[RE4] Solucja (opis przejścia)

Zablokowany
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[RE4] Solucja (opis przejścia)

Post autor: MiGoo »

[center]Solucja (opis przejścia)[/center]


RESIDENT EVIL 4 (PS2, GCN)

Opis przejścia do trybu Normal



Kilka słów na początek:

1.) Poziom Normal różni się od poziomu Easy:
a. wytrzymałością przeciwników
b. ilościa amunicji i medykamentów
c. kilkoma lokacjami, niedostępnymi na Easy

2.) Wszelkie beczki i skrzynki rozwalaj NOŻEM. Dzięki temu zaoszczędzisz wiele amunicji

3.) Jeżeli przeciwników jest niewielu, proponuję następujacą taktykę walki:
- strzał w kostkę u nogi lub w twarz (przeciwnik klęka bądź jest ogłuszony)
- podbiec i wcisnąć podany na ekranie przycisk (Leon przykopie przeciwnikowi)
- leżącego wroga dobij nożem

4.) Korzystaj jak najwięcej z noza i zwykłego pistoletu. Cenniejsze naboje zachowuj na "czarną godzinę"

5.) Czym są QTE? Otóż są to wyświetlające się na ekranie symbole przycisków lub ich kombinacje, jakie należy wcisnąć w bardzo szybkim czasie aby nastąpiła ciekawa akcja (np. uniknięcie ataku bossa itp.)

To by było wszystko, jesli chodzi o wstęp. Zaczynamy!


I. Wioska


Chapter 1-1

Po intrze udaj się do domku.Po wydarzeniach w chatce wyskocz przez okno i udaj się w dalszą drogę. W drodze do wioski zabijaj przeciwników i zbieraj przedmioty. Nie zapomnij uwolnić psa- później on ci pomoże. W wiosce mamy kilka taktyk do wyboru. Albo biegamy przez kilka minut unikając ataków, albo walczymy. Po animacji pozbieraj wszystkie przedmioty z domków i z całej lokacji. Nie zapomnij zabrać Shotguna ze ściany jednego z domów. Teraz idź do jedynych otwartych drzwi, nie licząc tych, z ktorych sam przyszedłeś. Na farmie zabij wszystkich (lub nie- twoja sprawa), zestrzel wszytkie niebieskie medaliony (po zabraniu notatki z drzewa na mapie pojawi się ich lokalizacja) oraz zabierz dwa skarby: Pearl Pendant (najpierw zestrzel deseczkę podtrzymującą klapę) oraz Beerstein (zeskocz z pomostku do specjalnej zagrody). Teraz udaj się do bramy. Tutaj będzie niespodzianka. Nawalaj szybko w podany przycisk, a następnie wklep podaną kombinacje. Jak już będzie po wszystkim idź przez tunel zbierając spinele, uważaj na dziadów rzucających dynamit, zabij ich, pozbieraj wszystko (zestrzel gniazdo na drzewie) i wejdź do chaty. Tam uważaj na linki, zabierz przedmioty, przesuń regał i podejdź do szafy. Chapter End.


Chapter 1-2

Po animacji i QTE wyjdź z domku zbierając wszystkie przedmioty, następnie idź do kupca i dokonaj kilku transakcji. Radzę nie sprzedawać kufla i czerwonego kamienia. Ok, teraz możemy pędzić dalej. Wyjdź przez dużą bramę i rozpocznij eksterminację przeciwników (lub unikaj walki- twój wybór). Biegaj po całej lokacji, zbieraj przedmioty i szukaj dwóch połówek medalionu do zamkniętych drzwi. Mała podpowiedź- jedna jest na dachu domku, druga na końcu drogi która prowadzi pod górkę. Kiedy już wszystko pozbierasz, połącz obie połówki i wyjdź z lokacji. Przebiegnij fragment drogi zbierając przedmioty i wejdź w drzwi na jej końcu. Tutaj po drodze kilku przeciwników, następnie kilku "dynamiciarzy". Po rozprawieniu się z nimi przeszukaj wszystko dokładnie (sprawdź oba paleniska), po czym idź dalej. Aby dostać się do skarbu (Elegant Mask) musisz rozwalić nożem deski w okienku. Idź dalej, zabij kilku przeciwników. W końcu znajdziesz sie przed drabiną prowadzącą do góry. Nie idź tam na razie, lepiej zeskocz na dół i pozbieraj przedmioty. Możesz także łowić ryby. Okej, teraz możesz iść do góry. Jak już znajdziesz się na zewnątrz, to spójrz w lewą stronę. Nad studnią wisi Brass Pocket Watch. Wiesz już, jak masz postępować w takich przypadkach. Zbierz inne przedmioty, omiń linki i sidła i idź do domu. Tutaj zagadka. Rozwiązanie: góra, a później lewo lub prawo. Przejdź przez nowo otwarte drzwi, zabierz klucz i przedmioty i idź przez kolejne drzwi. Animacja i Chapter End.


Chapter 1-3

Zabierz przedmioty (roślinka w szafce) i zejdź na dół. Przeszukaj dokładnie cały dom, po czym wyjdź na zewnątrz. Tutaj czeka na ciebie kilku przeciwników, w tym Dr. Salvador (to ten pan, który chce ci uciąć głowe). Zabij ich, po czym idź dalej. Zwróć uwagę na gniazdo na jednym z drzew. W drodze do bramy zbieraj przedmioty i zabijaj przeciwników. Za bramą mała zadyma z wieśniakami, po czym pędź do metalowych drzwi z charakterystycznym znakiem. Tutaj jest spokojnie. W następnym pomieszczeniu rozwal lampe, a staniesz sie posiadaczem spinela. Otwórz klapę i zeskocz na dół. Idź dalej, a w jaskini po raz kolejny zestrzel lampe, a następnie trzy błyskotki. Po odwiedzinach u kupca wdrapuj się do góry. Nad ścieżką są dwa gniazda. Na cmentarzyku porozwalaj wieśniaków i resztę medalionów, pozbieraj przedmioty i biegnij dalej. Kościół jest zamknięty, ale można zdobyć drugi kamień do kufla, jeśli rozwiążemy zagadkę za Kościołem (są tam przeciwnicy). Rozwiązanie- 3433344. Okej, teraz biegnij po pomostku, walcząc z kilkoma przeciwnikami i zbierając przedmioty. W końcu znajdziesz się na "prawie" okrągłej arenie z domkami. Rzuć Flash Grenade w stronę ptaków (jeśli go posiadasz), a to zaowocuje dodatkową kasą. Pozbieraj wszystkie przedmioty z domków i idź dalej. Schodami w dół można zejść do kupca. Idź tam, jeśli chcesz. Dobra, jeśli odwiedziłeś kupca (lub nie), to możesz przejść przez bramę. Tu znany już motyw z ucieczką przed głazem. Po ucieczce obejrzyj się- na skale jest spinel. Na bagnach jest sporo przeciwników, przedmiotów, a także Antique Pipe w gnieździe na jednym z drzew. Po wyzbieraniu wszystkiego udaj się do bramy na końcu lokacji. Za bramą spokój- pozbieraj przedmioty, kolejny skarb z gniazda na drzewie, po czym wsiadaj do łódki i płyń na przeciwległy brzeg. Boss Time.
DEL LAGO- TAKTYKA WALKI
Walczysz z wielką, holującą cię rybą. Twoją bronią są niekończące się harpuny. Bardzo ważna sprawa- łódką nadal można sterować. Walka jest bardzo prosta- omijaj śmieci na wodzie i pakuj harpuny w cielsko potwora. Jeśli Lago zniknie pod wodą- odpływaj na bok. Jeśli wypadniesz z łódki- płyń do niej z powrotem. Czasem Leon zatrzymuje sie i trzyma harpun w dłoni. Wtedy odwracaj się tam, gdzie pokazuje strzałka i rzucaj. Po walce jest jeszcze QTE i animacja. Chapter End.


