Raccoon City Demo

Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Raccoon City Demo

Post autor: MiGoo »

Można już pobierać demo i testować! Wystarczy zmienić lokalizację (XO) lub założyć konto (PS4) np. na Australię.

Ogólnie w kilku słowach: gra wymiata! Grafika sto razy lepsza niż w RE2, humor Capcomowi też dopisuje (wide dokumenty U.B.C.S. 😉). Klimat też jest, Zombiaki wydają się mocniejsze niż w RE2...

A co Wy sądzicie?
Wegiel1916
Posty: 2
Rejestracja: czw 19 mar, 2020

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Wegiel1916 »

Ogolnie jest moc. Na ulicach czuć klimat. Masa dopracowanych detali. Ścieżka dźwiękowa (zwlaszcza a ulicach)- mistrzostwo swiata. Zmiany w sterowaniu i brak broni bocznej tez na plus. Nemesis pokazal, ze bedzie godbym przeciwnikiem. Mr. X może mu najwyzej buty czyscic. Dialogi ciekawe. Zapowiada sie naprawde kawal dobrej giery. Trudno szukac slabych stron, no moze muzyka nemesisa troche za malo straszna, ale to nic, on nadrabia wygladem i zachowaniem.

A i na demku bynajmniej nemek nie wszedl do save roomu, jak bylo zapowiadane. Strzelalem.do niego z otwartych drzwi i zatrzymywal sie na progu. Przed koncem dema wrocilem sie do metra i nie bylo tam cywilów, ciekawe, czy to nie dopracowanie, czy cos sie z nimi stalo.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Wegiel1916 pisze: czw 19 mar, 2020 A i na demku bynajmniej nemek nie wszedl do save roomu, jak bylo zapowiadane. Strzelalem.do niego z otwartych drzwi i zatrzymywal sie na progu. Przed koncem dema wrocilem sie do metra i nie bylo tam cywilów, ciekawe, czy to nie dopracowanie, czy cos sie z nimi stalo.
Przecież od tygodnia wiadomo było że miał nie wchodzić do save rooma, bo to był błąd w tłumaczeniu tylko.

Ja chyba nie zagram w demo by sobie nie spoilerować i nie psuć klimatu :P

Ale mam pytanie odnośnie muzyki, nie licząc muzyki z save rooma i tej przy walce z nemesisem, to mamy coś podobnego do tego co było w oryginale gdy biegamy po ulicach raccoon city?
chyba soundtrack nazywał się: city of ruin, czy może lepiej? :)
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: MiGoo »

Borek25 pisze: czw 19 mar, 2020Ale mam pytanie odnośnie muzyki, nie licząc muzyki z save rooma i tej przy walce z nemesisem, to mamy coś podobnego do tego co było w oryginale gdy biegamy po ulicach raccoon city?
chyba soundtrack nazywał się: city of ruin, czy może lepiej? :)
Jest inaczej, w tym przypadku na modłę remake RE2. Ale pamiętać trzeba że to jest demo i że do końca nie wiadomo jak to tutaj z soundtrackiem będzie.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

W re2 remake grałem tylko z klasycznym soundtrackiem, a tak to wiem że nie było muzyki wcale, można gdzieś posłuchać kawałka z re3 remake z ulic? Bo coś czuje że nie będzie opcji grania z klasyczną muzyką, choć meeeeeeega fajna jest muzyka z save Rooma, bo to praktycznie to samo co w re3 z ps1 ;)
Ostatnio zmieniony czw 19 mar, 2020 przez Borek25, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

Przede wszystkim cieszy to, że nie jest to czasowo ograniczone demo. Przeszedłem je w 43 minuty. Nie trzeba się więc spieszyć z odkrywaniem, można cieszyć się spokojnie rozgrywką.

