Strona 3 z 3

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: pn 13 sty, 2020
autor: Borek25
A co niby było takiego trudnego w kanałach że straciłeś tyle ammo?

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: pn 13 sty, 2020
autor: RVRE
Mutanty są upierdliwe, a najlepszą broń na nie dostajemy już na sam koniec kanałów.

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: pn 13 sty, 2020
autor: Leon. KennedY
Nie tyle co amunicję, co w sumie wszystko, a najgorsze było użycie miotacza ognia w kanałach, przez to moje wielkie kłopoty w laboratorium z zombie roslinakami i koniec końców masz koniec gry zero roślinek, parę sztuk do shotgana i ciut więcej do magnum...
I przejdź tu Birkina z dangerem, a poziom oczywiście hardcore. Na normalu ani razu nie zagrałem.

PS: A kanałów nie nawidze.

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: wt 14 sty, 2020
autor: Borek25
Po prostu nie używaj miotacza ognia w kanałach oszczędź to do laboratorium na ivy, a mutanty g można po prostu wyminac albo zabić magnumem, ale lepiej je omijac, ale jak.cos to zabij w kanałach maks dwa mutant g używając shootguna, ja tak robie i z ammo problemu nie mam, i tez walczylem z ostatnim Birkinem na hardcore bez Hilania, tylko ten jeden spray co tam leży i się udało tak ze twój błąd jest taki tylko że straciłeś za dużo amunicji

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: śr 15 sty, 2020
autor: Leon. KennedY
Wiem, wiem i w sumie sam nie wiem co go tak używałem wcześniej... Wiedząc, że w laboratorium będzie mi potrzebny. Co do o mijania, to ja kurcze mam z tym mega problem i zawsze mnie łapią, granaty używam z reguły.

Re: Jak grać, czyli porady taktyczne :P

: ndz 31 paź, 2021
autor: Arc
carcass87 pisze: pt 15 lut, 2019 Dwie ciekawostki.

1. Claire biega szybciej w stanie CAUTION niz FINE - udowodnione
2. Grając na PC im więcej FPSów, tym większe są obrażenia zadawane nożem. Dzieje się tak dlatego, że gra sprawdza częściej kolizje. Są filmiki, gdzie ludzie pokonują Birkina kilkunastoma ciachnięciami nożem.
Podobnie czytałem czy oglądałem o QTE w RE4, że trzeba szybciej naciskać i krócej w wersjach 60fps. Przycisk na ekranie wyświetla się przecież o połowę krócej niż w 30 klatkach.
Zapewne to szerszy "problem" w tytułach z różnym klatkarzem ale QTE powoli odchodzą.

Zauważyłem też z podobnych akcji w remake 2 oraz 3, że gracze biegnąć w dół po schodach co chwile aima przyciskają, nawet chyba cała animacja uniesienia broni nie zachodzi bo puszczają trigger i wciskają ponownie. Domyślam się, że chodzi tutaj o prędkość poruszania postaci ale dokładnie jak działa ten proces od strony technicznej? ;)