[Ogólny] Dyskusje ogólne

Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

Taka ciekawostka i ułomność scenariusza zarazem. Gdy zdobędziemy Nóż Nieskończoności, i spróbujemy przeciąć taśmę przed odwiedzeniem wschodniego skrzydła, to... no właśnie nic. Scenariusz nie przewiduje takiej możliwości. Nawet jak już spotkamy Marvina i nie weźmiemy od niego noża, to nadal Nóż Nieskończoności nie będzie działał na taśmę. Musimy wziąć ten nożyk z KFC od Marvina.
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: WESKER-DL »

Też to zauważyłem przy jednej z prób speedruna, nie powiem zdziwko było :D
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RON!N »

Bo to nóż fabularny ;)
A wystarczyło aby Marvin dał kluczyk do skrzynki i po problemie.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
D4rk_Roxas
Posty: 136
Rejestracja: śr 06 lut, 2013
Lokalizacja: Z Polski

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: D4rk_Roxas »

To jest pewnie kwestia kodu. W programie pewnie jest tak, że możemy to otworzyć po tym jak cutscenka z Marvinem zostanie triggerowana. Nie sprawdzałem czy jak się schowa ten nóż doskrzyni to czy nadal można, więc nie mam dowodów na to, ale sprawdzę następnym razem.
Obrazek
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

No właśnie rzecz w tym ze nawet po tym jak spotkamy Marvina, to ten nóż nie działa na taśmę. Noża od Marvina nie musimy zabierać, będzie leżeć przy nim, podchodzimy do skrzynki i nie ma interakcji.

Jestem ciekaw czy jakby z jakimś modem na przechodzenie przez ściany przez nią przejść, to czy tam będą zombie czy pojawiają się one dopiero jak „uratujemy” Eliota.
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: FurryPiter »

W internecie pojawiły się kolejne seksi mody :smiech3:

A z takich poważniejszych, tryb Invisible Enemy dla największych twardzieli :rad6:
https://www.nexusmods.com/residentevil22019/mods/35
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Szakal »

W internecie pojawiły się kolejne seksi mody :smiech3:
Teraz to ta gra zrobiła się zbyt przerażająca, aby w to grać :D .
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Leon. KennedY »

Hahaha, dobre to!
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: FurryPiter »

Wreszcie udało mi się skończyć grę w trybie Hardcore. Szczerze mówiąc, poszło mi coś za łatwo. Znajomość wszystkiego co, gdzie i jak, baaardzo pomaga i ułatwia sprawę. Nie jest to sytuacja w której, jak zaczynałem grę po raz pierwszy i od razu rzuciłem się na Hardcore, potrzebowałem prawie 8 godzin żeby ogarnąć posterunek (ale i tak nie do końca :smiech3:). Na liczniku miałem 1:45, ale nie obyło się bez powtórki i to w takim miejscu, gdzie chyba ja jako jedyny mogłem zginąć :pff6: Obawiałem się, że przez krokodyla będę musiał powtarzać kawałek gry (a jedyny sejw jaki miałem to przed pierwszą walką z Birkinem) i prawie chciałem zapisać, ale pamiętam przecież jak to działa, prawo/lewo/prawo i strzał żeby dziada rozwalić. Chciałem za szybko i jak on paszczą był po lewej stronie, to ja od razu się tam rzuciłem, prosto w jego pysk... :zmiesz5: Dwie ostatnie walki poszły mi o wiele lepiej niż myślałem, i jakoś to fajnie poszło.

