[Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

-Problem tylko w tym że to nie jest TA wielka dżdżownica :rad7: to najprawdopodobniej Hunter beta? ten żabopodobny...
a to za to się nie obrażam akurat bo te huntery to takie bezpłciowe były. ale wątpię, że to huntery, może dodali coś całkiem innego. Huntery łaziły po kilka często to wygląda jak jedynak. Skojarzyło mi się z glizdą bo podobnie morde rozdziawia.
RVRE pisze: śr 26 lut, 2020 Ciii, psujesz narrację że Capcom za bardzo kombinuje i robi Tomb Raidera z RE3, a sam rimejk śmierdzi i w ogóle.
W mojej narracji o złym capcomie napisałem to wyżej, zaznaczając że tam było trudniejsze do wykonania a nie kolo gra w to pierwszy raz spotyka pierwszego zombiaka i odwala jakieś salta przy czaym sam jest tym zdziwiony.

A tu zagadka: Tomb raider czy Resident evil
Spoiler!

A tak ogólnie mam do was pytanie.
Wolelibyście całkowity idealnie wierny oryginałowi remake czy może pasują wam takie zmiany (tzn nie wiadomo do konca jakie jeszcze ale zapowiada sie na coś zupełnie innego niż oryginał. Na pewno na gameplayu widać jeden moment z oryginału a mianowicie pociąg i ten etap jest w 100% zmieniony.)

Ja osobiście wolałbym idealny remake, kiedyś te tła rysowane były bo konsola by nie udźwigła takiej gry w 3d, teraz mamy taką technologię, że mapę o takiej samej szczegółowości można zrobić w full 3d i to do tego pododwać ładne szaderki cienie i inne duperele. Jakoś skoro to jest remake wolałbym odwiedzić dokładnie te same miejscówki tyle, że przeniesione do 3d. Szotgan w piwnicy, roślinki na schodach przeciwpożarowych a jak w późniejszym etapie gry wrócisz do grubasa to jest easter egg taki jakby.

A najchętniej to bym widział coś w stylu RE 1 Remake(coś w sobie ma tamtejsza perspektywa) tylko jeszcze ładniejsze. Tak na prawdę w dzisiejszych czasach prerenderowane tła mogłyby mieć jakość filmu. Tak naprawdę zamiast tych teł mogliby wrzucić animowane klipy filmowe z elementami dodanymi komputerowo. I historia zatoczyłaby piękne koło, jak re2 i 3 to były jedne z najpiękniejszych gierek na psx (oczywiście na oszustwie z 2d tłami) tak dzisiaj by zrobił to samo tylko na innym levelu. Dziwi mnie w ogóle, że nikt na to nie wpadł jeszcze aby zrobić grę w ten sposób. w re 1 remake te tła w lepszej jakości wyglądały obłędnie, do tego bawili się z oświetleniem i animowanymi tłami i wyszło super.
Ostatnio zmieniony śr 26 lut, 2020 przez golibroda, łącznie zmieniany 5 razy.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Moze nie po uniku, ale w remaku re2 uwielbialem fakt ze celowanie jest takie trudne - mowie o tym ze przy kazdym poruszeniu celownika ten sie zwiekszal i tracilismy celnosc. Trzeba bylo namierzyc i poczekac z sekunde - dwie nie ruszając celownikiem az ten sie zmniejszy. Do tego gralem na konsoli to i samo namierzanie bylo problemem.
I to mi przysporzylo wiele fajnych akcji jak wlasnie zombiak cie goni, znajdujesz fajne miejsce obracasz sie, masz 3 sekundy na kilka strzalow ale w emocjach nie trafiasz.
Takich wlasnie akcji oczekuje od residenta (a nie fikolkow i piruetów) , zeby na kazdym kroku cie gnoili, a ty se musisz jakos poradzic.
No ale to wszystko będzie w remaku re3.

Tylko raz na jakiś czas gdy wejdzie ci dobry unik będziesz miał to krótkie spowolnienie, a tak to strzelasz tak samo jak w re2 remake, plus nie będzie broni obronnych jak w re2 remake, za to masz uniki, jedyna różnica z tego co rozumiem.

