[Ogólny] Dyskusje ogólne

Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: MiGoo »

Zaraz i ja w końcu zacznę grać :rad12:
Już się nie mogę doczekać...
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Leon. KennedY »

Jak oceniacie grę ze starą ścieżką dźwiękową?
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Bzduras »

Jedyna słuszna droga grania w ten remake :)
Obrazek
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RON!N »

Bzdursky pisze: ndz 27 sty, 2019 Jedyna słuszna droga grania w ten remake :)
Dudnię o tym wszędzie. Nawet mnie nie interesuje jak to wygląda obecnie. Te dźwięki w menu..... miód.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

A jest możliwość aby podmienić tylko dźwięki w menusach? Muzyka pasuje mi taka jaka jest, podoba mi się ten minimalizm i pompatyczne utwory na sam koniec.
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Bzduras »

Niestety - swap jest tylko dla całości.
Obrazek
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: WESKER-DL »

Świetna sprawa aczkolwiek na kolejne podejście, pierwsze zawsze tak jak Pan Capcom przykazał czyli Remake, zwłaszcza że niektóre kawałki są konkretne.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Szakal »

Pierwsze przejście gry za mną i szczerze to następnym razem mam zamiar grać z muzyką z oryginału. Ta z remake kompletnie mi nie podeszła.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
papa50
Posty: 186
Rejestracja: sob 10 mar, 2007
Lokalizacja: Swarzędz

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: papa50 »

15 Lutego wejdzie pierwsze darmowe DLC "The Ghost Survival" który opowie nam 3 mini historie postaci Żołnierza,Kendo i Córki burmistrza której imienia nie znamy.
Spoiler!
Welcome to Survival horror
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Szakal »

O ile dwie pierwsze historie mogą być ciekawe. To nie rozumiem jaki jest sens trzeciej. Przecież
Spoiler!
.
Złe oko moderacji czuwa.
john0477
Posty: 85
Rejestracja: czw 26 lut, 2015
Lokalizacja: Stargard

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: john0477 »

Jak mnie denerwuje ten
Spoiler!
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Bzduras »

Tak ma być, to jest Twój stalker i od Ciebie zależy, czy dasz radę mu uciec :)
Obrazek
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

Z takich ciekawostek, nie zdążyłem uciec Lickerowi, który rzucił się na mnie w samych drzwiach i zostawił nawet ślad po sobie. Bardzo fajne przywiązanie do szczegółów.
Spoiler!
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RON!N »

Wczoraj sprzedałem zombiakowi granata pod nogi. Truchło "wyniosło" w górę i spadło na biurko. Czołgał się po nim. Ciekawe czy zaplanowane czy niezamierzony efekt :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Bzduras »

RON!N pisze: śr 30 sty, 2019 Wczoraj sprzedałem zombiakowi granata pod nogi. Truchło "wyniosło" w górę i spadło na biurko. Czołgał się po nim. Ciekawe czy zaplanowane czy niezamierzony efekt :D
RE Engine ma świetną fizykę i na 99% nie był to skrypt :)
Obrazek
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: WESKER-DL »

A wiecie, że można odstrzelić zombiakowi żuchwę i ten nas nie będzie mógł dziabnąć? RE engine już w RE7 pokazał na co go stać a teraz tylko się rozwija :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Nemesis US »

Szkoda tylko, że w bibliotece Mr. X może się z nami ganiać wokół stołu zamiast go po prostu rozwalić i iść prosto na nas. Ale nie ma tego złego.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RON!N »

Nemesis US pisze: śr 30 sty, 2019 Szkoda tylko, że w bibliotece Mr. X może się z nami ganiać wokół stołu zamiast go po prostu rozwalić i iść prosto na nas. Ale nie ma tego złego.
Równie dobrze mógłby rozwalać ściany a nie korzystać z drzwi :] W pewnym sensie musi być ułomny :)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Nemesis US
Posty: 1336
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Nemesis US »

To wtedy posterunek wyglądałby jak w Battlefield. Pojawiło się już kilka memów z panem X w Sieci

https://www.eurogamer.pl/articles/2019- ... y-twittera

Niektóre są dobre :)
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Recoil »

Odnośnie do soundtracku, to muszę nie zgodzić się z opinią innych. Moim zdaniem muzyka jest naprawdę dobra i oddaje klimat. Jest mocno dopasowana do realiów gry i współgra z poczuciem zagrożenia. Ten minimalizm nie jest tak nachalny jak w oryginale (tam z kolei też był wpasowany w tamte realia i również nie był nachalny, ale tu tak wyrazisty soundtrack by nie pasował). Oryginał oddziaływał tak, jakbyśmy zauważyli pająka, a nowy działa tak, jakby ten pająk chodził nam po plecach, a my nie wiedzielibyśmy że to pająk. Po prostu ta muzyka sączy się po karku jeżąc włosy na głowie (o ile oczywiście ktoś takowe posiada). Poza tym większość kawałków to tak naprawdę mocno przearanżowane, zminimalizowane wersje oryginałów. Niemal w każdym utworze są dźwięki nawiązujące do wersji z 1998 roku. Najwyraźniej widać (czy raczej słychać) to oczywiście w holu i saveroomach.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”