Chapter 2-1

W domku pozbieraj wszystko, po czym wyjdź na zewnątrz. Wracaj do łódki i płyń do niebieskich światełek. Znajdziesz się w siedzibie kupca. Na dachu (dostaniesz się tam po drabinie i przepychaniu skrzynek) znajdziesz Green Gem, do użycia w Elegant Mask. Po dokonaniu zakupów wracaj na brzeg, po czym idź do bramy. Po drugiej stronie poznasz pierwszego wieśniaka z pasożytem (zwanymi dalej w tekście "plagasami"). Rozwal go jak chcesz, najlepiej Flash Grenade. Idź dalej, przeskakuj nad wodą, zbieraj wszystko i zjedź po linie. Tutaj jest spinel na ścianie, przeciwnik oraz trzy beczki, które trzeba zestrzelić. Poprzeskakuj po nich na drugi brzeg, pozbieraj wszystko, po czym uruchom dźwignię na górze. Podczas powrotu zaatakują rolnicy. Pokaż im przewagę ołowiu nad widłami, zabierz Amber Ring i idź tunelem. Zakoś Round Insignia i biegnij dalej. W pomieszczeniu z łódką, za tobą, jest spinel w pochodni. Teraz dopiero wsiadaj do łódki. Dopłyniesz do kupca. Tutaj sie zastanów- za chwilkę walka z bossem, więc możnaby kupić rakietnicę. Wybór należy do Ciebie. Jak już wszystko załatwisz, to idź po drabince do góry i za drzwiami biegnij w lewo. Boss Time.
EL GIGANTE- TAKTYKA WALKI
Jeśli masz rakietnicę, to sprawa jest prosta. Jeśli nie masz, to:
- biegaj i strzelaj
- kiedy klęknie, wciskaj podanie przyciski (QTE)
W domkach jest wiele przydatnych rzeczy. Jeśli walka trochę będzie trwała, to w końcu na pomoc przybiegnie pies, którego uwolniłeś na samym początku. Będzie odwracał uwagę Giganta. Jeśli potwór wyrwie drzewo lub będzie dziwnie przymierzał się do biegu- przygotuj się na QTE. Po walce oczyść domki (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) i wracaj do Kościółka. Po drodze zaatakują Cię trzy wilkopodobne bestie (Calmillos). Na drzwiach do Kościoła użyj Round Insignia. Przeszukaj cały budynek i wejdź na górę. Przeskocz na drugą stronę (po żyrandolu). Tutaj czeka na Ciebie zagadka. Rozwiązanie:czerwony obróć dwa razy, zielone trzy, a niebieski raz. Teraz skombinuj całość. Po animacji idź po Ashley. Opiekuj się nią dobrze...;). Pozbieraj wszystko, po czym wychodźcie z Kościoła. Po zeskoczeniu na dół złap Ashley i idźcie dalej. Animacja i Chapter End.


Chapter 2-2

Wyzbieraj wszystkie przedmioty i wyjdź. Na zewnątrz czeka na ciebie spora grupa ganadosów- aby sie ich pozbyć strzel w wóz, a będzie po sprawie. Możesz także zawrócić do kościoła- opłaci sie. Teraz możesz powrócić drogą do wioski, po drodze zbierając przedmioty. W wiosce możesz walczyć z przeciwnikami, bądź ich unikać. Udaj się na farmę, po drodze uważając na sidła i Ashley. Na farmie pokonaj przeciwników (możesz ukryć Ashley w kontenerze), pozbieraj przedmioty i wejdź razem z podopieczną do góry po drabinie. Przeskocz przez okno i biegnij po drewnianym podeście. Na samym końcu zeskocz i złap Ashley. Porozwalaj sidła i przy wydatnej pomocy pannicy przedostań się na drugą stronę wysokiej bramy. Biegnij dalej, jak chcesz to pogadaj z kupcem. Teraz niepokojąca animacja i akcja z obroną domu. Razem z Luisem odpieracie szturm wieśniaków (zabić ok.40 ganado lub wytrzymać określoną ilość czasu). Nie strzelaj do Luisa, dużo biegaj, na piętrze są przydatne przedmioty. Nie powinno być zbyt trudno. Już po wszystkim będzie animacja i Chapter End.