Ja tak nie mam że wytrzymałość zombiaka zależy od ammo, sam miałem 50 naboi w zapasie a zombiak padał po 3 strzałach, a potem dobijałem nożem, to jest randomowe ( wytrzymałość zombiaka ) ale ogólnie na hardcorze jest większa.
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

Tylko raz na jakiś czas gdy wejdzie ci dobry unik będziesz miał to krótkie spowolnienie, a tak to strzelasz tak samo jak w re2 remake, plus nie będzie broni obronnych jak w re2 remake, za to masz uniki, jedyna różnica z tego co rozumiem
No właśnie też tego nie zauważyłem a bardzo mi się podobała ta mechanika, taki zamiennik uniku ale limitowany, odzyskiwanie noży z zombie lub wsadzanie im granatu w morde. Bardzo mi się to spodobało. to są tak w ogóle mechaniki z RE 1 Remake o ile się nie mylę.

Poza tym mniejsza o te uniki, kiedyś też bolało że w RE2Remake można chodzić i strzelać a było to tak zrobione że ani razu nie wykorzystałem.
Ja tak nie mam że wytrzymałość zombiaka zależy od ammo, sam miałem 50 naboi w zapasie a zombiak padał po 3 strzałach, a potem dobijałem nożem, to jest randomowe ( wytrzymałość zombiaka ) ale ogólnie na hardcorze jest większa.
No możliwe dlatego się was pytałem o to bo takie podejrzenie miałem, pare razy zombiaka ostatnim strzałem, a przed pierwszym spotkaniem z tyrantem to na jednego zombie ponad magazynek musiałem władować a capcom od 4ki ma te swoje mechanizmy co nie pozwalają żeby brakło ammo. (choć nie jest to tak widoczne jak w the evil within, tam jak braknie ci ammo na walce z bossem to biegasz po arenie do okoła i ammo się pojawia nawet w mioejscach z których już je brałeś)
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Pytanie do speców :)

Czy wiadomo cokolwiek czy w re3 remake podobnie jak w RE2 remake będzie możliwość podmiany na oryginalne klasyczne audio czyli muzykę itp?
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Recoil »

Też już o tym rozmawialiśmy. Wielu ma nadzieję, że pokuszą się o takie rozwiązanie, ale konkretów żadnych odnośnie do tego nie podali póki co. Sam ostrzyłbym sobie na to zęby, choć w REmake 2019 kawałki z Main Hall i Save Room o niebo bardziej podobały mi się nowe aranżacje.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RVRE »

golibroda pisze: śr 26 lut, 2020 A tak ogólnie mam do was pytanie.
Wolelibyście całkowity idealnie wierny oryginałowi remake czy może pasują wam takie zmiany
Ja bym wolał żeby skasowali RE7 i wymazali pamięć o nim. Capcom wie co robi, w dwójce nie podobał mi się jedynie element z brakiem uników. Zrobią trójkę, kupię, przejdę, wydam opinię czy mi się spodobało lub nie i tyle. Bawić się w historie "a ja bym wolał żeby..." szkoda czasu. Jedyny głos jaki Capcom przyjmie to szelest szekli w sakiewce, a że podoba mi się co robią, to sakiewką potrząsnę i dam im grosza. Jesli trójka mi nie podejdzie, to do następnego rimejka podejdę z lekkim dystansem, ale szanse na to że po genialnej dwójce coś zepsują są małe. A narzekać jak stary dziad że dawniej to było lepiej, że statyczne kamery panie, że tła 2d to był szczyt technologii i w ogóle najlepiej grafiki wypalane gwoździem w kawałku drewna się tylko liczą- kto ma na to energię? Serio.
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

Że lepsze te kamery to nie powiedziałem, powiedziałem że coś w sobie mają i że bym wolał w tym remaku bo w tych czasach możnaby zrobić to ładniej.
I mam wrażenie że przez kamery statyczne jakoś ta gra się szybsza wydawała i jakoś się w nią na lajcie grało (moim zdaniem większy potencjał speedrunowy, bardziej się w to gra jak w arcadówke z automatu po kilku przejściach), nie wiem czy bym miał siłę przechodzić remake re3 kilkadziesiąt razy jak oryginał. Remake 2jki jeszcze nie skończyłem jako claire(chociaż movement i ogólnie feeling postaci w remaku był idealny jak na pierwsze "horrorowe" przejście.) nawet chociaż że byłem wniebowzięty tym jak im się ta gra wyszła. (zrobiłem cały komisariat na 3 sejwach i już z niego wyszedłem, zabili mnie a ostatni save z 2h temu).

