[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Awatar użytkownika
Naleśnik
Posty: 128
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: Craccoon City

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Naleśnik »

B@rt pisze: sob 25 sty, 2020 Tak zapytam z ciekawości. Komuś się udało zamówić Edycję Kolekcjonerską RE3R na PS4? Dostałem telefon od znajomego w czwartek(23 stycznia), że dwa sklepy(PL) wystawiły ofertę i po 5 minutach wyparowały. :(
Mnie się udało zamówić w Muve :rad12: To był czysty fuks bo akurat przeglądałem stronę Kolekcjonerki i postanowiłem sprawdzić ofertę polskich sklepów. Wtedy jeszcze nie było nigdzie newsa że "rzucili" grę do sklepów :) Patrzę na Muve i widzę że jest! Natychmiast kupiłem i jakieś 2 minuty później zmienili status na "produkt niedostępny". W Grymelu to samo, edycja zniknęła w kilka minut. Zawsze pozostaje Empik, hehe :smiech3: Mam nadzieję że zrealizują dostawę. Kolekcjonerki RE2 nie udało mi się kupić, więc rozumiem żal tych którzy nie załapali się na RE3. To jest chora sytuacja, zwłaszcza że to bardzo droga edycja i Capcom przesadził z tym ograniczonym nakładem.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RVRE »

To nie Capcom, a polski wydawca.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RON!N »

RVRE pisze: śr 29 sty, 2020 To nie Capcom, a polski wydawca.
Którym jest Cenega, a której sklepem jest Muve.pl (ale się nie przyznają :D).
Ciekawe skąd towar będzie posiadać Empik. Mniej oficjalny kanał :szok2:
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: WESKER-DL »

Nie tylko w Polsce był problem pre orderów, na całym świecie są braki. Mi nie udało się w Muve (RE2 EK tak) za to w Empiku jak najbardziej, pytanie tylko czy uda im się to zrealizować :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RON!N »

WESKER-DL pisze: pt 31 sty, 2020 Nie tylko w Polsce był problem pre orderów, na całym świecie są braki. Mi nie udało się w Muve (RE2 EK tak) za to w Empiku jak najbardziej, pytanie tylko czy uda im się to zrealizować :)
Tak, jak ktoś kupił kolekcjonerkę RE2, to RE3 by chciał, bo wówczas fantastycznie się będzie komponować.
A tutaj zonk. Od ręki pojawiają się spekulacji, którzy wykorzystują sytuację i maksymalizują cenę gry.
To skoro już Capcom tak robi, że mocno limituje ten towar, to może by się pokusił o jakąś numerację tych sztuk. Choć pewnie w jakiś sposób to robi :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Resident Evil 3: Nemesis Remake [NEWSY]

Post autor: Szakal »

papa50 pisze: ndz 23 lut, 2020 Masa nowcyh screenów zarówno z Resident Evil 3 i Resident Evil Resistance. Widać na nich m.in Brain Suckery i nowego stwora podobnego do G Adult.
https://imgur.com/a/ECHENYV
To jest Worm :D . Nawet widać, że Jill spotyka go w kanałach :D .
Złe oko moderacji czuwa.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Resident Evil 3: Nemesis Remake [NEWSY]

Post autor: Borek25 »

Screeny robią wrażenie trzeba przyznać.

Fajnie ze i brain suckery się pojawią, czyli nie licząc pająków i kruków to chyba będzie wszystko, bo pieski na pewno będą ;)
Btw: Wychodzi an to ze nemek będzie też mozliwy do spotkania w jakiś ciasnych pomieszczeniach, ciekawe tylko czy będzie on zabijalny i czy będzie dropił jakieś fanty...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Oglądałem gamepleya, dosłownie mózg mi wypadł :p to się wydaje jakby jill nie miała najmniejszej szansy na przeżycie tego wszystkiego, no po prostu genialne... nemek jest lepszy niż w oryginale widać że to ulepszone ai od mr.x to było tylko takie gadanie... on jest zupełnie inny, jest po prostu zajebisty i o wiele niebezpieczniejszy od oryginału, to będzie hicior, re2 remake chyba będzie zdeklasowane ;)
Awatar użytkownika
Mikey
Posty: 96
Rejestracja: czw 15 gru, 2011
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Mikey »

