1-Shot Demo - pierwsze wrażenia
1-Shot Demo - pierwsze wrażenia
Jak wszyscy wiemy 11 stycznia Capcom zapowiedział udostępnienie dema 1-Shot, ograniczonego czasowo do 30 minut zabawy. Ile zdążymy zerknąć na projekt to nasze.
Czego jeszcze na tą chwilę nie wiemy to jaki obszar zostanie dokładnie zaprezentowany w demie, zapewne to samo demo było już wałkowane wcześniej ale jak daleko można dotrzeć? Nie wiadomo. Kolejną zagadką, która zapewne zostanie odkryta w ciągu kilku godzin to rozmiar dema.
Jeżeli ktokolwiek dowie się o której dokładnie zostanie udostępnione demo niech daje znać a temat ten niech posłuży za wrażenia z rzeczonego jak i pytań ponieważ nie każdy zdecyduje się na pobranie i ogranie wersji demonstracyjnej.
U mnie na kanale YouTube będę prowadził stream, bez formy komentarzy bo nie będzie na to czasu ze względu na ograniczenia czasowe i zapewne nie tylko ja na forum będę ogrywał.
Prośba dla osób, które nie chcą grać w demo jest taka, jeżeli chcecie coś konkretnego się dowiedzieć, czy to mechaniki czy zwykłej opcji menu to dajcie tutaj znać w formie pytań, postaram się spełnić je w miarę możliwości czasowych. Prośba też do innych osób które będą grały o również dzielenie się opiniami i spostrzeżeniami.
Edit: Mamy również trailer, który pojawia się po ukończeniu dema jednak ostrzegam przed spoilerami (chociaz skoro to trailer to i tak się nadziejemy prędzej czy później) ponieważ pojawiają sie dwie nowe stare postacie.
https://youtu.be/dTCnq-qfsdI
Czego jeszcze na tą chwilę nie wiemy to jaki obszar zostanie dokładnie zaprezentowany w demie, zapewne to samo demo było już wałkowane wcześniej ale jak daleko można dotrzeć? Nie wiadomo. Kolejną zagadką, która zapewne zostanie odkryta w ciągu kilku godzin to rozmiar dema.
Jeżeli ktokolwiek dowie się o której dokładnie zostanie udostępnione demo niech daje znać a temat ten niech posłuży za wrażenia z rzeczonego jak i pytań ponieważ nie każdy zdecyduje się na pobranie i ogranie wersji demonstracyjnej.
U mnie na kanale YouTube będę prowadził stream, bez formy komentarzy bo nie będzie na to czasu ze względu na ograniczenia czasowe i zapewne nie tylko ja na forum będę ogrywał.
Prośba dla osób, które nie chcą grać w demo jest taka, jeżeli chcecie coś konkretnego się dowiedzieć, czy to mechaniki czy zwykłej opcji menu to dajcie tutaj znać w formie pytań, postaram się spełnić je w miarę możliwości czasowych. Prośba też do innych osób które będą grały o również dzielenie się opiniami i spostrzeżeniami.
Edit: Mamy również trailer, który pojawia się po ukończeniu dema jednak ostrzegam przed spoilerami (chociaz skoro to trailer to i tak się nadziejemy prędzej czy później) ponieważ pojawiają sie dwie nowe stare postacie.
https://youtu.be/dTCnq-qfsdI
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 5 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Ok, wpadło pierwsze info na temat pierwszego regionu w którym demo jest dostępne - Nowa Zelandia według informatorów, także jeśli mamy możliwość zmieniamy region i pobieramy. Ja takiej opcji na tą chwilę nie mam.
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Demo waży 7,90GB
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Fakt na PC może dałoby się zdjąć blokadę 30 min ale na konsolach niet. Kiedyś demo re2 trwało 10 minut i powtarzało się setki razy u tutaj one hit ale z drugiej strony? Premiera za rogiem
Edit. Wróciłem z pracy i już pobieram, Nowa Zelandia hehe
http://pl.tinypic.com/r/10eriqb/9
EDIT: 20:48 DEMO skończone więc wypadałoby napisać kilka słów, zaczynamy.
Od razu zaznaczę, że niestety demo pomimo, że transmitowałem na żywo zostało zablokowane przez Sony jako scena „zablokowana”, troszkę kiepsko no ale cóż...
Demo zaczyna się od razu ustawieniami obrazu, w tym HDR, jasność, udźwiękowienie (7.1 nareszcie!) a potem wkraczamy od razu do holu. Nie różni się to w zasadzie niczym co widzieliśmy już wcześniej na targach z tym, że tutaj mamy limit czasowy.
