[Ankieta] Co nam się spodobało?

Resident Evil Zero
Awatar użytkownika
WESKER-DL
Redaktor
Posty: 3824
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: WESKER-DL » sob 20 lut, 2016

Bo najlepszym rozwiązaniem byłby co-op pełny, na splicie albo online. Jedyne co możemy zrobić to drugą gałką cofać postać i masz rację grając w tę część za pierwszym razem wchodzenie do nowych pomieszczeń to loteria. Grając kolejny raz spodziewasz się już co będzie w następnym pomieszczeniu i układasz w myślach czy posłać tam jedną postać czy dwie. Capcom takie miał założenia i czasem przeszkadzają i o ile na easy i normal fajnie w dwójkę postrzelać z czego się da, tak już na hardzie z myślą o oszczędzaniu amunicji już nie koniecznie a już zwłaszcza dawać drugiej postaci jakieś lepsze bronie. Reasumując poziom trudności ustala taktykę i poziom kooperacji dwóch bohaterów (dobrze, że jest opcja wstrzymania od ognia drugiej postaci bo inaczej wyglądałoby to tak jak w przypadku Outbreak'a)
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - EVIL TV / Grupa FB - EVIL TV FanPage

Pentar
Posty: 8
Rejestracja: śr 29 kwie, 2015
Lokalizacja: Ancient Roma

Post autor: Pentar » pt 26 lut, 2016

Dziwne, że nikt nie odniósł się do bulwersującej polityki cenowej w związku z wydaniem Resident Evil Zero HD.

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1568
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Post autor: RON!N » pt 26 lut, 2016

Pentar pisze:Dziwne, że nikt nie odniósł się do bulwersującej polityki cenowej w związku z wydaniem Resident Evil Zero HD.
To znaczy? Że 80 zł trzeba dać? Biorąc pod uwagę fakt, że gdyby Capcom nie zrobił remastera, pewnie wersja GC niedługo osiągnęłaby wartość ~200 zł. Druga sprawa, że nie muszę męczyć konsoli odczytywaniem płyty co wpływa na żywotność samego sprzętu. Osiem dych to naprawdę nie wiele, z czasem i ta cena spadnie do 30 zł. Z resztą, ja mam RE2 w pięciu różnych wersjach na 5 platform więc kwestia kasy jakoś nie jest poruszana ;)
Resident Evil Challenge 2019! | 29% | >> dołącz! <<
YouTube | Twitch | Nadchodzący zlot fanów: [ plany ]

Pentar
Posty: 8
Rejestracja: śr 29 kwie, 2015
Lokalizacja: Ancient Roma

Post autor: Pentar » pt 26 lut, 2016

RE 1 HD kosztował rok temu 69,90 zł. Teraz RE Zero kosztuje 83,99 zł (mówię o wersji na Xboxa), czyli więcej niż wersja sprzed roku. Dziwi mnie taka polityka cenowa &#8211; tym bardziej, że wydawcy gry dziękowali graczom za to, że docenili remake 1 HD, który okazał się tak dużym sukcesem i miał rekordową liczbę pobrań. A już na skandal zakrawa fakt, że RE 1 HD teraz też podrożał i kosztuje również 83,99 zł &#8211; rok po premierze!

Awatar użytkownika
Mr_Zombie
Posty: 846
Rejestracja: czw 08 lut, 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mr_Zombie » pt 26 lut, 2016

To raczej nie wina Capcomu. Zarówno REmake HD jak i Zero HD kosztują na świecie 19,99$ / 19,99 euro. To, jak to jest przeliczane na złotówki zależy pewnie od aktualnego kursu dolara/euro (co by się nawet zgadzało, bo 19.99 euro to na dzień dzisiejszy ~87zł).
Ostatnio zmieniony pt 26 lut, 2016 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 2 razy.

Adanori
Posty: 3
Rejestracja: wt 13 cze, 2017
Lokalizacja: Polska

Post autor: Adanori » wt 13 cze, 2017

Co mi się podoba:
- Rebecca Chambers - Because Jill and Ada prettiness is to mainstream. Poza tym zawsze mi się podobała, od czasów, kiedy grałem na gamecubie.
- Klimat
- Tyrant - konkretny.
- Grafika, pomieszczenia - w RE0 wygląda wszystko jeszcze inaczej, niż w innych odsłonach.
- Magnum Revolver - brain shower.

FurryPiter
Posty: 849
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Post autor: FurryPiter » śr 19 wrz, 2018

Na pewno miejsca, w których dzieje się akcja RE0. Pociąg to najfajniejsze miejsce w tej części, a wersja HD dodaje mu jeszcze większego klimatu. Poza tym fakt, że przez większość gry nie jesteśmy sami - zawsze to kilka dodatkowych miejsc w ekwipunku ale najważniejsze, że przez ten cały koszmar nie przechodzimy sami :D Nawet trochę podobał mi się pomysł z wyrzucaniem rzeczy, bo to w końcu coś zupełnie inne niż we wszystkich poprzednich częściach, ale zbyt często żonglowanie potrafi doprowadzić do furii, więc niech będzie plusik za pomysł, a minus za wykonanie :rad6: Do tego jeszcze fajne, ciekawe dodatkowe stroje. O wiele bardziej podobają mi się niż np. te co były w Resident Evil Remake, chociaż Capcom jak zawsze zdziera i każe za nie płacić extra.

dark_throne
Posty: 67
Rejestracja: sob 06 lut, 2016
Lokalizacja: OST

Post autor: dark_throne » czw 06 gru, 2018

Podoba mi się, że zaimplementowali w tej częsci to, że zombiakom nie odnawia się "hp" po opuszczeniu pomieszczenia i że nie wracają do pierwotnej lokalizacji a mogą na nas czyhać wprost pod drzwiami. Podoba mi się również to, że poziomy trudności naprawdę odpowiadają poziomem trudności, a nie bzdury jak w remaku typu very easy=easy, easy=normal itp. Ten RE na hardzie daje popalić i to jest piękne!

