Problemy z przejściem gry

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: RVRE »

Wg mnie najbardziej opłaca się zasłonić tylko trzy okna przez całą grę. Tam gdzie znajdujemy policjanta bez szczęki (tylko nie to pierwsze okno zaraz przy ciele a kolejne za ścianą). Drugie zasłaniamy przy schodach i save roomie. Trzecie zasłaniamy w pokoju niedaleko Elliota (ten co łańcuch trzeba przeciąć). Kiedy zaczyna ganiać Mr. X, to lepiej przebiegać przez biuro niż biec przy Press Roomie. ;)
Zielony
Posty: 41
Rejestracja: śr 16 sty, 2019
Lokalizacja: Polska

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Zielony »

mam pytanie do clock tower :
czy jest jakas wskazowka, mowiaca ze trzeba tylko znaleźć large gear i nie potrzeba juz szukac pozostalych kółek zębatych ?
kolega sie wkurza ze latal po komisariacie szukajac dodatkowych kol ;P

Recoil: Używaj dużych liter i polskich znaków.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Szakal »

Wskazówki w sensie notatki nie ma. Ale idzie się zorientować, że tryby które przynieśliśmy da się ponownie podnieść i nie są oznaczone czerwonym ptaszkiem dla przedmiotów "zużytych". Po sprawdzeniu pomieszczenia znajdujesz drugie, mniejsze tryby i dwa miejsca, gdzie można coś włożyć. Reszty idzie się domyślić.
Ps. Na mapie pokazuje, które pomieszczenia są przeszukane, a które nie. W momencie dotarcia do wieży zegarowej powinna to być zdecydowana większość posterunku :rad10: .
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Recoil »

Bo o ile mi wiadomo jest to klucz dostępny tylko w kampanii Claire.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Szakal »

Nie ma. Klucz kier, bo o nim mowa jest tylko w scenariuszu Claire, a klucz trefl tylko w scenariuszu Leona.
Złe oko moderacji czuwa.
marez777
Posty: 2
Rejestracja: pn 04 lut, 2019

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: marez777 »

Cześć, mam pytanko - powiedzcie mi proszę - czy jest jakiś sposób "penetracji" komisariatu, żeby jak najbardziej opóźnić pojawienie się Mr.X ? Gdzies wyczytałem, ze większośc lokalizacji można spenetrować wcześniej przed pojawieniem się łysego,a za czym idzie, mieć z nim jak najmniej do czynienia ;))
Awatar użytkownika
Kraus3r
Posty: 44
Rejestracja: pn 28 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Kraus3r »

Patriota_1988 pisze: pn 04 lut, 2019 Nie wiem czy dobrze pisze, ale gdzie znajdę ten różowy klucz z sercem w campani Leona? Czy może go nie ma? Proszę o pomoc
Klucz z sercem jest tylko w scenariuszu Claire. No i tak pytania, to raczej trzeba zadawać w temacie "problemy z przejściem gry".

Szakal: Przeniosłem. Chciałem to zrobić już wcześniej, ale po rekonstrukcji forum jest to trochę bardziej skomplikowane niż wcześniej. Co chyba nawet widać po tym, że posty nie przeniosły się w odpowiedniej kolejności. :D .
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: WESKER-DL »

marez777 pisze: pn 04 lut, 2019 Cześć, mam pytanko - powiedzcie mi proszę - czy jest jakiś sposób "penetracji" komisariatu, żeby jak najbardziej opóźnić pojawienie się Mr.X ? Gdzies wyczytałem, ze większośc lokalizacji można spenetrować wcześniej przed pojawieniem się łysego,a za czym idzie, mieć z nim jak najmniej do czynienia ;))
Owszem możesz ale do momentu w którym i tak będziesz musiał ruszyć fabułe do przodu. Możesz również wrócić na komisariat po kanałach gdzie łysego już nie ma i spokojniej sobie pozwiedzać.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Bzduras »

marez777 pisze: pn 04 lut, 2019 Cześć, mam pytanko - powiedzcie mi proszę - czy jest jakiś sposób "penetracji" komisariatu, żeby jak najbardziej opóźnić pojawienie się Mr.X ? Gdzies wyczytałem, ze większośc lokalizacji można spenetrować wcześniej przed pojawieniem się łysego,a za czym idzie, mieć z nim jak najmniej do czynienia ;))
U Leona X nie pojawia się dopóki nie zgasisz helikoptera, u Claire dopóki nie odwiedzisz pokoju STARS. Do tego czasu róbta co chceta, kota nie ma, myszy harcują ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Szakal »