Pierwsze wrażenie postaci bardzo pozytywne. Są autentyczne i wiarygodne. Dialogi rzeczywiście są już naturalniejsze niż kiedyś. Jill wygląda ślicznie. Sterowanie mi nie podeszło - niepotrzebne zmiany w stosunku do RE2. Mam tu na myśli nie tylko klawiszologię, ale i responsywność. Dziwne dla mnie jest to, że po puszczeniu przycisku biegu postać biegnie nadal, dopóki się nie zatrzymamy. Uniki na plus, jak w oryginale, do tego udane zastosowanie premiowane jest mocnym kontratakiem. Dobrze, że nóż już się nie zużywa (ciężko było mi przywyknąć do tego w poprzedniej części), z drugiej strony wyrywanie się zombiakowi QuTEm z bezczelnie wyświetlonym przyciskiem zalatuje tandetną grą akcji (wyłączając RE4!!! ;) ). Swoją drogą ani razu nie udało mi się strząsnąć zombiaka. Jeśli idzie o miasto, to mowa była o sporym obszarze. Wiem, że to demo, ale póki co widzę, że jest tak samo ograniczone korytarzowo jak oryginał. Nie mówię, że to źle, po prostu takie spostrzeżenie. Nie zauważyłem też, aby zombiaki były silniejsze niż w poprzedniej odsłonie. Z reguły celne trzy strzały w głowę załatwiały sprawę, ew. dobijało się nożem. Jednego delikwenta miałem wyjątkowo opornego HP miał tyle, że pozazdrościłby mu niejeden boss. Ale to akcydentalny przypadek.
Muzyka, póki co (choć niewiele można usłyszeć) na plus. W poprzedniej odsłonie muzyka była... poprawna, za to Save Room i Main Hall wgniatały w fotel - te dwa kawałki to chyba najlepsze (w moim odczuciu) kawałki w serii EVER!. Tu mamy podczas rozgrywki dobrą, klimatyczną muzykę. Save Room niemal identyczna jak w oryginale. Z jednej strony dobrze, wiernie, z drugiej, jak wspominałem, pokuszenie się o minimalistyczna wersję, jak w RE2, byłoby zacne. A swoją drogą, taki smaczek, w cukierni w radiu leci ten gitarowy kawałek z końca scenariusza B z oryginalnego RE2 ;)

Nemesis. Co tu dużo mówić, wiem, że ma grać pierwsze skrzypce - trudno. Liczę się z tym. Ja po prostu nie lubię tego typu rozwiązań. Nie lubiłem go w oryginale, nie polubię i tu. Podobnie Mr X. To jest coś, co moim zdaniem psuje klimat, a nie buduje. Uczucie zaszczucia można zrobić jednym zombiakiem (W Last of Us bałem się dużo bardziej nie wiedząc ilu zarażonych czy łowców czai się w ciemności, niż kiedykolwiek w RE spotykając Nemesisa czy Mr Xa). Nie potrzeba nieśmiertelnego kolosa na karku. To tani chwyt (i zarzut ten nie tyczy się konkretnie dema RE3, ale całej serii). Jako boss - ok. Jako stały element rozgrywki - nie ok.

Ogólne wrażenia oczywiście mega pozytywne i jaram się jak dziecko. Pewnie nie raz jeszcze pobawię się demem, zwłaszcza że nie będzie mi dane kupić gry jeszcze przez jakiś czas. Jest dobrze. Naprawdę dobrze.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Posty: 3838
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Re: Raccoon City Demo

Post autor: WESKER-DL »

Nożem jest fajnie powalczyć z Nemesisem, damage dostaje konkret, walka na uniki wchodzi jak w masło.

Moja walka z wygraną: https://youtu.be/udl6xxpXo-U
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

Ogarłem dzisiaj to demo na PS4 Pro, jak tylko miałem okazję, o to więc moja szczera opinia.

Na samym początku podkreślam, nie przeszedłem Resident Evil 2(2019), przeszedłem jedynie pierwszą i drugą wersję dema.

Od samego początku jestem całkiem negatywnie nastawiony do tego projektu, ze względu na zmiany, ale po ograniu dema wniosek mam jeden. O ile przy demie Resident Evil 2 czułem że jest to dwójka, czułem że jest to nowa iteracja klasycznej gry. To nie jest Resident Evil 3. Po prostu. Gra jest zupełnie przemodelowana, wiadomo już że zabrano z niej kilka elementów, a kilka pozmieniano, więc nie było by fair gdybym oceniał to przez pryzmat oryginału. To jest zupełnie nowa gra w uniwersum, korzystająca z wydarzeń Resident Evil 3 jako tła do wydarzeń, więc będę na to patrzył jak na zupełnie nową grę(choć mogę się odwołać do tego czy coś zrobiono lepiej, lub gorzej).