Morricorne
Posty: 11
Rejestracja: śr 17 kwie, 2019
Lokalizacja: Łódź

Re: [Ankieta] Co nam się spodobało?

Post autor: Morricorne » ndz 03 maja, 2020

Ukończyłem tydzień temu tą częśc. Jako że było to moje pierwsze spotkanie z częścią Zero. Bo nigdy wcześniej nie miałem dostępu do gamecube ani konsoli z tą częścią RE.
I ogółem gra byłaby bardzo dobra. Zagadki idealne, klimat też miazga. Jedyne co mnie odrzuca od ponownego zagrania w tą część. To brak skrzyni na przedmioty. Grając wcześniej w inne części Resident Evil. Nie byłem na to przygotowany. I drażniło mnie to na każdym kroku. Musiałem zmuszać się do ukończenia tej części. Bo ciągły backtracking odrzucał mnie od dalszej gry. Grając czy to w Code Veronica czy nawet słabego Resident Evil 6 na ps3. Nigdy takich problemów nie miałem. Dlatego jakoś zmusiłem się do ukończenia tej części. I nie zamierzam do niej wracać. To tyle z mojej strony.

PSKING
Posty: 1034
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [Ankieta] Co nam się spodobało?

Post autor: PSKING » czw 07 maja, 2020

Ukończyliśmy tą część po raz pierwszy chyba w tym samym momencie. Nie powiedział bym aby brak skrzyni był problemem, jak i backtracking. Mocniej rzucał się w oczy raczej w Remake'u aniżeli tu. Zdecydowanie podobała mi się odmienność tej części, jak i kilka ciekawostek odnośnie samego uniwersum. Rozpisałem się o Re0 w paru innych tematach, więc napiszę tylko coś takiego...
Może i Remake był lepiej zrobioną grą. Zero było za to bardziej interesującą grą niż Remake.

Morricorne
Posty: 11
Rejestracja: śr 17 kwie, 2019
Lokalizacja: Łódź

Re: [Ankieta] Co nam się spodobało?

Post autor: Morricorne » pt 29 maja, 2020

Udało mi się nabyć za śmieszne pieniądze konsolę Nintendo Wii, pierwsza wersja kompatybilna wstecz z gackiem. Obecnie jestem na etapie zabawy i trochę gram w Resident Evil 4. Dawno w tą część nie grałem. A w wersję na gacka wcale. Bo ukończyłem tylko na pc.
Za jakiś czas jak 4 ukoncze. Wezmę się za powtórne przechodzenie części 0. Oraz innych części Resident Evil dostępnych na wii.
Kilka jest co nie grałem jak widzę. Te strzelanki czy jakoś tak.
W każdym razie, uważam że kupno wii w 2020 za kwotę 150 zł. Sprawne z padami. To świetna sprawa.

Awatar użytkownika
Arc
Posty: 217
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: [Ankieta] Co nam się spodobało?

Post autor: Arc » pn 31 sie, 2020

Pora na mnie.


Plusy:

+ doskonale gra się dwiema postaciami w tym samym czasie
+ w związku z powyższym: brak opóźnień przy zmianie jednego bohatera na drugiego
+ pociąg!
+ pomysł z umiejętnościami Rebbecci do tworzenia roślinek. Zdaje się, że Billy też miał swoją umiejętność.
+ bardzo dobre zagadki



Minusy:

- brak skrzyń
- Eliminatory <-> Białe Małpy
- Queen Leech i śpiew operowy :/ Wyszło śmiesznie i żałośnie, czemu to miało służyć w fabule ?
- dwa sloty na strzelbę (i tak samo z "grappling hook" ale inaczej bo nie wiadomo kiedy już nie jest potrzebny w grze i tachamy go niepotrzebnie)
- nieczytelne i generyczne lokacje podobne do siebie (w późniejszych etapach) tak, że błądziłem co mi się nie zdarzało z żadnym Residentem, a zwłaszcza w stylu klasycznym.
- zbyt mało miejsca na ekwipunek (bardzo poważny minus)
- łatwi do pokonania bossowie




Plus i Minus w jednym:

+/- możliwość przy pełnym ekipunku wyrzucenia przedmiotu na ziemie (nie zrozumcie mnie źle, nie jestem do końca przekonany, wyszło fatalnie bo brak skrzyń właśnie i konieczność czasami potwornego wręcz backtrackingu, np, do samego początku przy pierwszym ogrywaniu. MOGŁO WYJŚĆ LEPIEJ. Powiedzmy wyrzucanie max dwóch itemów co musiało by się wiązać ze zmianą gameplayu bo nieraz i nie dwa trzeba było opróżniać ekwipunek obu postaci i wracać się z niczym lub jednym pistoletem :) Można było się w kolejnych częściach RE albo "mniej ważnych" spin-offach pokusić o dopracowanie tego patentu.)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 0”