Raccoon City Demo

Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

PlayStation Store pisze:Resident Evil 3 Special Theme
A nie chodzi czasem o motyw do konsoli?
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Recoil pisze: pt 20 mar, 2020
PlayStation Store pisze:Resident Evil 3 Special Theme
A nie chodzi czasem o motyw do konsoli?
A być może, tego już nie wiem.

Ale i tak po cichu liczę na klasyczną muzykę... :okulary5:
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

To raczej jako osobne DLC. Nie urywam, że też bym się skusił. To była pierwsza rzecz jaką sprawdzałem przy okazji RE2 (2019).
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: RON!N »

Recoil pisze: pt 20 mar, 2020
PlayStation Store pisze:Resident Evil 3 Special Theme
A nie chodzi czasem o motyw do konsoli?
Na 100% motyw, i to w dodatku tylko jak zamówisz cyfrę. Swoją drogą, motywator naprawdę słaby.
Ale kupując RE2 dostawaliśmy więc 'mięska'...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

No dobra, czy udało się komuś wyrwać z objęć zombiaka? Klepanie X nic nie daje...
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Raccoon City Demo

Post autor: RVRE »

Bo to nie jest do uwalniania się. Jak nie naciśniesz nic to zombie wgryza się mocniej, animacja ataku jest odrobinę dłuższa i od razu mamy status "niepokojący".
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Recoil pisze: sob 21 mar, 2020 No dobra, czy udało się komuś wyrwać z objęć zombiaka? Klepanie X nic nie daje...
Tak jak napisał kolega wyżej, zresztą praktycznie to samo było w oryginale gdy się wciskało jakiś przycisk chyba O albo kwadrat, zależnie od wersji PAL czy NTSC to też można było szybciej się wyrwać od zombiaka czy nemesisa, ale i tak się obrywało tylko mniej, jestem pod wrażeniem ze pamiętali o takim szczególe o których praktycznie nikt nie mówił ani go nie wspominał, nice job Capcom
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

Mnie dość irytuje ten ,,detal". Zwłaszcza że ostatnio grałem w Outbreaki, gdzie był fajny motyw, gdzie jeśli miałeś pistolet w dłoni, to strzelałeś zombiakowi w głowę. Remake miał swoje rozwiązania.
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 143
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Patriota_1988 »

Siemka , orientuje się ktoś czy Nemesis po pokonaniu go będzie zostawiał jakieś przedmioty oczywiście w pełnej wersji gry ??? :)
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

Na co ty liczysz...
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 143
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Patriota_1988 »

A na to liczę czy na przykład zostawia części z których później składali byśmy broń jak w oryginale ??
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Patriota_1988 pisze: ndz 22 mar, 2020 Siemka , orientuje się ktoś czy Nemesis po pokonaniu go będzie zostawiał jakieś przedmioty oczywiście w pełnej wersji gry ??? :)
Tak będzie zostawiał jakieś fanty, przecież w jakimś newsie pisali że będzie coś dropił.
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 143
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Patriota_1988 »

Borek25 pisze: ndz 22 mar, 2020
Patriota_1988 pisze: ndz 22 mar, 2020 Siemka , orientuje się ktoś czy Nemesis po pokonaniu go będzie zostawiał jakieś przedmioty oczywiście w pełnej wersji gry ??? :)
Tak będzie zostawiał jakieś fanty, przecież w jakimś newsie pisali że będzie coś dropił.

Dziękuję za info :)
Awatar użytkownika
B@rt
Posty: 302
Rejestracja: pt 21 mar, 2008
Lokalizacja: Unknown
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: B@rt »

Demo skończyłem i zebrałem wszystkie figurki na PS4 i PC. Pierwsze przejście koło 52 minuty mi zajęło. :) Fajnie, że będzie można wybrać drogę do danej lokacji, a jak jeszcze dorzucą niespodzianki tu i tam... to dopiero będzie. :D Trzeba będzie koniecznie poćwiczyć uniki, bo już czuję te zgony na poziomie trudności HardCore.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

Fajnie, że będzie można wybrać drogę do danej lokacji


Niby można, ale zobacz, że wracając z wężem do hydrantu nie możemy przejść "górą" bo drzwi są zabarykadowane (jakiś zombiak tam się dobija i nie można przejść). Wszystko po to, ab Nemesisa zobaczyć koło cukierni.

Z unikami też mam kłopot. Jakoś nie potrafię tego wyczuć. Ktoś tu pisał o skuteczności 3/5, ale u mnie raczej 2/10. No nic, będziemy ćwiczyć.

PS. Moderzy już rozebrali Jill. Szybki im poszło.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Ponoć we francj8 ktoś już gra w Full i nie ma fizyki gdy zombie nie żyje, ale to może być tylko sciema, ale z drugiej strony...
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Deus Ex »

Recoil pisze: ndz 22 mar, 2020

PS. Moderzy już rozebrali Jill. Szybki im poszło.
No :kg:
Spoiler!
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: RON!N »

Deus Ex pisze: ndz 22 mar, 2020
Recoil pisze: ndz 22 mar, 2020

PS. Moderzy już rozebrali Jill. Szybki im poszło.
No :kg:
Spoiler!
Miny 'komandusów' adekwatne do sytuacji :)

A co do grania w full. Na na 90% recenzenci już to ogrywają.
Swoją drogą według mnie to zawsze było krzywdzące resztę graczy, ale wiem w czym rzecz więc spoko :D
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Salvin »

Nie podoba się nowy wygląd Nemesisa? Żaden problem na to też można zaradzić :ugly:

https://www.youtube.com/watch?v=pteMPpY ... e=emb_logo
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Wiadomo że wyjdą mody zmieniające modele, na 100%będzie też taki mod który zmieni model nemezisa na ten klasyczny i zmieni mu dźwięk na ten klasyczny ;) niestety na konsoli tego nie będzie :((((
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 (2020)”