Chapter 2-3

Opuść domek i udaj się do kupca. Po dokonaniu zakupów musisz wybrać jedną z dróg. Aby to zrobić- przekręć dźwignię w odpowiednią stronę. Uprzedzam- lewa jest trudniejsza (w moim mniemaniu...). Oczywiście można wybrać obie drogi. Ja jednak zaczne od lewej
LEFT ROUTE:
Sam tego chciałeś, Graczu;). Zostaw Ashley w kontenerze i rozpocznij eksterminację. Biegnij drogą i wespnij się po drabinie do góry. Tutaj znów troche walki i chwilowy spokój (poznasz to po braku muzyki). Możesz zawołać Ashley i ukryć ją w bliższym kontenerze. Zeskocz na dół. Teraz to sie zacznie ;). Przywitają Cię koleżanki Dr. Salvadora- Bella Sisters. Rozwal szalone staruchy i zabierz klucz. Jeśli pokonałeś wszystkich to wołaj Ashley i złap ją. Razem przejdźcie przez drzwi. Po prawej stronie masz domek- oczyść go dokładnie (piwniczkę także). Jest tu też okno zabite deskami- rozwal je i biegnij w głąb, a staniesz się posiadaczem Red Gem'a (do Maski). Teraz zawróć i wyjdź z domku. Biegnij naprzód, ukryj pannę w kontenerze, pokonaj kolejną falę przeciwników i ruszaj do przodu. Otwórz wielką bramę i przejdź przez nią. Tu obie wersje łączą się.
RIGHT ROUTE:
Jeśli masz kasę to najlepiej kup rakietnicę. Będzie walka z Gigantem. Gdy potwór zeskoczy masz cztery wyjścia:
a.) załatwisz go Rocket Launcherem (tylko nie spudłuj!)
b.) zestrzelisz na niego głaz
c.) załatwisz go konwencjonalnie
d.) po prostu zwiejesz
Jeśli będziesz uciekał, to nie zapomnij zabrać z drugiego domku klucza. Załóżmy że nie uciekłeś. Możesz spokojnie pozbierać wszelkie fanty, a także zgarnąć Purple Gem (do Maski). Jest w wiadrze nad Tobą. Teraz idź do bramy i przejdź przez nią. Tu obie wersje łączą się.
Przeszukaj domek, zagadaj z kupcem i ruszaj dalej. Miń wielką bramę (jeszcze nie można jej otworzyć) i udaj się do kolejki linowej. Wsiadaj i załatwiaj jadących z naprzeciwka. Uważaj także na tych stojących po lewej stronie. Jak już dojedziesz do końca to pozabieraj wszystko i schodź schodkami na dół. Na półpiętrze zostaw Ashley i wejdź do "jaskini". Tam idź do przodu i zabijaj wszystkich. W końcu, w skrzynce znajdziesz Yellow Catseye. Skombinuj go z kuflem i wracaj. Po drodze zawołaj Ashley i biegnij dalej. U kupca sprzedaj kufel i zaopatrz się dobrze- za chwilkę walka z bossem. Po dokonaniu transakcji przejdź przez bramę i biegnij przed siebie. Animacja i Boss Time.
BITORES MENDEZ- TAKTYKA WALKI
Chłopek ma dwie formy. W pierwszej biega po ziemi, w drugiej skacze po belkach. Sam niewiem co gorsze. Na początku walki będzie QTE. Potem traktuj paskudę z najmocniejszych broni, dużo biegaj i unikaj jego ataków (często QTE, ale niekoniecznie). W końcu łajza nie ździerży i pęknie. Jeśli masz RL- strzelaj, tylko nie spudłuj! Jeśli nie masz, to pokonaj go bronią konwencjonalną. W tej walce dużo zależy od Twoich umiejętności. W magazynie jest wiele rzeczy do zebrania. Po pokonaniu szmaty wyzbieraj wszystko (łącznie z False Eye) i wyskocz przez otwór w ścianie. Razem z Ashley wracajcie do wielkiej, zamkniętej bramy. Pod bramą użyj False Eye i idź dalej. Tuż za bramą zostaw Ashley i idź do przodu sam. Ruszy na ciebie samochód- musisz go powstrzymać. Proponowane miejsca do strzelania- maska chłodnicy lub głowa kierowcy. Samochód powinien przewrócić się na bok. Zabierz pannę i biegnij dalej. Mijając wóz zabierz kasę, kolejni przeciwnicy pojawią się za Tobą. Jeśli chcesz to walcz. Jak nie, to wiej. Animacja i Chapter End.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

II. Zamek



Chapter 3-1

Witamy w zamku! Jest tu trochę skrzynek, więc weź je wszystkie:). Za domkiem jest 5000. Dokonaj zakupów u kupca (doradzam Semi-auto Rifle, za chwilę będzie Twoją najlepszą przyjaciółką...). PO dokonaniu transakcji biegnij na górę i przejdź przez drzwi. Tutaj zabierz naboje ze skrzyni i zabij dwóch mnichów. Idź krętymi schodami, ale gdzieś tak w połowie schodów zostaw Ashley i idź sam. Ups, kapłan Illuminadosów najwyraźniej Cie nie lubi!. Szybko przebiegnij pod kamienny łuk, a jak głazy przestaną spadać, to zawołaj Ashley.
KATAPULTY- TAKTYKA WALKI
Masz do unieszkodliwienia cztery katapulty. Najpierw wbiegnij po schodkach i spójrz w prawo- tam stoi pierwsza. Wyceluj ze snjperki w beczke, delikatnie naciśnij spust, i.... Nastepnie, nie śpiesząc się, wyjdź na placyk przed bramą. Podejdź jak najbliżej mostu i spójrz w prawo. Kolejna. Po usunięciu obróć się w stronę bramy. Dwie ostanie są po obu stronach. Ta po lewej stronie jest łatwa- wystarczy strzelić mnichowi w łepek. W tym momencie może przybiec kilku mnichów. Jeśli nie ma ich teraz to przyjdą później. Z ostatnią katapultą, tą na prawo od bramy, może być trochę problemów. Jeśli masz granat, to postaraj się go tam wrzucić. Jeśli nie masz, to biegnij przez mostek do małego domku po prawej (uwaga, przeciwnik). W domku zostaw pannę i pozbieraj wszystko. Za domkiem jest skarb. Teraz biegnij przez drugi mostek. Uważaj na pocisk i nie kręć na razie korbą. Schroń się pod małym daszkiem i zabij gościa przy katapulcie. Finito.
Teraz wołaj Ashley i kręć korbą. Następnie strzel z armaty i otwórz drzwi. Wróć na sam dół, na prawo od kamiennego łuku są schody. Pójdź nimi i w okrągłym pomieszczeniu wyzbieraj przedmioty. Na miejscu kapliczki zniszczonej pierwszym ognistym pociskiem jest spinel. Teraz wracaj do otwartych drzwi. Za nimi jest kupiec, a w pochodni spinel. Przejdź przez małe drzwi.
Na stoliku masz naboje, w szafce kasę a na ścianie Platinum Sword. Wejdź na górę i walcz z przeciwnikami. Z dołu będą wpadać kolejni. Pozbieraj wszystko i podejdź do drzwi. Zabierz Golden Sword, a na jego miejsce wsadź Platinum. Teraz zejdź na dół, zabij kapłana i użyj Golden Sword w wiadomym miejscu. Otworzą się drzwi, więc idź do nich.
Scenka z Luisem. Po niej, idź do mniejszych drzwi. Jest to lokacja niedostępna na Easy. Wejdź dalej, zabij wszystkich (łącznie z kusznikiem i dwoma "tarczownikami"), przeszukaj domek i idź tam, skąd wyszli tarczownicy. Przejdź przez drzwi. Tu będzie spokojnie... (do czasu...). Pozbieraj wszystko i zwróć uwagę na czerwoną beczkę. Ze skrzynki zabierz Castle Gate Key. W tym momencie pomieszczenie zaroi się od przeciwników. Strzel w beczkę, po czym dobij resztę. Teraz, z kluczem, wróć do wielkiej bramy. Idąc usłyszysz chichot i za chwilę poznasz Ramona Salazara. Po scence idź naprzód. Przejście i tak zostanie zamknięte. Teraz odwróć się i spójrz w górę. Purple Gem jest Twój! POrozwalaj wszyskie wazy i idź do drzwi na prawo od maszyny do pisania. Za drzwiami pszeszukaj dokładnie pomieszczenie, trafisz na zamknięte drzwi. Szukaj dalej (za obrazem jest 5000), aż dojdziesz do zionących ogniem posągów. Po prawej, w obrazie, wisi Prison Key. Idź do zamkniętych drzwi, przejdź przez nie i zostaw pannę na schodach. Na jednej z belek pod sufitem są naboje do shotguna. Za chwilkę poznasz przemiłego gościa. Kiedy rozwalisz kratę, koleś ożyje...
GARRADOR-TAKTYKA WALKI
Paskuda ma wielkie, stalowe pazury i zaszyte oczy. Kieruje sie więc na słuch. Z przodu jest całkowicie opancerzony, ale z tyłu ma czuły, pulsujący punkt na plecach, w który należy strzelać. Widzisz te dzwony? Strzelaj w nie, a to go zdezorientuje. Wpakuj mu kilka silnych naboi w punkcik, a powinien się wyłożyć.
Po walce zabierz nagrodę i opuść wajchę (wajcha w dół- Heyah...;). Idź do dwóch posągów (już nie zieją...;)i zabijaj po drodze mnichów. Zbieraj wszystko i przejdź przez wielkie drzwi.
Tu będzie trudno! Na początku trzech przed Tobą i inni, próbujący Cię obejść. W dodatku dwóch kuszników na balkonach. Moja rada- dużo biegaj i metodycznie likwiduj przeciwników. Nie pozwól im podejść, bo mogą coś zrobić Tobie lub Ashley. No i módl się, żeby starczyło ammo, bo z nożem bym się nie porywał... Są tu też wazy, kryjące różne przedmioty. Ogólne- powolnie idź do przodu, zejdź po schodach (tu może być kilku!) i przejdź przez drzwi. Jeśli załatwiłeś wszystkich to masz chwilę spokoju. Zbierz przedmioty, ustaw Ashley na jednym żółtym przycisku i sam stań na drugim. Znów zaczną pojawiać się przeciwnicy. Kieruj się z Ashley z powrotem do długiej sali, po drodze zabijając ich. Jeśli ich wybiłeś, możesz kręcić korbą (Ty lub Ashley). Po opuszczeniu schodów zaatakują mnisi z kosami. Zrób im dobrze shotgunem ;)i wejdź po schodach, następnie pozbieraj przedmioty z balkonów, na których byli kusznicy. Teraz podejdź do fontanny. Nadszedł czas snipingu:). Podsadź Ashley i zacznij ochraniać ją za pomocą snajperki. Uważaj, bo Ty też nie jesteś bezpieczny!. Kiedy będzie po wszystkim, podejdź i złap ją, i razem uciekajcie przez wodę. Przejdź przez duże drzwi.
W podłużnej sali zwróć uwagę na wiszące figury. Jedna ma spinel zamiast oka. Pozbieraj wszystko co można, jak chcesz to pohandluj z kupcem. Za drzwiami z dwoma pistoletami jest strzelnica (zasady korzystania w niej- w dodatkach). Idź dalej. Ashley zbuntuje sie i zobacz co z tego wyniknie. Chapter End.


