Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
FurryPiter
Posty: 857
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: Internet :)

Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: FurryPiter »

Chyba jeden z bardziej ambitnych modów jakie kiedykolwiek widziałem do RE3. W skrócie: więcej przedmiotów, więcej przeciwników, więcej kombinowania z zagadkami i o wiele bardziej groźniejszy Nemek, który teraz wchodzi do save roomów. Jakieś nowe opcje, typu chowanie się przed nim w różnych miejscach, które tylko dają jakiś procent szansy, że nas nie znajdzie.
Link: https://www.moddb.com/mods/resident-evi ... sourcenext
Filmik z rozgrywki: https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I

Wydaje mi się, że jest to najstraszniejszy mod jaki powstał i po zobaczeniu fragmentów z rozgrywki wiem, że albo nigdy nie zagram, a jak zagram to zejdę z tego świata :szok8: Akcje takie jak https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2179, albo https://youtu.be/LwQ5EJ1xg6I?t=2966, nawet podczas oglądania wywołują u mnie ogromny niepokój :szok6:
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1655
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: RON!N »

Si, ten mod do RE3 jest pokaźnym kawałkiem pracy.
Oglądałem jego ogrywanie przez WolfDNC i stwierdzam, że dla własnego zdrowia psychicznego, lepiej w to nie grać.
Ilość zmian i pomysłów na rozgrywkę zawartej w tym kodzie jest godna stwierdzenia, że może to być swoiste DLC do gry z przed 20 lat :)
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: ❓❓❓
Salvin
Posty: 1523
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: Salvin »

Mod trochę przekombinowany i wydaje mi się, że efekt byłby odwrotny. Cechą Nemesisa w oryginale było to, że nie za bardzo się go można było spodziewać. A w modzie on ciągle siedzi na plecach i zaczyna to irytować na dłuższą metę, bo przestaje zaskakiwać.

Trochę mi to przypomina m.in. te hardkorowe mody do Stalkera, gdzie przeciwnik potrafił ściągnąć gracza jednym strzałem z dwóch kilometrów :) Pół godziny się traciło na zlokalizowanie targetu, skąd w ogóle strzela a kolejna godzina to próba jego zabicia. Niby można tak grać, ale czy to przyjemne?
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1774
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: Szakal »

Moim zdaniem ten mod to nic ciekawego. Zwiększono ilość przeciwników na mapie i pozwolono nemkowi ścigać Jill także w sejwroomie, a żeby to jakoś wszystko zrównoważyć zwiększono ilość znajdowanych przedmiotów. Mod wygląda na przekombinowany i frustrujący.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1873
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: Diadem »

Podoba mi się. Kilka fajnych, dobrze pomyślanych smaczków, bo kto by wpadł na pomysł, żeby winda którą bohaterka przemieszcza się między pomieszczeniami... nagle się zacięła. Autor ma wyobraźnię.
Największy minus to Nemesis, zgadzam się z Salvinem, że gdy pojawia się zbyt często to powszednieje.

Gdyby tak komuś udało się połączyć mapy RE2 i RE3 w jedną całość z nową historią fabularną to by było mistrzostwo i granie na długie godziny. Pomarzyć zawsze można :smiech3:
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1774
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: Szakal »

Byłoby to za..., ale nie wiem czy by się dało. Mimo podobieństw to jednak chyba jest inny silnik. Trzeba by było zdecydować się na jeden z nich i od podstaw zbudować całą "grę".
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1655
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: RON!N »

Szakal pisze: pn 17 maja, 2021 Byłoby to za..., ale nie wiem czy by się dało. Mimo podobieństw to jednak chyba jest inny silnik. Trzeba by było zdecydować się na jeden z nich i od podstaw zbudować całą "grę".
No nie wiem czy to inny silnik. Wygląda podobnie.
Sądzę że większym problemem może być sama gra, gdyż to tylko mod, nie doda nowego pomieszczenia, co najwyżej podmieni jakieś.
Ale to tylko moje widzi mi się. Widziałem sporo modów i każdy coś fajnego dodawał do rozgrywki.
Produktu pokroju KeTu, nie są tworzone dla fanów :D tylko dla fanatyków. Co ciekawe, są to mechanizmy grywalne, które można skończyć na legalu!
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: ❓❓❓
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1774
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Resident Evil 3 Nemesis - The Lord of the Necropolis (MOD)

Post autor: Szakal »

Wygląda podobnie.
Wiem, że wygląda podobnie, ale takie rzeczy jak modele postaci są już zupełnie inne.
Złe oko moderacji czuwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”