Zapowiada się, że Nemesis będzie konkretnym wrzodem na tyłku... Ogółem po trailerze widzę, że trudność 3 w porównaniu do 2 jest znacząco zwiększona... Oby tak dalej Capcom!
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Salvin »

Obejrzałem ten nowy gameplay. Ogólnie mnóstwo spoilerów, więc jak ktoś nie chce sobie psuć przyjemności to lepiej nie oglądać. Gra będzie na pewno dynamiczna, ale nie podoba mi się wszystko:

Spoiler!
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

i serio tylko te 2 rzeczy Ci się nie podobają?

-Jak dla mnie to nemesis nie tylko brzmi słabo ale i cały ten jego model jakoś mi nie podchodzi, i nie mowie o twarzy tylko o całości.
a co do twarzy to może i przemawia nostalgia przeze mnie ale stary design tez mi sie bardziej pdobal, tutaj porównanko macie:
Spoiler!
-Jill i carlos nie mają nic wspólnego z oryginałami, do tego ich wygląd jest dla mnie beznadziejny (model jill to z nowych tomb raiderów zripowali chyba)
-Wielka dżdżownica ma nogi
-Nie rozpoznałem żadnej miejscówki, jedynie neonowy znak z napisem "open" to jedyny dowód na to że to jest remake a nie zupełnie nowa gra. I niby fajnie że nowe ale niech sie zdecydują czy robią nową część czy remake bo bardziej wygląda jakby mieli świadomość że i tak nikt nie kupi nowych czesci z serii wiec wracają do starego grając na nostalgii. (mnie osobiście to nawet zmiany w ukladzie pokoi zabolały w remaku 2jki)

W sumie jakieś straszne problemy to nie są, ale jest coś co wzbudziło moje wątpliwości i zmieiło moje nastawienie do tej gry z "już kasa czeka na premiere" na "dobra może poczekam do promocji"

Te fikołki i spowalnianie czasu przez jill.
Nawet nie chce mi się kląć już na to... Zapytam tylko - "po co?". przecież oni mieli gotowy silnik i wszystko, wystarczyło zrobić mape z re3, podmienic tyranta na nemesisa i było by ok.
Nie rozumiem totalnie capcomu, mając świadomość, ze wszystkie residenty powyżej części 4 były jakimiś bezpłciowymi tworami w które nikt nie grał to po tak dobrej robocie i ciepłym przyjęciu remaku części drugiej NIE POWINNI NIC ABSOLUTNIE ZMIENIAĆ, DODAWAĆ ANI KOMBINOWAĆ bo jeszcze coś zepsują.
No i zepsuli, dodali tylko jeden nowy feature czyli jakieś śmieszne fikołki i dla mnie to psuje odbiór całej gry. (wracają mroczne wspomnienia z czasów gdy resident evil
ze względu na mode coraz bardziej zmieniał się call of duty)


Czekam aż się po premierze okaże, że jill po strzeleniu zombie w kolano może wskoczyć na niego, sprzedać mu kopniaka i odbić się z saltem do tyłu.
Ściągam to z torrentów, elo.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RVRE »

golibroda pisze: śr 26 lut, 2020 przecież oni mieli gotowy silnik i wszystko, wystarczyło zrobić mape z re3, podmienic tyranta na nemesisa i było by ok
Gdyby tak zrobili, to narzekałbyś że poszli na łatwizne.

Sam gameplayu nie oglądam, poczekam na demo ale wiem że i tak kupuję na premierę choćby tam Nemesis chodził z boomboxem z włączonym "Can't Touch This" i gibał się do tego jak rezus.
Awatar użytkownika
Bzduras
Posty: 1866
Rejestracja: czw 06 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Bzduras »

Elegancko jest. Kwiecień zapowiada się mięsiście, a Wielkanoc w akompaniamencie jęku zgiłków i STAAAARS ma szanse na bycie najlepszym świętem ever :D
Obrazek
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

