Skrót:
CH. - Chapter - Rozdział
EMBLEM (RIGHT HALF) - Emblemat (Prawa połowa) - (Pueblo, CH. 1-2)
LOKACJA: Teren w którym poraz pierwszy spotykamy Merchanta (sprzedawcę), znajduje się w jednej ze skrzynek
UŻYCIE: po połączeniu z lewą częśćią emblematu używamy na drzwiach znajdujacych się w północnej częśći lokacji.
EMBLEM (LEFT HALF) - Emblemat (Lewa połowa) - (Pueblo, CH. 1-2)
LOKACJA: j.w
UŻYCIE: po połączeniu z prawą częśćią emblematu używamy na drzwiach znajdujacych się w północnej częśći lokacji.
INSIGNIA KEY - Klucz z insygnią illumiadosów - Las Plagas (Pueblo, CH. 1-2)
LOKACJA: w Domu Bitoresa Mendeza, leży na biurku obok łóżka
UŻYCIE: Otwiera drzwi z takim samym symbolem w pierwszym sektorze Pueblo.
ROUND INSIGNIA - Specjalny klucz Insignia (Pueblo, CH 2-3)
LOKACJA: za wodospadem, w komnacie ze świecami
UŻYCIE: Dzięki niemu otworzysz drzwi do kościoła na cmentarzu.
CAMP KEY - Klucz do obozu (Pueblo, CH. 2-3)
LOKACJA: Klucz posiada jedna z sióstr Bella, więc aby go zdobyć musisz je zlikwidować
UŻYCIE: Otwiera drzwi ze znakiem Insygni w miejscu gdzie poraz pierwszy pojawia się Bella Sister.
OLD KEY - Stary klucz (Pueblo, CH. 2-3)
LOKACJA: Kiedy wybierzemy drugą odnogę w wiosce (po obronie domu z Luis'em), czyli walkę z El Giganto w drugim domku znajdziemy ten klucz
UŻYCIE: Otwiera kolejne drzwi na naszej drodze.
FALSE EYE - Fałszywe oko (Bitoresa Mendeza) - (Pueblo, CH. 2-3)
LOKACJA: Walka z Mendezem (trzeba go zlikwiodać aby zdobyć oko)
UŻYCIE: Trzeba użyć na skanerze przy wyjściu z wioski, w lokacji z wagonikiem.
GOLDEN SWORD - Złoty miecz (Zamek, CH. 3-1)
LOKACJA: Zamkowe Baraki
UŻYCIE: Najpierw trzeba zdjąć Platynowy miecz, następnie podmienić go na Złoty, dzięki temu otworzymy drzwi.
PLATINUM SWORD - Platynowy miecz (Zamek, CH. 3-1)
LOKACJA: Zamkowe Baraki
UŻYCIE: j.w
CASTLE GATE KEY - Klucz do zamku (Zamek, CH. 3-1)
LOKACJA: Pomieszczenie na zachód od głównego wejścia do Zamku
UŻYCIE: Otwiera Frontowe wejście do zamku w tej samej arenie w której go zdobywamy.
PRISON KEY - Klucz do więzienia (Zamek, CH. 3-1)
LOKACJA: Wisi na obrazie, nieopodal dwóch statuł które zagradzają wejście ogniem
UŻYCIE: Otwiera więzienne drzwi w tej samej lokacji.
GALLERY KEY - Klucz do Galerii (Zamek, CH. 3-1)
LOKACJA: Aby go zdobyć musisz zabić illuminadosa w czerwonym stroju, znajdziesz go w Galerii ,najlepszym sposobem jest użycie Snajperki
UŻYCIE: Otwiera drzwi w tym sektorze.
GOAT ORNAMENT - Ornament Kozła (Zamek, CH. 3-2)
LOKACJA: Znajduje się w ostatnim pomieszczeniu Galerii
UŻYCIE: Jeden z trzech ornamentów, który po włorzeniu w ścianę w głównym początkowym Hollu udostępnia nam dalsze przejście.
LION ORNAMENT - Ornament Lwa (Zamek, CH 4-1)
LOKACJA: Na samym końcu w skrzyni w Lokacji ze Smokami
UŻYCIE: j.w
SERPENT ORNAMENT - Ornament Węża (Zamek, CH. 3-4)
LOKACJA: Grając Ashley, po zagadce z puzzlami, Ornament znajdziemy w następnym pomieszczeniu w skrzyni
UŻYCIE: j.w
MOONSTONE (LEFT HALF) - Księżycowy kamień (lewa połowa) - (Zamek, CH. 3-2)
LOKACJA: Ogrody Salazara
UŻYCIE: Po połączeniu z prawą częścią używamy na drzwiach prowadzących do zamkowej sypialni.
MOONSTONE (RIGH HALF) - Księżycowy kamień (prawa połowa) - (Zamek, CH. 3-2)
LOKACJA: Ogrody Salazara
UŻYCIE: Po połączeniu z lewą częścią używamy na drzwiach prowadzących do zamkowej sypialni.