Pierwsze co się rzuca w oczy to grafika, która jest hmm średnia? No tyłka nie urywa, poziom RE7 tak samo jak silnik co widać choćby w układzie ekwipunku co średnio mi się podoba swoją drogą (no chyba że na premierę będzie to zmienione) bo to trochę śmierdzi pójściem na łatwiznę. Zdarzają się tekstury z PS2 np. jak wyjdziecie z komisariatu to spójrzcie z bliska na bramę na wprost i albo sa to błędy z dema które zostały poprawione już w finalnej wersji albo zaliczono niezłą wtopę a szczegółach na ich poziomie.
Animacja jest świetna, mimika oraz oświetlenie HDR robi swoją robotę na najwyższym poziomie, podobnie jak udźwiękowienie w systemie 7.1 i choć nie za bardzo da się usłyszeć samą muzykę tak efekty jak najbardziej.
Samo demo nie ukończyłem z racji lizania dosłownie każdej sceny ale poziom trudności raczej nie jest za wysoki, na sam koniec miałem około 50 naboi do Handguna i 10 do shotguna chociaż używałem również noża. Może w pełnej wersji warto będzie zacząć od najwyższego?
Zagadki i warstwa fabularna to poszerzenie starego dobrego RE2 plus RE7 i serio ale przygody rodziny Bakerów tutaj mają swoje warstwy gameplay’u a przynajmniej nawiązują, bo juz nie chodzi o sam silnik ale używanie noża na taśmach lub dialogi, kojarzy się mocno.
Strzelanie to nie odzowny element i tutaj jak najbardziej spełnia rolę, jak na razie ustrzelić headshota lub zabić Zombie przy użyciu noża to nie problem ale coś czuję, że z Lickerami będzie problem.
Reasumując jest to gra której oczekiwaliśmy ale nie wybitna, czuć zastraszenie ale w minimalnym stopniu. Widać, że Panowie z Capcomu chcieli dać wszystkim coś pokroju RE4/5 a Remake i po demie mozna to odczuć bardzo.
EU pobiorę jutro i postaram się zrobić speedruna ile się da do końca bo za pierwszym podejściem liżąc ściany nie da się w 30min ukończyć dema. Dalej, to już tylko oczekiwanie do pełniaka .
Edit. Wróciłem z pracy i już pobieram, Nowa Zelandia hehe
http://pl.tinypic.com/r/10eriqb/9
EDIT: 20:48 DEMO skończone więc wypadałoby napisać kilka słów, zaczynamy.
Od razu zaznaczę, że niestety demo pomimo, że transmitowałem na żywo zostało zablokowane przez Sony jako scena „zablokowana”, troszkę kiepsko no ale cóż...
Demo zaczyna się od razu ustawieniami obrazu, w tym HDR, jasność, udźwiękowienie (7.1 nareszcie!) a potem wkraczamy od razu do holu. Nie różni się to w zasadzie niczym co widzieliśmy już wcześniej na targach z tym, że tutaj mamy limit czasowy.
Pierwsze co się rzuca w oczy to grafika, która jest hmm średnia? No tyłka nie urywa, poziom RE7 tak samo jak silnik co widać choćby w układzie ekwipunku co średnio mi się podoba swoją drogą (no chyba że na premierę będzie to zmienione) bo to trochę śmierdzi pójściem na łatwiznę. Zdarzają się tekstury z PS2 np. jak wyjdziecie z komisariatu to spójrzcie z bliska na bramę na wprost i albo sa to błędy z dema które zostały poprawione już w finalnej wersji albo zaliczono niezłą wtopę a szczegółach na ich poziomie.
Animacja jest świetna, mimika oraz oświetlenie HDR robi swoją robotę na najwyższym poziomie, podobnie jak udźwiękowienie w systemie 7.1 i choć nie za bardzo da się usłyszeć samą muzykę tak efekty jak najbardziej.
Samo demo nie ukończyłem z racji lizania dosłownie każdej sceny ale poziom trudności raczej nie jest za wysoki, na sam koniec miałem około 50 naboi do Handguna i 10 do shotguna chociaż używałem również noża. Może w pełnej wersji warto będzie zacząć od najwyższego?