RVRE pisze: śr 26 lut, 2020
golibroda pisze: śr 26 lut, 2020 przecież oni mieli gotowy silnik i wszystko, wystarczyło zrobić mape z re3, podmienic tyranta na nemesisa i było by ok
Gdyby tak zrobili, to narzekałbyś że poszli na łatwizne.
w sumie to właśnie tak zrobili i to akurat mi nie przeszkadza, chodzi o to, że już mogli tam nie wtykać paluchów i zostawić jak jest.
Oby już więcej nie wyskakiwali ze swoimi pomysłami. fikołek jill wygląda strasznie crapowato, jak z jakiejś gry indie lub platformówki 3d a nie w czymś co stara się być realistyczne. Jeszcze do tego jakieś błyski i światełka podczas fikołka. Ogólnie wygląda to jak mechanika zrobiona pod ten tryb online.

Mam nadzieje że jakoś fajnie to wpiszą chociaż w gameplay, w oryginale było bodajże że jak już cie raz zombie ugryzie to to za drugim razem możez mu walnąć z bara gdy będzie chciał kąsać znów, choć moim zdaniem mechanika z nożami z remaku 2jki była lepsza. jak każdego zombiaka bedzie sie dało uniknąć fikołkiem to to będzie bez sensu.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Recoil »

To jest dokładnie taka sama zmiana jaka miała miejsce w oryginalnych częściach. W trójce z 1999 dodali przecież mechanikę uników, więc tak naprawdę to są bardzo oddani oryginałowi i nie kombinują.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

golibroda pisze: śr 26 lut, 2020 i serio tylko te 2 rzeczy Ci się nie podobają?

-Jak dla mnie to nemesis nie tylko brzmi słabo ale i cały ten jego model jakoś mi nie podchodzi, i nie mowie o twarzy tylko o całości.
a co do twarzy to może i przemawia nostalgia przeze mnie ale stary design tez mi sie bardziej pdobal, tutaj porównanko macie:
Spoiler!
-Jill i carlos nie mają nic wspólnego z oryginałami, do tego ich wygląd jest dla mnie beznadziejny (model jill to z nowych tomb raiderów zripowali chyba)
-Wielka dżdżownica ma nogi
-Nie rozpoznałem żadnej miejscówki, jedynie neonowy znak z napisem "open" to jedyny dowód na to że to jest remake a nie zupełnie nowa gra. I niby fajnie że nowe ale niech sie zdecydują czy robią nową część czy remake bo bardziej wygląda jakby mieli świadomość że i tak nikt nie kupi nowych czesci z serii wiec wracają do starego grając na nostalgii. (mnie osobiście to nawet zmiany w ukladzie pokoi zabolały w remaku 2jki)

W sumie jakieś straszne problemy to nie są, ale jest coś co wzbudziło moje wątpliwości i zmieiło moje nastawienie do tej gry z "już kasa czeka na premiere" na "dobra może poczekam do promocji"

Te fikołki i spowalnianie czasu przez jill.
Nawet nie chce mi się kląć już na to... Zapytam tylko - "po co?". przecież oni mieli gotowy silnik i wszystko, wystarczyło zrobić mape z re3, podmienic tyranta na nemesisa i było by ok.
Nie rozumiem totalnie capcomu, mając świadomość, ze wszystkie residenty powyżej części 4 były jakimiś bezpłciowymi tworami w które nikt nie grał to po tak dobrej robocie i ciepłym przyjęciu remaku części drugiej NIE POWINNI NIC ABSOLUTNIE ZMIENIAĆ, DODAWAĆ ANI KOMBINOWAĆ bo jeszcze coś zepsują.
No i zepsuli, dodali tylko jeden nowy feature czyli jakieś śmieszne fikołki i dla mnie to psuje odbiór całej gry. (wracają mroczne wspomnienia z czasów gdy resident evil
ze względu na mode coraz bardziej zmieniał się call of duty)


Czekam aż się po premierze okaże, że jill po strzeleniu zombie w kolano może wskoczyć na niego, sprzedać mu kopniaka i odbić się z saltem do tyłu.
Ściągam to z torrentów, elo.
Większość twoich narzekań jest trochę bez sensu bo: To tylko twoje domysły.