Chapter 3-2

Po rozmowie z Salazarem odwróć się i przejdź przez drzwi. Pozbieraj przedmioty i zeskocz na dół. Za chwilę poznasz Novistadory. To wielkie insekty. Niezbyt trudne (na Easy, hehe...). W jednym z bocznych korytarzy są naboje w skrzynce. Idź dalej, powalcz z owadami i zeskocz na dół. Pozbieraj przedmioty i wejdź po drabinie na drugą stronę. Idź dalej, powalcz trochę i odbij w lewy korytarz, biegnij dalej aż dojdziesz do drzwi. Tu wyzbieraj wszystko (w tym skarb) i pobaw się zaworem. Butterfly Lamp możesz łączyć z tymi szkiełkami, które wypadają z Novistadorów. Teraz wracaj, przeszukaj cele i zeskakuj na dół. Przejdź przez furtkę, pozbieraj przedmioty i biegnij dalej. W następnym pomieszczeniu uważaj na toporki i przejdź przez kolejne drzwi. Teraz śmigaj po drabinie, rozwal beczki i idź przez drzwi. Zobaczysz modlących się mnichów. Jeśli masz granat, to rzuć im (postaraj się tak, aby wszyscy padli). Jeśli nie masz, to zeskocz i biegnij za nimi. Czerwony mnich po śmierci zostawi Illuminados Pendant, a reszta po spinelu. Teraz przeskakuj po żyrandolach. Rozwal wazony, a następnie idź dalej i znów skacz. Zabierz Elegant Mask i ponownie: wajcha w dół. Zeskocz na dół i wejdź po schodach. Odwiedź kupca i przejdź przez drzwi. Bierz roślinę i idź dalej. Teraz będzie ciekawie! Zaatakują kusznicy i reszta menażerii. Najpierw zabij tych na dole, pozrozwalaj wazy i pozbieraj przedmioty. Wejdź w drzwi i idź po schodach, aż dojdziesz na galerie. Snajperką pościągaj tych na przeciwległym balkonie. Idź dalej i zeskocz na ten balkon, gdzie była cała ekipa. Kapłan zacznie uciekać. Spróbuj go zabić normalnie (zanim dobiegnie do drzwi). Jesli się nie uda to zeskocz na dół i idź do drzwi. Tutaj powinien być. Jeśli mimo to go nie zabijesz, a on ucieknie, to po wyjściu przez jakiekolwiek drzwi będzie na Ciebie czekał... Z karabinem maszynowym na obrotowym podeście! Biegaj dookoła niego i strzelaj z najmocniejszych broni. Po jego śmierci wypadnie Gallery Key. Z kluczem biegnij do jedynych zamkniętych drzwi.
Pozbieraj wszystko i podejdź do oświetlonego "stolika". Kolejność:1,2,3,4. Ok, idź dalej.
Tutaj dużo przeciwników do zabicia. Biegaj- strzelaj-i zbieraj różne rzeczy. Na górze obok zakratowanych drzwi jest przycisk. Teraz poszukaj innych drzwi. Rozwal wazę, naciśnij inny przycisk i wyjdź. Uważaj na mnichów z rakietnicami. Teraz biegnij dookoła i ze skrzyni zabierz Goat Ornament. Otworzą sie zakratowane drzwi. Idź do nich.
Biegnij prosto, a potem przejdź przez jedyne otwarte drzwi. Za drzwiami biegnij, aż dojdziesz do fontanny. Są w niej błyskotki. Zapamiętaj to miejsce- wrócisz tu z Ashley po skarby. Pozbieraj przedmioty i przejdź przez drzwi.
Biegnij dalej. Teraz trzeba będzie zejść do labiryntu (tej lokacji nie ma na Easy). Jest tu tylko jeden przeciwnik- psowate bestie, zwane Calmillos. Niewiele mogę pomóc. Słowem- często patrz na mapę, zbierz wszystko (będzie tu Red Gem, na Easy dostępny gdzieś indziej). Musisz zebrać dwie połówki Moonstone. Jak to już zrobisz to połącz je i idź do zamkniętych drzwi. Otwórz je, obejrzyj ciekawą animację z Adą. Chapter End.