STONE TABLET - Kamienna tablica (Zamek, CH. 3-4)
LOKACJA: Po rozwiązaniu prostej zagadki grając Ashley, na ścianie wisi ten przedmiot
UŻYCIE: Jest potrzebny do rozwiązania Puzzli.
SALAZAR FAMILY INSIGNIA - Insignia Rodziny Salazarów (Zamek, CH. 3-4)
LOKACJA: Ten przedmiot zdobędziesz grając Ashley, po układance z puzzlami znajdziesz go w następnym pomieszczeniu
UŻYCIE: Wkładamy go w mechanizm którym później kręcimy aby odblokować sekretne przejście.
QUEEN'S GRAIL - Puchar Królowej (Zamek, CH. 4-1)
LOKACJA: Puchar ten znajdziemy w drugiej odnodze niż Puchar króla, w czerwonej skrzynce, w lokacji tej najpierw musimy pozbyć się dwóch Los Illuminados, którzy kierują pojazdem - Drillerem
UŻYCIE: j.w
KING'S GRAIL - Puchar Króla - (Zamek, CH. 4-1)
LOKACJA: Pomieszczenie obronne, w którym walczymy z trzema rycerzami
UŻYCIE: Kładziemy na ręce królowej w północnym korytarzy (Annex main corridor), jeżli położymy drugi Puchar otworzą nam się drzwi do kolejnej lokacji.
DYNAMITE - Dynamit (Kopalnia, CH. 4-2)
LOKACJA: Dynamit znajdziemy w kopalni
UŻYCIE: Służy do wysadzenia wielkiego kamienia, który blokuje nam dalszą drogę.
KEY TO THE MINE - Klucz do Kopalni (Kopalnia, CH. 4-3)
LOKACJA: Klucz znajduje się w podziemnych ruinach, w pomieszczeniu pilnowanym przez Ganadosów w tym dwóch z piłami
UŻYCIE: otwiera drzwi w tej samej lokacji.
STONE OF SACRIFICE - Kamień poświęcenia (Podziemne Ruiny, CH. 4-3)
LOKACJA: Po wyjściu z wagonika w podziemnych ruinach, przedmiot bedzie tuż przed nami
UŻYCIE: Używamy go na drzwiach nieopodal ogniska, które wcześniej mijaliśmy.
FREEZER CARD KEY - zamarznięta karta (Wyspa, CH 5-1)
LOKACJA: Pokój Autopsji
UŻYCIE: Otwiera drzwi od chłodni, przeciwległy korytarz.
WASTE DISPOSAL CARD KEY - Karta od pomieszczeń usuwania odpadów (Wyspa, CH. 5-1)
UŻYCIE: Dostajemy ją poprzed włorzenie FREEZER CARD KEY do specjalnego czytnika w pomieszczeniu Autopsji, nieopodal pierwszego pomieszczenia Laboratoryjnego.
STORAGE ROOM CARD KEY - Karta do magazynu (Wyspa, CH. 5-1)
LOKACJA: Aby zdobyc ta kartę musimy zabić Regenaratora Iron Maidena
UŻYCIE: Otwiera nam wejście do magazynu w której jest więziona Ashley.
PIECE OF THE HOLY BEAST, EAGLE - Część świętej bestii, Orzeł (Wyspa, CH. 5-3)
LOKACJA: Sam szczyt wieży, kiedy podniesiemy ten elemnt rozpocznie się walka z Krauserem
UŻYCIE: Jedna z trzech częśći, którą wsadzamy w malowidło w północnej części lokacji uzyskując przejście do dalszych sektorów.
PIECE OF THE HOLY BEAST, PANTHER - Część świętej bestii, Pantera (Wyspa, CH. 5-3)
LOKACJA: Północna część ruin, przy samym miejscu w które wsadzamy pozostałe częśći
UŻYCIE: Jedna z trzech częśći, którą wsadzamy w malowidło w północnej części lokacji uzyskując przejście do dalszych sektorów.
PIECE OF THE HOLY BEAST, SERPENT - Część świętej bestii, Wąż (Wyspa, CH. 5-3)
LOKACJA: aby uzyskać ta część musisz pokonać Krausera na wieży
UŻYCIE: Jedna z trzech częśći, którą wsadzamy w malowidło w północnej części lokacji uzyskując przejście do dalszych sektorów.
EMERGENCY LOCK CARD KEY - Karta (Wyspa, CH. 5-4)
LOKACJA: Znajdziesz ją w lokacji po wiezieniu, jest to podwójnie strzeżony teren, aby ją zdobyć trzeba pokonać jednego z Ganadosów który tą kartę przejął
UŻYCIE: trzeba ją użyć na dówch panelach w tej samej lokacji
JET-SKI KEY - Klucz do Skutera wodnego Jet-Ski (Wyspa, Final Chapter)
LOKACJA: Zdobywamy go po pokonaniu ostatniego Bossa
UŻYCIE: Odpalamy nim Skuter wodny zanajdujący się na końcu podziemnego tunelu.
[RE4] Opis przedmiotów
[RE4] Opis przedmiotów
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 2 razy.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage