Air Force Proof:
Gdzie: w rezydencji na szafie [82]
Użycie: na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą bazy treningowej [49]
Airport Key:
Gdzie: w pomieszczeniu ze zbiornikami [84]
Użycie: w hali [34] przy kracie blokującej dostęp do save room’u [86]
Alexander’s Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alexander’s Pierce
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]
Alexander’s Pierce:
Gdzie: przy zwłokach Nosferatu w hali [117]
Użycie: trzeba z niego wydobyć Alexander’s Jewel
Alexia’s Choker:
Gdzie: na ziemi, tuż po walce z pierwszą formą Alexii w rezydencji na Antarktydzie [133]
Użycie: trzeba z tego skarbu wydobyć Alexia’s Jewel
Alexia’a Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alexia’s Choker
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]
Alfred’s Ring:
Gdzie: w pomieszczeniu z komorami, przy zwłokach Alfreda [131]
Użycie: trzeba z niego wydobyć Alfred’s Jewel
Alfred’s Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alfred’s Ring
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]
Army Proof:
Gdzie: w pomieszczeniu monitorującym w ośrodku treningowym [60]
Użycie: : na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą MTF [49]
Bar Code Sticker:
Gdzie: w bazie na Antarktydzie na skrzyni w pokoju oznaczonym BOW [96]
Użycie: w hali [92], przed uruchomieniem taśmy
Battery:
Gdzie: w korytarzu, przed drzwiami [108]
Użycie: na podnośniku, na placu z jeepem [41]
Biohazard Card:
Gdzie: na podniesionej platformie, w hali [34]
Użycie: do otwierania zablokowanych rolet w ośrodku treningowym
Blue Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: unieszkodliwia trucizny
Blue Jewel:
Gdzie: w posągu tygrysa, w czerwonym korytarzu [127]
Użycie: w sypialni Alfreda [145], na pozytywce.
Briefcase:
Gdzie: w kabinie rozbitej ciężarówki [5]
Użycie: trzeba z niej wydobyć TG-01
Chemical Storage Key:
Gdzie: na platformie, do której wynosi podnośnik w hallu z jeepem [41]
Użycie: w laboratorium [113] przed programowaniem temperatury
Clement ∑:
Gdzie: w laboratorium na wyspie [113]
Użycie: do sporządzenia Clement Mixture
Clement α:
Gdzie: w pokoju z narzędziami [47]
Użycie: do sporządzenia Clement Mixture
Clement Mixture:
Gdzie: sporządzone z Clement α i Clement ∑
Użycie: do wyekstrahowania Halberd z Eagle Plate
Control Lever:
Gdzie: w samolocie transportowym [88]
Użycie: na panelu do podnoszenia pomostu przed samolotem [83]
Crane Key:
Gdzie: basen przy windzie [141]
Użycie: kabina operatora dźwigu, pozwala uruchomić urządzenie i wyłowić zwłoki Nosferatu [142]
Crystal Ball:
Gdzie: w lufie armaty w więzieniu na podwyższeniu [138]
Użycie: musi być zgnieciona przez opadający blok tuż przy celi na podwyższeniu [138] – w środku jest Security Card #1
Detonator:
Gdzie: przy zwłokach w magazynie z amunicją [93]
Uzycie: przy ładunku umieszczonym na szafie pancernej w magazynie z amunicją [93]
Door Knob:
Gdzie: w hali, gdzie atakują po raz pierwszy huntery [56]
Użycie: na drzwiach prowadzących na platformę z Tank Object[114]
Dragonfly Object:
Gdzie: w szklanym pojemniku, na stole w sali konferencyjnej [147]
Użycie: po połączeniu z czterema skrzydłami daje dostęp do jednej z końcowych lokacji
Duraluminium Case:
Gdzie: w kilku pomieszczeniach – łazienka w pałacu [24], pomieszczenie krematoryjne [76] oraz pomieszczenie z obrabiarką [101]
Użycie: zawierają kolejno proch, części do pistoletu i naboje do magnum, walizkę otwiera się wytrychem (lockpick)
Emblem Card:
Gdzie: na dziedzińcu [43w schowku po umieszczeniu na nim Eagle Plate
Użycie: otwiera niektóre rolety w ośrodku treningowym
Eagle Plate:
Gdzie: na ścianie w pokoju z makietą ośrodka [49], w sali konferencyjnej [72] oraz w basenie z dorosłym albinoidem [116]
Użycie: (w kolejności jak wyżej) na tarasie [43], w specjalnym wgłębieniu; celem otwarcia drzwi na placu z gilotyną [12]; celem wyekstrahowania Halberd
Earthernware vase:
Gdzie: w pokoju z obrazami [62], za wizerunkiem Alfreda
Użycie: trzeba wyjąć z jej środka The Queen Ant Object
Extinguisher:
Gdzie: w magazynie w ośrodku treningowym [14]
Użycie: aby ugasić pożar przy ciężarówce [5] oraz w zbrojowni [93], po uprzednim ponownym napełnieniu
First Aid Spray:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: odnawia całą energię
Gas Mask:
Gdzie: w pokoju do prac nad BOW [96]
Użycie: pozwala przebywać w zagazowanych pomieszczeniach
Golden Dragonfly:
Gdzie: poprzez połączenie 4 skrzydełek i tułowia ważki
Użycie: otwiera pomieszczenie [151]
Gold Key:
Gdzie: leży na makiecie MTF w pokoju [49]
Użycie: do otwarcia pokoju z obrazami [62]
Gold Lugers:
Gdzie: w zaułku za makietą czołgu [27] (otrzymujemy je później od Steve’a)
Użycie: do otwarcia drzwi gabinetu [63]
Gold Luger Replica:
Gdzie: dostępny w szufladzie po rozwiązaniu prostej zagadki w save roomie [107
Użycie: jego odkrycie odblokowuje Steve’a w trybie Battle Mode
Glass Eye:
Gdzie: w prosektorium [75] po zabiciu zombiaka w fartuchu
Użycie: w prosektorium [75], oczodole modelu człowieku, celem odblokowania przejścia
Green Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: odnawia część energii
Halberd:
Gdzie: wyekstrahowany przy użyciu Clement Mixture z Eagle Plate
Użycie: otwiera hangar z myśliwcem Alfreda; korytarz [108]
Hawk emblem:
Gdzie: w szufladzie w biurku w pomieszczeniu z komputerem [17]
Użycie: na maszynie duplikującej w pokoju [17], celem sporządzenia kopii niewykrywalnej dla czujników metalu
Haemostatic Medicine:
Gdzie: w save roomie na kanapie [45]
Użycie: należy je zanieść Rodrigo w odpowiednim czasie
ID Card:
Gdzie: pod komodą w save roomie [23]
Użycie: należy odczytać z niej kod i wpisać go do komputera w hallu głównym pałacu [22]
Ink Ribbon:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: do zapisywania stanu gry z użyciem maszyn do pisania
King Ant Object:
Gdzie: w jednym z automatów do gry w kasynie [71], po uruchomieniu odpowiedniego mechanizmu w pianinie
Użycie: na pozytywce w sypialni w pokoju Alfreda [80]
Lighter:
Gdzie: od początku w ekwipunku dla Claire; może dostać ją też Chris przy odpowiednio rozegranej grze
Użycie: w różnych momentach podczas gry
Lockpick:
Gdzie: przy odpowiednio rozegranej grze można ją dostać od Rodrigo w zamian za zapalniczkę
Użycie: otwiera proste zamki
Machine Room Key:
Gdzie: przyczepiony do dna doniczki w bazie na Antarktydzie w zaułku za szafą przy save roomie [90]
Użycie: otwiera maszynownię [99]
Mining Room Key:
Gdzie: na skrzyni w magazynie z bronią [93]
Użycie: otwiera Mining Room [94]
Music Box Plate:
Gdzie: w pozytywce w pokoju Alexii [146]
Użycie: na pozytywce w pokoju Alfreda [145]
Navy Proof:
Gdzie: przed pałacem [21]
Użycie: na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą MTF [49]
Octa Valve Handle:
Gdzie: po obróbce Valve Handle w pomieszczeniu [101]
Użycie: w save roomie [123] celem przywrócenia elektryczności
Padlock Key:
Gdzie: przy placu z gilotyną [12]
Użycie: otwiera bramę zamkniętą na kłódkę(umożliwia drogą na skróty) na ścieżce przed budynkiem [11]
Paper Wright:
Gdzie: w szafce w save roomie [90], którą otworzyć należy przy użyciu Halberd
Użycie: w szafce, w pokoju z komorą [113]
Piano Roll:
Gdzie: metalowy sarkofag w pokoju tortur [79]
Użycie: uruchamia pianino w kasynie [71]
Plant Pot:
Gdzie: w zaułku w save roomie [90]
Użycie: do jej dna przyczepiony jest Machine Room Key
Queen Ant Object:
Gdzie: w pokoju z obrazami [62]
Użycie: na pozytywce w pokoju Alexii [70]
Red Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: podnosi siłę działania zielonego zioła
Red Jewel:
Gdzie: w posagu tygrysa, w czerwonym korytarzu [127]
Użycie: w sypialni Alexii [146] na pozytywce
Rusted Sword:
Gdzie: w pokoju tortur [79], w ręku posagu
Użycie: w metalowym sarkofagu w pokoju tortur [79]
Security Card (scenariusz Claire):
Gdzie: wewnątrz kryształowej kuli (Crystal) na podwyższeniu z armatą
Użycie: przy panelu w przedsionku [139] - do otwarcia drzwi prowadzących do korytarza ze zbrojami [140]
Security Card (scenariusz Chrisa):
Gdzie: w segregatorze (Security File) otrzymanym od Claie w przedsionku [139]
Użycie: do uruchomienia systemu autodestrukcji bazy w pomieszczeniu z panelem [151]
Security File:
Gdzie: w przedsionku [139] od Claire
Użycie: wewnątrz jest Security Card
Side Pack:
Gdzie: w łodzi podwodnej [29] (scenariusz Claire) oraz w ośrodku treningowym w pokoju [42] (scenariusz Chrisa)
Użycie: zwiększa o dwa ilość przedmiotów możliwych do pomieszczenia w inventory
Silver Dragonfly:
Gdzie: w rezydencji, w pokoju z karuzelą [81] na krześle
Użycie: trzeba oderwać jej skrzydełka i umieścić w otworze na ścianie z wizerunkiem mrówki w tym samym pomieszczeniu [81]
Silver Key:
Gdzie: w pokoju Alexii [70] na łóżku po zatrzymaniu pozytywki
Użycie: do otworzenia dwóch par drzwi w pałacu : sali konferencyjnej [72] i kasyna [71]
Skeleton Picture:
Gdzie: w pokoju eksperymentalnym [61]
Użycie: do zawieszenia w pokoju z makietą bazy treningowej [49], jest zapisany na nim także kod, by odblokować drzwi do pomieszczenia, w którym wisi [61]
Socket:
Gdzie: za posągiem tygrysa w czerwonym korytarzu w bazie na Antarktydzie [127]
Użycie: do połączenia z Octa Valve Handle
Square Valve Handle:
Gdzie: po połączeniu Socket z Octa Valve Handle
Użycie: celem spuszczenia wody w basenie, w pomieszczeniu z windą [141]
Special Alloy Emblem:
Gdzie: pomieszczenie z duplikatorem [16] – powstaje z TG-01