Chapter 3-3

Pozbieraj wszystko i zajrzyj pod baldachim nad łóżkiem. Teraz przeszukaj szafki w pokoju z kupcem. Znajdziesz skarb. Zrób zakupy i idź do drzwi.
W jadalni wyzbieraj wszystko i idź prawym korytarzem. W tym pomieszczeniu znajdziesz sporo dobrego stuffu;). Teraz wróć i naciśnij dzwonek przy kontuarze. Strzel w butelkę z winem. Otworzy się krata. Idź dalej- niespodzianka! Walka z Garradorem w klatce. Po pokonaniu paskudy i mnichów zabierz skarb i inne przedmioty (np. naboje do Magnum po drugiej stronie kontuaru). Idź przez drzwi, zabij przeciwników na dole i sam zeskocz. Przełóż wajchę i wróć na górę. Zabij ziomków i idź mostkiem. Na tarczowników najlepiej zestrzel czerwoną lampę. Na drugiej stronie idź w lewo, zeskocz, i zabierz bonus- darmową rakietnicę. Wejdź po schodkach, rozwal kłódkę i dopiero idź do drzwi. Za nimi masz wazony, maszynę do pisania (w skrócie MDP) i kupca. Przejdź przez drzwi. Smutna scenka i chapter End.


Chapter 3-4

Stoisz nad ciałem Luisa. Przeszukaj pomieszczenie (za obrazem jest 5000) i stań na podeście w ten sposób, byś miał Ashley przed sobą. Uwolnij ją a następnie zabij jej prześladowców. Ashley zabierze klucz i ucieknie.
Teraz sterujemy dzielną, nieuzbrojoną córą prezydenta. Poszukaj dobrze, a znajdziesz spinel i żółte zioło. Biegnij naprzód, miń mnicha, zabierz roślinkę i rzuć go lampą. Później drugą. I trzecią;). Kręć korbą i powtórz czynności w drugim pomieszczeniu. Znajdziesz tu spinel i trochę kasy. Pokręć dwoma korbami i biegnij dalej. Zabierz roślinę i idź w prawo. Tutaj przesuń szafkę i naciśnij przycisk. Zabierz zioło ze stolika. Przejdź pod stolikiem koło drzwi i naciśnij kolejny przycisk. Idź otwartym przejściem, weź Stone Tablet i naciśnij kolejny. Teraz wróć do tego za szafką i też go naciśnij. W końcu, kiedy wszystkie przejścia się podniosą, idź do drzwi (nie zapomnij kasy i klejnotu). Idź czarnym korytarzem, zbieraj świecidełka, aż dojdziesz do zagadki. Rozwiązanie:
lewy-środkowy
lewy-dolny
środkowy-dolny
prawy-dolny
prawy-środkowy
prawy-górny
środkowy-górny
lewy-górny
lewy-środkowy
lewy-dolny
dolny-środkowy
prawy-dolny
Teraz użyj Stone Tablet, a odblokujesz przejście. Przeszukaj nowe pomieszczenie, a znajdziesz Gold Bangle. Zabierz także Salazar Family Insignia oraz Serpent Ornament. Teraz uciekaj przed zbrojami. Będą trzy QTE-dwa razy w korytarzu i raz przy drzwiach. Teraz, po przejściu przez drzwi, biegnij do drugich. Tutaj pozbieraj fanty i wsadź insygnie do maszynerii. Przekręć dźwignię, wejdź po drabinie i zabierz kasę po prawej. Teraz biegnij do drzwi. Przejdź przez nie i Chapter End.


Chapter 4-1

Po rozmowie z Salazarem proponuję zawrócić do miejsca koło fontanny. Kiedy już tam będziesz, podejdź do drzwi. Są zamknięte. Podsadź więc Ashley, a ona otworzy je od wewnątrz. W środku znajdziesz skarb, 5000 i nową broń. Opłacało się wrócić! Okej, teraz wracaj do sali gdzie ocaliłeś Ashley. Biegnij korytarzem, a za drzwiami pozbieraj wszystko i wsiądź na platformę. Po drugiej stronie przejdź przez drzwi. Kiedy przejdziesz kilka kroków pojawią sie mnisi sterujący "smokami". Schemat jest prosty- kilka strzałów w klamrę w łańcuchu nad smokiem powinno załatwić sprawę. Po rozwaleniu wszystkich trzech smoków, mnichów, zebraniu skarbów i kasy zabierz Lion Ornament. Wracaj do Ashley i razem udajcie się w podróż wagonikiem. Po dojechaniu na miejsce przejdź przez drzwi. Znajome miejsce... Poukładaj wszystkie trzy elementy w płaskorzeźbie i naprzód! W drodze do następnych drzwi jest boczna klatka schodowa. Idź nią, a nie pożałujesz (ammo i kasa za obrazem). Kiedy przejdziesz już przez drzwi... Deja vu. Pozbieraj wszystko i śmigaj wagonem. Po przejściu przez drzwi (po skończonej jeździe) idź w prawo (lokacja niedostępna na Easy). Po przejściu przez drzwi zostaw Ashley i dalej idź sam. Przy zbrojach będą dwa QTE. Do okrągłej sali wejdź bez Ashley. Wyzbieraj wszystko i zabierz Kings Grail. Czeka Cię dosyć trudna walka ze zbrojami. Strzelaj w głowę, a na 90% będzie plaga. Jeśli masz to używaj Flash Grenade. Zbroi będzie sześć. Po wszystkim wróć do miejsca, gdzei wysiadłeś. Teraz wejdź w drzwi po lewej. Za pomocą dwóch posągów, Ashley i siebie samego musisz nacisnąć cztery przyciski. Jak już to zrobisz to wejdź to nowootwartej sali. Po animacji strzelaj w czerwone punkty na suficie. Idź dalej, a Ashley wpadnie w pułapkę. Uwolnij ją, zabijając operatorów maszyny. Teraz pozbieraj wszystko, w tym skarb i Queen Grail. Wróć do rozdroża i idź korytarzem z powiewającymi firanami. Zabij wszystkich i pozbieraj wszystkie klejnoty (w tym Green Gem) z kolumn. Umieść kielichy przy posągach. Idź otwartym przejściem zbierająć wszystko, a na końcu korytarza nie przechodź przez drzwi, tylko przeskocz przez barierkę. Teraz drabiną do góry i po skarb. Następnie zeskocz i idź dalej. Animacja i znów jesteś sam. Rozwal wszystkie insekty, a także to gniazdo u góry. Pozbieraj wszystkie skarby i przesuń dźwignię. Teraz rozwal i tak już nadszarpnięte łańcuchy. Przejdź po opuszczonym mostku i przejdź przez drzwi. Po załatwieniu spraw z kupcem ruszaj dalej. Przejdź przez most i idź w lewo (niedostępne na Easy). Zabij wszystkich, a za pomocą snajperki zdejmij operatorów katapult, po czym wejdź do środka. Aby uruchomić maszynerię musisz rowalić trzy klocki zalegające w trybach. Poszukaj i "zniknij" je:). Teraz leź do góry i uruchom maszynerię. Schodząc na sam dół zabijaj przeciwników i zbieraj przedmioty. Wyjdź na zewnątrz. Na moście rozpraw się z dosyć liczną grupą mnichów. Wejdź do środka. Suprajs! Dwóch Garradorów na Ciebie jednego. Powinieneś mieć rakietnicę zabraną z zamku. Strzelaj więc między nich (wybuchnie z tyłu i rani plagi na ich plecach). Jeśli nie masz, to zabij ich konwencjonalnie (są dzwony...). Po zabiciu wszystkiego co się rusza pozbieraj przedmioty, idź dalej (po drodze dwa spinele) i przejdź przez drzwi. Animacja i QTE.
Na dole pozbieraj wszystko i dozbrój się u kupca (kup rakietnicę). Teraz po drabinie do góry i korytarzem, zbierając świecidełka. Przejdź przez drzwi i leć korytarzem (uważaj- QTE). W pokoju z maszynerią znajdź dźwignię i opuść ją, a następnie idź do drzwi. Paskuda się ujawni.
VERDUGO-TAKTYKA WALKI
Jest kilka taktyk:
1.) Wytrzymaj trzy minuty, a następnie biegnij do windy
2.)Jeśli masz RL to zamróź potwora (podejdź do butli i przewróć ją) i strzel. Proste.
3.)Jeśli nie masz RL, to wykończ drania konwencjonalnie. Jest bardzo silny-polecam Magnum i dopakowany Shotgun (najlepiej Striker). Dużo biegaj. Walka obfituje w QTE. Po pokonaniu paskudy zabierz Crown Jewel i idź do windy. Chapter End.