Ale to takie moje osobiste marzenie, bo nie znam innej osoby która to lubi. Znam osoby które zobaczą kilka sekund gameplaya z RE 1 remake czy outbreak i już im się to nie podoba przez te kamery właśnie.

Poza tym to wątpię, że będzie kolejny remake bo już nie mają co remakować, poza tym to by była przesada chyba.
(tzn pewnie będzie ale może za 10 lat)

Jak na tamtte czasy to RE7 był w marę. a na pewno kkrokiem w dobrą stronę. Dopóki się nie wyszło z domu bekerów gra dawała radę.
w ogóle czemu akurat re 7 a nie re 5 i 6 ? z tych słabych residentów to siódemka akurat najlepsza.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RVRE »

RE5 i 6 były bardzo dobre, fabula też nie była głupia jak but i nie zaprzeczała sobie samej od pierwszej minuty ale to już dyskusja na osobny temat, w których też już pisałem o tym.

A rimejkować mają co. Najprawdopodobniejszy będzie RE4, który od paru lat nie dostał reedycji.
golibroda
Posty: 36
Rejestracja: ndz 09 lut, 2020

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: golibroda »

Nigdy nie śledziłem fabuły w residentach i o ile to nie był cinematic z fajną akcją to od razu pomijałem. Myślę, że gdybym skupiał się na fabule to nie byłbym takim fanem serii :D

Piątkę pomimo że od samego początku mi się nie podobała przeszedłem a potem jeszcze ze 3 razy na coopie bo w sumie to taka czwórka tylko, że gorsza, ewidentnie pod akcję i multik zrobiona.
RE6 to prawdopodobnie jedyny (oprócz celowniczków na nintendo) resident którego nie przeszedłem. A przeszedłem gaidena i survivorsa jedynke. Pamiętam z tego tylko różne bezczelne zgapy z l4d2 jak przejscie przez bramke na lotnisku, i odpala sie alarm bo masz metal na sobie, albo koles nie chce cie wpuścić do kościoła i zaczyna bić w dzwony, żeby Cię zjedli i może ziomowy etap z gigantami jakimiś co wyglądał jak z drugiej wojny, był nawet spoko. Aaaa i że weskera kampania to DMC.
Same gry może i by były fajne gdyby nie "Resident evil" w nazwie. Na premiere byly zbyt wielkim rozczarowaniem a teraz jak mi przeszło to nie ma powodu by to ogrywać jeszcze raz.

Nie będzie remake residenta 4 przez kolejne 5-10 lat, o ile kiedykolwiek wyjdzie. Mogę się o to założyć.

Choć w sumie racja, coś jest na rzeczy skoro capcom od kilku lat nie dał nam nowej wersji residenta 4 z dodanymi nowymi rozdzielczościami :smiech5: Zupełnie nie w ich stylu

@edit dobra jeszcze operacje raccoon city nie skończyłem. Zapomniałem o tym bo tam nie przeszedłem pierwszej misji.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1506
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Leon. KennedY »

Ludziska właśnie się dowiedziałem, że
Spoiler!
W sumie fajnie, ale chyba nie do końca... :smiech5:

Recoil: Nie sądzisz, że taka bomba powinna być ukryta dla chętnych? Pomijając, że to news, a nie ogólne dyskusje, które z definicji są luźniejsze i niezobowiązujące, i mało kto spodziewa się tu znaleźć takie rzeczy.


A przepraszam zastanawiałem się gdzie to napisać, ale o spoilerze nie pomyślałem. Wybacz.
Awatar użytkownika
papa50
Posty: 186
Rejestracja: sob 10 mar, 2007
Lokalizacja: Swarzędz

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: papa50 »

Leon. KennedY pisze: pt 06 mar, 2020 Ludziska właśnie się dowiedziałem, że
Spoiler!
W sumie fajnie, ale chyba nie do końca... :smiech5:

Recoil: Nie sądzisz, że taka bomba powinna być ukryta dla chętnych? Pomijając, że to news, a nie ogólne dyskusje, które z definicji są luźniejsze i niezobowiązujące, i mało kto spodziewa się tu znaleźć takie rzeczy.