Grafika prezentuję się zacnie, zwłaszcza że gra działa w 60 klatkach. Mam wrażenie że z multiplatformy na PS4 zwyczajnie więcej wycisnąć się już nie da(jeśli nie ma się iść na żadne kompromisy). Sam wygląd postaci Jill w ruchu to dosyć abstrakcyjne odczucie. Na trailerach wyglądała dla mnie ja jakaś zupełnie obca postać, tu z jakiegoś powodu czuję że jest to Jill. Nie potrafię tego wyjaśnić. Grafika(choć po Re2 nie jest już żadną rewolucją) i postać zdecydowanie na plus.
Nie rozumiem przy tym co MiGoo miał na myśli poprzez ,,grafika 100 razy lepsza niż w Re2". Swoją drogą, cieszy mnie że szef forum czuję taką ekscytację do nowej części serii:).

Sterowanie jest osobliwe. Da się przyzwyczaić do niego na pewno, jednak postać porusza się z niezwykłą swobodą, co działało na moją niekorzyść gdy wpadałem na zombie. Mam wrażenie że ma to nas zmusić do używania uników. Właśnie...uniki. Ani razy nie zrobiłem ich dobrze przy zombie, nie miałem pojęcia że jest jakaś kontra po dobrym wykonaniu, jedyny raz gdy odniosłem z nimi sukces był przy Nemezisie...po czym i tak dotknął mnie macką. To jest kolejna rzecz do której na pewno trzeba się przyzwyczaić, jednak jak na razie lepiej używało mi się tych z Revelations 2, ale to pewnie znowu, kwestia wprawy. Nie mogę też nie wspomnieć o strzelaniu. Walka z zombiakami była potwornie trudna, całe demo wydawało się być potwornie trudne, słowo survival należy traktować tu na poważnie. Trudno było mi zabić jakiegokolwiek przeciwnika, bardzo często też pudłowałem, celując do tych niemałych przeciwników. Tutaj też wspomnę że za pierwszym razem olałem sejf. Jak ogromnym zdziwieniem był dla mnie fakt, że znajdujemy tam celownik, który usprawnia celowanie chyba o 90%. Używając go miałem wrażenie, jakbym wpisał jakieś cheaty. Zwłaszcza że strzelba miała poprawną stabilność od samego początku. Zdecydowanie cieszy też niezniszczalny nóż. Usunięto mechanikę, która w mojej opinii często psuje wrażenia z gry, i jest niepotrzebna. Cieszy więc że się ogarnęli ze zniszczalnością. Wrażenia odnośnie rozgrywki są jak na tą chwilę średnie. Jestem pewien że będzie mi się grało dobrze w pełną wersję, bo muszę się do niej przyzwyczaić, jednak przy takim Re4, czy Re5 jakoś nie czułem że muszę się do czegoś przyzwyczaić, nie było w tych grach problemu aby rzucać nas od razu na głęboką wodę. Jednak znowu, wiem że rozgrywka jest, jaka jest, abyśmy nie byli zdolni wymordować wszystkich zombie samym pistoletem, już na początku gry. Wrażenia odnośnie poziomu trudności jednak, jak najbardziej pozytywne.