Chapter 4-2

Na początku pozbieraj wszystko i pohandluj z kupcem. Po przejściu przez drzwi zabij Ganado i biegnij dalej. Zeskocz na dół i przekręć dźwignię koło wielkiego głazu. Niestety, wózka nie obniżysz do końca. Likwidując przeciwników idź do kolejnej wajchy. Przekręć ją (za nią jest 5000) i wracaj z powrotem do pierwszej dźwigni. Po drodze może przyjdzie Salvador.Opuść wagonik, zabierz z niego dynamit i użyj go celem wysadzenia głazu. Następnie biegnij do bramy zbierając przedmioty. Tutaj będzie dwóch El Gigante! Jak zacznie się walka to wejdź na wieżyczkę i poczekaj aż podejdą. Wtedy zjedź na dół i pociągnij wajchę. Jeśli jeden z nich nie wpadnie do lawy to biegaj po arenie czekając aż zamknie się klapa. Wtedy powtórz trik. Drugiego rozwal tradycyjnie. Jeśli jesteś ambitny, możesz normalnie zabić obu-będzie więcej kasy.
Przejdź przez drzwi- jesteś w jaskini Novistadorów. Znajdź boczną jaskinie i naciśnij przycisk. Później znajdź drugą i zrób to samo. Będzie wielu przeciwników, ale ufam że dasz sobie radę:). Idź do otwartego przejścia i i dalej, korytarzem. Uważaj na bale. Przesuń dżwignię i dojdź do grobu. Zabierz z niego Royal Insignia. Teraz możesz już skompletować pełną korone. Naciśnij przycisk i jedź do góry. Chapter End.


Chapter 4-3

Wyzbieraj wszystko i pohandluj z kupcem. Biegnij dalej, zabijając ganado i przeszukując ruiny. W domku znajdziesz korbę- pokręć nią i zeskocz na dół. Biegnij dalej, i zabijaj przeciwników w ruinach. Zejdź po schodkach na dół i zabierz skarb. Teraz biegnij do kamiennej budowli, uważając na sidła. W środku zabij dwóch Salvadorów, sporo ganadosów i zabierz klucz. Teraz pędź do zamkniętych drzwi. Idź naprzód, aż napotkasz znaną już sytuację- strzelaj w punkty na suficie. Po wszystkim oczyść kryptę i biegnij dalej, aż w końcu dojdziesz do kolejki kopalnianej. Wyzbieraj wszystko i wskocz do wagonu. Strzel w dźwignię, a zacznie się jazda. Musisz ostrzeliwać zeskakujących zewsząd wieśniaków, uważaj także na belki. Jak się zatrzymasz, to strzel w kolejną dźwignię, aby kontynuować jazdę. Kilka razy może zeskoczyć Salvador. Na końcu jest QTE, więc uważaj. Podciągnij się i biegnij naprzód. Zabierz Stone of Sacrifice. Wejdź drabiną do góry i użyj kamienia na zamkniętych drzwiach, a następnie jedź windą. Chapter End.


Chapter 4-4

Idź naprzód, aż zobaczysz animację. Następnie wejdź po drabinie, zabij mnicha i zeskocz na łapę robota. Wjedź wyżej, zabij wszystkich i przesuń dźwignie. Zeskocz z powrotem na łapę, a następnie na podest pośrodku. Przesuń dźwignię i wskakuj na drugą dłoń. Nie zapomnij oczywiście o zbieraniu przedmiotów. Zeskocz na pierwsze piętro, a następnie otworem w dół. Tu zabij kapłana i przesuń ostatnią dźwignię. Teraz droga wolna! Jednak gdy udasz się w stronę drzwi, posąg ożyje i zacznie Cię ścigać. Uciekaj, wykonując QTE, następnie rozwal kłódkę i dalej biegnij. Na końcu QTE i chwila spokoju. Przejdź przez drzwi, animacja i QTE. Teraz przeszukaj wszystko i biegnij do góry. Zabij ze snajperki operatora beczek i biegnij dalej. Zaraz pojawią się nowi. Na samej górze puść im kilka beczek, możesz też sam zejśc na dół i wykończyć kapłana. Ok, wejdź na platformę, zepchnij beczki i uruchom windę. Podczas jazdy do góry wciąż będą zeskakiwać mnisi, uważaj także na kuszników. Na samej górze idź dalej, odnajdź skarb i jedź windą. Teraz biegnij dalej, dozbrój się u kupca (mała sugestia- za chwilkę boss...) i przejdź przez drzwi. Animacja i boss time.
RAMON SALAZAR- TAKTYKA WALKI
Jeśli masz RL, sprawa jest prosta: strzał z czegoś mocnego w oko i rakietnicą po korpusie. Jeśli rakietnicy nie masz, to wal w oko z Magnum (w odsłonięte ciało zresztą też...). Uważaj na macki i QTE. Ogólnie walka nie jest bardzo trudna. Po walce wyzbieraj wszystko i przejdź przez drzwi. Zjedź po linie, nastepnie windą, pozbieraj przedmioty i idź dalej. Spotkanie z Adą i Chapter End. Dla posiadaczy Gamecube zmiana płytki i jedziemy dalej!
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