Zagadki i warstwa fabularna to poszerzenie starego dobrego RE2 plus RE7 i serio ale przygody rodziny Bakerów tutaj mają swoje warstwy gameplay’u a przynajmniej nawiązują, bo juz nie chodzi o sam silnik ale używanie noża na taśmach lub dialogi, kojarzy się mocno.
Strzelanie to nie odzowny element i tutaj jak najbardziej spełnia rolę, jak na razie ustrzelić headshota lub zabić Zombie przy użyciu noża to nie problem ale coś czuję, że z Lickerami będzie problem.
Reasumując jest to gra której oczekiwaliśmy ale nie wybitna, czuć zastraszenie ale w minimalnym stopniu. Widać, że Panowie z Capcomu chcieli dać wszystkim coś pokroju RE4/5 a Remake i po demie mozna to odczuć bardzo.
EU pobiorę jutro i postaram się zrobić speedruna ile się da do końca bo za pierwszym podejściem liżąc ściany nie da się w 30min ukończyć dema. Dalej, to już tylko oczekiwanie do pełniaka .
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 7 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Odpal konsole i stwórz konto —-> ustaw Nową Zelandię
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Dosłownie zajęło mi to 5min
Co do dema mam jeszcze kilka spostrzeżeń. Dla osób które zaczną, wyjść z komisariatu można od razu, niewiele uda nam się zrobić na zewnątrz bo są barykady ale klimat deszczu daje radę.
System uszkodzeń sprawdziłem na samym początku i jak szyby nie lecą w drzazgi tak w ścianach pozostają kule i odpryski. Zombie natomiast możemy ćwiartować na wiele sposobów, nawet nożem, gore pełną gębą.
Biblioteka jest ogromna a przynajmniej sprawia takie wrażenie, w ogóle wszystkie pomieszczenia wydają się większe niż w oryginale.
Polskie tłumaczenia są ok i da się normalnie grać w takim setingu
HDR - jeżeli macie takie TV to odpalcie od razu bo w holu to jakaś poezja świateł, punkty latarki oraz oświetlenie jak i cienie robią ogromne wrażenie, każde pomieszczenie również. Na samym początku proponuję ustawić suwak dosyć nisko uśrednionych wartości.
Audio - jako stary audiofil uważam wprowadzenie 7.1 jako progres w tej serii i faktycznie daje radę, może nie jest to Battlefield ale słychać wyraźnie skąd dochodzą strzały czy też odgłosy pomocy, w tym soczysty bass. W tej kategorii jak na razie nie mam zastrzeżeń, brakuje tylko Dolby Atmos ale może kiedyś
Co do dema mam jeszcze kilka spostrzeżeń. Dla osób które zaczną, wyjść z komisariatu można od razu, niewiele uda nam się zrobić na zewnątrz bo są barykady ale klimat deszczu daje radę.
System uszkodzeń sprawdziłem na samym początku i jak szyby nie lecą w drzazgi tak w ścianach pozostają kule i odpryski. Zombie natomiast możemy ćwiartować na wiele sposobów, nawet nożem, gore pełną gębą.
Biblioteka jest ogromna a przynajmniej sprawia takie wrażenie, w ogóle wszystkie pomieszczenia wydają się większe niż w oryginale.
Polskie tłumaczenia są ok i da się normalnie grać w takim setingu
HDR - jeżeli macie takie TV to odpalcie od razu bo w holu to jakaś poezja świateł, punkty latarki oraz oświetlenie jak i cienie robią ogromne wrażenie, każde pomieszczenie również. Na samym początku proponuję ustawić suwak dosyć nisko uśrednionych wartości.
Audio - jako stary audiofil uważam wprowadzenie 7.1 jako progres w tej serii i faktycznie daje radę, może nie jest to Battlefield ale słychać wyraźnie skąd dochodzą strzały czy też odgłosy pomocy, w tym soczysty bass. W tej kategorii jak na razie nie mam zastrzeżeń, brakuje tylko Dolby Atmos ale może kiedyś
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Bardzo dobrze i tak bym nie wytrzymał a to demko jest identyczne z jakim mieli styczność dziennikarze wcześniej więc czemu nie? 30 minut minęło bardzo szybko ale już teraz można na własnej skórze odczuć klimat Remake’u, polecam Recoil
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Ja podziękuję. Chcę sobie skomasować przeżycie. Żadnego filmu promującego nie widziałem w całości, tylko pojedyncze urywki. Wiem więc czego się spodziewać a nie chcę się szczuć przed premierą. Poza tym jak wsiąknę w klimat to nie będę mógł się skupić na pracy, a w okolicach premiery przewiduję nieco wolnego czasu, więc... Proszę tylko, żeby pamiętać o ukrywaniu ewentualnych spoilerów, a ponadto życzę dobrej zabawy przy demówce
Ostatnio zmieniony czw 10 sty, 2019 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie dziwię się. Ostatnio porównałem Shadow of the Tomb Raider na XOX i PC i na konsoli brakuje tak z 30% oświetlenia, tekstur i zrzuca klatki poniżej 30.WESKER-DL pisze:Pierwsze co się rzuca w oczy to grafika, która jest hmm średnia? No tyłka nie urywa
To już jest chyba norma w grach. Nie pamiętam w jakiej grze ostatnio mogliśmy zbić okna, któe nie były np szybami w samochodzie.WESKER-DL pisze:System uszkodzeń sprawdziłem na samym początku i jak szyby nie lecą w drzazgi tak w ścianach pozostają kule i odpryski.