Zostało mi jeszcze się wypowiedzieć na temat świata przedstawionego i klimatu. Nie będę kłamał, tu nie mam prawa narzekać. Oglądanie plakatów rozwieszonych na ścianach, sklepik z gazetami, zabawne notatki UBCS, realistyczne postaci, emocje wypisane na twarzy, możliwość zwiedzania sklepów i innych miejsc pracy, i ogólny klimat zaszczucia. Zwiedzanie Raccoon City będzie zabawą samą w sobie, a motyw z plakatami reklamującymi grę, to zagrywka w stylu Hideo Kojimy, i chciałbym żeby zostawiono je również w pełnej wersji. Nie wiem jak będzie w pełnej wersji, ale tu nijak nie odczułem tej otwartości miasta. Owszem, lokacja z dema była ogromna, ale równie dobrze można by wszędzie dać ściany i sufity. Nie mam jednak nic przeciwko takiej strukturze, to tylko moje spostrzeżenie. Muzyka była ok, zwłaszcza motyw z safe room'u, choć muzyka z początku dema była jak wyciągnięta w Re6, co dla mnie psuło trochę klimat, choć po chwili przestałem zwracać na to uwagę. Sami zombie sprawują się świetnie jako niebezpieczeństwo podczas epidemii(choć dlaczego ani razu nie udało mi się wyrwać z ich chwytu?), choć mam pewne zastrzeżenia do Nemezisa. W oryginale on był niczym event, i każde spotkanie było pamiętne. Tutaj tego nie czułem, zwłaszcza że po pokonaniu go nic z tego nie mamy, bo on tylko klęka jak jakiś pajac. Sądzę że to może być dla mnie największy zawód tej gry. Podoba mi się jednak motyw zarażania zwykłych zombie, zawsze jestem za poszerzeniem bestiariusza.

Nie mogę też nie pochwalić Capcomu za brak idiotycznego ograniczenia czasowego, które kompletnie zrujnowało moje doświadczenia z demem Re2. Mieliśmy czas by robić co tylko chcemy, we własnym tempie. Po drodze znalazłem też DWIE figurki, choć jak się okazało, było ich 20. A myślałem że dobrze rozglądałem się po terenie...
Dają one jakieś punkty ambasadora, cokolwiek się z tego ma.

Cóż, nie śledziłem wydarzeń przed zagraniem w to demo, ale jasno mogę powiedzieć że chcę sprawdzić pełną wersję.
...pora kupić ReVII GOTY i Re2. I przejść Origins. Hah.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: MiGoo »

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Przede wszystkim cieszy to, że nie jest to czasowo ograniczone demo. Przeszedłem je w 43 minuty. Nie trzeba się więc spieszyć z odkrywaniem, można cieszyć się spokojnie rozgrywką.
Oj tak, ja mam 2 sesje za sobą i planuje kolejne, na spokojnie zwiedzać wszystko i oglądać po stokroć ;)

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Sterowanie mi nie podeszło - niepotrzebne zmiany w stosunku do RE2. Mam tu na myśli nie tylko klawiszologię, ale i responsywność. Dziwne dla mnie jest to, że po puszczeniu przycisku biegu postać biegnie nadal, dopóki się nie zatrzymamy.
No wiesz, co, dla mnie jest to najlepsze co może być w sterowaniu w Remake RE2 i (na szczęście) w RE3. Bardzo mi to podeszło i nie wyobrażam sobie tego inaczej. Oczywiście musiałem zmienić sterowanie na typ B (jak w RE2), bo ono mi bardziej odpowiada - wciskam B (XOX) i zasuwam :rad12:

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Dobrze, że nóż już się nie zużywa (ciężko było mi przywyknąć do tego w poprzedniej części), z drugiej strony wyrywanie się zombiakowi QuTEm z bezczelnie wyświetlonym przyciskiem zalatuje tandetną grą akcji (wyłączając RE4!!! ;) ). Swoją drogą ani razu nie udało mi się strząsnąć zombiaka.
Oj tak, nóż był trochę irytujący w remake RE2, tu jets gitarka. No może poza faktem, że jest traktowany na równi z innymi broniami i nie można jednocześnie mieć spluwy i noża (jak w RE2). Co do QTE - też chwię mi to zajęło - nie trzymamy, a naparzamy w przycisk - i uwalniamy się dość szybko :)

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Nie zauważyłem też, aby zombiaki były silniejsze niż w poprzedniej odsłonie. Z reguły celne trzy strzały w głowę załatwiały sprawę, ew. dobijało się nożem. Jednego delikwenta miałem wyjątkowo opornego HP miał tyle, że pozazdrościłby mu niejeden boss. Ale to akcydentalny przypadek.
Hmm, a mi na dzień dobry wydawało się zupełnie inaczej. Po czasie trochę przywykłem i było łatwiej (ze szczególnym dobijaniem umarlaków noże).