Jill wygląda lepiej ale to subiektywna opinia moja, co do carlosa jego wygląd tez mi nie podchodzi ale zachowanie jest jak najbardziej okej, serio wole takiego chłopa co pomaga i chce współpracować z Jill, a nie tego klasycznego co ciągle miał jedną wymówkę ( muszę coś załatwić ) i uciekał i tak to on pomagał, a tutaj mają cały czas kontakt przez radio, jak leon i cliere w oryginalnym re2, do tego widać ewidentnie że carlosowi zależy i nie ma tak <cut> jak ten stary.

-Problem tylko w tym że to nie jest TA wielka dżdżownica :rad7: to najprawdopodobniej Hunter beta? ten żabopodobny...

- No to chyba bardzo dobrze że nie rozpoznałeś żadnej miejscówki? to znak że nie na spoilerowali za dużo innych lokacji które się pojawią, a jak pamiętamy ma to być bardziej otwarte miasto niż te z oryginału, a widzieliśmy tutaj co? maks 2 ulice i chyba 2 budynki, także spokojnie.

Fikołki były i w oryginale podczas uników, raz na jakiś, czas wchodził taki specjalny unik i Jill szybciej strzelała z pistoletu, i to samo mamy tutaj, spowolnienie pewne jest dlatego by nie wystrzelać całego magazynku w powietrze, bo tu nie ma autoaima?

No i mamy mapke z re3 unowocześnioną z dodatkiem nowych rzeczy, z tyrantem nemesisem który jest szybszy i agresywniejszy niż oryginalny, wszystko jest, i co z tego że czasem stoi jak kloc, chyba trzeba miec jakieś szanse aby z nim walczyć? oryginalny tez czasem stał i tylko darł ryja, albo chodził wolno...

Recoil: Warn za bluzgi.
PS. Imiona i nazwy własne piszemy wielką literą - tę uwagę kieruję też do golibrody.
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Salvin »

Recoil pisze: śr 26 lut, 2020 To jest dokładnie taka sama zmiana jaka miała miejsce w oryginalnych częściach. W trójce z 1999 dodali przecież mechanikę uników, więc tak naprawdę to są bardzo oddani oryginałowi i nie kombinują.

No właśnie trochę kombinują. Oryginalnie były uniki. Ale były dość trudne do opanowania i dawały tylko lekką formę obrony, chwilowe odetchnięcie. W Remaku mamy akrobacje i slow-mo przez co możemy precyzyjnie wymierzyć sobie w przeciwnika. To samo Nemesis. Pal licho już ten jego wygląd. Ja nie grałem w RE2 to nie wiem jak ten Tyrant się tam zachowywał. Ten gameplay RE3 ukazuje jednak jak on stracił na mobilności. W pierwszej chwili myślałem, że w ogóle nie będzie biegał. A nawet jak zacznie to jest ociężały. Te walki, odnoszę wrażenie że on bardziej irytował niż straszył. Jakby to dziwnie nie zabrzmiało Nemesis z remaka ma bliżej do wersji filmowej niż poprzedniej growej. Do kwietnia blisko, więc dużo nie zmienią pewnie.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Obejrzałem ponownie ten gameplay tak gdy emocje i zachwyt opadły, i przyjrzałem się szczegółom strać z nemesisem, i moim skromnym zdaniem chłopak ma dokładnie te same ruchy co w oryginale plus kilka dodatkowych, jak długie i szybkie skoki, atak mackami który miał w oryginale dopiero pod koniec gry, no i nie zauważyłem żeby był wolniejszy, bo zachowuje się jak oryginał, głównie chodzi i czasem sprintuje, a co do spowolnienia czasu po uniku, to pewnie jest dlatego że nie ma tutaj autoaimów jak w oryginałach gdzie hity zawsze wchodziły, a tutaj byś się wkurzył jak po udanym uniku wypruł byś cały magazynek wszędzie tylko nie we wroga pod wpływem stresu :P
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

Salvin pisze: śr 26 lut, 2020
Recoil pisze: śr 26 lut, 2020 To jest dokładnie taka sama zmiana jaka miała miejsce w oryginalnych częściach. W trójce z 1999 dodali przecież mechanikę uników, więc tak naprawdę to są bardzo oddani oryginałowi i nie kombinują.