Nie oceniaj całej gry po demie. Chociaż i tak: Limbo of the Lost > RE7WESKER-DL pisze:Reasumując jest to gra której oczekiwaliśmy ale nie wybitna
Ostatnio zmieniony pt 11 sty, 2019 przez RVRE, łącznie zmieniany 1 raz.
Może źle to ująłem, ocena dema jak najbardziej a co do norm w kwesti zniszczeń to bywa różnie, mam swoje zboczenia i sprawdzam takie rzeczy, elementy otoczenia np kubki na stołach itd. Nie każda gra w ogóle podejmuje temat. Wracając do grafiki to pisałem o niektórych teksturach, jest po prostu nie równo ale może to wynika z wczesnego dema? Oświetlenie HDR na PC nie ma więc tutaj jest bardzo dobrze, dropów animacji nie zauważyłem w ogóle, jest stabilnie. 4K również jest ale proponuję wyłączyć efekt ziarna w opcjach! Wrzucę dziś kilka scrennów tych teksturowane kwiatków.
Ostatnio zmieniony pt 11 sty, 2019 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Szczerze powiedziawszy, dziwnie się poczułem jak grałem w demo.... bo......
....klimat
Wgniata. Tutaj Capcom pojechał pierwszorzędnie. Posterunek wygląda obłędnie. Widać chaos, panikę jaka towarzyszyła podczas ataku zombie. Niektóre pomieszczenia są ciemne, inne zniszczone lub zabarykadowane. Faktycznie czuć oddech truposza na karku kiedy wolnym krokiem przemieszczamy się po korytarzach. Poezja.
.... bo reszta inna
Już widzę oczami przyszłości, jak ten tytuł ponownie podzieli "fanów". Z jednej strony Capcom stworzył remake na poziomie aktualnych trendów. Gameplay wzięty z RE4 ale znacznie "stłumiony", przez co ma się wrażenie że Leon biega jak polskie chłopaki Komisariat ma ogólnie podobnie identyczny rozkład pomieszczeń, ale oczywiście są zmiany podobnie jak w Remake'u z 2002. W kwestii menu. Ogólnie działa podobnie jak to z oryginału. Jedynie format jest zaczerpnięty z RE7, a uważam za minus, bo mogli to chodziaż inaczej wystylizować. I ten kursor do wskazywania pozycji przedmiotu.... to jest wręcz zj.....
Zombiaki i ogólny gore aż przesadny. Podobnie jak "gąbkowość" przeciwników, którzy teraz bez pardonu przyjmują 3 kulki w głowę i jeszcze potrafią wstać po takim zabiegu. Rozumiem że to konsekwencja innego podejścia do gameplaya, ale może dałoby się jakość to "naprawić". Nie wiem czy tak będzie w pełnej wersji, ale max przeciwników których widział na ekranie do dwa.... oby to lekko zmienili.
Graficznie nie jest źle. Nie jest fetyszystą pod tym względem. Wygląda to bardzo OK i dla mnie wystarczy. W HDR faktycznie wszystko się świeci jak klejnoty.... psiorkom
To co wywołało u mnie palmface to tłumaczenie.... statusu zdrowia Leona. "DOBRY" ?!? To jakaś ocena za kolokwium Rozumiem że tłumaczeniem słowa "Fine" jest "Dobry" ale wygląda to tak dziwnie, że w tym jednym przypadku, pomimo polskich napisów, pozostawiłbym oryginalne angielskie tłumaczenie.
