Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
-
- Posty: 860
- Rejestracja: śr 07 lut, 2007
- Lokalizacja: Internet :)
Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Chyba jeden z bardziej ambitnych modów jakie kiedykolwiek widziałem do RE3. W skrócie: więcej przedmiotów, więcej przeciwników, więcej kombinowania z zagadkami i o wiele bardziej groźniejszy Nemek, który teraz wchodzi do save roomów. Jakieś nowe opcje, typu chowanie się przed nim w różnych miejscach, które tylko dają jakiś procent szansy, że nas nie znajdzie.
Link: https://www.moddb.com/mods/resident-evi ... sourcenext
Filmik z rozgrywki: https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I
Wydaje mi się, że jest to najstraszniejszy mod jaki powstał i po zobaczeniu fragmentów z rozgrywki wiem, że albo nigdy nie zagram, a jak zagram to zejdę z tego świata Akcje takie jak https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2179, albo https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2966, nawet podczas oglądania wywołują u mnie ogromny niepokój
Link: https://www.moddb.com/mods/resident-evi ... sourcenext
Filmik z rozgrywki: https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I
Wydaje mi się, że jest to najstraszniejszy mod jaki powstał i po zobaczeniu fragmentów z rozgrywki wiem, że albo nigdy nie zagram, a jak zagram to zejdę z tego świata Akcje takie jak https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2179, albo https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2966, nawet podczas oglądania wywołują u mnie ogromny niepokój
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Si, ten mod do RE3 jest pokaźnym kawałkiem pracy.
Oglądałem jego ogrywanie przez WolfDNC i stwierdzam, że dla własnego zdrowia psychicznego, lepiej w to nie grać.
Ilość zmian i pomysłów na rozgrywkę zawartej w tym kodzie jest godna stwierdzenia, że może to być swoiste DLC do gry z przed 20 lat
Oglądałem jego ogrywanie przez WolfDNC i stwierdzam, że dla własnego zdrowia psychicznego, lepiej w to nie grać.
Ilość zmian i pomysłów na rozgrywkę zawartej w tym kodzie jest godna stwierdzenia, że może to być swoiste DLC do gry z przed 20 lat
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Mod trochę przekombinowany i wydaje mi się, że efekt byłby odwrotny. Cechą Nemesisa w oryginale było to, że nie za bardzo się go można było spodziewać. A w modzie on ciągle siedzi na plecach i zaczyna to irytować na dłuższą metę, bo przestaje zaskakiwać.
Trochę mi to przypomina m.in. te hardkorowe mody do Stalkera, gdzie przeciwnik potrafił ściągnąć gracza jednym strzałem z dwóch kilometrów Pół godziny się traciło na zlokalizowanie targetu, skąd w ogóle strzela a kolejna godzina to próba jego zabicia. Niby można tak grać, ale czy to przyjemne?
Trochę mi to przypomina m.in. te hardkorowe mody do Stalkera, gdzie przeciwnik potrafił ściągnąć gracza jednym strzałem z dwóch kilometrów Pół godziny się traciło na zlokalizowanie targetu, skąd w ogóle strzela a kolejna godzina to próba jego zabicia. Niby można tak grać, ale czy to przyjemne?
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Moim zdaniem ten mod to nic ciekawego. Zwiększono ilość przeciwników na mapie i pozwolono nemkowi ścigać Jill także w sejwroomie, a żeby to jakoś wszystko zrównoważyć zwiększono ilość znajdowanych przedmiotów. Mod wygląda na przekombinowany i frustrujący.
Złe oko moderacji czuwa.
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Podoba mi się. Kilka fajnych, dobrze pomyślanych smaczków, bo kto by wpadł na pomysł, żeby winda którą bohaterka przemieszcza się między pomieszczeniami... nagle się zacięła. Autor ma wyobraźnię.
Największy minus to Nemesis, zgadzam się z Salvinem, że gdy pojawia się zbyt często to powszednieje.
Gdyby tak komuś udało się połączyć mapy RE2 i RE3 w jedną całość z nową historią fabularną to by było mistrzostwo i granie na długie godziny. Pomarzyć zawsze można
Największy minus to Nemesis, zgadzam się z Salvinem, że gdy pojawia się zbyt często to powszednieje.
Gdyby tak komuś udało się połączyć mapy RE2 i RE3 w jedną całość z nową historią fabularną to by było mistrzostwo i granie na długie godziny. Pomarzyć zawsze można
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Byłoby to za..., ale nie wiem czy by się dało. Mimo podobieństw to jednak chyba jest inny silnik. Trzeba by było zdecydować się na jeden z nich i od podstaw zbudować całą "grę".
Złe oko moderacji czuwa.
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
No nie wiem czy to inny silnik. Wygląda podobnie.
Sądzę że większym problemem może być sama gra, gdyż to tylko mod, nie doda nowego pomieszczenia, co najwyżej podmieni jakieś.
Ale to tylko moje widzi mi się. Widziałem sporo modów i każdy coś fajnego dodawał do rozgrywki.
Produktu pokroju KeTu, nie są tworzone dla fanów tylko dla fanatyków. Co ciekawe, są to mechanizmy grywalne, które można skończyć na legalu!
Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)
Wiem, że wygląda podobnie, ale takie rzeczy jak modele postaci są już zupełnie inne.Wygląda podobnie.
Złe oko moderacji czuwa.