Pierwsze co zrobiłem z nowymi broniami z nieskończoną amunicją (grałem Leonem, więc dostałem karabinek i wyrzutnie rakiet) to poszedłem je testować właśnie na bossach. Birkin w ostatniej fazie padł całkiem szybko, bez rzucania tą dużą kolumną (czy kawałkiem czegoś tam), chociaż nie ten test mnie najbardziej interesował a Mr. X :rad11: Po strzale z wyrzutni rakiet ten... zginął. Nie spodziewałem się tego, bardziej byłem nastawiony na to, że szybciej właściwa wyrzutnia rakiet się pojawi i trzeba będzie z niej korzystać. Dlaczego tak pomyślałem? Po pierwsze, sytuacja z nieniszczącym się nożem i puszką, którą trzeba otworzyć, co jest możliwe tylko nożem otrzymanym od Marvina. A druga sprawa, gdzieś tam w internecie wyczytałem (czego jak na złość nie potrafię teraz odnaleźć, historia stron pokazuje zdecydowanie za dużo wyników z RE, więc póki nie znajdę żadnego źródła nie traktujcie tego za poważnie), że jego ostatnia forma ma przeogromną ilość życia, i tylko użycie tej jednej broni sprawia odpalenie specjalnego wydarzenia w którym ten rozlatuje się na kawałki. Normalne obrażenia które zadaje wyrzutnia rakiet nie są w stanie mu zabrać tyle życia. Bardzo możliwe, że to są jakieś wnioski wyciągnięte przy pomocy tego moda:
https://www.nexusmods.com/residentevil22019/mods/38
Jak natrafię na ten artykuł, posta, czy cokolwiek innego co o tym mówiło, to umieszczę tutaj linka :)
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Borek25 »

Chwilkę, czyli można zabić mr.x z rakietnicy gdy ten nas szuka na posterunku, i będziemy wtedy "wolni"?
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: WESKER-DL »

Nie, tylko ostatnia walka się liczy
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

Borek25 pisze: ndz 24 lut, 2019 Chwilkę, czyli można zabić mr.x z rakietnicy gdy ten nas szuka na posterunku, i będziemy wtedy "wolni"?
W grze nie ma rakietnicy.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Borek25 »

RVRE pisze: ndz 24 lut, 2019
Borek25 pisze: ndz 24 lut, 2019 Chwilkę, czyli można zabić mr.x z rakietnicy gdy ten nas szuka na posterunku, i będziemy wtedy "wolni"?
W grze nie ma rakietnicy.
Jest, pokonujemy nią nawet mr.x na koniec gry leonem.

Trochę czepialstwo o słówka... :zmiesz2:
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Recoil »

Czepialstwo by było gdybyś zrobił literówkę, napisał imię małą literą (!) albo coś w tym rodzaju. Ty używasz jednego wyrazu do określenia innego przedmiotu. To tak jakbyś chciał na obiad ziemniaki a prosił o brokuły, a potem się dziwił że nie dostałaś ziemniaków. Przecież to tylko słówka. Co z tego, że znaczą zupełnie coś innego :pff1:
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Borek25 »

Okej, a więc wyrzutnia rakiet... :zmiesz5:
Przepraszam za ten karygodny błąd.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

Pojawił się mod, który podmienia wszystkich przeciwników na Tyranta, w tym filmie użyli Nemesisa.

https://youtu.be/CNaTJ39EFjU?t=2983
FurryPiter
Posty: 860
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: FurryPiter »

Dokładnie, chodziło mi o ostatnią walkę i w sumie zapomniałem tego dopisać w tekście. Wybaczcie :)

A ten mod z Nemkami niezły, chociaż nie dla mnie, moje serce by tego nie wytrzymało :D
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RVRE »

Awatar użytkownika
Kraus3r
Posty: 44
Rejestracja: pn 28 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: Kraus3r »

Swoją drogą, który RE2 jest teraz kanoniczny? Oryginał czy Remake? No bo w oryginale ginie Robert Kendo, a w remake'u nie wiadomo, co się z nim potem dzieje. Co prawda w Ghost Survivor odlatuje helikopterem z miasta, ale czy ten dodatek jest kanoniczny, skoro Katherine uwalnia z celi Bena (a przecież w fabule gry obydwoje giną)?
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje ogólne

Post autor: RON!N »

Kraus3r pisze: ndz 03 mar, 2019 Swoją drogą, który RE2 jest teraz kanoniczny? Oryginał czy Remake? No bo w oryginale ginie Robert Kendo, a w remake'u nie wiadomo, co się z nim potem dzieje. Co prawda w Ghost Survivor odlatuje helikopterem z miasta, ale czy ten dodatek jest kanoniczny, skoro Katherine uwalnia z celi Bena (a przecież w fabule gry obydwoje giną)?
To co się dzieje w Ghost Survivor nie jest kanoniczne. Nie wydarzyło się.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 2 (2019)”