I rzecz z którą najtrudniej mi będzie żyć w tej grze. Znaczniki przy przedmiotach. Rozumiem że to czasy indolencji graczy ale w czasach tekstur w 4K, chyba każdy odróżni pudło o paczki naboi czy zioła W RE2, gdzie wszystko było raczej kupką pikseli dało radę grać... po co to tutaj?
Już kończąc. Widać że ta produkcja będzie prawdziwym koktajlem z marki Resident Evil. Mechanika z RE4 i RE7, fabuła z RE2, wykorzystania z RE 1.5, Outbreak'a czy RE3. W pełnej wersji pewnie wyjdą jeszcze inne nawiązania. Jestem na tak, te 30 minut dało mi opad szczęki, zastrzyk adrenaliny, kiedy spacerowałem po korytarzach i zawód kiedy demko się skończyło. Trailer po demie też zapowiada cudne spoilery Czy będzie to najlepsza część RE w historii marki? Skończę całość, się wypowiem. Jak dla mnie, demko 5/5, choć według mnie, ostateczna wersja gry będzie miała różnice Mam pewne podejrzenia w którym elemencie
Czekamy na fulla!
....klimat
Wgniata. Tutaj Capcom pojechał pierwszorzędnie. Posterunek wygląda obłędnie. Widać chaos, panikę jaka towarzyszyła podczas ataku zombie. Niektóre pomieszczenia są ciemne, inne zniszczone lub zabarykadowane. Faktycznie czuć oddech truposza na karku kiedy wolnym krokiem przemieszczamy się po korytarzach. Poezja.
.... bo reszta inna
Już widzę oczami przyszłości, jak ten tytuł ponownie podzieli "fanów". Z jednej strony Capcom stworzył remake na poziomie aktualnych trendów. Gameplay wzięty z RE4 ale znacznie "stłumiony", przez co ma się wrażenie że Leon biega jak polskie chłopaki Komisariat ma ogólnie podobnie identyczny rozkład pomieszczeń, ale oczywiście są zmiany podobnie jak w Remake'u z 2002. W kwestii menu. Ogólnie działa podobnie jak to z oryginału. Jedynie format jest zaczerpnięty z RE7, a uważam za minus, bo mogli to chodziaż inaczej wystylizować. I ten kursor do wskazywania pozycji przedmiotu.... to jest wręcz zj.....
Zombiaki i ogólny gore aż przesadny. Podobnie jak "gąbkowość" przeciwników, którzy teraz bez pardonu przyjmują 3 kulki w głowę i jeszcze potrafią wstać po takim zabiegu. Rozumiem że to konsekwencja innego podejścia do gameplaya, ale może dałoby się jakość to "naprawić". Nie wiem czy tak będzie w pełnej wersji, ale max przeciwników których widział na ekranie do dwa.... oby to lekko zmienili.
Graficznie nie jest źle. Nie jest fetyszystą pod tym względem. Wygląda to bardzo OK i dla mnie wystarczy. W HDR faktycznie wszystko się świeci jak klejnoty.... psiorkom
To co wywołało u mnie palmface to tłumaczenie.... statusu zdrowia Leona. "DOBRY" ?!? To jakaś ocena za kolokwium Rozumiem że tłumaczeniem słowa "Fine" jest "Dobry" ale wygląda to tak dziwnie, że w tym jednym przypadku, pomimo polskich napisów, pozostawiłbym oryginalne angielskie tłumaczenie.
I rzecz z którą najtrudniej mi będzie żyć w tej grze. Znaczniki przy przedmiotach. Rozumiem że to czasy indolencji graczy ale w czasach tekstur w 4K, chyba każdy odróżni pudło o paczki naboi czy zioła W RE2, gdzie wszystko było raczej kupką pikseli dało radę grać... po co to tutaj?
Już kończąc. Widać że ta produkcja będzie prawdziwym koktajlem z marki Resident Evil. Mechanika z RE4 i RE7, fabuła z RE2, wykorzystania z RE 1.5, Outbreak'a czy RE3. W pełnej wersji pewnie wyjdą jeszcze inne nawiązania. Jestem na tak, te 30 minut dało mi opad szczęki, zastrzyk adrenaliny, kiedy spacerowałem po korytarzach i zawód kiedy demko się skończyło. Trailer po demie też zapowiada cudne spoilery Czy będzie to najlepsza część RE w historii marki? Skończę całość, się wypowiem. Jak dla mnie, demko 5/5, choć według mnie, ostateczna wersja gry będzie miała różnice Mam pewne podejrzenia w którym elemencie
Czekamy na fulla!