A przepraszam zastanawiałem się gdzie to napisać, ale o spoilerze nie pomyślałem. Wybacz.
Jednak była to pomyłka redaktora OPM i na chwile obecną nie będzie takiej opcji w grze. Capcom sprostował:)
Welcome to Survival horror
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

W newsie przetłumaczonym na polski napisali że pojawi się audio "miasto pogrążone w chaosie" ale o który kawałek chodzi? Doomed city? Czy moze city without hope? Czy ktoś ma linka do oryginalnego angielskiego źródła tych nowych newsów? Gra zapowiada się na totalny hicior i chyba będzie to moja ulubiona gra na ps4 :)
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Recoil »

Wydaje mi się, że chodzi bardziej o dźwięki otoczenia.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Być może , ale chciałbym pchciałabym oryginalny nie przetłumaczony artykuł o tych nowościach, szukałem ale nic nie ma o tym niby soundtracku, i ciekawi mnie skąd ta informacja
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: WESKER-DL »

Chodziło o dźwięk przestrzenny a nie sam tytuł tracka, tutaj więcej czasu spędzimy na ulicach Raccoon więc musieli się bardziej wysilić w strefie audio, liczę na zacne opcje :)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RON!N »

papa50 pisze: pt 06 mar, 2020
Leon. KennedY pisze: pt 06 mar, 2020 Ludziska właśnie się dowiedziałem, że
Spoiler!
W sumie fajnie, ale chyba nie do końca... :smiech5:

Recoil: Nie sądzisz, że taka bomba powinna być ukryta dla chętnych? Pomijając, że to news, a nie ogólne dyskusje, które z definicji są luźniejsze i niezobowiązujące, i mało kto spodziewa się tu znaleźć takie rzeczy.


A przepraszam zastanawiałem się gdzie to napisać, ale o spoilerze nie pomyślałem. Wybacz.
Jednak była to pomyłka redaktora OPM i na chwile obecną nie będzie takiej opcji w grze. Capcom sprostował:)
Nie musiał prostować by domyślać się w 90% że tak nie będzie.
Nikogo nie razi "fast travel"? Kogoś pogięło :pff6:
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Recoil »

Spodziewam się bardziej czegoś w stylu kolejki w Dead Space niż fast travel znany z otwartoświatowych RPGów. A jak tak to wcale ni musi być takie złe. Tak rozwiązany fast travel miał miejsce w serii RE kilka razy, np. kolejka z kanałów do lab w RE2 czy pociąg z miasta do katedry w RE3.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Borek25 »

Tak fast Travel pewnie ma służyć do w miarę bezpiecznego omijania nemezisa na ulicy, ale to tylko moje domysły i pewnie będą góra 2 stacje, ale ciekawe to jest bo oznacza że serio Radeon City będzie musiało być spore, ale coś mi się wydaje że clock towera nie będzie :(
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: RON!N »

Recoil pisze: ndz 08 mar, 2020 Spodziewam się bardziej czegoś w stylu kolejki w Dead Space niż fast travel znany z otwartoświatowych RPGów. A jak tak to wcale ni musi być takie złe. Tak rozwiązany fast travel miał miejsce w serii RE kilka razy, np. kolejka z kanałów do lab w RE2 czy pociąg z miasta do katedry w RE3.
Dla mnie za pojęciem 'fast travel' oznacza punkty pomiędzy którymi można skakać oszczędzając czas.
Fabularny 'skok' do kolejnej lokacji, bez możliwości powrotu to nie jest 'fast travel'.
Bardzo trafne porównanie do kolejki z Dead Space. O tym nie pomyślałem. Fakt, tam działało to fantastycznie. I coś takiego jestem w stanie przełknąć.
Miasto jest w rozsypce. Konwencjonalna podróż ulicami nie jest możliwa (barykady, zniszczenia) więc pozostaje tylko metro. To ma sens!
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: [Ogólny] Dyskusje przedpremierowe

Post autor: Recoil »

No ok, chybione przykłady, ale w RE0 mogliśmy korzystać z kolejki w podany właśnie przez Ciebie sposób. O ile dobrze pamiętam 😉
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Zablokowany

Wróć do „Resident Evil 3 (2020)”