[Ogólny] Dyskusje ogólne
[Ogólny] Dyskusje ogólne
Zaraz i ja w końcu zacznę grać
Już się nie mogę doczekać...
Już się nie mogę doczekać...
- Leon. KennedY
- Posty: 1506
- Rejestracja: pn 08 paź, 2007
- Lokalizacja: Raccoon City
Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe
Jak oceniacie grę ze starą ścieżką dźwiękową?
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
A jest możliwość aby podmienić tylko dźwięki w menusach? Muzyka pasuje mi taka jaka jest, podoba mi się ten minimalizm i pompatyczne utwory na sam koniec.
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Świetna sprawa aczkolwiek na kolejne podejście, pierwsze zawsze tak jak Pan Capcom przykazał czyli Remake, zwłaszcza że niektóre kawałki są konkretne.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Pierwsze przejście gry za mną i szczerze to następnym razem mam zamiar grać z muzyką z oryginału. Ta z remake kompletnie mi nie podeszła.
Złe oko moderacji czuwa.
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
15 Lutego wejdzie pierwsze darmowe DLC "The Ghost Survival" który opowie nam 3 mini historie postaci Żołnierza,Kendo i Córki burmistrza której imienia nie znamy.
Spoiler!
Welcome to Survival horror
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
O ile dwie pierwsze historie mogą być ciekawe. To nie rozumiem jaki jest sens trzeciej. Przecież
Spoiler!
.Złe oko moderacji czuwa.
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Jak mnie denerwuje ten
Spoiler!
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Tak ma być, to jest Twój stalker i od Ciebie zależy, czy dasz radę mu uciec
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Z takich ciekawostek, nie zdążyłem uciec Lickerowi, który rzucił się na mnie w samych drzwiach i zostawił nawet ślad po sobie. Bardzo fajne przywiązanie do szczegółów.
Spoiler!
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Wczoraj sprzedałem zombiakowi granata pod nogi. Truchło "wyniosło" w górę i spadło na biurko. Czołgał się po nim. Ciekawe czy zaplanowane czy niezamierzony efekt
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
RE Engine ma świetną fizykę i na 99% nie był to skrypt
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
A wiecie, że można odstrzelić zombiakowi żuchwę i ten nas nie będzie mógł dziabnąć? RE engine już w RE7 pokazał na co go stać a teraz tylko się rozwija
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Szkoda tylko, że w bibliotece Mr. X może się z nami ganiać wokół stołu zamiast go po prostu rozwalić i iść prosto na nas. Ale nie ma tego złego.
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Równie dobrze mógłby rozwalać ściany a nie korzystać z drzwi :] W pewnym sensie musi być ułomnyNemesis US pisze: ↑śr 30 sty, 2019 Szkoda tylko, że w bibliotece Mr. X może się z nami ganiać wokół stołu zamiast go po prostu rozwalić i iść prosto na nas. Ale nie ma tego złego.
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
To wtedy posterunek wyglądałby jak w Battlefield. Pojawiło się już kilka memów z panem X w Sieci
https://www.eurogamer.pl/articles/2019- ... y-twittera
Niektóre są dobre
https://www.eurogamer.pl/articles/2019- ... y-twittera
Niektóre są dobre
Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne
Odnośnie do soundtracku, to muszę nie zgodzić się z opinią innych. Moim zdaniem muzyka jest naprawdę dobra i oddaje klimat. Jest mocno dopasowana do realiów gry i współgra z poczuciem zagrożenia. Ten minimalizm nie jest tak nachalny jak w oryginale (tam z kolei też był wpasowany w tamte realia i również nie był nachalny, ale tu tak wyrazisty soundtrack by nie pasował). Oryginał oddziaływał tak, jakbyśmy zauważyli pająka, a nowy działa tak, jakby ten pająk chodził nam po plecach, a my nie wiedzielibyśmy że to pająk. Po prostu ta muzyka sączy się po karku jeżąc włosy na głowie (o ile oczywiście ktoś takowe posiada). Poza tym większość kawałków to tak naprawdę mocno przearanżowane, zminimalizowane wersje oryginałów. Niemal w każdym utworze są dźwięki nawiązujące do wersji z 1998 roku. Najwyraźniej widać (czy raczej słychać) to oczywiście w holu i saveroomach.