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Muzyka, póki co (choć niewiele można usłyszeć) na plus. W poprzedniej odsłonie muzyka była... poprawna, za to Save Room i Main Hall wgniatały w fotel - te dwa kawałki to chyba najlepsze (w moim odczuciu) kawałki w serii EVER!. Tu mamy podczas rozgrywki dobrą, klimatyczną muzykę. Save Room niemal identyczna jak w oryginale. Z jednej strony dobrze, wiernie, z drugiej, jak wspominałem, pokuszenie się o minimalistyczna wersję, jak w RE2, byłoby zacne. A swoją drogą, taki smaczek, w cukierni w radiu leci ten gitarowy kawałek z końca scenariusza B z oryginalnego RE2 ;).
Oj tak, w 100% się zgadzam ze wszystkim :)

Recoil pisze: czw 19 mar, 2020 Ogólne wrażenia oczywiście mega pozytywne i jaram się jak dziecko. Pewnie nie raz jeszcze pobawię się demem, zwłaszcza że nie będzie mi dane kupić gry jeszcze przez jakiś czas. Jest dobrze. Naprawdę dobrze.
Zgadzam się, dziś wieczorem kolejne podejścia przede mną :)
WESKER-DL pisze: czw 19 mar, 2020 Nożem jest fajnie powalczyć z Nemesisem, damage dostaje konkret, walka na uniki wchodzi jak w masło.

Moja walka z wygraną: https://youtu.be/udl6xxpXo-U
Hmm, trzeba będzie spróbować :)
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: MiGoo »

PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 Od samego początku jestem całkiem negatywnie nastawiony do tego projektu, ze względu na zmiany, ale po ograniu dema wniosek mam jeden. O ile przy demie Resident Evil 2 czułem że jest to dwójka, czułem że jest to nowa iteracja klasycznej gry. To nie jest Resident Evil 3. Po prostu. Gra jest zupełnie przemodelowana, wiadomo już że zabrano z niej kilka elementów, a kilka pozmieniano, więc nie było by fair gdybym oceniał to przez pryzmat oryginału. To jest zupełnie nowa gra w uniwersum, korzystająca z wydarzeń Resident Evil 3 jako tła do wydarzeń, więc będę na to patrzył jak na zupełnie nową grę(choć mogę się odwołać do tego czy coś zrobiono lepiej, lub gorzej).
Przecież przy remake RE2 jest dokładnie tak samo ;) Nowa zupełnie gra oparta na starej historii ;)

PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 Grafika prezentuję się zacnie, zwłaszcza że gra działa w 60 klatkach. Mam wrażenie że z multiplatformy na PS4 zwyczajnie więcej wycisnąć się już nie da(jeśli nie ma
Nie rozumiem przy tym co MiGoo miał na myśli poprzez ,,grafika 100 razy lepsza niż w Re2".

No jest lepsza, takich widoków z racji zamkniętych pomieszczeń w RE2 nie uświadczaliśmy jak w tym co pokazano w tym demie. W szczególności bardzo mi się podobała gra świateł przy korytarzu z furtką (gdzie spotykamy 2 zombiaki) - światło świecące na postać i jej cień na ścianie - rewelacja!

PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 Swoją drogą, cieszy mnie że szef forum czuję taką ekscytację do nowej części serii:).
Taką samą jak przy dwójce (chociaż może minimalnie mniejszą - ale demo wyprostowało ją zdecydowanie na plus).
Od zeszłorocznego remeke'a powróciła mi na nowo miłość do serii, gdyby ktoś nie zdąrzył zauważyć ;)

PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 choć mam pewne zastrzeżenia do Nemezisa. W oryginale on był niczym event, i każde spotkanie było pamiętne. Tutaj tego nie czułem, zwłaszcza że po pokonaniu go nic z tego nie mamy, bo on tylko klęka jak jakiś pajac. Sądzę że to może być dla mnie największy zawód tej gry. Podoba mi się jednak motyw zarażania zwykłych zombie, zawsze jestem za poszerzeniem bestiariusza.
Też to trochę odczułem, zobaczymy jak będzie ostatecznie w pełnej wersji gry.


PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 Nie mogę też nie pochwalić Capcomu za brak idiotycznego ograniczenia czasowego, które kompletnie zrujnowało moje doświadczenia z demem Re2. Mieliśmy czas by robić co tylko chcemy, we własnym tempie. Po drodze znalazłem też DWIE figurki, choć jak się okazało, było ich 20. A myślałem że dobrze rozglądałem się po terenie...
Ja znalazłem za pierwszym razem 3, potem jeszcze 2. Będę szukać dalej :rad12:
Angle
Posty: 4
Rejestracja: pt 23 kwie, 2010
Lokalizacja: Gliwice

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Angle »

Pograłem w demo i stanowczo ostudziło to mój zapał do tej gry. Spodziewałem się większego podobieństwa do rozwiązań z odnowionego Resident Evil 2, ale pomysł Capcom zupełnie do mnie nie trafił. Sterowanie, uniki, obsługa ekwipunku, pastelowe kolory. Przypomina mi to bardziej RE5 i 6, które nawet lubiłem, ale nie tego oczekiwałem od odnowienia tego tytułu.

Miało być na premierę, ale wcale mi się nie śpieszy z zakupem. Jak kiedyś potanieje, to może się skuszę. Może... ;)
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Recoil »

Przecież przy remake RE2 jest dokładnie tak samo ;) Nowa zupełnie gra oparta na starej historii
Nie do końca. Choć ciężko to póki co stwierdzić bo w demie pokazano (co oczywiste) niewiele. Ale to co pokazali nijak się ma do oryginalnych miejscówek. Może w pełnej wersji będą oddane bardziej wiernie. Dwójka jednak, pomimo kilku zmian, nadal pozostała dwójką i to czuć. Tu może być jednak inaczej.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Trochę nie rozumiem tych powodów do narzekań, to demo to tylko urywek, przecież nie ma tu pełnej mapy, zresztą jaka ulica z re3 była tak charakterystyczna jak lobby z re2?
Nawiązania do oryginału będą jestem pewien tylko w wersji full a nie w demie ;)
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

W demie Re2 czułem że jest to Re2, ale domyślam się że masz rację, w końcu ja nie porównuję gier, a ich dema :D.

Rozumiem że chodzi o oprawę utrzymaną przy bardziej otwartych terenach? Ja zauważyłem dobre oświetlenie już w pociągu.

Zdążyłem, i zwyczajnie mnie cieszy że seria wciąż potrafi budzić emocję. Ja sam czuję się znów zaangażowany.

Recoil:
Właśnie o to mi chodzi. Re2 to od zawsze komenda. I to była ta komenda. Tutaj bez nadużycia mogę powiedzieć że byliśmy w stu procentowo nowej miejscówce, która miała elementy wzorowane wizualnie na oryginale(był wagon, to tu jest metro, był hydrant, to tu jest hydrant i ogień do zgaszenia). Stąd moje odczucia.

Jeśli chodzi o Nemesisa, to w ogólę nie czułem że jest jakimś bossem. Kiedyś toczyło się z nim walkę, po czym się wykrwawiał i był pokonany w danym momencie. Tutaj klęka co w mojej opinii wygląda dość idiotycznie. Nie upada całkiem, nie można nic mu zrobić gdy klęka, po czym po chwili wstaje i znowu cię goni. Ja wiem, Mr.X też tak działa, ale Nemek w oryginale był praktycznie główną atrakcją. Ja uwielbiałem ten tytuł, choć wiem że byłem w mniejszości i jeśli o czymś się mówiło, to właśnie był to on. Tutaj mamy upierdliwca, który padł mi, wybaczcie, uklęknął po jednym granacie. Kurtyna...

Borek25
HAH! DAŁEŚ MI JEDYNIE POTWIERDZENIE! Już w tym demie mieliśmy lokacje z oryginału.
Borek25
Posty: 187
Rejestracja: sob 26 sty, 2019

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Borek25 »

Okej, nie wytrzymałem zainstalowałem to "głupie" demo :rad12: , ale tylko siedzę w metrze i sprawdzam to sterowanie na które tyle narzekacie, i faktycznie biega się inaczej, ALE!!