Nieprawda :rad10: . W scenariuszu A niezależnie od postaci pojawia się po ugaszeniu helikoptera. W scenariuszu B, też niezależnie od tego kim gramy, pojawia się w momencie kiedy przejdziemy koło drzwi do pokoju STARS. Nie musimy w ogóle wchodzić do pomieszczenia, wystarczy przejść się korytarzem w stronę biblioteki.
Złe oko moderacji czuwa.
marez777
Posty: 2
Rejestracja: pn 04 lut, 2019

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: marez777 »

Dzięki Panowie ;)
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: RVRE »

A gdzieś w ogóle czytałem że Mr. X podobnie jak Licker słyszy kiedy biegamy i to ściąga jego uwagę. Tak samo reaguje na nazbyt ożywione zombie, które zaczyna hałasować na nasz widok.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Recoil »

Oraz na wystrzały z broni. Jednocześnie możemy mu się schować np. za kolumną, a ten gdy straci trop da sobie spokój. Jest o tym kilka filmików na YT.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: RVRE »

To że strzały go zwabiają to wiem. Nie wiedziałem tylko że jest tak wyczulony że słyszy nas kiedy biegamy w rozpaczy szukając kolejnych kluczy i amunicji.
Gubi się też chyba jak znikniemy mu za rogiem w korytarzu i przejdziemy przez drzwi (np korytarz z pokojem STARS).

Najbardziej mnie śmieszy biblioteka i przesuwanie regałów jak biegamy góra-dół i bawimy się w kotka i myszkę. Przynajmniej ja tak z nim biegam- da się go wywabić z biblioteki i przestawić te dziadostwa w spokoju czy to zaskryptowane jest aby on w tym szczególnym momencie nam przeszkadzał?
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Recoil »

Raczej nie. Mi się nie zdarzyło, żeby był w bibliotece jak bawiłem się ragałami.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Szakal »

Nie jest. Można to zrobić tak, żeby nie było go w bibliotece.
Ogólnie to Nemka...tfu, Mr. X ściągają wszelkie głośniejsze odgłosy: wystrzały, eksplozje, powarkiwania zombie, a także głośne kroki. Czyli jak chcecie mieć trochę spokoju to bieganie odpada. Na paluszkach ludzie :) .
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Kraus3r
Posty: 44
Rejestracja: pn 28 sty, 2019

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Kraus3r »

Zachowanie Mr X nie jest oskryptowane (poza rozwaleniem ściany w pewnym miejscu - kto grał scenariusz B Leonem, ten wie ;)). Jeżeli uda nam się go zgubić, to wtedy będzie sobie losowo chodzi po komisariacie i nas szukać. Oczywiście nasze hałasowanie będzie zwracać jego uwagę. Jak grałem scenariusz B Leonem, to kiedy udało mi się go zgubić i schowałem się pod posągiem bogini, aby zapisać grę, to akurat usłyszałem jego kroki. Wychyliłem się z pokoju, ale w taki sposób, aby mieć na widoku główny hol i jednocześnie być w "bezpiecznej strefie". Wtedy akurat Mr X zszedł ze schodów, stanął przed posągiem, porozglądał się i poszedł w stronę recepcji. Co prawda rozglądał się w moją stronę (widziałem jego twarz), ale ponieważ nadal byłem w bezpiecznej strefie, to po prostu wyglądało tak, jak by mnie nie widział. Dopiero kiedy wyszedłem z pokoju i trochę pobiegałem, to się wrócił i zaczął za mną chodzić.
carcass87
Posty: 39
Rejestracja: wt 05 lut, 2019

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: carcass87 »

Moim zdaniem on nigdy losowo nie chodzi, zawsze znajduje się gdzieś niedaleko i trzeba cichcem go unikać. Tak zauważyłem.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: Szakal »

On chodzi w kółko dopóki nas nie zauważy/usłyszy. Szczególnie lubi okolice holu. A że posterunek nie jest jakoś specjalnie wielkim miejscem, szczególnie, że wiele miejsc jest niedostępnych, to i wpaść na niego jest bardzo łatwo.
Złe oko moderacji czuwa.
carcass87
Posty: 39
Rejestracja: wt 05 lut, 2019

Re: Problemy z przejściem gry

Post autor: carcass87 »

No to ja zauważyłem co innego. Schowaj się w pokoju STARS (X tam nie wejdzie) i czekaj bez ruchu przez parę minut. Zorientujesz się, że on chodzi w koło pokoju STARS od strony pryszniców do biblioteki. Gdy przejdzie jest chwila ciszy i po chwili znowu słychać jak idzie od strony pryszniców i tak w kółko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”