Użycie: do otwarcia bramy na placu z wieżyczką strażniczą [7]
Steereing Wheel:
Gdzie: w tajnym pokoiku, za makietą czołgu w pałacu [27]
Użycie: na panelu przed łodzią podwodną [29], schodząc po schodach [28]
Sterile Room Key:
Gdzie: w biurku w gabinecie [143]
Użycie: do otwarcia drzwi dzielących pokój z posągiem [126] i hall rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]
Tank Object:
Gdzie: na platformie w ośrodku treningowym [114]
Użycie: w pokoju z makietą bazy treningowej [49]
TG-01:
Gdzie: w walizce (Briefcase), na placu z rozbitą ciężarówką [5]
Użycie: komponent do stworzenia Special Alloy Emblem – TG-01
Turn Table Key:
Gdzie: w pokoju z makietą bazy treningowej [49]
Użycie: w hali [56] na panelu
Valve Handle:
Gdzie: podwyższenie w bazie na Antarktydzie[100]
Użycie: w pomieszczeniu z obrabiarka [101]
Wings (4 sztuki):
Gdzie: w trzech miejscach w bazie na Antarktydzie – dwa na placu z fontanną [132], jeden w hali z kokonem [129] i jeden z gablocie w pokoju [149]
Użycie: do połączenia z Dragonfly Object, tworzą Golden Dragonfly
[RE Code: Veronica (X)] Przedmioty + lokalizacje
Zablokowany
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Przejdź do
- RPD Library
- ↳ Timeline Resident Evil
- ↳ Słownik Resident Evil
- ↳ Opowiadania
- ↳ Solucje i poradniki
- ↳ FAQ
- ↳ Tłumaczenia
- ↳ Opisy
- Uptown
- ↳ Resident Evil 0
- ↳ Resident Evil
- ↳ Resident Evil (2002)
- ↳ Resident Evil: Deadly Silence
- ↳ Resident Evil 2
- ↳ Resident Evil 2 (2019)
- ↳ Resident Evil 3 Nemesis
- ↳ Resident Evil 3 (2020)
- ↳ Resident Evil 4
- ↳ Resident Evil 4 (2023)
- ↳ Resident Evil 5
- ↳ Resident Evil 6
- ↳ Resident Evil VII
- ↳ Resident Evil VIIlage
- ↳ Resident Evil Code: Veronica (X)
- ↳ Resident Evil: Outbreak
- ↳ Resident Evil: Dead Aim
- ↳ Resident Evil: Survivor
- ↳ Resident Evil: Survivor 2
- ↳ Resident Evil: Revelations
- ↳ Resident Evil: Revelations 2
- ↳ Resident Evil: Umbrella Chronicles
- ↳ Resident Evil: Darkside Chronicles
- ↳ Resident Evil: Operation Raccoon City
- ↳ Resident Evil: Mercenaries 3D
- ↳ Umbrella Corps
- ↳ Resident Evil: Gaiden
- ↳ Pozostałe części Resident Evil
- Spencer Mansion
- ↳ Oficjalne dodatki
- ↳ Unofficial Resident Evil
- ↳ Fan Area
- ↳ Fabuła serii Resident Evil
- ↳ Postaci i przeciwnicy w serii Resident Evil
- ↳ Pozostałe (ogólne) dyskusje o serii
- Filmy Resident Evil
- ↳ Resident Evil: Genesis
- ↳ Resident Evil: Apocalypse
- ↳ Resident Evil: Extinction
- ↳ Resident Evil: Afterlife
- ↳ Resident Evil: Retribution
- ↳ Resident Evil: The Final Chapter
- ↳ Resident Evil: Degeneration
- ↳ Resident Evil: Damnation
- ↳ Resident Evil: Vendetta
- ↳ Biohazard 4D Executer
- ↳ Pozostałe
- ↳ Dyskusje ogólne
- Strony o serii Resident Evil
- ↳ Polskie
- ↳ Zagraniczne
- Arklay Mountains
- ↳ Zlot Fanów RE: Zima 2024
- ↳ Zlot Fanów RE: Jesień 2022
- ↳ Zlot Fanów RE: Jesień 2021
- ↳ Zlot Fanów RE: Zima 2019
- ↳ Zlot Fanów RE: Jesień 2016
- ↳ Zlot Fanów RE: Zima 2015
- ↳ Zlot Fanów RE: Zima 2014
- ↳ Zlot Fanów RE: Zima 2013
- ↳ II Zlot ZN (2013)
- ↳ I Zlot ZN (2012)
- ↳ Nieoficjalne spotkania
- ↳ Cosplay i inne
- Downtown