Wystarczy zrobić odpowiednie zmiany w sterowaniu i biega się dokłądnie tak samo jak w re2 remake, bez żadnej różnicy ;)
Powiem tak, podoba mi się to wygląda świetnie, a plakaty reklamujące samo re3 remake są milutkie do tego przygrywa ciekawa muzyczka w tym metrze taka przypominająca the thing i terminatora... :P

PSKING:
Ale potwierdzenie czego mianowicie? :)

Edit:
Moje spostrzeżenia co do gameplayu.

Zombie mają jakby inną fizykę, dalej da się im odstrzelić nogę czy rękę ale ta od razu znika, a gdy zombiak lezy to już nie można mu nic odstrzelić, jest drętwy jak kłoda( chyba fizyka im się wyłącza gdy nie żyją ) w re2 remake było inaczej, nie mówię ze to złe bo dalej spoko to wygląda, graficznie jest miazga klimat gęsty, nożyk chyba jest zbyt mocny, ale wydaje mi się że to demo jest ustawione na "easy" klimat raccoon city jest świetny, pograłem tylko do 1 zombiaka, i starczy nie będę grał dalej, ale sterowanie postacią jest okej identyczne jak w re2 remake, nie miałem tez problemu z otwieraniem drzwi, bo ponoć jest inaczej, a u mnie jest tak samo jak w re2 remake, jill automatycznie je otwiera, wygląd ekwipunku na plus, ładny taki nowocześniejszy szkoda tylko ze na mapce już nie podświetla się nam obrazek danego itemu tylko jakiś ogólny znacznik, ale to nic.

Te plakaty nawiązujące do starych filmów są super :P ale jednak powiedziałbym że za dużo jest plakatów z nemesisem, bo tak to nawet go nie widziałem, a jednocześnie widzę go cały czas ;)

Gra jest super!
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

Też mam wrażenie że pomimo ciągłych ataków zombie, a także ich wytrzymałości, raczej trudno tu zginąć. Jasne, wszystko zależy od ilości przedmiotów jakie nam dadzą, ale pomimo tego, hard to to nie jest.

Ps. Rozbawiła mnie wskazówka UBCS, aby szukać spray'ów w terenie. Nawet nie starają się dodać do tego logiki.
Awatar użytkownika
Mikey
Posty: 96
Rejestracja: czw 15 gru, 2011
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Mikey »

Po ograniu dema, nie żałuję wydanej kasy na pre-order. To przebiło moje oczekiwania... Dwójka była dobra, ale gęsiej skórki przy niej nie miałem ani razu. A tu tylko w samym demo jak tylko pokazał się nasz druh Nemesis to o mało nie narobiłem w gacie. Szybki, sprawny prawie jak w oryginale. Bym powiedział, że nawet dużo lepszy!

Co do postu wyżej. Podejrzewam, że jest to zrobione na potrzeby demo tj że trupowi nie można odstrzelić ręki czy nogi.

Btw wam też wspomaganie celowania nie działa na konsolach?
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Raccoon City Demo

Post autor: PSKING »

To ta gra ma jakiekolwiek?
Awatar użytkownika
Mikey
Posty: 96
Rejestracja: czw 15 gru, 2011
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: Raccoon City Demo

Post autor: Mikey »

PSKING pisze: czw 19 mar, 2020 To ta gra ma jakiekolwiek?
W opcjach niby jest asystent celowania włączony. A grając na One S sporo się namordowałem, żeby ucelować w głowę zombiakowi... :smiech5:
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Raccoon City Demo

Post autor: RVRE »

Obniż czułość i problem zniknie. A samo demo 10/10, graficznie pięknie, gameplay udany (bo co tutaj można popsuć). Nie rozumiem trochę tych narzekań na nowe lub zmienione lokacje. Wg was mieli dać trzy ulice na krzyż jak to było na PSX?

O samym Nemesisie w sumie niewiele można powiedzieć, pojawia się i za chwilę "Thanks for playing". Straszliwie krótkie demo, dwójka miała chyba dłuższe.

No i znowu jak w RE7 i RE2 polecam zmienić przestrzeń barwną z sRGB na Rec.709 (na PC w ustawieniach gry, na XO w ustawieniach wyświetlania konsoli, a na PS4 nie wiem). Poprawia to głębię kolorów.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 (2020)”