III. Wyspa



Chapter 5-1

Po animacji biegnij dalej, na końcu drogi pozbieraj wszystko, po czym zawróć i pobiegnij właściwą drogą. Usłyszysz wołanie Ashley. Po animacji stań na końcu i strzel w reflektor. Przeskocz i rozpocznij jatkę. Będzie wielu przeciwników, w tym JJ (kolo z chaingunem:D). Celem jest otwarcie drzwi. Podbiegnij do nich i naciśnij jeden z czerwonych przycisków. Teraz trzeba tak manipulować lustrami, aby promień lasera dobiegł do drugiego punktu. Jak już tego dokonasz, biegnij dalej (jeśli zabiłeś wszystkich to będzie QTE), zabij kolejnych dwóch i właź po drabinie.
W jaskiniach wyzbieraj wszystko (łącznie ze skarbem- Golden Lynx, musisz rozwalić ścianę aby go zdobyć), i biegnij dalej. Zaatakuje sporo przeciwników, ale strzał w wóz powinien załatwić sprawę. Otwórz sobię przejście i goń dalej. Miń kupca, rozwal komitet powitalny i wejdź w drzwi.
Przeszukaj wszystko, zabij ziomka i pędź naprzód. Stresujący moment:), zabierz granat i przejdź przez drzwi. Zabij gostka w zbroi i zejdź na dół. Tu porozwalaj wszystkich i zabierz m.in. Red Stone of Faith (do Lynxa). Wróc na górę, przejdź przez drzwi i obserwuj scenę, jak molestują Ashley. Dalej będzie kupiec i strzelnica. Dalej jest kilku przeciwników: zobacz jak przedstawia się sprawa i rozwal ich. Przeszukaj czerwone szafki. Idź przez drzwi, a następnie w lewo, aby zdobyć Brass Pocket Watch. Teraz zawróć, i na rozwidleniu w lewo. Zabierz naboje do Magnum (w skrzynce) i przejdź przez drzwi. Tu mała zagadka: rozwiązanie: 3x Red, 2x Green, 1x Blue. Idź dalej i zabierz Freezer Card Key. Teraz wpadnie Regenerator, nie walcz z nim bo szkoda ammo- te paskudy trzeba rozwalać "na sposób". Miń go i wiej. Na zakręcie spotkasz kolejnego pajaca- tego również omiń i przejdź przez drzwi z siatki. Teraz przez zamknięte drzwi w prawo. Tutaj zmień rodzaj klucza w przemyślnej maszynerii, a także za pomocą zaworu otwórz szafkę. Z szafki wyjmij Infrared Scope. Załóż ją na snajperkę i pokonaj Regeneratora, strzelając w czerwone punkty pod jego skórą. Teraz możesz biec dalej i rozwalać kolejnych Regeneratorów. W następnym pomieszczeniu pobaw się dźwigiem, potem zeskocz na dół i biegnij dalej. Miń pomieszczenie z komputerami i w następnym zabij dwóch strażników w zbrojach. Ashley na razie uwolnić nie możesz, więc biegnij dalej. Zabij wszyskich, wszystko wyzbieraj (Flasha zachowaj na później). Biegnij dalej, aż trafisz do sali z pobratymcem Regeneratora- Iron Maiden. Zabij go i zabierz mu Storage Room Key. Teraz biegnij dalej, a na zewnątrz rzuć Flasha- spadną ptaki, a jeden z nich da Ci 5000. Zawróć do miejsca, gdzie jest uwięziona Ashley i uwolnij ją. Chapter End.


Chapter 5-2

Jak wyjdziesz to zaatakuje Cie spora grupka przeciwników. Po rozwaleniu ich idź do pokoju z komputerami. Tutaj jeden cieć zablokuje drzwi. Jak je odblokujesz, wpadnie kolejna grupa. Po zabiciu ich idź dalej i zeskocz z Ashley w dół zsypu.
Podniesiesz się koło Irona. Kiedy się ocknie schowaj Ashley do kontenera i rozwal go. Zostawi sporo kasy. Podnosząc kraty dojdziesz do skrzyni, którą razem z Ashley musicie popchnąć. Rozwal kolejnego Irona i popchnij kolejną skrzynie. Teraz przejdź przez drzwi, idź naprzód walcząc z przeciwnikami i zbierając przedmioty. W dużej sali z kulą może być troszkę problemów. Chroń Ashley i za pomocą kuli rozwal ścianę blokującą przejście. Po wszystkim biegnij i przejdź przez drzwi. Tutaj zabijaj Regeneratory, aktywuj też przycisk w jednym z bocznych korytarzy. Pod opuszczoną zasłoną przeciśnie sie panna i otworzy ją z drugiej strony. Duże drzwi otworzysz również przy pomocy Ashley. Musicie równocześnie nacisnąć przyciski po obu stronach drzwi, kiedy mrugnie środkowe światło. Teraz pozbieraj przedmioty i wskakuj na buldożer. Podczas jazdy musisz odpierać atak wieśniaków, a także jadącej na Ciebie ciężarówki. W końcu zatrzymacie się, a Ty będziesz musiał przełożyć wajchę u góry. W drodze do wajchy uważaj na siebie i Ashley. Już po wszystkim jedź dalej, kontynuuj jatkę, rozwal jeszcze jedną ciężarówkę i... Kraksa! Pozbierajcie się z ziemi i idźcie dalej. W pomieszczeniu z kupcem jest drugi kamyk do rysia. W następnym pomiezczeniu animacja, strata Ashley i Chapter End.


