja się już nastawiałem na Zan-Datsu 2.0
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Ciekawi mnie czy styl Noir to będzie ten z RE4 gdzie mieliśmy idealne połączenie z Chicago.

W oczekiwaniu na RE2 lecę RE3 :rad5:

Obrazek
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
TomekOKM
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 cze, 2018
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: TomekOKM »

Odnośnie broni palnej to ciekaw jestem, czy będzie opcjonalny celownik laserowy. Nie zauważyłem w gameplayu ani w innych materiałach z zapowiedzi. Szkoda jakby go zabrakło. Ogrywam teraz remaster Revelations i kurcze brakuje możliwości włączenia lasera, tylko zwykły celownik lata po ekranie. Jest to dla mnie element charakterystyczny "współczesnych" (4,5,6) residentów.
"I'm no superhero. But together, we can end this."
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Właśnie „współczesnych”, przypominam, że akcja dzieje sie w 1998 roku a zarówno Leon jak i Claire to nie komandosi aczkolwiek wiesz, wszystko generalnie możliwe ;)

Edit. W nowym RE2 poziom trudności ma być adaptacyjny zgodnie ze skillem gracza, jeżeli będziemy wymiatać to poziom się podkręci a jak bedziemy za słabi obniży analogicznie. Trzeba przyznać że dość ciekawe posunięcie bo zgodnie z zapewnieniem nigdy nie będzie „za lekko” :)
Ostatnio zmieniony wt 26 cze, 2018 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Ja bym chciał, żeby oprócz tego manewru był poziom trudności do wyboru. Grałbym od razu na Hardzie chociaż w oryginale był do wyboru na początku Easy lub Normal.

Oprócz adaptive difficuly, o którym wspomniał WDL, Capcom przygotuje wzorem z klasycznych RE ograniczoną ilość Ink Ribbonów. Poziom Hard wg autorów newsa mógłby być zbliżony do Nightmare Mode z wersji na DreamCasta (ktoś sprawdzał?).

Do tego wraca kompozytor ścieżki dźwiękowej oryginału, Shusaku Uchiyama który pracował także nad muzyką do REmake, Darkside Chronicles, RE4 i RE Damnation.
On to the other topic in the title, they also touched on the music and sound design as well. Resident Evil 2 is perhaps one of the most iconic scores in the series, informing almost every story set in Raccoon City since (especially the multiple, multiple versions of the Front Hall track). It’s been something of a point of concern for veteran fans as not much recognizable could be heard during the E3 demo (a quieter, more ambient version of the Secure Place theme can be heard briefly) although we do know that the original 1998 score can be swapped in as a Deluxe Edition bonus. The interviewer asked about how music will be handled in this as apposed to the more bombastic tracks of more recent RE games (like RE5 and 6). Kanda revealed (I believe for the first time) that Shusaku Uchiyama will be reprising his role as composer, having scored the original RE2 2o years ago (he also went on to score REmake, RE4, and worked on other titles like Darkside Chronicles and the film RE Damnation):


In terms of how we approached the audio and music this time around, I think a very important element in a franchise like this is making sure that players feel as much immersion as possible. With Resident Evil 7, trying to build as much immersion and tension as possible what we’d do was… well, because RE7 was a first person perspective, we’d pay more attention to the type of sounds that you’d hear around you. Audio that you’d actually hear in the world, in the surrounding environment. Sometimes there’d be music too. In order to build tension though, if there was a moment where we didn’t want players to know what was ahead of them we’d mute the audio cues to really ramp up the tension.
Because RE2 has a different camera angle we’re not incorporating the exact same techniques, but what we’re doing this time around is we’re trying to focus a lot on combat with zombies. Around that, we’re doing whatever we can to make sure the audio elements really enhance that tension and immersion with those elements that we’re trying to stress in RE2.
One thing I want to stress is that the composer working on this title is the original composer [Shusaku] Uchiyama-san. So even if it’s 20 years later, this is very much his vision of what the audio should be for RE2.
https://www.relyonhorror.com/latest-new ... r-scoring/
Ostatnio zmieniony śr 27 cze, 2018 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Wg mnie trochę z parówy wyssany koncept jeśli będziemy to odczuwać i nie będzie faktycznie poziomu do wyboru. Jak będzie podobnie jak w RE4 czy 5, to spoko.
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Nemesis US »

Ale ten adaptycyjny poziom był już w oryginalnym RE2.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL »

Ale to nie ma być w takiej samej formie ;) było wspominane w wywiadzie, że pojawią się nawet podpowiedzi.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
minus_R
Posty: 15
Rejestracja: wt 11 sie, 2015
Lokalizacja: cz-dz

Post autor: minus_R »

Nemesis na czym niby polegał ten adaptacyjny poziom trudności w oryginalnym RE2 ?

W RE4 np. to wiadomo - przeciwnik dropował ammo do broni jeśli zaczęło nam jej brakować albo roślinki. A w RE2 ?
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Post autor: RVRE »

Sądze że ilość strzałów jakie przyjmą zombiaki oraz ilość amunicji znajdywanej po drodze. Tak samo wielkość obrażeń zadawanych przez przeciwników ale to raczej nie było odczuwalne. Na Easy było łatwo, ba, jak już się znało grę, to było banalnie. Na Normalu już było ciężej (start bez zapasu amunicji) ale jak się człowiek rozkręcił to leciał jak na easy i grał jak Chopin na pianinie.

W RE4 i dalej już bardziej się to czuje, bo większa moc obliczeniowa i więcej reguł można stosować.
Zablokowany

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”