No właśnie trochę kombinują. Oryginalnie były uniki. Ale były dość trudne do opanowania i dawały tylko lekką formę obrony, chwilowe odetchnięcie. W Remaku mamy akrobacje i slow-mo przez co możemy precyzyjnie wymierzyć sobie w przeciwnika.
No dokladnie o tym pisalem, uniki wchodzily tylko jak dany zombiak juz raz cie ugryzl w tym pokoju. I jeszcze sie odpychac dalo ale jest to na poczatku trudne do zrobienia nansucho a co dopiero zeby w zombie uderzyc.
A najbardziej nie podoba mi sie wyglad tego, czyli że jakiś fikołek ze zbednymi efektami wizualnymi. Moze przesadzil3m ze od razu po jednym gameplayu skreslilem ta gre, ale serio - juz kilka rzeczy wczesniej mnie zniesmaczylo, odpalasz gameplay, pierwszy zombiak i jill sie zachowuje jak z jakis gier o batmanie.

Ja re 3 przeszedlem kilka razy nie wiedzac o tym ze mozna odpychac zombie czy robic uniki (myslalem ze po prostu czasem same wchodza) dopiero za ktoryms razem to ogarnąłem.

Ogplnie to mam wrarzenie jakby dodali te uniki do oryginalu tylko po to zeby dalo sie ominac zombiaka w wąskim korytarzu bez ugryzienia. I tak bardziej pod speed runnerów lub ludzi co chcą wbić fajnego ranka.
byś się wkurzył jak po udanym uniku wypruł byś cały magazynek wszędzie tylko nie we wroga pod wpływem stresu :P
Moze nie po uniku, ale w remaku re2 uwielbialem fakt ze celowanie jest takie trudne - mowie o tym ze przy kazdym poruszeniu celownika ten sie zwiekszal i tracilismy celnosc. Trzeba bylo namierzyc i poczekac z sekunde - dwie nie ruszając celownikiem az ten sie zmniejszy. Do tego gralem na konsoli to i samo namierzanie bylo problemem.
I to mi przysporzylo wiele fajnych akcji jak wlasnie zombiak cie goni, znajdujesz fajne miejsce obracasz sie, masz 3 sekundy na kilka strzalow ale w emocjach nie trafiasz.
Takich wlasnie akcji oczekuje od residenta (a nie fikolkow i piruetów) , zeby na kazdym kroku cie gnoili, a ty se musisz jakos poradzic.
i to remake dwojki akurat moim zdaniem zrobil lepiej od oryginalu(oryginal przechodze w 4h wiec moze kwestia tego ze mam to opanowane) , bylo tam czuc ze nawet pojedynczy zombiak często ciężką przeszkodą a co dopiero kilka...

W re 4 dodali szybkie, biegajace, skaczace wspinajace sie i rzucające siekierami zombie i czemu 10 takich wieśniaków łatwiej rozwalić niż jednego kulawego w re 2 remake? Bo tamten leon jest badasem ktory rozwali wszystko. A jezeli zamiast uciekania i walki o przetrwanie myslsisz jak zrobic najlepsze kombo z kopniaka zombiakom to marny to survival horror.

Tak BTW mial ktos wrarzenie ze w re remake 2 twardosc zombie zalezy od tego ile mamy ammo?
W sensie gdy masz za dużo nagle w zombiaka strzelisz 15 razy a ten dalej zyje.

W ogole mogliby wywalić caly system odpowiedzalny za ammo. W sensie konczy ci sie to nagle bedzie sie pojawiac wiecej na mapie.
Moim zdani3m lepsze by bylo cos w stylu: jest w komisariacie 50 naboi w sumie i se musisz poradzic. Na hardzie byloby 30.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RVRE »

Recoil pisze: śr 26 lut, 2020 To jest dokładnie taka sama zmiana jaka miała miejsce w oryginalnych częściach. W trójce z 1999 dodali przecież mechanikę uników, więc tak naprawdę to są bardzo oddani oryginałowi i nie kombinują.
Ciii, psujesz narrację że Capcom za bardzo kombinuje i robi Tomb Raidera z RE3, a sam rimejk śmierdzi i w ogóle.
Zablokowany

Wróć do „Resident Evil 3 (2020)”