Chapter 5-3

Zabierz 5000 (koło schodów) i idź dalej. Po obejrzeniu animacji z Adą i pewnym jegomościem biegnij naprzód i po schodach w dół. Jak chcesz to powalcz, grunt żebyś dotarł do kolejnych drzwi. Jeszcze troszkę biegu i dojdziesz do windy wjedź na górę, a tam czeka Cie bardzo fajna walka.
JACK KRAUSER- QTE
Jak sama nazwa wskazuje, chodzi o to, by wykonywać podane kombinację. Aby nie psuć zabawy nie napiszę, ile ich jest:D. Po prostu w skupieniu oglądaj scenkę.
Już po wszystkim zeskocz na dół i idź dalej. W korytarzu potrójny QTE, A w gabinecie Saddlera jest skarb (za Tobą, u góry). Teraz udaj się przejściem za fotelem. Biegnij jaskiniami, u kupca dozbrój się (zaraz boss) i idź dalej. Jeszcze kawałek drogi i boss time.
U3-TAKTYKA WALKI
W pierwszym etapie, w klatkach, chodzi o to by rozwalać zielone przyciski celem otwierania przegród i wciskać czerwone celem przedostania się do nastepnej klatki (skomplikowane...). Potwór nie będzie zbytnie nachalny, jedynie uważaj na QTE (sporo ich będzie). W drugiej i trzeciej klatce zrób to samo. W końcu platformy polecą w dół, razem z poczwarą... Pozbieraj wszystko i idź dalej.
Chyba nie dałeś sie nabrać?:) W drugim etapie są dwa wyjścia:
1.)Używasz RL i po frytkach (co najwyżej dobić go trzeba)
2.)Walczysz konwencjonalnie (sporo QTE, wykorzystuj też beczki)
Po walce zbierz kasę i biegnij dalej. Na dole (tam gdzie jest sporo przeciwników) strzel w beczke, po czym zeskocz i dobij opornych. Pozbieraj wszystko i zeskocz do dziury.
Biegnij naprzód, w bocznych korytarzach jest skarb i kasa. Po rozmowie z kupcem właź do góry i przejdź przez bramę. Idź dalej, aż będzie animacja. Boss time.
JACK KRAUSER- TAKTYKA WALKI
Po pierwsze... Choć to niewiarygodne, najłatwiej załatwić go nożem! Oto jak tego dokonać:
-ciąć kiedy podbiega
-uważać na QTE
W ostatniej formie (zmutowany) trzeba walczyć troszkę inaczej:
-uważać na QTE
-kiedy podejdzie, ciąć po nogach, a kiedy się odsłoni ciąć po ciele
Jeśli nie odpowiada Ci taka forma prowadzenia walki, to wykończ go konwencjonalnie. Uważaj na momenty, kiedy strzela i zbieraj przedmioty. W całej lokacji są dwa emblematy, które musisz zdobyć. Nie można zabłądzić. Kiedy zdobędziesz pierwszy emblemat, przegoń Krausera i przesuń rzeźbe w wiadome miejsce. Teraz opuść wajche i biegnij do kraty (po drodze może pojawić sie Krauser).Otwórz ją i zeskocz na dół. Rozwal roboty (latające również) i biegnij dalej. Po gadce z Krauserem właź do góry i zabierz drugi emblemat. Teraz kolejna animacja i QTE, i ostateczne starcie.Jest limit czasu -3 minuty. Cwaniak zasłania się skrzydłem, więc wal po nogach, a jak się odsłoni, to po korpusie. No i uważaj na QTE. Po pokonaniu Krausera zabierz trzeci emblemat, pobiegnij do wyjścia i umieść w płaskorzeźbie trzy elementy, Chapter End


Chapter 5-4

Biegnij przed siebie. Zobaczysz minitwierdzę. Jednak nie będziesz szturmował jej sam. Poznaj Mike'a.
TWIERDZA- TAKTYKA WALKI
Możesz unikać walki- Mike będzie robił wszystko za Ciebie.Tylko długo to trwa. Jednak mozesz włączyć sie do walki. Na początku gość z karabinem- wbiegnij do namiotu a Mike sie nim zajmie. Następnie biegnij i wejdź do góry po drabince, a następnie zeskocz na dół i wiej! Wyważ drzwi, zabij najemników, naciśnij przycisk i biegnij dalej. Zobacz skąd strzela JJ, a następnie pobiegnij pod górę, zjedź do niego po linie i załatw go. Przesuń wajchę i przejdź przez bramę. Tutaj metodycznie zabij trzech karabinierów (lub poczekaj aż Mike to zrobi) i resztę menażerii. Jak zabijesz wszystkich (muzyka ucichnie) to naciśnij przyciski po obu stronach bramy i przejdź przez nią.
Teraz obejrzyj efektowną sieczkę w wykonaniu Mike'a. Niestety, chłopak zginie. Biegnij dalej, przejdź przez bramę, zeskocz na dół, zabierz skarb (za tobą) i obejrzyj animację z Adą. Idź dalej. W więzieniu wyzbieraj wszystko oraz zabij regeneratora, potem wespnij się bokiem pokruszonych schodów.
Tutaj będzie gorąca akcja. Musisz otworzyć sobie przejście. Biegaj po lokacji, zabijaj przeciwników (będzie jeden JJ). Odnajdź dwa przyciski. Jeśli spróbujesz je wcisnąć, jeden z najemników zabierze klucz. Odnajdź go, zabij i zabierz mu przedmiot, a nastepnie aktywuj go w wiadomym miejscu. Naciśnij oba przyciski i wydostań się stąd. W kolejnym pomieszczeniu zabij dwóch tarczowników i przejdź przez dużą bramę. Animacja. Po animacji przejdź przez drzwi i od razu skręć w prawo. Są tu cenne beczki:). Teraz możesz pohandlować z kupcem i iść dalej. Za kolejnymi drzwiami załatw przeciwników i wejdź do salki, w której usuniesz insekta z Waszych ciał. Chapter End


Final Chapter

Jak sama nazwa wskazuje- zbliżamy się do końca. Idź w lewo, po schodach i przez drzwi. Uzbrój się u kupca (rakietnica). Zejdź na dół i oglądaj animację.
OSMUND SADDLER- TAKTYKA WALKI
Twoim zadaniem jest go osłabiać i wbijać mu nóż w oko (przy odpowiedniej animacji). W tym celu używaj czerwonych beczek oraz przemyślnej maszynerii, która nieźle go nadwątli. Rzucaj granaty (po jednym, jeśli masz), użyj RL, a kiedy wszystko już wykorzystasz, to strzelaj (najlepiej z shotguna- duże pole rażenia) w otwarte oko, które ma na odnóżach. Uważaj również na QTE. W pewnym momencie Ada zrzuci specjalnego Rocket Launchera- zrób z niego użytek...
Po walce zbierz kasę i wiej. Zjedź windą na dółm zeskocz i złap Ashley i uciekaj skuterem. Koniec. Przyznaj, że dawno nie przeżyłeś nic podobnego...:)



Autor: Singleplayer
Ostatnio zmieniony sob 05 sty, 2008 przez MiGoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Solucje i poradniki”